nopeusmittari ei toimi, ajotietokone näyttää vain keskikulutusta...missähän vika?
850 mittari ei toimi
jylhää
2
2202
Vastaukset
- volvo_puranen
Tuota kaikki muut toimii kierroslukumittari bensamittari ja lämpö ja matkamittari kanssa toimii (sulake ja anturi vaihdelaatikossa kunnossa ja piuhat jotka menee ABS yksikköön))..Jos matkaa mittaa niin silloin ei ole siellä vaihdelaatikossa anturissa häikköä että sieltä tulee tieto mittaristolle.Eli noillaa vinkeillä joita sanoit niin mittaristosssa on piirikortista mennyt tinaukset huonoon kuntoon eli virta ei kulje tinaus ja auto toimiin jälleen,
http://www.backspegeln.com/tips_dator.asp- Lukaali
Oikein sanottu juotosvika
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1868563
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264658- 504198
- 593742
- 513186
- 502960
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262656- 432461
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382163Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.362087