Jaetaan täällä muiden kanssa jotain hassuja tapoja mitä tehdään.
Itse esim lähes poikkeuksetta kaivelen nenää autolla ajaessa. Jotkut katsoo hiukka kieroon esim liikennevaloissa kun pysähtyy viereen ja minulla sormi käy kun kaivinkoneella
Listataan outoja tapoja/mieltymyksiä
22
584
Vastaukset
- koukkusormi Sorjonen
Minäkin teen samoin , mutta e rikoiseksi sen tekee s e että kaivelen muiden neniä.
- tero veeman
Tykkään haistella satuloita.
Ps. tule facebook kaveriksini ;
"Tero Veeman on
Facebookissa. Liity Facebookiin
ja pidä yhteyttä käyttäjän Tero
Veeman ja muiden tuttujesi
kanssa. Facebook antaa
ihmisille mahdollisuuden ..."
- 2h9h9
mun on ihan pakko haistella paperia pyyhkäsyn jälkeen että tietää mitä on tullut syötyä.
- Tivolihattara
Lidelstä ostettu hattarakone toimii ja olen jo nostoväen ikäinen...
- potpotpot
popottavat naiset ; )))
- Mielikuvitusta lisää
Heinäkuussa yöaikaan, muun perheen nukkuessa, kuljen eteiseen ja eteisestä autokatokseen. En tiedä, kumpi on pehmeämpi Gillanin ääni stereoissa vai yötuuli, joka tulvii sisään auton avoimista ikkunoista.
Matka kestää aina vain tuon yhden kappaleen verran. Pian tunnen varpaissani tutun hiekan, johon päivän kuumuus on takertunut, ja vain muutaman askeleen päässä viileä vesi leikkii jo ihollani. Se on ystäväni ja uskottuni, mutta myös vastustajani: vaikka en heti halua antaa periksi sen voimalle, on lohdullista tietää sen kannattelevan minua heti, kun sitä tarvitsen.
Kesäyö on silkkiä ja samettia, ja salaisuuteni jakaa vain pilveen piilotuva kuu. Istun rannalla ja ihaillen veden kirkasta pintaa: otettuani osani kesäyöstä tiedän muistojeni tilkkutäkin pitävän minut lämpimänä taas seuraavaan kesään.- lääkeitä lisää
outo tapani on lukea täältä sekavia kirjoituksia niin kuin tämä mielikuvitusta lisää kirjoitus.ei päätä eikä häntää
- Mielikuvitusta lisää
lääkeitä lisää kirjoitti:
outo tapani on lukea täältä sekavia kirjoituksia niin kuin tämä mielikuvitusta lisää kirjoitus.ei päätä eikä häntää
Nii-in. Tietynlaista sillisalaattiahan se muistuttaa, kun tämä tyttö aaltoihin hyppää, mutta minkäs teet... Yöuinnissa nyt vain on sellaista aistikkuutta, jota ainakaan itse en voi vastustaa. ;-)
- Perfect Stranger
- Ihan ok mies
Prätkällä ajellessani huudan kypärän sisällä viu viu kuvitellen olevani hälytysajossa, tai hoilotan täysillä lasten liikennelaulua. Voi olla ettei kaikki ole ihan kunnossa ;)
- Mielikuvitusta lisää
Chisua mukaillen: "Mitä kypärän sisällä tapahtuu se kypärän sisälle jää..."
;-)) - paperirulla housussa
Mie runkkaan joka aamu kourakuppiini ja ryyppään ne sitten suihini, olen muutes olen transseksuaali saatananpalvoja.
Avohoitoon pääsin 3 vuotta sitten. - Perse-Arska
Tällä on tapana laittaa sormi vaimon perssilimään aina kun takaapäin paneskellaan. Oli muuten vaimon ilme näkemisen arvonen kun ensimmäisen kerran tumppasin sormella ahteriin :D
- jiisusmaria
Milloin se uusi psyk.lekuri aloittaa Imatrallla,tääl olis paljon töitä !
- mervi ala-tuhero
No täällähän sitä ollaan alotin tämän ketjun, ja pamia on turha tulla ruikuttamaan, saatanan juopot!
- savumuikku
Mie käyn kattoo aina muitten verkot ja katiskat ja vien kalat jos niitä on
- Serkukset
Mie pösilö meni serkkuni kans naimisiin..
- Tosi Outo
Oien Ovakolla töissä ja nautin siitä
- Anonyymi
Tulee myöhässä,mutta itselläni on ollut jo jostain 6-vuotiaasta asti ollut sellainen erittäin outo tapa että kuvittelen olevani jossain animaatio pelissä jossa olen joku eläin.Siinä "pelissä" kaikki ovat samoja eläimiä kuin minä mutta eri näköisiä,kuten joillain voi olla vaikka sininen rusetti pään päällä.Itsellä yleisimpiä eläimiä siinä on harmaa kissa,koira joka on yleensä dalmatialainen ja valkoinen jää lohikäärme.
- Anonyymi
Kuvittelen et tekijä ja duunari jahtaa minua,mukana huippu poliitikot,poliisit ja porukkaa ulkomaita myöten,halkopinot kaatuu joka päivä
- Anonyymi
Mie tykkää kusta lavuaarii.
T:Pena- Anonyymi
Nii miekii, mut kusen sohvalta käsin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1291548- 371451
- 681243
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa551200- 691014
Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei198996Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi255991- 74935
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää16850Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106838