LEFFA, JOKA SAI SINUT KYYNELIIN

Feelin´ soft

Elikkäs joo, mitäs sellasia leffoja ootte kattonu, mitkä on herkistäny teitä todella palijon?
Tääl kaipailtas elokuva-vinkkejä koskettavista, hyvistä leffoista :)

Kiitos!

82

7791

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tapsa

      Joku aika sitten vilkaisin taas Chaplinin Nykyajan. Pakko myöntää että äijä osasi komedian ohella tehdä myös koskettavia elokuvia. Ja eipä tuo yhteiskuntakritiikkikään ole nyt niin vanhentunutta, vaikka toisin luulisi.

      • olpo

        Ja Chaplinin Parrasvalot on kans liikuttava.


    • tässä

      Tässä muutamia leffoja jotka sai mulla kyyneleet valumaan:

      Häivähdys Purppuraa
      Sofien Valinta
      Leijonakuningas
      Dumbo
      E.T.
      Kuningas Ja Minä
      Titanic
      Ghost - Näkymätön Rakkaus

    • Nyyhky

      Minähän itken leffassa kuin leffassa:
      Mononoke Hime(Oikeasti UPEA elokuva!!)
      Hiipivä Tiikeri,Piilotettu Lohikäärme(Itkupilli..)
      Kaikki linnut eivät lennä

      • ...loppuratkaisu...

        ...oli turbulence 2 loppukohtaus, jossa pikkupoika näki jälleen OMAN FAIJANSA! Ihanaa... liikutuin, kyllä nenäliinoja kului, onneksi minulla on elokuva nauhalla... poraan jo ennakkoon, kun ajattelenkin sitä loppuratkaisua, sillä...

        ...Olihan se sen pikkupojan OMA FAIJA!


    • Miehinen mies

      Cinema paradiso

      Eka kerran, kun katsoin ajattelin, että olipas hyvä elokuva.

      Toka kerralla rääyin aivan hervottomana.

      Se on tosi mahtava elokuva. Kannattaa katsoa.

      Niin se on muuten saman italialaisohjaajan kuin
      Malena.

    • minä vain

      En nyt tiedä voko tätä nyyhkyksi sanoa, koska se on aikas rankka leffa. Väkivaltaa jne. Mutta siitä huolimatta porasin aivan tajuttomasti. Leffa on siis American History X. Loistava elokuva. Suosittelen lämpimästi.

    • TopiiButler

      Sivusta seuranneena täytyy todeta, että
      Vihreä Maili kulutti meidän talon naisväen keskuudessa huomattavan määrän nenäliinoja.

      • Minä

        Sellanen kun Kuolemaantuomittu, Dead Man Walking. Tim Robbinsin ohjaus. Tosi hyvä.


      • yökkö
        Minä kirjoitti:

        Sellanen kun Kuolemaantuomittu, Dead Man Walking. Tim Robbinsin ohjaus. Tosi hyvä.

        Olen katsonut myös kuolemaantuomitun. Ei voi olla itkemättä!!! Todella traagista ja liikuttavaa! Koskettaa todella.


      • @dz
        Minä kirjoitti:

        Sellanen kun Kuolemaantuomittu, Dead Man Walking. Tim Robbinsin ohjaus. Tosi hyvä.

        Shawshank Redemption eli Rita Hayworth-avain pakoon. siinä on niin perkeleen koskettava tarina. ja sitä itkee ja nauraa samaan aikaan kun leffaa katsoo. ja siitä tulee perkeleen hyvälle tuulelle kun on leffan nähnyt!! mm. tim robbins ja morgan freeman pääosassa...suosittelen!


      • Heikki
        Minä kirjoitti:

        Sellanen kun Kuolemaantuomittu, Dead Man Walking. Tim Robbinsin ohjaus. Tosi hyvä.

        Koskettavimpia, mitä olen koskaan nähnyt, olivat:

        Turbulence2
        Turbulence3
        Missä on suuri pohjoinen
        Siskolleni
        Koiranpäiviä
        Lost Voyager
        Joki


      • ....

        musta mulholland drive on erittäin itkettävä...


      • Nesta
        .... kirjoitti:

        musta mulholland drive on erittäin itkettävä...

        Niinku se on niin huono


      • äijä
        Nesta kirjoitti:

        Niinku se on niin huono

        et vain tajua sitä


      • frodo123
        @dz kirjoitti:

        Shawshank Redemption eli Rita Hayworth-avain pakoon. siinä on niin perkeleen koskettava tarina. ja sitä itkee ja nauraa samaan aikaan kun leffaa katsoo. ja siitä tulee perkeleen hyvälle tuulelle kun on leffan nähnyt!! mm. tim robbins ja morgan freeman pääosassa...suosittelen!

        joo,tosi hyvä Shawshank redemption!! avain pakoon- huono suomennos by the way! mut muuten ihana aina itken lopussa ja silloin kun freeman lukee sitä kirjettä..nyyh! myös KUOLLEIDEN RUNOILIJOIDEN SEURA!! sekin lopussa kun ne pojat nousevat pulpettien päälle! ja kun se ihana nuori poika tappaa itsensä...!


    • itkupilli

      Uneton Seatlessa, olen nähnyt sata kertaa ja joka kerta itken ja itken ja itken. Samaan sarjaa kuuluu Vihreä maili...

    • Icecube

      Mikko Niskasen Pojat sai parissa kohtaa katseen lasittumaan.

    • Anduril^

      Jos haluut nähän kunnon leffapläjäyksen, suosittelisin Sormusten herraa. Hieno, hieno elokuva(t), joissa ei voi olla itkemättä ^_^

    • minä vain

      Mieleeni muistui vielä yksi itkettävä leffa: Armageddon. Muuten ei ehkä niin herkkä (ei siis lainkaan), mutta loppu on suunnattoman surullinen, porata saa kyllä muutaman kymmenen ihmisen edestä. Uskokaa vaan.

    • Sic

      Ylivoimainen itkettäjäykköseni on Tuulen viemää... Mikä klisee. Mutta mielestäni elokuva ei todellakaan ole mikään lällynyyhky, vaan erittäin hieno elokuva. Viimeinen puolituntinen elokuvasta meni ensimmäisellä katselukerralla itkiessä.

      Muita koskettavia ja erinomaisia elokuvia ovat esimerkiksi Chaplinin elokuvat (esim. Kaupungin valot, Nykyaika... Oikeastaan kaikissa Chaplin-elokuvissa on komedian lisäksi koskettavuutta ja yhteiskuntakritiikkiä). Tapaus Henry on myös laadukas ja koskettava elokuva.

      Mutta kosketushan on ihan katsojasta kiinni. Eräs ystäväni ei tirauta pisaraakaan Tuulen viemää katsoessaan, joten en lupaa takuuvarmoja itkuja :)

      • nyyyyyh

        Itkulta ei meinannut tulla loppua... Siinäkin mielessä hyvä elokuva että ei ollut amerikan mallin onnellista loppua.


    • mä vaan

      must pearl harbor oli koskettava ja ihana itkin siinä kun josh hartnett kuoli

      • minä vain

        hahhahhhahhaaa pearl harbor? et voi olla tosissaan. Anteeksi mutta kyseinen elokuva on hiukan naiivi juonen kannalta. Muuten elokuva on kyllä hienosti tehty mutta "itkukohtaukset" lähinnä naurattivat mua.


      • Keso
        minä vain kirjoitti:

        hahhahhhahhaaa pearl harbor? et voi olla tosissaan. Anteeksi mutta kyseinen elokuva on hiukan naiivi juonen kannalta. Muuten elokuva on kyllä hienosti tehty mutta "itkukohtaukset" lähinnä naurattivat mua.

        Sai melkein kaikissa kohtauksissa nauraa oikein kunnolla. Ja jos joku siinä itketti niin leffan huonous.


    • Mies

      John Woon Killer, loppukohtaus jossa rakastavaiset etsivät toisiaan sokeina toisiaan kuitenkaan löytämättä.

      Terracottasoturi. Kaunis. Aivan loistava elokuva. Pitkään pidin maailman parhaimpana elokuvana. Varmaan vieläkin. Pitäisi katsoa uudelleen.

      Joku amerikkalainen sotaelokuva jossa kuvattiin hautajaisia ja sen kuvattiin yhtä hautaa (valkoista ristiä) ja vähitellen laajempaan kuvakulmaan kunnes valkoisia ristejä oli kymmeniä, satoja, tuhansia, silminkantamattomiin..

    • vaari

      Viisikymmenluvulla oli Helsingissä nyyhkyleffoihin erikoistunut teatteri Kalevankadulla. Siellä menivät Lääkärin omatunto, Suurinta elämässä, Tuuleen kirjoitettu ja monet muut Douglas Sirkin elokuvat. Niitä esitetään yhä vieläkin televisiossa, ja ne olivat huolellista tekoa ja antoivat taattuja tunneväristyksiä. Mutta parhaana itkettäjänä muistan James Deanin Nuoren kapinallisen. Se oli niin tunteisiin vetoava, että tyttöystäväni kertoi itkeneensä jo ennen kuin se edes alkoi..

    • Amblin

      Täs on muutamia leffoja jotka katottuani itkin nii saatanasti.

      1.nuija ja tosinuija2
      2.Scary Movie2
      3.Poliisiopisto7
      4.Yksin kotona4
      5.Space Jam.

      Tais olla, et itkin koska olin tuhlannu jokaseen noista 3,5e:tä.

    • Teemu23

      Lucas (1986) Aivan uskomaton leffa... harvinaisuus ja ei Suomesta löydy edes filmifriikistä mutta jos menee Helsingin fredalle FILMTOWNIIN niin siellä se on Wynona Ryder VHS-videot osastossa. Suosittelen... Elokuvan loppukohtauksessa ei itkua voinut pidätellä koska se on niin koskettava.

      Bitter Moon (1992) Roman Polanskin ohjaama elokuva missä on Vangeliksen musiikit. Elokuvan loppu on niin järkyttävä ja ne musiikit niiden tunteiden aiheuttamasta tuskasta kostuu kyllä molemmat silmät.

      Heat Ajojahti (1993) Tämä elokuva missä näyttelee Al Pacino on erittäin koskettava koska se kertoo kahden poliisin ja roiston kahden keskisestä ystävyyssuhteesta joka välittyy katsojalle herkällä tavalla.

      Ihan skidinä muistan että Fielel Matkalla Amerikkaan sai silmät kosteiksi ja olin silloin 6-vuotias. Se oli vuonna 1988 se...

      Kuitenkin täytyy sanoa että TITANIC elokuvan aikana minulle ei tullut yhtään kyyneltä silmistä... Jotenkin tämä elokuva oli niin tekopyhä jo syntyessään kun jokainen hehkutti tätä elokuvaa niin koskettavaksi. Minusta se tehtiin tekemällä ja suuret ennakkohehkutukset siitä pilasivat sen jo valmiiksi ja tämän elokuvan ohjaaja ei onnistunut työssään tarpeeksi vakuuttavasti ja näin siinä usein käy kun tuotantobudjetti on maailman kalleinta luokkaa. Unohtuu laatu ja otetaan tuotannon käyttöön vain määrä.

    • george

      se on karmaisevan itkettävä. ihmisen julmuutta ei ole koskettavammin koskaan kuvattu.

    • Mies

      Tuntematon sotilas (Laineen versio)!

    • Keimo

      Mä itkin kun kuulin, että siitä tehdään vielä kolmaskin osa... AAARRGGHHHH!!!

    • Peko

      Tämä vei voiton kaikista: Akira Kurosawa - Ikiru.

    • n_23

      Chaplin: The kid; Spielbergin AI-tekoäly.

      • Feelin´ soft

        Kiitti paljon hienoista vinkeistä.
        Katotaanpa, millon pääsee nuita katsastamaan.

        Mutta laittakaa vaan vinkkejä lisää, nenäliinoja riittää kyllä! ;)


    • justsillee

      Armakeddonin jälkeen oli silmät vielä päivienkin jälkeen punaiset, turvonneet ja märkivät.

      • Mie

        Dancer in the dark. Ehdottomasti paras elokuva!!!


    • Nakkilan Nalle

      Tämän elokuvan loppuhuipennus oli itkun arvoinen. Yleensä en vetistele, mutta US:n päähenkilöpojun loppu oli niin todellisen tyly, että se kärjisti koko raskaan ja raadollisen elokuvan teeman, eli huumeittenkäytön todellisena mediaseksikkyydestä riisuttuna ja kaunistelemattomana. Hyödyllinen ja epätavallinen. Ja itkettävä ja masentava.

    • tietäjä

      Itkuja on monenlaisia... varsinkin elokuvan lopussa...

      Suruun:
      - Armageddon (kun Bruce pelastaa maailman, loistavia näyttelijöitä)
      - Vihreä Maili
      - Pelastakaa Sotamies Ryan (sodan arvet, hyvin kuvattu muutaman yksilön taistelu yhdistettäny sodan mielettömyyteen, loistavia näyttelijöitä)
      - Olimme Sotilaita (ei yhtä hyvä kun Pelastakaa Sotamies Ryan)
      - Cast Away - Tuuliajolla (kun mies menettää lopulta sen mikä piti häntä hengissä)
      - Forrest Gump (iloon, suruun, yksi parhaimmista)
      - Matkalla Perditioniin (laatuelokuva)


      Iloon:
      - Avain Pakoon (hyvä)
      - Big Fish (kuin satu)
      - Kaunis Mieli (koskettava)
      - Titanic (kun elokuva päättyi)


      Masennukseen:
      - Unelmien Sielunmessut (noinkin voi käydä)
      - American history X (noinkin voi käydä)
      - Seven (ei itketä, loistava idea)

      Muuten vaan tunteita herättävä:
      - Taru Sormusten Herrasta (varaa koko päivä)
      - Gladiaattorit (mahtipontinen)
      - Troija (gladiaattorin jalanjälkiä, ei videolla)
      - Viimeinen Samurai (historiallinen)
      - Ali (kun Mestari voittaa takaisin tittelinsä)

    • Lissu

      Armageddon, Pearl harbor, TSH:Kuninkaan paluu ja Saksikäsi Edward. :)

      • Lissu

        Ainiin ja sit Leijonakuningas, Titanic, Stephen kingin Hohto (se pidempi) ja Vihreä maili.


    • Nomi

      Roman Polanskin Pianisti. Järkyttävän koskettava kuvaus miehestä, joka joutuu oman nahkan pelastamiseksi katsomaan vierestä kun tien toisella puolella ghetossa tutut taistelevat hengestään. Ohjaus on polanskimaisen kaunis ja koskettava.

      • äijä

        totta puhut.todella todenoloinen ja koskettava.Sitä ihmisen julmuutta ei voi kun kauhistella. ja vielä tositapahtuma :'(


      • mä vaan

        on myös tosi koskettava. Ostin sen dvd:näkin kun ajattelin, että olisi aiheellista katsella se ainakin kerran vuodess, ettei pääse unohtumaan se tosi asia, että meillä on kaikki hyvin. Toi pianisti oli muuten hyvä kanssa.


    • nyyhkyt

      tyttö ja villihanhet. uskomaton.

      toinen on Karhu. siinä on karhuemo ja pikkunen pentu. ne vaeltaa ja pakenee metsästäjiä.

    • kekkuilija

      ...Free Willy,Leijonakuningas,E.T ja Uneton Seattlessa,ainakin noi.

    • Anonymous

      - American History X *parku*
      - A walk to remember *parku*
      - Forrest Gump *parku*

      - American Beauty oli koskettava, mutta ei parku
      - Tapaus Henry oli koskettava, mutta ei parku

    • mystery-86

      LEON THE PROFESSIONAL

    • Enni25...

      Koirani Skip (My Dog Skip) on kyllä sellainen elokuva että sen loppukohtauksen jälkeen kyllä tulee itkettyä enemmän kuin koskaan.

      Se on vain saatu niin realistisesti tuntumaan siltä kuin oma lemmikkisi kuolisi siinä lopussa.

      http://www.youtube.com/watch?v=CjX7QJwzp-U

      • Häivähdys purppuraa, alkutekstistä loppuun, itkin venkkuhuiviin päivänäytöksessä aikoinaan.
        Eedenistä itään, siinä missä yrittää ostaa isänsä hyväksynnän ja rahat valuu pitkin... Eikä se paskaukko korvaansa lopsauta- > olen kokenut saman.
        Henkien talo
        Tohtori zivako


      • bwäähbä

        itkin niin pahasti Koirani Skipissä! En olekaan katsonut sitä yli viiteen vuoteen.

        Tuli pala kurkkuun myös näissä:
        A.I tekoäly
        Marley & Me
        Kuolleiden runoilijoiden seura
        10 Things I Hate About You
        Watchmen
        Klik!
        Yksi lensi yli käenpesän

        Disney elokuvia:
        Lilo&Stitch 2
        Karhuveljeni Koda
        Dumbo
        Kaunotar ja Hirviö


    • rawrrawr

      Tahraton mieli itketti aivan hirveästi.

      Itketti myös Disneyn Pocahontas :D

      Lisäksi Marley & me sekä The Holiday

    • Tarsan4ever

      mikäköhä tarzanin elokuvansa nimeltään, legend of tarzan? jossa näyttelee Cristopher Lambert se oli todella koskettava elokuva ei todellakaan ollut mikään tavallinen tarzan elokuva

      • mandalay

        -million dollar baby
        --kauriinmetsästäjät
        -tuulen viemää
        -ihana elämä (italialainen)
        -stand by me
        -cherboroughin sateenvarjot
        -american beauty
        -breaking the waves
        -äideistä parhain
        -E.T:
        -Kielletyt leikit
        -Pans labyrinth
        -Titanic
        -Billy Elliot
        -Quadrophenia
        -Siperian parturi
        -Auringon uuvuttamat
        -Marian rakastajat
        -Tess


      • frodo123
        mandalay kirjoitti:

        -million dollar baby
        --kauriinmetsästäjät
        -tuulen viemää
        -ihana elämä (italialainen)
        -stand by me
        -cherboroughin sateenvarjot
        -american beauty
        -breaking the waves
        -äideistä parhain
        -E.T:
        -Kielletyt leikit
        -Pans labyrinth
        -Titanic
        -Billy Elliot
        -Quadrophenia
        -Siperian parturi
        -Auringon uuvuttamat
        -Marian rakastajat
        -Tess

        billy elliot ihana!!!


    • Mia- Marie

      ja Robin Wright-Pennin VIESTI MERELTÄ on minun mielestäni ehdottomasti ihanin nyyhkyleffa. OOn kattonut leffan ainakin 3 kertaa ja joka kerta itken melkein viikon.

    • darren22

      tunteet pintaan saa ainakin
      unelmien sielunmessu
      painija
      we are marshall

      • oldermovies <3

        ROCKY :) itken aina. siis onnesta niiden puolesta. jokaisessa rockyssa on sitä jotain. uusinta en ole nähnyt kun adrian ei ole siinä :(

        sinkkuelämää-elokuva. tollaset ei yleensä itketä,,mutta nyt itketti.

        kärpästen herra.

        dirty dancing.

        titanic ei itkettäny. ihan kökkö koko elokuva.

        sleepers!!! KATSO SE. se koskettaa!


    • yksi ja ainoa

      Ehdottomasti Avatar. Pakko tunnustaa että raavas mieskin vähän herkisty siinä.

      • mie vaan

        monta tullut mutta tässä pari: the sunchaser( melk. koko leffan ajan itku kurkussa, jotenkin niin koskettava, varsinkin loppu) & romper stomper


    • Anxx

      Youjirou Takitan ohjaama Okuribito (eli amerikkalaisittain Departures), ehdottomasti! Hirmu surullinen ja kaunis elokuva sellististä, joka erehdyksen kautta päätyy työskentelemään hautaustoimistoon. Voittipa ihan Oscarinkin. Olen niitä ihmisiä jotka harvoin leffaa katsoessa itkevät, mutta tämä kyllä kosketti.

    • Jx

      Olen mies enkä itke elokuvia katsellessa oikeastaan ikinä, mutta tasan yksi leffa tekee poikkeuksen: The Green Mile.

    • Eilen katsoin japanilaisen leffan Hachiko Monogatari (1987). Kertoo koirasta joka tulee isäntäänsä aina rautatieasemalle vastaan kun tämä tulee töistä. Sitten isäntä kuolee työmatkallaan ja koira turhaan jatkaa odottamista seuraavat 10 vuotta oli sää mikä hyvänsä. Kyyneleet valuivat melkein koko leffan loppupuoliskon. Perustuu tositapahtumiin.
      http://en.wikipedia.org/wiki/Hachikō

      Leffasta on tehty myös amerikkalainen versio missä Richard Gere esittää koiran isäntää.
      Hachiko: A Dog's story (2009). Tätä en ole vielä nähnyt mutta kuulemma yhtä hyvä tapaus.
      Toinen vastaava voisi olla Greyfriars Bobby (1961) missä koira vartioi isäntänsä hautaa 14 vuoden ajan.

      Chaplinilta monta jo mainittiinkin mutta lisäksi ainakin Chaplinin poika leffa on onnistunut itkettämään joka kerta. Myös Kaupungin valot Chaplinilta on koskettava.

      Muita: It's a Wonderful Life (1946)
      Imagining Argentina (2003). Argentiinan sotilasjuntta kaappaa ja kiduttaa ihmisiä...
      Band of Brothersin keskitysleirijakso.
      Kurosawan Ikirun joku jo mainitsikin.
      Samoin Viesti mereltä ja Viimeinen mohikaani.

      • märyiikka

        Katsoin tuossa aiemmin youtubesta sen aidon ja alkuperäisen hiroshima dokumentin. Kyseistä teosta ei kuulemma saanut aikoinaan näyttää, koska se näytti aika julmalla tavalla totuuden hiroshiman tapahtumista ja jenkithän yritti alunperin vähätellä atomipommin vaikutusta.

        http://www.youtube.com/watch?v=RRF2BbSRDmg


    • Se on niin kaunis

      Amélie

      • ok

        Leaving Las Vegas. Cage tekee siinä elämänsä roolin alkoholistina joka juo itsensä hengiltä. Itkettää aina se loppukohtaus.


    • Minni Hiiri

      -Titanic(Kate Winslet&Leonardo DiCaprio)
      -Cry Baby(Johnny Depp) loppukohtaus oli niin ihanan liikuttava, että pillahdin itkuun. En kovaan ääneen, mutta hyvin koskettava
      -Monocerus(Caroline Elgert) loppuratkaisu

    • se on niin kaunis

      Kaunis elämä (La vita è bella)

    • Lappliisa

      Lilja 4-ever, järkyttävän raadollinen

    • itkuaitkua

      My sister's keeper

    • Taija83

      nyt itken melkein mistä vaan, mutta nämä elokuvat ovat ainakin saaneet kyynelkanavat kunnolla auki:

      -Lorenzon öljy
      -Marley ja minä (jopa miehellä oli tippa linssissä!)
      -Titanic

      • marwin yydman

        mutta rentun ruusun loppu herkisti - realismi puree


      • Jii vaan...
        marwin yydman kirjoitti:

        mutta rentun ruusun loppu herkisti - realismi puree

        Kyllä rentun ruusu sai tipan linssiin aikuisella miehellä!


    • adolfiines

      Mulla ei montaa sellasta leffaa oo joka sais kyyneliin, mutta Gladiator on yksi sellainen. Kyyneleet tulee vasta lopussa kun päähenkilö kuolee ja tapaa taas perheensä. Se on jotenkin niin kauniin koskettavaa. :)

      Täällä joku mainitsikin jo Schindlerin listan. Siinä myös loppu saa tirauttamaan kyyneleen jos toisenkin. Sen leffan tunnusmusiikki on niin surullinen ja sydäntä riipaiseva.

      • meitsi tässä

        Kaunis mieli - Russel Crowe kun koko juttu paljastuu

        Benjamin Buttonin uskomaton elämä

        Brokeback Mountain - jotenkin herkkä leffa

        ..on niitä aika paljon, jotain tiettyjä kohtauksia


      • Sain pidätettyä
        meitsi tässä kirjoitti:

        Kaunis mieli - Russel Crowe kun koko juttu paljastuu

        Benjamin Buttonin uskomaton elämä

        Brokeback Mountain - jotenkin herkkä leffa

        ..on niitä aika paljon, jotain tiettyjä kohtauksia

        Ainoat leffat joissa on melkein kyynel herahtanut.

        Cherbourgin sateenvarjojen loppukohtaus.

        Breaking the waves.

        Muita ei taida oikein löytyä....


    • billsett

      Itkettäviä leffoja:
      - Ihana elämä (aivan mieletön tarina kuinka positiivisuus kantaa läpi keskitysleirin)
      - Anna hyvän kiertää
      - Pianisti
      - Lilja 4-ever
      - Geishan muistelmat
      - Viimeinen samurai (se missä Tom Cruise)
      - Tuntematon sotilas
      - Käsky
      - Täällä pohjantähden alla

      • Pallipoika89

        Ulli Lommelin tyttö kellarissa ja sit toi Titanic2 siinä tuli kyllä itkua toisensa perään. Paskimmat elokuvat jotka oon nähny taitaa olla Avainpakoon ja sit inception ja pulpfiction ja city of god


      • Pallipoika89 kirjoitti:

        Ulli Lommelin tyttö kellarissa ja sit toi Titanic2 siinä tuli kyllä itkua toisensa perään. Paskimmat elokuvat jotka oon nähny taitaa olla Avainpakoon ja sit inception ja pulpfiction ja city of god

        Mut on saaneet kyyneliin ainakin Anne Frank: The Whole Story, polttouhrit,
        Hadashi no Gen, TSH-trilogia, Schindlerin lista, Titanic, Sissi- elokuvat (1950 Romy Schinder), Hopeanuoli-Anime, Tuulen viemää, sumujen silta, The Descent (pelosta), Digimon-Anime.


    • 352345

      Hot tub timemachine.

    • --

      P.S I love you, Pikku Prinsessa(oisko norjalainen/ruotsalainen)

    • HOK

      Ehdottomasti passion of the Crist (2004) Jeesuksen 12 viimeisistä tunnista ennen ristiinnaulitsemista. Varsinkin se kohtaus jossa sotilaat ruoskii Jeesusta ja toinen on hänen jalkoihin ja käsiin löydään naulat ja se tuskan huuto.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1756
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1669
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      14
      1458
    4. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1154
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1143
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      5
      1141
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1096
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1091
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      5
      1062
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1050
    Aihe