Valkeakoskella oli nainen, joka luuli omistavansa toisen ihmisen tavattuaan hänet
työpaikalla. Tämä Pehku pysäytti autonsa pomon määräämällä kauppamatkallamme.
Sen jälkeen Pehku yritti suudella minua, mutta torjuin sen siksi etten tiennyt mistä
moinen intohimo johtui. Pysähdys johtui ennaltasovitusta kahden auton jarrutuksesta.
X-Tech:in pomo sanoi minulle etteivät kaikki ihmiset ole ilmeisesti kyseisellä työpaikalla samanarvoisia. Hän tarkoitti etten minä ole muiden kanssa samanarvoinen. Outoa porukkaa mielestäni, sillä painostaen ei tule tulosta.
Ymmärsin niin että jotkut naiset haluavat lapsia, välittämättä siitä tahtooko mies sen enempää. Sain Valkeakoskella ollessani kontakteja vain sellaisilta naisilta, jotka
vaativat lasta heti tapaamisen yhteydessä. Myös miehillä on oikeus päättää.
Valkeakoskella naiset halusi väkisin lapsia tietyllä iällä.
10
920
Vastaukset
- 4
Missä,kerro ,kerro hyvä mies !!!
- Koskilainen
Mistä sä Valkeakoskelta naisen oot löytänyt? :)
- paperimiesUPM
Valkeakosken väkiluku on pienempi kuin naapurikunnan Lempäälän. Ei tule lapsia tuolla edellä mainitulla metodilla... Se vosu taisi haluta vain seksiä!
- KICGELMAN
Pannaan pannaan paisumaan.
- Palkka ini
Paniko IKEKIN?
- Ukoton....
Mikä on tietty ikä? Itse asun valkeakoskella eikä ole miestä....mutta en minä mitään lapsia halua enää.....ei kannata yleistää....
- aikuinen naikkonen
täällä on paljon vapaita naisia jotka saa miestä sillon kuin sitä haluavat ;) mutta näistä naisista ei toiset halua suhdetta! komeus haetaan muualta ! täällä niitä ei ole ei edes varatuissa!
- pellemies
Kyl koskis nättei naisi on mut ne onkin alkuperäsii koskilaisii! rumemmat tulee tuolt pohjosit päi, mut toho lapseteko juttuu en uso mäkään ihan heti =D
- taijan tietää
onkstää se yks jonka sisarusparven kasvot on apiananpiirteisiä?
- yksinkertaiset
Sointulan tuhdit tytöt ollut liikkeellä =D
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1075081Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631453333Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503175Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4352391Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2461473Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito121271- 761227
- 781221
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde311178Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1261086