Sanokaas hyviä runkkupaikkoja jossa siis pääsee ilmaiseksi runkkailee ja on suomalaisia homo tai bi miehiä :) heterotki käy ;D eihän kerta homoo tee
Hyvä CAM-runkkupaikka?
26
8224
Vastaukset
- kallis kullan koti o
Oma koti kullan kallis.
http://xhamster.com/movies/1263618/new_york_boy_cums_in_hand.html - näin se onnn
randomi = ihan jees, mut siel ei oo vaa kauheena homoi tai bi seksuaalei :/
- Top19cm
Mä käyn usein randomissa.... aina löytyy joku namu kundi, joka on kiinnostunu näkee mun kovan 19cm posliinin :) . usean kanssa olen myös vaihtanu meseossan.... suosittelen !
- piu paupali kun en m
Tulkaa te tänne nuoret pojat pojat, kun en mä tunne teitä...
http://xhamster.com/movies/1047097/softy.html - Vanhemmat on mökillä
Hima on paras runkkauspaikka kun vanhemmat on jossain muualla eivätkä yllätä sinua housut kintuissa.
http://xhamster.com/movies/1213306/young_boy_soft_to_big_boner_and_cuming_hard.html?embed=view- Runkkari mies.
Ompas tosi upea kulli, pojalla kyseisessä videossa, kyllä runkkailisin hänen kansaan jos vain voisin. Olen keski-ikäinen mies ja olisi kiva tietää, että kiinnostaako poikia runkkaila vanhemman miehen kanssa. (Kun itse olin nuori, minua kiihotti tosi paljon, liikunnan opettaja. Hänellä oli karvainen rinta ja iso komea kulli, olisi ollut tosi kiihottavaa, nähdä kun hän runkkaa ja ruiskii spermat ulos isosta kullistaan.)
- Vanhemmat kiinnostaa.
Runkkari mies. kirjoitti:
Ompas tosi upea kulli, pojalla kyseisessä videossa, kyllä runkkailisin hänen kansaan jos vain voisin. Olen keski-ikäinen mies ja olisi kiva tietää, että kiinnostaako poikia runkkaila vanhemman miehen kanssa. (Kun itse olin nuori, minua kiihotti tosi paljon, liikunnan opettaja. Hänellä oli karvainen rinta ja iso komea kulli, olisi ollut tosi kiihottavaa, nähdä kun hän runkkaa ja ruiskii spermat ulos isosta kullistaan.)
Itse olen yläaste ikäinen ja kyllä itseä vanhemmat suht tummat karvaiset miehet kiihottaa. Mielelläni tyydyttäisin heitä ja antaisin heidän minua.
Kaluja himoitsen.
Yksi sellainen on liikunnanope, mielelläni panisin ja imisin. - liikunnanopettajaa
Runkkari mies. kirjoitti:
Itse olen juuri 18 täyttäny ja yla-asteelta asti ollut täysin samanlaiset kiinnostuksenkohteet!
- Se tykkää pyykkäämis
Tein mutsille taas vähän pyykkiä pestäväksi.
http://xhamster.com/movies/1204221/boy_wixt_in_boxershort.html?embed=view - isomuna_91
tääl vissiin etitää nettisivuja : D muunmuassa camiin runkatessa haluessaan! :---D olisko sellasii?
- Top19cm
Mitkä sun kaikki mittas on? :)
- öriöri
CAM4... vaatii rekisteröitymisen jos haluaa chattailla tai lähettää kuvaa... älkää nyt helvetti menkö noille chattirulettisivuille runkkaamaan perkele...
- Munkki Ykä
Luostarissa on aikaa runkkailla.
- ääliö!
Jokerien fanikatsomohan on niitä täynnä. Sinne!
- <333333333333
onks muita?
- nikouuuuuuuuuuuuuu
no itse käyn randomis, et on siellä homojakin! ;D rohkeesti vaan asiaa esiin! :D myös wanha-randomi on ihan jees;D
- ahhhhhhhhhhhhhhhhhhh
jep, randomis etin tälläki hetkellä söpöjä nuoria pojuja runkkailemaan toisen samanlaisen kanssa. :) ihana yhdessä päästää paineet ulos ja eihän se homoa tee jos vähä runkkailee ;D ja toinen on ihanaa nähdä toisen kova kulli boksereissa. slurps
- mällit_ulos
ite tykkään iwebcamista :P
- rttr
Random?
Omegleen on tullut joku vammanen varmistussysteemi ja siellä saa olla kokoajan kirjottamassa chaptakoodeja, - valppaana ;)
randomiin kaikki homot!! :-)
livechat.fi on tosi suosittu
- kokenut!
yougaychat on yksinkertasesti paras!
- k18mesta
aikuisten oma kohtauspaikka http://www.xxx-dates.net/
- Anonyymi
Miten voi viestiä
- Anonyymi
flingster
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.72498- 1171709
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill381448Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1201286Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1641272- 1451236
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1491201- 521175
- 571101
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46989