Listataan outoja tapoja/mieltymyksiä

Nenä Nipa

Jaetaan täällä muiden kanssa jotain hassuja tapoja mitä tehdään.

Itse esim lähes poikkeuksetta kaivelen nenää autolla ajaessa. Jotkut katsoo hiukka kieroon esim liikennevaloissa kun pysähtyy viereen ja minulla sormi käy kun kaivinkoneella

22

584

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • koukkusormi Sorjonen

Minäkin teen samoin , mutta e rikoiseksi sen tekee s e että kaivelen muiden neniä.

• tero veeman

Tykkään haistella satuloita.
        Ps. tule facebook kaveriksini ;

"Tero Veeman on
        Facebookissa. Liity Facebookiin
        ja pidä yhteyttä käyttäjän Tero
        Veeman ja muiden tuttujesi
        kanssa. Facebook antaa
        ihmisille mahdollisuuden ..."

• 2h9h9

mun on ihan pakko haistella paperia pyyhkäsyn jälkeen että tietää mitä on tullut syötyä.

• Tivolihattara

Lidelstä ostettu hattarakone toimii ja olen jo nostoväen ikäinen...

• potpotpot

popottavat naiset ; )))

• Mielikuvitusta lisää

Heinäkuussa yöaikaan, muun perheen nukkuessa, kuljen eteiseen ja eteisestä autokatokseen. En tiedä, kumpi on pehmeämpi Gillanin ääni stereoissa vai yötuuli, joka tulvii sisään auton avoimista ikkunoista.

Matka kestää aina vain tuon yhden kappaleen verran. Pian tunnen varpaissani tutun hiekan, johon päivän kuumuus on takertunut, ja vain muutaman askeleen päässä viileä vesi leikkii jo ihollani. Se on ystäväni ja uskottuni, mutta myös vastustajani: vaikka en heti halua antaa periksi sen voimalle, on lohdullista tietää sen kannattelevan minua heti, kun sitä tarvitsen.

Kesäyö on silkkiä ja samettia, ja salaisuuteni jakaa vain pilveen piilotuva kuu. Istun rannalla ja ihaillen veden kirkasta pintaa: otettuani osani kesäyöstä tiedän muistojeni tilkkutäkin pitävän minut lämpimänä taas seuraavaan kesään.

• lääkeitä lisää

outo tapani on lukea täältä sekavia kirjoituksia niin kuin tämä mielikuvitusta lisää kirjoitus.ei päätä eikä häntää

• Mielikuvitusta lisää
        lääkeitä lisää kirjoitti:

outo tapani on lukea täältä sekavia kirjoituksia niin kuin tämä mielikuvitusta lisää kirjoitus.ei päätä eikä häntää

Nii-in. Tietynlaista sillisalaattiahan se muistuttaa, kun tämä tyttö aaltoihin hyppää, mutta minkäs teet... Yöuinnissa nyt vain on sellaista aistikkuutta, jota ainakaan itse en voi vastustaa. ;-)

• Ihan ok mies

Prätkällä ajellessani huudan kypärän sisällä viu viu kuvitellen olevani hälytysajossa, tai hoilotan täysillä lasten liikennelaulua. Voi olla ettei kaikki ole ihan kunnossa ;)

• Mielikuvitusta lisää

Chisua mukaillen: "Mitä kypärän sisällä tapahtuu se kypärän sisälle jää..."
      ;-))

• paperirulla housussa

Mie runkkaan joka aamu kourakuppiini ja ryyppään ne sitten suihini, olen muutes olen transseksuaali saatananpalvoja.

Avohoitoon pääsin 3 vuotta sitten.

• Perse-Arska

Tällä on tapana laittaa sormi vaimon perssilimään aina kun takaapäin paneskellaan. Oli muuten vaimon ilme näkemisen arvonen kun ensimmäisen kerran tumppasin sormella ahteriin :D

• jiisusmaria

Milloin se uusi psyk.lekuri aloittaa Imatrallla,tääl olis paljon töitä !

• mervi ala-tuhero

No täällähän sitä ollaan alotin tämän ketjun, ja pamia on turha tulla ruikuttamaan, saatanan juopot!

• savumuikku

Mie käyn kattoo aina muitten verkot ja katiskat ja vien kalat jos niitä on

• Serkukset

Mie pösilö meni serkkuni kans naimisiin..

• Tosi Outo

Oien Ovakolla töissä ja nautin siitä

• Anonyymi

Tulee myöhässä,mutta itselläni on ollut jo jostain 6-vuotiaasta asti ollut sellainen erittäin outo tapa että kuvittelen olevani jossain animaatio pelissä jossa olen joku eläin.Siinä "pelissä" kaikki ovat samoja eläimiä kuin minä mutta eri näköisiä,kuten joillain voi olla vaikka sininen rusetti pään päällä.Itsellä yleisimpiä eläimiä siinä on harmaa kissa,koira joka on yleensä dalmatialainen ja valkoinen jää lohikäärme.

• Anonyymi

Kuvittelen et tekijä ja duunari jahtaa minua,mukana huippu poliitikot,poliisit ja porukkaa ulkomaita myöten,halkopinot kaatuu joka päivä

• Anonyymi

Mie tykkää kusta lavuaarii.
      T:Pena

• Anonyymi

Nii miekii, mut kusen sohvalta käsin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sä et pääse yli, mä en pääse yli

Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V
      Ikävä
      129
      1548
    2. Hirvittävä onnettomuus.

Voimia ja lohdutusta suuressa surussanne🙏🙏.
      Rovaniemi
      37
      1451
    3. Missä väleissä ollaan

Jatkossa? Vai ollaanko missään? Koetko ikäväksi näkemisen)
      Ikävä
      68
      1243
    4. Hei sinä nainen

Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa
      Ikävä
      55
      1200
    5. Riittääkö vielä

Pelkät kuvat? 😉
      Ikävä
      69
      1014
    6. Kelan perkeleellinen käytäntö

Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei
      Maailman menoa
      198
      996
    7. Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?

Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi
      Maailman menoa
      255
      991
    8. Mitä toivot

Välienne olevan?
      Ikävä
      74
      935
    9. Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää
      Suomalaiset julkkikset
      16
      850
    10. Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta

Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps
      Maailman menoa
      106
      838
    Aihe