Parkanon K-marketin mädäntyneelle haiseva oluthylly.

Aimo Semmonen

Boikotoikaa mahdollisuuksien mukaan Parkanon K-marketin huonosti hoidettua oluthyllyä, sillä siellä haisee viemärille, tai vähän samalle kuin viikon pari mädäntyneelle ruumiille.
En elämässäni ole joutunut pesemään Fairyllä täysinäisten oluttölkkien ulkopintoja vessan lavuaarilla sitkeän ja herkästi tarttuvan kuvottavan lemun vuoksi.
Tänään sekin ihme nähtiin.
Muutkin ostokset haisevat nyt mädäntyneelle, kun menin laittamaan samaan muovipussiin.

20

1506

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kysyy hän.....

Ja missäs olet haistanut mädäntyneitä ruumiita? Itsellä kun ei ole tullut vastaan.

• K-gay

Oksennukselta siä haisi.

• ei haissut ei

Ettet vaan ite ois haiskahtanu kaikelta "vanhalta".

• haisi kyllä haisi

Oli kyllä aika kuvottava haju... Tiedä sitten mitä siellä oli tapahtunut ja mistä tuo löyhkä oikeasti oli peräisin.

• nyhtäjä

ja loppuviikon tarjouksessa ollut grillattu broileri oli ihan raaka sisältä. :(

• ^^
    • petuli

Höpöhöpö , K-market on nostanut tasoaan huimasti. Palvelu pelaa ja tarjouksia on laidasta laitaan.
      Olisit jättänyt kaljasi sinne ja hakenut ölvisi ihan vaikka mistä muualta. eikä asiallinen kommentti myyjälle olisi tehnyt varmaan yhtään pahaa.

Onse onse hienoo huutaa boikottia kun ohrajuomahetki meni piloille .

• jopajoooo

Kyllä siinä kaupassa ei ole taso noussut,
        korkeintaan laskenut.

• ,,,,,,...
        jopajoooo kirjoitti:

Kyllä siinä kaupassa ei ole taso noussut,
        korkeintaan laskenut.

Hinnat on nousseet, mutta muuten menee alaspäin kiihtyvällä vauhdilla. Vanhaa tavaraa hyllyissä, siis jopa yli viikon päiväys vanhaa välillä. Plussakortilla kahvia sieltä joskus kannattaa hakea, muuten niin kallista kaikki ettei puhettakaan, että sieltä semmoisilla hinnoilla osta muut kuin täysin hintatiedottamat ihmiset.

• seppäleka
        ,,,,,,... kirjoitti:

Hinnat on nousseet, mutta muuten menee alaspäin kiihtyvällä vauhdilla. Vanhaa tavaraa hyllyissä, siis jopa yli viikon päiväys vanhaa välillä. Plussakortilla kahvia sieltä joskus kannattaa hakea, muuten niin kallista kaikki ettei puhettakaan, että sieltä semmoisilla hinnoilla osta muut kuin täysin hintatiedottamat ihmiset.

Tottahan tuo. Vaikkakin ne hinnat varmasti muuallakin koko ajan on nousussa, on k-kauppa kyllä reilusti muita edellä ja ihan omaa luokkaansa.
        Vielä kun siellä osattaisiin pistää hinnat oikein. Jatkuvasti on kuitissa eri hinta, mitä hyllyssä on ilmoitettu...

• 3 ipanan äiti
        ,,,,,,... kirjoitti:

Kyllä siwa on tällähetkellä parkanon kallein kauppa , itse asioin K-marketissa ja saan asiallisen palvelun ynnä plussakortin hyvät tarjoukset ja kyllä siellä on kauppiaan omiakin tarjouksia vähänväliä.
        :)

• ...........
        3 ipanan äiti kirjoitti:

Kyllä siwa on tällähetkellä parkanon kallein kauppa , itse asioin K-marketissa ja saan asiallisen palvelun ynnä plussakortin hyvät tarjoukset ja kyllä siellä on kauppiaan omiakin tarjouksia vähänväliä.
        :)

Varmasti juu siwa on kallis, se kun on sen verta pieni kauppa, että siellä on pakkokin pitää ne hinnat isompina isoihin marketteihin nähden, jotta paikka pysyisi pystyssä, sillä asiakkaita siellä ei samaan tahtiin käy, kun isommissa paikoissa.

Eli jos lähdetään vertaan k-kauppaa, niin sokkariin, halpa-halliin, kuin lidliinkin, niin hinnat ovat aika korkealla. Hyvähän silloin on pistää myös niitä omia tarjouksia, kun muissa kaupoissa tuotteet saa samaan hintaan, ilman niitä "tarjouksia"

• nyhtäjä
        ........... kirjoitti:

Varmasti juu siwa on kallis, se kun on sen verta pieni kauppa, että siellä on pakkokin pitää ne hinnat isompina isoihin marketteihin nähden, jotta paikka pysyisi pystyssä, sillä asiakkaita siellä ei samaan tahtiin käy, kun isommissa paikoissa.

Eli jos lähdetään vertaan k-kauppaa, niin sokkariin, halpa-halliin, kuin lidliinkin, niin hinnat ovat aika korkealla. Hyvähän silloin on pistää myös niitä omia tarjouksia, kun muissa kaupoissa tuotteet saa samaan hintaan, ilman niitä "tarjouksia"

k-kaupan omat tarjoukset on aina jotain vähän epäkurantteja.... eli päiväykset lopussa, pakkauksissa sanomista tai pakasteet kerran sulaneita...
        en todellakaan osta mitään niiden omista tarjouksista! muutaman kerran olen ostanut ja saanut ruokamyrkytyksen, viimeksi leipäjuustosta.

• Aimo Semmonen

Kiitän sekä hyvistä, että sitten myöskin vähän "huonommistakin" vastauksista.
      En tiedä, oliko ketjuun havahduttu, mutta tilanne tuntui korjaantuneen, sillä ohitsekulkiessani, ei siinä patteristojen kohdalla enää haissut mädänneelle.
      Joku ketjuun asiallisesti vastannut ehkä saattoi huomata sellaisen hieman humoristisen ylitselyövän sävyn, jonka koitin parhaani mukaan saada tekstiini sisällytettyä, jottei turhan totiselta vaikuttaisi, joku toinen hieman totisemmin allekirjoittanutta vastaan hyökännyt ilmeisesti ei, mutta kokonaisvaltaisesti hauskaa oli.
      Hyvät kesänjatkot.

• Skorp-57

Samaa mieltä kanssasi, siellä haisi todellakin viemäri, itse jätin kyllä vierasoluet ostamatta, sen verran kuvotti:(

• Koskelakin häipyi

Sen epäsiisteyden ymmärtää,onhan muistaakseni kauppiaspariskunta pitäny ennen kauppaa Jämijärvellä joka on tosi persläpi.

• yyyyyyh

juu ja entäs surullisenkuuluisa mestarintori sitten? :D itse kauppiaallakin on epäsiisti look. kerran olin odottamassa palvelua kalatiskillä, no hän ampaisi siihen tupakalle lemuten. ei edes käsiään pessyt kun alkoi leikkaamaan minulle kalaa.!

• positiivisuutta
        yyyyyyh kirjoitti:

juu ja entäs surullisenkuuluisa mestarintori sitten? :D itse kauppiaallakin on epäsiisti look. kerran olin odottamassa palvelua kalatiskillä, no hän ampaisi siihen tupakalle lemuten. ei edes käsiään pessyt kun alkoi leikkaamaan minulle kalaa.!

No onko kaikki kauppiaat haukuttu vai puuttuuko vielä joku:)

• K-gay
        positiivisuutta kirjoitti:

No onko kaikki kauppiaat haukuttu vai puuttuuko vielä joku:)

Kukaan ei oo sanonu mitään Keskisen Vesasta.

• Neitokainen`

Kyllä Parkanon nykyinen k-kauppias on täysin omaa luokkaansa kuten myös hänen kauppansa, meinaan huonolla tavalla. Harvemmin tulee asioitua, onneksi on jalat millä äänestää.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko valmis? Meidän tarinaan

Rakastan sinua ❤️
      Ikävä
      84
      1732
    2. Nainen, huomasitko kun muutin sinua?

Niin lyhyessä ajassa niin paljon. Mutta jotain muuttui minussakin. :/
      Ikävä
      90
      941
    3. Jumankauta sä olet hyvännäköinen

Ihan mun miehen näköinen 😍
      Ikävä
      54
      932
    4. Misä tulipalo?

Mikä palaa Haapavedellä?
      Haapavesi
      8
      912
    5. IS Viikonloppu 12.-13.7.2025

Viikonlopun ratoksi Skyttä ja Kärkkäinen ovat taiteilleet 3.0 arvoisen ristisanatehtävän ratkottavaksi. Kenenkään ratko
      Sanaristikot
      56
      869
    6. Poliisi losautti puukkohemmon hengiltä

Mitäs läks, heilumaan puukon kanssa eikä totellut käskytystä. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011361763.html
      Maailman menoa
      192
      861
    7. Tämä kesä ei ollut vielä meidän

Olisihan se ihana viettää kesäiltoja kanssasi ulkona. Ei kai ollut vielä oikea aika. Ehkä kohtaamme vielä sattumalta jos
      Ikävä
      58
      823
    8. Sofiaa ei kelpuutettu Martinan kaveriporukkaan

Ibizalla lomailee Martinan kanssa ihan muut naiset.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      173
      759
    9. Mitä jos vaan tapaisit sen jota mietit

Jos se yksi henkilö on sinun mielessäsi niin entäs jos vaan menisit tapaamaan sitä, heti, samantien, miettimättä mitään.
      Ikävä
      79
      756
    10. Teet tämän niin

Helpoksi, mutta silti niin vaikeaksi. Vihaan omaa saamattomuuttani, vaikka kaikki olisi saatavilla. 🩷🌸
      Ikävä
      41
      750
    Aihe