Rasittavat tulimerkit....

kärsivä maamerkki

Hei. Olen ainoa maan merkki työpaikallani (härkä). Kaikki muut ovat joko oinaita, leijonia tai jousimiehiä ja koen todella heidät rasittaviksi ja kuluttaviksi tyypeiksi. Työpaikan ilmapiiri on rauhaton ja levoton, ja tämä jengi elämöi siihen malliin, että välillä on vaikea edes töihinsä keskittyä. Jatkuvat naurunremakat suorastaan ahdistavat....

Miten oppia käsittämään/ymmärtämään paremmin tulimerkkejä? Saako heitä jotenkin hillittyä? Itse olen aurinko-härkä / nouseva Neitsyt - Kiitos!

6

330

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Laaja elämä.

      Yhdyn mielipiteeseesi. Kun muistat heillä olevan paljon muitakin tekijöitä kartoillaan luonnetta/elämää muovaavassa saat empatian itsessäsi esiin. Jousimiehellä voi olla MC Kauriissa, joten myötätuntoa tiukkaan tahtoon tehdä työnsä. Leijonalla voi olla Kuu Skorpionissa huone 8, joten sääli ihmistä voimallisesta/kuluttavasta tunne-elämästä. Oinaalla voi olla MC/Kuu Ravussa ja elämä on yhtä vuoristorataa.
      Kateus on katsojan silmässä, tässä tapauksessa astrologia on katsojan silmissä.

    • Tulimerkkix

      "Miten oppia käsittämään/ymmärtämään paremmin tulimerkkejä?"

      Koska olet maan merkki aurinkomerkiltäsi, sinun on vaikea nähdä asiat tulen merkkien tavoin. Varsinkin kun myös askendentti on maan merkissä. Kuu tulen merkissä olis cool mutta jotenkin luulen, että sinulla ei sitä ole.

      Koska olet vahvasti "maa-ihminen", niin sinulle on todellista jokapäiväinen elämä, tuotteliaisuus, materia jne. Sinulle on todellista se, mitä tapahtuu juuri nyt. Tulen elementin merkit etenkin aurinkomerkkeinä eivät ajattele näin. Heille on todellista tulevaisuus ja sen visiot, luovuus, ristiretket (etenkin oinas) ja toivo. He ovat luontaisesti optimisteja, mikä pelottaa sinua hieman, koska he eivät mielestäsi aina ole kovin realistisia.

      "Saako heitä jotenkin hillittyä?"

      Paras lähestymistapa olisi, työstäsi riippuen, suunnata heidän ylenmääräinen energiansa -yksi syy, miksi et varmaan niin ole tullut heidän kanssaan toimeen, lienee vähäinen määrä planeettoja tulen merkeissä mikä kuvannee että sinulta puuttuu tulenmerkkien energiaa mikä puute väsyttää sinua- uusiin kohteisiin. Se käy helpommin jos olet heidän pomonsa.

      Kannattaa lähestyä heitä suoraan niissä asioissa, jotka koet ongelmallisiksi. Tulen merkit eivät ole kaksisia havainnoimaan tunne-elämääsi ja saatat kehittää mahahaavan jos vain paheksut selän takana heitä.

      • a.l.oittaja

        Kiitos vastauksista! Kuu on minulla kaksosissa ja tulimerkissä minulla ei taida olla yhtään planeettaa jos oikein muistan.

        Jännä juttu että yleensä olen mielestäni aika vähä-tunteellinen ihminen eli mielestäni enemmänkin rationaalinen ja siksi ihmettelenkin sitä miksi nämä tuli-ihmiset ärsyttävät minua tai ylipäänsä vaikuttavat minuun En pidä omasta reaktiostani, haluaisin suhtautua heihin joko neutraalisti tai myönteisesti tai siten, etteivät he herättäisi mitään tunteita. He ovat kuitenkin omalla tavallaan sydämellisiä ihmisiä ja mukavia, mutta niin kovin erilaisia kuin minä. He ovat myös selvästi ekstrovertteja, kun taas minä voimakkaasti introvertti.

        Mutta kuten sanottu, ne häiritsevät. (levoton, rauhaton ja räiskyvä ilmapiiri)

        Tämä on niin kummallista että ymmärrän hyvin jos minua ei ymmärretä. Mutta kiitos kuitenkin vastauksista. Yritän sulatella saamaani palautetta ja oppia ajattelemaan enemmän heidän tavallaan tai ainakin ymmärtämään heidän ajatteluaan.


      • Tulimerkkix
        a.l.oittaja kirjoitti:

        Kiitos vastauksista! Kuu on minulla kaksosissa ja tulimerkissä minulla ei taida olla yhtään planeettaa jos oikein muistan.

        Jännä juttu että yleensä olen mielestäni aika vähä-tunteellinen ihminen eli mielestäni enemmänkin rationaalinen ja siksi ihmettelenkin sitä miksi nämä tuli-ihmiset ärsyttävät minua tai ylipäänsä vaikuttavat minuun En pidä omasta reaktiostani, haluaisin suhtautua heihin joko neutraalisti tai myönteisesti tai siten, etteivät he herättäisi mitään tunteita. He ovat kuitenkin omalla tavallaan sydämellisiä ihmisiä ja mukavia, mutta niin kovin erilaisia kuin minä. He ovat myös selvästi ekstrovertteja, kun taas minä voimakkaasti introvertti.

        Mutta kuten sanottu, ne häiritsevät. (levoton, rauhaton ja räiskyvä ilmapiiri)

        Tämä on niin kummallista että ymmärrän hyvin jos minua ei ymmärretä. Mutta kiitos kuitenkin vastauksista. Yritän sulatella saamaani palautetta ja oppia ajattelemaan enemmän heidän tavallaan tai ainakin ymmärtämään heidän ajatteluaan.

        "Kuu on minulla kaksosissa ja tulimerkissä minulla ei taida olla yhtään planeettaa jos oikein muistan."

        Kolme suurta, Aurinko, Kuu ja askendentti määrittävät perustietoisuuden. Koska ne ovat sinulla siis maan ja ilman elementissä, niin tämä kuvaa vaikeutta kokea tulielementin tietoisuutta.

        Sinun kannattaisi hiljaisuudessa selvitellä, keillä heistä on eniten planeettoja maan ja ilman merkeissä, kun olet näihin elementteihin vahvasti suuntautunut. Siten voit päästä lähemmäksi tarkkailemaan heidän ajattelutapaansa.


      • öhhhhh....
        a.l.oittaja kirjoitti:

        Kiitos vastauksista! Kuu on minulla kaksosissa ja tulimerkissä minulla ei taida olla yhtään planeettaa jos oikein muistan.

        Jännä juttu että yleensä olen mielestäni aika vähä-tunteellinen ihminen eli mielestäni enemmänkin rationaalinen ja siksi ihmettelenkin sitä miksi nämä tuli-ihmiset ärsyttävät minua tai ylipäänsä vaikuttavat minuun En pidä omasta reaktiostani, haluaisin suhtautua heihin joko neutraalisti tai myönteisesti tai siten, etteivät he herättäisi mitään tunteita. He ovat kuitenkin omalla tavallaan sydämellisiä ihmisiä ja mukavia, mutta niin kovin erilaisia kuin minä. He ovat myös selvästi ekstrovertteja, kun taas minä voimakkaasti introvertti.

        Mutta kuten sanottu, ne häiritsevät. (levoton, rauhaton ja räiskyvä ilmapiiri)

        Tämä on niin kummallista että ymmärrän hyvin jos minua ei ymmärretä. Mutta kiitos kuitenkin vastauksista. Yritän sulatella saamaani palautetta ja oppia ajattelemaan enemmän heidän tavallaan tai ainakin ymmärtämään heidän ajatteluaan.

        Oli merkit mitkä tahansa,
        myös jähmeä ja hidas tyyppi voi olla raivostuttava eläväisemmän mielestä!


    • myrtitär

      Hyviä kommentteja tuossa, ja sekin on hyvä muistaa että kaikki merkit kuitenkin ovat jokaisen kartalla. Mutta kuten ap toteaa, jollei taivaankappaleita ole niissä niin se tietysti luo eräänlaisen paitsion elementin ymmärtämiseen. Voi silti tarkastella tulimerkkien sijoitusta huoneissa ja ilmeneekö niillä elämänalueilla miten ja löytyisikö sitä kautta sitten ymmärrystä ja sietoa. Entä asteroidit, löytyykö niistäkään tulta?

      Itselläni kolme suurta eli AC, Kuu, Aur ovat ilma-,tuli-, ja maamerkeissä, vettäkin löytyy ilman että tarvii huudella varvulla katsojaa apuun ;) Tästä laajasta pohjasta on hyötyä mutta seuraa myös ajoittaista energioiden hajaannusta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      136
      3822
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      116
      1490
    3. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      271
      1350
    4. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      69
      1309
    5. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      18
      1194
    6. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1101
    7. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      45
      1078
    8. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      60
      1061
    9. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      1046
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      56
      997
    Aihe