Koirat pois Jossulta ja Jullelta!

Saatan olla tyhmä (tyhmänrohkea), kun kehtaan omalla nimelläni vaatia moista. Mut tunnetaan enempi tuolta talousrikospuolelta lähinnä pyramidipelien "vatustajana". Eläinrakkaana ihmisenä kuitenkin olen jo pitkään hämmästellyt, jotta miten Jollaksen residenssin koirat voivat. Joo saa heittää lokaa niskaani. Olen senverta kovaksi keitetty, että ei haittaa horatsunimittelyt tai mitkään muutkaan uhkailut.

Siis vilpitön ja kohtelias pyyntö Johannalle ja Julialle on, että luopukaa koiristanne ja antakaa niille jonkun toisen eläimiä kunnioittavan ja rakastavan koiraihmisen luona koirien elämä. Koirat ovat koiria ja pienestä koostaan huolimati ne tarttee koirien elämän, eikä mitään kassissa shoppailulla olemista.

PS. Laitan nyt kuitenkin sloganini: Ja mitaan ette voi....

305

5986

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hau-hau

Hyvä Raili olen samaa mieltä kanssasi, että koirat pois tuksulta ja siskoltaan....eivät tartte niitä koska eivät kerkee niitä hoitamaan niin kuin eläimiä kuuluu hoitaa....olen ihmetellyt niitä kasvattajia jotka luovuttavat noille koiriaan eikö ne nää ihmisestä ,että koirat saa kärsiä niillä koska koko aika ovat menossa ja huppelissa sun muussa.....pois koirat tuksulta eikä saa antaa kenenkään nitä enää niille....

• Osta huva koira

Virolaisesta pentutehtaasta päivää! Meiltä halvalla haluamasi rotu! Vain 50 euro ja silmät vuotaa rähmää. Ei ole papereita mutta ne on pelkkiä omasta bisneksestään huolissaan olevien kenneleiden rahastusta! Paras koira on netin osto- ja myyntipalstalta prepaid-liittymästä tilattu sarjatuotantokoira

• Pk-Esy

Koirista on tehty eläinsuojelu ilmoitus ja niiden kunto sekä olot on tarkistettu.
        Suomen eläinsuojelulaki vaan on niin huono, jos koira saa ruokaa, juomaa ja sitä viedään jokapäivä edes 1 kerran ulos tarpeilleen, ei koiria saa pois tukiaisten luota.
        Jos taas on pahoinpitelyä ja siitä todistajia voidaan eläin pakottaa lääkärintutkimuksiin, muuten ei eläisuojelu voi tehdä mitään.

• Jänkäjoonaan Akka
        Pk-Esy kirjoitti:

Koirista on tehty eläinsuojelu ilmoitus ja niiden kunto sekä olot on tarkistettu.
        Suomen eläinsuojelulaki vaan on niin huono, jos koira saa ruokaa, juomaa ja sitä viedään jokapäivä edes 1 kerran ulos tarpeilleen, ei koiria saa pois tukiaisten luota.
        Jos taas on pahoinpitelyä ja siitä todistajia voidaan eläin pakottaa lääkärintutkimuksiin, muuten ei eläisuojelu voi tehdä mitään.

Tuota en usko noin vain. Miksi esim. talossa on kakkaa sisällä ? Siitä on kerrrottuu julkisuuteen monessa kanavassa, Ja osaatko kirjoittaa yhteen eläinsuojeluilmoitus. Se on yhdyssana. Eli onko tämä Jullen kirjoitus ?

Suomen eläinsuojelulaki on perseestä, sen tiedämme, mutta mitä tuo nyt tarkoittaa, että jos pahoinpitelyä ja siitä todistajia...voidaan eläin pakottaa lääkärintutkimuksiin... Höpö löpö.

Eläinsuojelun ammattilainen tai älyssään oleva vapaaehtoinenkin, puhuu aina, siis AINA VAIN ELÄINLÄÄKÄREISTÄ. Tavallisellekko lääkärille sinä olisit viemässä ?

Tekaistu juttu ja tämän kirjoittaja ei ole niitä koiria nähnytkään tai joku on mennyt Tunkion keksimään halpaan. Se eukko kun osaa ola kiero. Luvannut rahaa ? Juottanut känniin velkaviinalla ? Uhannut oikeustoimilla ? Uhannut tuolla varokaa vaan arvostelijat, minulla on tälläisiä ystäviä -videolla ?

• Älä riehu
        Jänkäjoonaan Akka kirjoitti:

Tuota en usko noin vain. Miksi esim. talossa on kakkaa sisällä ? Siitä on kerrrottuu julkisuuteen monessa kanavassa, Ja osaatko kirjoittaa yhteen eläinsuojeluilmoitus. Se on yhdyssana. Eli onko tämä Jullen kirjoitus ?

Suomen eläinsuojelulaki on perseestä, sen tiedämme, mutta mitä tuo nyt tarkoittaa, että jos pahoinpitelyä ja siitä todistajia...voidaan eläin pakottaa lääkärintutkimuksiin... Höpö löpö.

Eläinsuojelun ammattilainen tai älyssään oleva vapaaehtoinenkin, puhuu aina, siis AINA VAIN ELÄINLÄÄKÄREISTÄ. Tavallisellekko lääkärille sinä olisit viemässä ?

Tekaistu juttu ja tämän kirjoittaja ei ole niitä koiria nähnytkään tai joku on mennyt Tunkion keksimään halpaan. Se eukko kun osaa ola kiero. Luvannut rahaa ? Juottanut känniin velkaviinalla ? Uhannut oikeustoimilla ? Uhannut tuolla varokaa vaan arvostelijat, minulla on tälläisiä ystäviä -videolla ?

Höpö höpö. Viesti on aito. Asia on juuri niin kuin PK-Esy kirjoittaa.

• Onpa salaista
        Älä riehu kirjoitti:

No sittenhän Katja tai Meri voisi kirjoittaa omalla nimellään. Tai joku hallituksen jäsen. Yhdistyksessä kaikki perustuu vapaaehtoisuuteen... Niinpä !

• ei tervejärkinen
        Onpa salaista kirjoitti:

No sittenhän Katja tai Meri voisi kirjoittaa omalla nimellään. Tai joku hallituksen jäsen. Yhdistyksessä kaikki perustuu vapaaehtoisuuteen... Niinpä !

"Mua parempaa koiranhoitajaa ei loydy, muta tulee myos hyvin rakastava aiti joka hemmottelee lapsiaan!" Johanna Tukiainen kännissä tänään.

http://www.youtube.com/watch?v=0SQiWTuGU0A&feature=relmf

http://www.youtube.com/watch?v=dHRfZh4G_IU

Onko, Pk-ESY, tämä ihminen terve hoitamaan edes itseään ??????????????

• Kakolankasvatti

Jos Johannalle häkki heilahtaa väkivaltaisesta käytöksestä, niin miten käy koiran? Saako naisvankilassa pitää lemmikkiä?

• t5opg+5

kompataan myös.

• tiesitkö
        Kakolankasvatti kirjoitti:

Jos Johannalle häkki heilahtaa väkivaltaisesta käytöksestä, niin miten käy koiran? Saako naisvankilassa pitää lemmikkiä?

ei ole koiraan karvoihin katsomista.

• näin kuulin
        tiesitkö kirjoitti:

Koira piristää emännän kovaa arkea.

• 905+
        Osta huva koira kirjoitti:

Virolaisesta pentutehtaasta päivää! Meiltä halvalla haluamasi rotu! Vain 50 euro ja silmät vuotaa rähmää. Ei ole papereita mutta ne on pelkkiä omasta bisneksestään huolissaan olevien kenneleiden rahastusta! Paras koira on netin osto- ja myyntipalstalta prepaid-liittymästä tilattu sarjatuotantokoira

onnistuuko?

• asiaa ja paljon
        tiesitkö kirjoitti:

Raili on oikeassa!

• en tiedä
        Älä riehu kirjoitti:

samaa mieltä.

• säälittää pikkuressu

Raili osoittaa ihailtavaa kansalaisrohkeutta. Viinaa ja hullunnappeja sekaisin vetävät väkivaltaiset sekopäät eivät millään pysty hoitamaan kotieläimiä, varsinkaan alle kilon painoisia pieniä koiria.

Eläinsuojeluviranomaisten pitäisi välittömästi puuttua asiaan!

• ai jai ja huuh huuh

Luepa alempaa teksti, mikä tilanne Jollaksessa. TÄSSÄ NIITÄ TODISTEITA !

• Ja tässä
        ai jai ja huuh huuh kirjoitti:

Luepa alempaa teksti, mikä tilanne Jollaksessa. TÄSSÄ NIITÄ TODISTEITA !

http://www.metropoli.net/kaupunkilehti/koko-kansan-johanna/koko-kansan-johanna-osa-1/

Tuossa videon alussa:
        Julle astuu aivan pöhnässä jonkun koiran päälle, tassulle tai mihin nyt osuukaan, mutta tunkeroinen ei vitut piitaa siitä, vaikka koira ulvahtaa. Ja nuo koirat juoksentelee ihan miten sattuu tuolla hotellissakin, myöhemmin, saati tuo "ulkoilutus" pihalla tupakalla .... . Miten helvetissä niiden pää kestää (tarkoitin koirien) ? Koko porukka on umpikännissä ja sekaisin ja koirat mukana ! (no Aerto ei enää kuvioissa)

• koiruus---

Tuskin kukaan tähän mitään lokaa heittää.

Oikeassahan sinä, Raili, olet jokaisen täyspäisen mielestä. En erityisemmin ole koiraihminen, mutta laillasi olen täysin samaa mieltä, että jokainen koira ansaitsee koiran elämän, ei lelun.

• Säälittää

Ihan oikeesti,ilmotus eläinsuojeluyhdistykselle,koirat on ihan viattomia ja heitteillä.Pelkäävät varmasti sekojen tappelua ja juopottelua.Koirille hyvä koti!

• Olen jonkin verran seurannut Johannan alamäkeä vuodesta jotain -08 (se Iken juttu). Kirjoittelin joskus Hymyn forumilla eräällä nimimerkillä mikä oli johdettavissa henkilöllisyyteeni. Kirjoitin paljon siitä, että Johanna eskorteerasi (en tarkoita automerkkiä) erään metsäkanalintuopiston sivuilla. Sain melkoista palautetta, kun kehtasin tuoda totuuden esille. Mulle mm. sanottiin, että varo noita siskoksia. Ne ovat kuulemma väkivaltaisia ja eivät kaihda keinoja saadakseen haluamansa.

• samaa mieltä

Ilmoita ihmeessä eläinsuojeluun. Eläimet pois tommosilta juopoilta, paskahousuilta.

• Törkeetä toimintaa

Hyvä Raili,puhut asiaa. Kaksi sekakäyttäjää ei pysty huolehtimaan eläimistä kun ei pysty edes itsestään. Toisella ripulipaskat stringeissä ja toinen kuutamolla soffalla koiran kikkareen vieressä.

• e-mailin saa kysymäl

Hienoa Raili! Olen itse ajatellut samaa! Voisin vaikka itse tarjota kodin ja vaikka maksaa omistajille, kunhan saisi keneltä tahansa vastaavanlaista elämää elävältä koirat raittiiseen ja rauhalliseen kotiin. Tässä kodissa eivät koirat "tipu vahingossa korkealta" tms.

• Älä osta siltä mitää

Tunkkis varastaisi ne sulta takaisin. Katsos, se ei elä tässä maailmassa. Harhainen ja rikollisesta toiminnasta (2 ehdolista saanut ja lisää tulossa syksyllä) nauttiva sekakäyttäjä. Niinhän Artokin videolla sanoi.

• Viljo jäi alle

Viljo-pentu jäi yöllä sängyssä nukkuessaan kylkeään kääntäneen, umpitokkurassa olleen Tuksun alle puristuksiin.

Viljon lantio murtui. Koiraa ei hoidettu kuntoon, vaan hylättiin sen siliän tien.

Eläimiä ei pidä näin kohdella! Missä on oikeus?

Toivon, että ne, jotka tuntevat miten toimia, ottaisivat viipymättä yhteyttä eläinsuojeluyhdistyksiin ja viranomaisiin, jotta Tukiaisten harrastamalle eläinrääkkäykselle saadaan loppu.

• Paardilallero

Eläinsuojeluviranomaisten tulisi ehdottomasti selvittää Viljon kohtalo juurta jaksain ja pistää laardipallero vastuuseen teostaan!

• Tietääkö joku?

Ei hemmetti! Hylättiin? Minne? Lopetettiinko se?

• Keijo-Esso
        Tietääkö joku? kirjoitti:

Ei hemmetti! Hylättiin? Minne? Lopetettiinko se?

Esson baarissa kerrottiin, että tunkilla ei ollut varaa maksaa koiran leikkausta, joten se "myytiin" perheeseen, jolla oli rahaa,

• NaapurustoaA

Raili ja nimimerkki "Viljo jäi alle". Toivoisin sydämestäni, että keskustelisitte asiasta rauhallisesti eläinsuojelun tai kaupungineläinlääkärin kanssa. Kun itse aikanaan olin samasta asiasta yhteydessä, juttu eteni asianmukaisesti.

Kun homma jatkuu samanlaisena ja jopa pahenee, on asiasta tietävien velvollisuus olla yhteydessä viranomaisiin.

• RailiSuominen

Ei herran jestas saa olla totta. Jotain todella pahaa Viljolle on tapahtunut, jos leikkaus hinnasta päätellen Johannan kertoman mukaan on tullut maksamaan reilut kaksi tuhatta €uroa. Siinä on jouduttu operoimaan todella paljon.

Johanna se taas on lähtenyt Tukholmaan pörräämmään ja missähän ovat koirat ja kuka niitä hoitaa. Mukana ne tuskin ovat. En usko, että Johannalla riittää mielenkiintoa tai rahaa hoitaa koirat lain edellyttämällä tavalla "matkakuntoon".

• koirallinen 3
        RailiSuominen kirjoitti:

Ei herran jestas saa olla totta. Jotain todella pahaa Viljolle on tapahtunut, jos leikkaus hinnasta päätellen Johannan kertoman mukaan on tullut maksamaan reilut kaksi tuhatta €uroa. Siinä on jouduttu operoimaan todella paljon.

Johanna se taas on lähtenyt Tukholmaan pörräämmään ja missähän ovat koirat ja kuka niitä hoitaa. Mukana ne tuskin ovat. En usko, että Johannalla riittää mielenkiintoa tai rahaa hoitaa koirat lain edellyttämällä tavalla "matkakuntoon".

Tuhnus kirjoittaa, etä isänsä hoitaa niitä koiria. Vaikka ei suostu olemaan Jollaksessa yhtä aikaa isänsä kanssa ?.. Niin kuin nytkin. Iskä ja Julle hoitaa koiria, Tuhnus huitelee Tukholmassa.

Ja noi koirathan on todellakin hankittu vain siksi, että Tuhnus matkii Paris Hiltonia ja Jordania. Ne on vaan egon nostattamisvälineitä sille. Eihän Tuhnus ymmärrä koirien hoidosta mitään. Eihän se nykyään hoida edes itseensä. Tuhnus tuli joku aika sitten ovenvälissä vastaan ja voin sanoa, että voihan järkky. Töhnä tunkkis lemusi.

Esmeralda vaikuttaa pelokaalta ja äkkipikaiselta. Ei se siellä laukussa nukkunut, vaan pelkäsi ja tärisi kumminkin ? Mitä hittoa se raajaa noi koirat kekskelle Hesan meteliä ?

• koirallinen 3 kirjoitti:

Tuhnus kirjoittaa, etä isänsä hoitaa niitä koiria. Vaikka ei suostu olemaan Jollaksessa yhtä aikaa isänsä kanssa ?.. Niin kuin nytkin. Iskä ja Julle hoitaa koiria, Tuhnus huitelee Tukholmassa.

Ja noi koirathan on todellakin hankittu vain siksi, että Tuhnus matkii Paris Hiltonia ja Jordania. Ne on vaan egon nostattamisvälineitä sille. Eihän Tuhnus ymmärrä koirien hoidosta mitään. Eihän se nykyään hoida edes itseensä. Tuhnus tuli joku aika sitten ovenvälissä vastaan ja voin sanoa, että voihan järkky. Töhnä tunkkis lemusi.

Esmeralda vaikuttaa pelokaalta ja äkkipikaiselta. Ei se siellä laukussa nukkunut, vaan pelkäsi ja tärisi kumminkin ? Mitä hittoa se raajaa noi koirat kekskelle Hesan meteliä ?

Eikö tyttöjen isä asu Tukholmassa, niin miten se voi sitten hoitaa tyttöjen koiria?

• koira se on pienikin
        RailiSuominen kirjoitti:

Eikö tyttöjen isä asu Tukholmassa, niin miten se voi sitten hoitaa tyttöjen koiria?

;kts facebook.... Hesassa asuu. Kuten joku kirjoittaa, Tuhnus on patologinen...uskoo itsekin omiin valheisiinsa. On kirjoittanut monesti blogissaankin, että isä T hoitaa niitä. Mutta silloin kun ei tämä "hoitaja" saatavilla, vie mukaansa hotelleihin. Niinkuin silloinkin kun joutui putkaan. Poliisi jätti koiran yksin hotellihuoneeseen, mutta se ei ollut poliisien syy, vaan KUN EMÄNTÄ TAPPELI UMPIKÄNNISSÄ RAVINTOLASSA ja vietiin putkaan. Siis : umpikännit ja koira mukana.

• kauhian iso näätä
        Keijo-Esso kirjoitti:

Esson baarissa kerrottiin, että tunkilla ei ollut varaa maksaa koiran leikkausta, joten se "myytiin" perheeseen, jolla oli rahaa,

hei Keijo, essonbaarihymy on mukava kohtaamispaikka : ) niin minäkin kuulin, ei ole rahaa tuolla noid.. siis öhöm. tuolla tunkilla hoitaa koiriaan. Eläinlääkäri menee glamöör- elämän ja varsinkin viinan ohi.

Jospa se etsii sitä miestä siksi, että koiranhoitjan paikka on avoinna, mutta palkkaa ei tarvitsisi maksaa.

Mutta Raili, olet hyvällä asialla.

• Rakastan koiria

Minua ahdistaa, oikeasti ahdistaa, nuo koiraraasut. Tehköön ihan mitä tahansa muuta, mutta koirat ansaitsevat todellakin toisenlaiset olot. En mitenkään voi hyväksyä, että koko ajan otetaan lisää koiria noin helvetin vaikeisiin olosuhteisiin. Kaamea tämä pitkään jatkunut julkkisbuumi, kun pikkuisia kannetaan kasseihin ahdettuina ja puetaan kuumiin ja epämukaviin asuihin, jopa kenkiin.
      Eniten ahdistavat juuri nämä Tukiaisten koirat. Kumma kyllä Martina ei ole mennyt samanlaiseen muotiin mukaan, Hercules vaikuttaa hyvinvoivalta ja sitä lenkitetään. Henna Kalinainen on juuri hankkinut pikkuisen suloisen koiran. Saarisen Niko on teettämässä pentuja toiselle koiralleen... Olen huolissani, vaikka itse asiassa ihan tykkään Hennasta ja Nikostakin, mutta aikas biletystä tuo elämä on ja epävakaata siltikin. En epäile, etteivätkö omalla tavallaan rakastaisi lemmikkejään, mutta olen silti huolissani tästä muoti-ilmiöstä.
      Olisi kyllä mietinnän paikka kenneleillä, kun julkkiksille koiriaan myyvät. Se julkkiselämä on aika rumbaa, koirat ikävöivät isäntäänsä ja emäntäänsä, ei niitä voi alvariinsa jättää muitten hoitoon.
      Simon Cowellista voisi ottaa esimerkkiä. Hän on sanonut, että rakastaa koiria niin paljon, ettei ota itselleen, koska matkustelee ja on niin paljon pois kotoa yms. Hieno mies.

• Veit "jalat" suustani. Koiria ja muita lemmikkieläimiä on alettu pitämään asusteina. On niin pirun hienoa sulloa koira röyhelöissä jonnekin LouisVuittoniin ja pitää sitä jotenkin hienona (vrt. "onhan se hienoa, että emäntä rakastaa koiraansa niin paljon, että ottaa sen mukaansa myös shoppailemaan"). Johanna pitää sitä niin hienona asiana, että pitää oikein blogissaan kirjoittaa ja mainita, jotta miten hienoon kapsäkkiin se koiraparka nyt sitten uuvahtikin. No totta maar koira uuvahtaa sinne kuumuuteen. Olisi Johanna edes laittanut kuvan siitä, että koiralla on vesipullo ja vesikuppi siellä Vuittonissaan.

Oikeesti se koira siinä LouisVuittonissa on niin kärsivän näköinen, kuin vaan voi olla. Koirien paikka ei ole olla esineenä ja koristamassa emäntänsä asustusta.

• Rakastan koiria
        RailiSuominen kirjoitti:

Veit "jalat" suustani. Koiria ja muita lemmikkieläimiä on alettu pitämään asusteina. On niin pirun hienoa sulloa koira röyhelöissä jonnekin LouisVuittoniin ja pitää sitä jotenkin hienona (vrt. "onhan se hienoa, että emäntä rakastaa koiraansa niin paljon, että ottaa sen mukaansa myös shoppailemaan"). Johanna pitää sitä niin hienona asiana, että pitää oikein blogissaan kirjoittaa ja mainita, jotta miten hienoon kapsäkkiin se koiraparka nyt sitten uuvahtikin. No totta maar koira uuvahtaa sinne kuumuuteen. Olisi Johanna edes laittanut kuvan siitä, että koiralla on vesipullo ja vesikuppi siellä Vuittonissaan.

Oikeesti se koira siinä LouisVuittonissa on niin kärsivän näköinen, kuin vaan voi olla. Koirien paikka ei ole olla esineenä ja koristamassa emäntänsä asustusta.

Just. Mitä konkreettista olisi oikeasti tehtävissä siis? Johanna väitti ensimmäisen koiraparkansa aikana, että joku tarkastaja olisi jonkun huolestuneen ilmoittamana tullut katsomaan, miten Nassua kohtelee ja lähti Johannan mukaan nolona pois kun näki, kuinka hienosti Nassun asiat oli... Olen saanut vahvasti käsityksen, että Johanna on patologinen valehtelija. Minä olen myös valmis julkisesti nimeni pistämään tämän asian puolesta likoon, jos on joku mahdollisuus yrittää auttaa pikkuisia poloisia.

• NaapurustoA
        Rakastan koiria kirjoitti:

Just. Mitä konkreettista olisi oikeasti tehtävissä siis? Johanna väitti ensimmäisen koiraparkansa aikana, että joku tarkastaja olisi jonkun huolestuneen ilmoittamana tullut katsomaan, miten Nassua kohtelee ja lähti Johannan mukaan nolona pois kun näki, kuinka hienosti Nassun asiat oli... Olen saanut vahvasti käsityksen, että Johanna on patologinen valehtelija. Minä olen myös valmis julkisesti nimeni pistämään tämän asian puolesta likoon, jos on joku mahdollisuus yrittää auttaa pikkuisia poloisia.

Siellä on käyty parikin kertaa - aivan asiasta! Joten jokainen lisähuolestunut (silloin kuin on oikeat perusteet) vie varmasti koirapoloisten asiaa eteenpäin.

• koira se on pienikin

Tuo patologinen sana on niin totta ! Allekirjoitan adressin omalla nimelläni, jos joku raapustaan sen nettiin. Mä en osaa perustella tarpeeksi järkevästi.

• Paras emäntä
    • häh

Nimimerkki "paras emäntä" miten tuo liittyy koiran hoitamiseen?

• katosivaan

mitä sille viljolle tapahtui??!! Oikeasti?

• Älkää jeesustelko!

Lopettakaa jo se paskan jauhaminen Johanna Tukiaisen koirien hoidosta!!! Hän hoitaa koiransa varmasti paremmin kuin monet muut, joiden koirat joutuvat virumaan liian lyhyissä juoksulangoissa pihoilla tai navetoiden takana häkeissä. Puhumattakaan näyttelykoirista, jotka joutuvat virumaan ahtaissa häkeissä pitkät automatkat näyttelypaikoille. Nämä näyttelykoirat, joiden kuvitellaan olevan "hyvin hoidettuja", joutuvat viettämään ahtaissa häkeissä koko pitkän näyttelypäivän ja ne otetaan ulos häkeistään vain "esittelyn" ajaksi, joka kestää ehkä 15 minuuttia! Jos koira menestyy näyttelyssä, se pääsee seuraavan kerran ehkä taas 15-30 minuutin ajaksi ulos häkistään. Tämäkö on teidän mielestänne "hyvää koiran kohtelua" ja hyväksyttävää???

• Rakastan koiria

Olen kanssasi samaa mieltä monista maalaistalojen koirista ja näyttelyistä, löytyy paljon puutteita. Näyttelyt -kesähelteellä erityisesti- ovat täyttä hulluutta, olen nähnyt. Mutta eihän nämä ongelmat tarkoita, ettei Tukiaisten koirista voisi olla huolissaan. Ei tunnu hyvältä mikään näistä yllämainituista koiranpitotavoista. Ei kukaan ole väittänyt, että kaikki muut ihmiset pitäisivät koiristaan parempaa huolta kuin Tukiaiset. Ongelmia on monenlaisia, on huumehörhöjen koiria ym ym ym.... ..... Ahdistavaa. Kyllä tästä täytyy saada ja voida puhua asiallisesti.

• Ihan varmasti Suomen maasta löytyy niitä koiranomistajia, jotka kohtelevat koiriaan vieläkin kyseenalaisemmin, kuin Tukiaisen siskokset. Koirat pois niiltäkin. Johanna ja Julia nyt kuitenkin tuovat julkisuuteen koiransa ja kertovat kernaasti "koiraharrastuksestaan" julkisuudessa. Silloin on lupa myös arvostella heidän toimintaansa.

Onko muuten romua ja kaikenmaailman pakkeleita täyteen ahdettu Vuittonin kapsäkki sitten parempi kuljetuspaikka koiralle kesäkuumalla, kuin ilmastoitu auto kuljettushäkkeineen? En pidä kummastakaan vaihtoehdosta, enkä edes kuumista näyttelyistä. Ainakin mun koira matkustaa takapenkillä valjaissa ja turvavöissä (turvavyöt tulevat ylhäältä, joten ei sotkeudu jalkoihin ja koko takapenkki on sen käytössä = liikkumatilaa), eikä sitä mihinkään häkkiin ahdeta. Kesäkuumalla, vaikka autossa ilmastointi onkin, en huoli sitä edes mukaan kauppamatkalle. Ilmastointi ei nääs toimi, jos auto ei ole käynnissä.

• koira se on pienikin

Olen kanssasi samaa mieltä monista maalaistalojen koirista ja näyttelyistä, löytyy paljon puutteita. Näyttelyt -kesähelteellä erityisesti- ovat täyttä hulluutta, olen nähnyt. Mutta eihän nämä ongelmat tarkoita, ettei Tukiaisten koirista voisi olla huolissaan. Ei tunnu hyvältä mikään näistä yllämainituista koiranpitotavoista. Ei kukaan ole väittänyt, että kaikki muut ihmiset pitäisivät koiristaan parempaa huolta kuin Tukiaiset. Ongelmia on monenlaisia, on huumehörhöjen koiria ym ym ym.... ..... Ahdistavaa. Kyllä tästä täytyy saada ja voida puhua asiallisesti.

Samaa mieltä Railin kanssa. Viinaa juovat pilleristit, jotka kuljettavat eläimiään pitkin maita ja mantereita hotelleista toiseen ja ties mihin.. on asia, mistä kyllä voi ja saa puhua asiallisesti. Tuhnus ja Julle ovat itse kertoneet viina- ja pilleriongelmistaan, ei me niistä aloitettu puhumaan.

• koiran omistaja

Nyt on kyse Tuksun koirista, joka puolella joku harrastaa eläinrääkkäystä. Tuksun koirat puetaan kesällä vaatteisiin, joista ne kärsii, koirat ovat jatkuvasti vieraiden hoidossa, niiden kuuluu saada olla omassa kotonaan, jossa niille on tasainen kasvuympäristö. Tuksu häslää koiriensa kanssa vaan omaa turhamaisuuttaan pönkittääkseen, niillähän saa näkyvyyttä. Oikeasti ne pitäisi saada parempaan kotiin. Viljo loukkasi itsensä kun sen päälle kaatui känninen iso ämmä, tuksulle oli liikaa maksaa sen leikkaus, koska itse tarvitsi taas jotain turhaketta. eläitenpito kielto sille pitäisi laittaa

• lenkkimakra

kuinka usein jossu lenkkeilee noiden koirien kanssa, ku koko ajan on jotain glamour keikkaa hoidettavana?

• INNikkari

kaks ketaa nähnyt / 2 v. Aika ahkera....

• Rakastan koiria

Lisäksi olen todella huolestunut kun niitä koiria on molempaa sukupuolta... Johanna mainitsi haaveilevansa pentueestakin joskus. Alle 2-vuotias narttu ei saisi tulla tiineeksi, on vielä itsekin pentuiässä. Miten helkkarissa ne siellä oikein mahtanevat ristiin rastiin kuksia toisiaan...Pentujen teettäminen ei ole mikään tosta vaan ja ihkuihanaa ja voin jatkaa glamuureja keikkojani ympäri Suomea. Onkohan kuullutkaan esim. pentulaatikosta, jossa on turvarimat, ettei emo vahingossa lyttää pieniään... Sama koskee Saarisen Nikoa... Itse yhden pentueen hoidettuani tiedän sen olevan kokopäiväistä työtä - jos sen tekee hyvin.

• On käynyt mullakin mielessä etenkin se, että jos se Jullen koira pääsee astumaan jonkun noista pienistä nartuista, niin huh, huh. Jo pelkkä nartun raskaus saattaa silloin olla hengenvaarallista saati sitten synnytys. Toivottavasti Jossulle ja Jullelle joku on antanut valistusta, että se koiran juoksu ei todellakaan tarkoita sitä, että koirat voi kuksia mielinmäärin ja tiineeksi ei tule.

• koita se on pienikin
        RailiSuominen kirjoitti:

On käynyt mullakin mielessä etenkin se, että jos se Jullen koira pääsee astumaan jonkun noista pienistä nartuista, niin huh, huh. Jo pelkkä nartun raskaus saattaa silloin olla hengenvaarallista saati sitten synnytys. Toivottavasti Jossulle ja Jullelle joku on antanut valistusta, että se koiran juoksu ei todellakaan tarkoita sitä, että koirat voi kuksia mielinmäärin ja tiineeksi ei tule.

Olisiko Raili sen adressin paikka ? Nimittäin tuota mä ajattelin vasta nyt. ja isä T ei välitä kakkaakaan, mitä ne koirat kekskenään tekee ? Julle vielä vähemmän. Noiden rahatilanne estää eläinlääkärillä käynnin kuitenkin ?

• Rakastan koiria
        koita se on pienikin kirjoitti:

Olisiko Raili sen adressin paikka ? Nimittäin tuota mä ajattelin vasta nyt. ja isä T ei välitä kakkaakaan, mitä ne koirat kekskenään tekee ? Julle vielä vähemmän. Noiden rahatilanne estää eläinlääkärillä käynnin kuitenkin ?

Olisi vähintäänkin adressin paikka, allekirjoitan ilman muuta. Se kilon painoinen uusin tulokas on todellisessa vaarassa, oikeasti.

• NaapurustostaG
        RailiSuominen kirjoitti:

On käynyt mullakin mielessä etenkin se, että jos se Jullen koira pääsee astumaan jonkun noista pienistä nartuista, niin huh, huh. Jo pelkkä nartun raskaus saattaa silloin olla hengenvaarallista saati sitten synnytys. Toivottavasti Jossulle ja Jullelle joku on antanut valistusta, että se koiran juoksu ei todellakaan tarkoita sitä, että koirat voi kuksia mielinmäärin ja tiineeksi ei tule.

NUO SISKOSKSET EI JÄRKIINNY, VALITAN, MUTTA TIEDOSSA ON.

• Viestimies WMI

En kannata vielä adressia,vaan ihan juttelua eläinlääkärin/..rien kanssa,miten edetä kyseisessä jutussa. Ja näyttää "todistusaineistoa" hoitajista ja hoidokeista. Ei ole kiva näky pikkukoira vaatetettuna kesähelteellä ja sullottuna kassiin,olkoon vaikka lois vithuuni, se kassi. Netissä on runsaasti todistusaineistoa hoitajien epävakaasta( kiitos Johanna Tukiaisen avoimen luonteen) elämän tyylistä. Ja pikkuViljon salamyhkäisestä poistumisesta taka-alalle. En ole hesan seudulta,niin en tiedä kuka/ketkä el.lääk..olisivat siinä likellä. Kyllä se kannattaa käydä tarkistamassa,oikein yllätysvierailulla ja jos Johanna todella rakastaa koiriaan,ei varmasti pane pahakseen,että viranomaiset ovat huolissaan tarkistaessaan elukoiden hyvinvoinnit. Koira ei osaa puhua,siksi meitä/teitä eläinten ystäviä tarvitaan. Vaikka olisikin "väärä hälyytys" niin aina kannattaa tarkistaa.Silläpä Johannakin saisi "puhtaat paperit" ja näädät luut kurkkuun.

• koira se on pienikin

Olen eri mieltä. Todistusaineistoa on jo tarpeeksi ja lisää tulee kuvista ja blogeista. Kun nainen ei tajua, että lukijoina on hiukka tarkkasilmäisempää porukkaa kuin hän itse, niin esim. Viljon kohtalosta on kertonut itsensä pahasti pussiin.

Noilla ihmisillä ei ole rahaa ja haluja /kykyjä hoitaa koiriaan, kuten pitäisi. Tärkeämpää on se imago ja että pääsee edes koirineen esim. numeroroskalehteen, jos muu juttu heikäläisissä ei kiinnosta, korjaan : eivät keksi muuta. Kuten uusin numero ja rahat jutusta meni Tukholmaan?

Tiedän monia tapauksia, joissa eläinrääkkäyksen kriteerit täyttyvät. Mutta kun raha ratkaisee ja henkilö on julkimo tai serkun serkku tai työkaverin kaveri....niin ei mahda mitään. Tälle asialle voi.

Ja kun jo kahdesti käynyt el. suoj. tarkastaja, niin miksi viivytellä ? Ei se aina tule kateudesta Tukiaisia kohtaan nuo puheet. Minusta tämä huoli on aito ja kyse on eläimistä, jotka ovat henkilöillä, joille ei pitäisi omien tekstiensäkään mukaan antaa mitään eläintä l. kaiki ne mitä itsestään kirjoittavat liittyen ns. epäsosiaaliseen elämään ja puhtaaseen valehteluun

• Oikea taho

Paikallistason eläinsuojeluvalvonta kuuluu kunnan- tai kaupungineläinlääkärille. Eläinsuojelulain toteutumista Helsingissä valvoo kaupungin ympäristökeskuksen eläinsuojelueläinlääkäri ja poliisi. Heidän apunaan toimii kaksi Suomen eläinsuojeluyhdistyksen vapaaehtoista eläinsuojeluvalvojaa ja Helsingin eläinsuojeluyhdistys.

Eläinsuojelueläinlääkäri
        puh. (09) 310 31531

• Samoilla linjoilla ollaan. Adressi tässä vaiheessa olisi melkoisen radikaali vaihtoehto. Se saattaisi toimia tavallaan koko asiaa vastaan. Koskaan pakkotoimet eivät ole hyväksi. Ne ovat äärimmäinen keino koittaa vaikuttaa epäkohtiin.

Kun aloitin tämän viestiketjun omalla nimelläni, niin toivon, että tytöt alkaisivat ajattelemaan asioita järjellä. Aivan varmasti Johanna ja Julia lukevat näitä juttuja. Johan Seiskakin ohjaa tänne keskustelmaan. Tytöt voisivat miettiä vakavasti, jotta onko juuri nyt oikea hetki ja paikka koirille. He voisivat vetäytyä siististi jutusta kertomalla julkisuuteen vaikka näin: "Rakastamme pikkuruisia koiraystäviämme aivan valtavasti, mutta tässä elämäntilanteessa ja kiireessä olemme päättäneet luopua koiristamme. Haluamme osoittaa rakkautemme niille välittämällä niistä niin paljon........ jne. jne... (kyllä varmaan loput sanat keksivät) Jotain tollasta sopertaisivat ja etsisivät koirille uudet kodit. Voisihan olla, että uudet omistajat suostuisivat tietyin ehdoin, että Johanna ja Julia voisivat joskus selvinpäin käydä moikkaamassa pika-pikaa kavereitaan.

Saisvat tytöt varmaankin aplodit ja joskuskin positiivistä palautetta järkevästä päätöksestään. Jotkut saisivat hienot koirat, koirat saisivat rakastavan kodin ja Johanna ja Julia hyvän omantunnon, kun ei tarvitsisi enää stressata koirista.

Kaikki voittaisi, eikä pakkokeinoja tarvitsisi käyttää.

• Rakastan koiria
        RailiSuominen kirjoitti:

Samoilla linjoilla ollaan. Adressi tässä vaiheessa olisi melkoisen radikaali vaihtoehto. Se saattaisi toimia tavallaan koko asiaa vastaan. Koskaan pakkotoimet eivät ole hyväksi. Ne ovat äärimmäinen keino koittaa vaikuttaa epäkohtiin.

Kun aloitin tämän viestiketjun omalla nimelläni, niin toivon, että tytöt alkaisivat ajattelemaan asioita järjellä. Aivan varmasti Johanna ja Julia lukevat näitä juttuja. Johan Seiskakin ohjaa tänne keskustelmaan. Tytöt voisivat miettiä vakavasti, jotta onko juuri nyt oikea hetki ja paikka koirille. He voisivat vetäytyä siististi jutusta kertomalla julkisuuteen vaikka näin: "Rakastamme pikkuruisia koiraystäviämme aivan valtavasti, mutta tässä elämäntilanteessa ja kiireessä olemme päättäneet luopua koiristamme. Haluamme osoittaa rakkautemme niille välittämällä niistä niin paljon........ jne. jne... (kyllä varmaan loput sanat keksivät) Jotain tollasta sopertaisivat ja etsisivät koirille uudet kodit. Voisihan olla, että uudet omistajat suostuisivat tietyin ehdoin, että Johanna ja Julia voisivat joskus selvinpäin käydä moikkaamassa pika-pikaa kavereitaan.

Saisvat tytöt varmaankin aplodit ja joskuskin positiivistä palautetta järkevästä päätöksestään. Jotkut saisivat hienot koirat, koirat saisivat rakastavan kodin ja Johanna ja Julia hyvän omantunnon, kun ei tarvitsisi enää stressata koirista.

Toivoahan voi, mutta ikinä en usko, että järkiintyisivät tässä asiassa...

• koira se on pienikin
        RailiSuominen kirjoitti:

Samoilla linjoilla ollaan. Adressi tässä vaiheessa olisi melkoisen radikaali vaihtoehto. Se saattaisi toimia tavallaan koko asiaa vastaan. Koskaan pakkotoimet eivät ole hyväksi. Ne ovat äärimmäinen keino koittaa vaikuttaa epäkohtiin.

Raili. Ei se olisi pakkokeino, jos ilmoittaisi internetissä olevansa vakavasti huolissaan noiden pienten koirien omistajien välinpitämättömyydestä koirien hoidon suhteen. Eihan tekstin tarvitse olla pakottava, vaan esim. että "suosittelemme eläinsuojeluviranomaisen puuttumaan Tukiaisten koirien elinoloihin" tms.

Ei kääntyisi itseään vastaan.

JA SORI KUN HUUDAAN; MUTTA TUKSU EI LUOVU EDES MEKOSTAAN, JOKA PÖNKITTÄÄ HÄNEN ITSETUNTOAAN, SATI KOIRISTAAN -VETÄYTYMÄLLÄ SIISTISTI...EHEI ! HÄN VALEHTELLENNEE TÄMÄN ASIAN VARMASTI VIIMEISEEN SAAKKA JA MAAILMAN TAPPIIN JA SANOO, ETTÄ KYSE ON VAIN "NÄÄDISTÄ" JA KATEELLISISTA IHMISISTÄ ! That`s the truth.

• Mölyt mahassa
        RailiSuominen kirjoitti:

Railina pitäisin kyllä vähän pienempää ääntä ... löytyy niitä "ystäviä" Johkultakin.

http://www.youtube.com/watch?v=DD2f_4cTaME

• Livets öörd hoitoon
        Mölyt mahassa kirjoitti:

Railina pitäisin kyllä vähän pienempää ääntä ... löytyy niitä "ystäviä" Johkultakin.

Miten tää pohjanoteeraus video liittyy koirien kohtaloon???????????? Kyllä on joillakin aivot surkastuneet(jos niitä on edes ollut).

• Aksutaksupaksu
        Mölyt mahassa kirjoitti:

Suosituimmat kommentit:

"tämä oranki valkosesa nutusa on taas niitä jokka ensin haki poliisikouluun, ei päässy ja turhautu..haki vartiaks eikä päässy sinnekkään niin nytte sitte pullistellaan ampulli perseesä tällasisa videoisa:) suomen kansasta on taas kaivettu torakoita esiin eli oranki ja kameramies. kaikki tiesi tuksuliinin aasiksi entuuestaan:)"

96 ihmistä kommentoinut tuota videota, että tykkää ylläolevasta kommentista, joten teksti lienee totta ? No ainahan sitä voi uhkailla viestiketjun aloittanutta, mutta sittenhän Tukiainen on taas poliisiasemalla.

Ja kyse on koirista.

• NRO P
        Mölyt mahassa kirjoitti:

NRO
        1.12.2011 Videon on alunperin ladannut nettiin (Tuksun pyynnöstä) tuo “wannabe-kovaäijä” joka on aikoinaan tuomittu mm. huumausainerikoksesta ja pahoinpitelystä (oli myös epäiltynä avovaimonsa taposta)..
        Eipä vaan tajua kuinka video kääntyy häntä vastaan. Videolla puhutaan “Santuista” jotka ovat lempinimi eräälle lääkkeelle.. Edelleen siis jatkaa noita huumetouhujaan! Lisäksi, video on jo toimitettu poliisille tutkittavaksi, koska siinä selvästikin tapahtuu vapauden riisto, kun Artoa ei päästetä pois asunnosta..

Kommentti tuosta videosta osoitteessa;

http://www.metropoli.net/kaupunkilehti/uutiset/viihde/johanna-tukiainen-kovisteli-artoa-kallion-kampassa/comment-page-1/#comments

Kommentti on siellä aivan viimeisenä. Eli sitä uhkailemaan täälläkin ?

Ihmisillä on oikeus kirjoittaa eläinsuojelurikos-epäilyistä.

• vartijan tarkka nenä
        NRO P kirjoitti:

NRO
        1.12.2011 Videon on alunperin ladannut nettiin (Tuksun pyynnöstä) tuo “wannabe-kovaäijä” joka on aikoinaan tuomittu mm. huumausainerikoksesta ja pahoinpitelystä (oli myös epäiltynä avovaimonsa taposta)..
        Eipä vaan tajua kuinka video kääntyy häntä vastaan. Videolla puhutaan “Santuista” jotka ovat lempinimi eräälle lääkkeelle.. Edelleen siis jatkaa noita huumetouhujaan! Lisäksi, video on jo toimitettu poliisille tutkittavaksi, koska siinä selvästikin tapahtuu vapauden riisto, kun Artoa ei päästetä pois asunnosta..

Kommentti tuosta videosta osoitteessa;

http://www.metropoli.net/kaupunkilehti/uutiset/viihde/johanna-tukiainen-kovisteli-artoa-kallion-kampassa/comment-page-1/#comments

Kommentti on siellä aivan viimeisenä. Eli sitä uhkailemaan täälläkin ?

Ihmisillä on oikeus kirjoittaa eläinsuojelurikos-epäilyistä.

Toi tyyppi näkyy pörräävän myös Megamammutin rippaus- keikoilla, noissa videoissa.

Onkin järkevää sotkea tähän eläinsuojelu -keskusteluun. Ja tuossa videossa näkyy OIKEA mammutin luonne. Sellainen uskovainen kiltti ...

• Jopas jotain
        Livets öörd hoitoon kirjoitti:

Miten tää pohjanoteeraus video liittyy koirien kohtaloon???????????? Kyllä on joillakin aivot surkastuneet(jos niitä on edes ollut).

Tä on kai M Raj..... kun huutelee joka paikassa, että pidä mölyt mahassa. Tukiaisen "ystävä".

• Kannatan Railia Hyvä
        Jopas jotain kirjoitti:

Tä on kai M Raj..... kun huutelee joka paikassa, että pidä mölyt mahassa. Tukiaisen "ystävä".

Niin muuten kirjoittaa jatkuvasti, että "mölyt mahassa" Naiselta aika oksettavaa tekstiä. Miesmäistä.

Mitä sinä Mxxrxxx ,.....jos tämä olet. puolustat Tunkeroa asiassa, joka on eläinsuojeluvirainomaisten silmien alla?????

Kuka ylipäätään haluaa puolustaa tuollaista, jonka luona on jo kahdesti käyneet eläinsuojelun ihmiset. Eihän nuo sekakäyttäjät hoida eläimiään.

• Viljo is dead

Toivoahan voi, mutta ikinä en usko, että järkiintyisivät tässä asiassa...

Miten sellaiset ihmiset voivat pitää koiria, jotka juottava niille kaljaa ja kytkevät ne USB-piuhalla kiinni? Eikö se ole eläinrääkkäystä jos joku?

• parallel radio
        Viljo is dead kirjoitti:

Miten sellaiset ihmiset voivat pitää koiria, jotka juottava niille kaljaa ja kytkevät ne USB-piuhalla kiinni? Eikö se ole eläinrääkkäystä jos joku?

Se jos mikä on rääkkäystä. Mutta tämä USB-johdolla tehty rääkkäys ja alkoholin juottaminen koiralle tapahtuivat Virossa, joten Suomen viranomaiset eivät voi puuttua asiaan.

• sama meno
        parallel radio kirjoitti:

Se jos mikä on rääkkäystä. Mutta tämä USB-johdolla tehty rääkkäys ja alkoholin juottaminen koiralle tapahtuivat Virossa, joten Suomen viranomaiset eivät voi puuttua asiaan.

samaahan ne tekee jollaksessakin

• Hunter30-06

Huostaanhan ne piskit pitäisi ottaa tai pistä nappi otsaan. Epätasapainoisilla alkoholisteilla ja pilleristeillä ei saisi olla lemmikkieläimiä. Elukat siinä kärsii kun epätasapainoiset omistajat hummaa ja laiminlyö.

• a propos

En yhtään epäile, etteikö sisarusten koiranhoitotaitoja kannattaisi pitää silmällä, mutta se on sanottava, että nämä ainakin ovat enimmän osan aikaa koiriensa kanssa. Monet hyviksi koiranomistajiksi luettavat henkilöt joutuvat jättämään koiransa yksin kotiin vähintään kahdeksaksi tunniksi päivässä, viitenä päivänä viikossa.

Muistan lukeneeni lehtiartikkelin jossa kerrottiin Tanskan (vaiko Ranskan...) kodittomien koirista. Niitä oli tarkkailtu ja ne elivät hyvää elämää saadessaan olla koko ajan omistajiensa kanssa, joille ne merkitsivät paljon. Ne myös saivat elää laumassa omistajiensa kavereiden koirien kanssa.

Tämä nyt vähän off-topiccina, esimerkkinä siitä, että eläimet voivat olla onnellisia ilman sitä omakotitaloa ja tila-autoa. Itse en ota koiraa, koska minulla ei olisi tarpeeksi aikaa olla sen kanssa.

• PunPun

Mä näin tän Jullen mopsin kerran livenä... Oli keskellä Albertinkatua juoksentelemassa vilkkaana kesäpäivänä ja meinas jäädä parinkin auton alle.
      Sit tää Julle pulle houraili selkeesti jossain pillereissä siellä yrittämässä ottaa sitä kii. Vaarallisen näköstä sille koiralle ja myöskin sille narkkari-julialle.
      Kyllä nää koirat pitäis saada pois näiltä sekakäyttäjiltä ja vähän äkkiä.

• epola

http://oloneuvoksenpaivakirja.blogspot.fi/search?updated-min=2011-01-01T00:00:00-08:00&updated-max=2012-01-01T00:00:00-08:00&max-results=5

• Rakastan koiria
        epola kirjoitti:

http://oloneuvoksenpaivakirja.blogspot.fi/search?updated-min=2011-01-01T00:00:00-08:00&updated-max=2012-01-01T00:00:00-08:00&max-results=5

Mun ei ehkä olis kannattanut tuota linkkiä katsoa. Tuli todella huono olo. En ole käsittänyt, että on NOIN huonosti asiat, en ole halunnut käsittää, koska olen niin eläinrakas itse. Jos nuo murtovarasjututkin on itsetehtyjä, olemme tekemisissä oikeasti sairaan/sairaiden ihmisten kanssa... Kertokaa, mitä täältä kaukaa maalta käsin voi tehdä? SEY ja WWF saavat minulta suoraveloituksena hiukan kuukausittain tukea ja paketteja lähettelen silloin tällöin, allekirjoitan adresseja. Haluaisin tehdä enemmän, mutta kun en pysty itse tekemään konkreettista, esim. puhdistamaan lintuja öljystä tai edes käymään paikassa, jossa on kodittomia tai kaltoinkohdeltuja eläimiä. Haluaisin niin kovasti auttaa, mutta voimani eivät riitä, olen liian herkkä. Laaksostani puuttuu muutamia muumeja, elämä on niin julmaa ja kun se on julmaa viattomille, erityisesti eläimille, murrun.

• Corson cane

Kaikista pelottavinta tässä Tukiaisten koiravimmassa on kyllä puheet Cane Corson hankkimisesta. Julia siitä on tainnut useampaan otteeseen mainita. Etenkin sen jälkeen kun heidän Jollaksen kotiinsa "murtauduttiin".
      Ajatelkaa näitä alkkiksia, jotka eivät edes saa omaa elämäänsä kuntoon ja järjestykseen, ison 'verikoiran' emäntinä. Siinä olisivat vaarassa pienet koirat, naapurit, viattomat ohikulkijat ja Tukiaiset itsekin. Tästä näkee hyvin, etteivät tytöt elä ihan tässä maailmassa...

• Viestimies VMII

Aijemmin kirjoitin,joku sanoi,että on tarpeeksi netissä materiaalia,ei tarvitse näyttää. Eläinlääkärit ja el,viranomaiset ovat kylläkin aika kiireistä porukkaa,niin tuskinpa vaan ovat elämäntapa-ikäprinsessojen touhuja nähneet. Kyllä ne pitää etsiä ja näyttää todisteina! Aijonkin kysyä meidän seudun eläinlääkäriltä kys.asiaa,kunhan palaa kesälomaltaan. Vain kysellä,en lähde puuttumaan asiaan,mikä ei minulle kuulu,eikä näy. Te,jotka asutte hesassa,jopa jollaksessa, tiedätte paljon paremmin.

• Eläintenystävä minäk

Viestimies VMII sentään otat ja toimit, kiitos siitä!! Kysely ja keskustelu on ensimmäinen askel sille, että tapahtuu. Kiitos!

"Rakastan koiria" ja RailiSuominen ynnä muut keskustelijat. Täällä kyllä länkytätte, mutta kun pitäisi soittaa yksi puhelu tai kirjoittaa yksi sähköposti niin jäädytte.

Joka kerta kun olen ollut eläinsuojeluasioissa yhteydessä eläinlääkäriin, poliisiin tai valvojaan, on asiassa edetty tilanteen vaatimalla ja lain mahdollistamalla tavalla. Silloinkin kun olen vain ollut huolissani jostakin asiasta ilman varsinaista näyttöä eläinsuojelurikoksesta. Nämä ihmiset tekevät työtään vakavissaan.

On niin h*****n helppo rääkyä täällä joukkohysteriaa ja toitottaa eläinrakkauttaan tekemättä kuitenkaan yhtään mitään konkreettista asioiden eteen. Häpeäisitte, uh.

• koirallinen kertaa 2
        Eläintenystävä minäk kirjoitti:

Viestimies VMII sentään otat ja toimit, kiitos siitä!! Kysely ja keskustelu on ensimmäinen askel sille, että tapahtuu. Kiitos!

"Rakastan koiria" ja RailiSuominen ynnä muut keskustelijat. Täällä kyllä länkytätte, mutta kun pitäisi soittaa yksi puhelu tai kirjoittaa yksi sähköposti niin jäädytte.

Joka kerta kun olen ollut eläinsuojeluasioissa yhteydessä eläinlääkäriin, poliisiin tai valvojaan, on asiassa edetty tilanteen vaatimalla ja lain mahdollistamalla tavalla. Silloinkin kun olen vain ollut huolissani jostakin asiasta ilman varsinaista näyttöä eläinsuojelurikoksesta. Nämä ihmiset tekevät työtään vakavissaan.

On niin h*****n helppo rääkyä täällä joukkohysteriaa ja toitottaa eläinrakkauttaan tekemättä kuitenkaan yhtään mitään konkreettista asioiden eteen. Häpeäisitte, uh.

On helppo joo, mutta kun en asu Hesassa. En mä voi ei-hesalaisena hiillostaa tuon alueen eläivsuojeluvalvojaa. Ymmärrätkö ? Eikä minun tartte hävetä tai kenenkään muunkaan kirjoittajan täällä jos olemme sitä mieltä, että Tukiaisten koirat ovat heitteillä eivätkä ole nyt hyviksi havaituissa elinoloissa.

Tukiaisten omat kirjoittelut lehtien otsikot ja se mitä muutoin tiedämme noiden siskokosten elämästä tällä hetkellä kertoo, että koiria he eivät kykene hoitamaan.

No, kun olet itse ollut yhteydessä eläinsuojelu -asioissa viranomaisiin, niin sinunhan tulisi tietää mitä tehdä. Eli ? Ja mikset tee ? JA: Totta hemmetissä eläinsuojeluihmiset tekevät työtä vakavissaan.

• Rakastan koiria
        koirallinen kertaa 2 kirjoitti:

On helppo joo, mutta kun en asu Hesassa. En mä voi ei-hesalaisena hiillostaa tuon alueen eläivsuojeluvalvojaa. Ymmärrätkö ? Eikä minun tartte hävetä tai kenenkään muunkaan kirjoittajan täällä jos olemme sitä mieltä, että Tukiaisten koirat ovat heitteillä eivätkä ole nyt hyviksi havaituissa elinoloissa.

Tukiaisten omat kirjoittelut lehtien otsikot ja se mitä muutoin tiedämme noiden siskokosten elämästä tällä hetkellä kertoo, että koiria he eivät kykene hoitamaan.

No, kun olet itse ollut yhteydessä eläinsuojelu -asioissa viranomaisiin, niin sinunhan tulisi tietää mitä tehdä. Eli ? Ja mikset tee ? JA: Totta hemmetissä eläinsuojeluihmiset tekevät työtä vakavissaan.

Minäkään en asu Helsingissä päinkään. Lisäksi olen työkyvyttömyyseläkkeellä, psyykkisiä diagnooseja löytyy 3 kpl, joista yksi on estynyt persoonallisuushäiriö, mikä tarkoittaa, että minun on vaikea olla kanssakäymisissä ihmisten kanssa. Käyn säännöllisesti psykoterapiassa. Tässähän keskustellaan, miten olisi viisainta toimia. Asioista pitää ja täytyy voida puhua, minä en tiedä, mitä voin tehdä ja sitä kyselen jo kolmatta kertaa...

• Eläintenystävä minäk
        koirallinen kertaa 2 kirjoitti:

"No, kun olet itse ollut yhteydessä eläinsuojelu -asioissa viranomaisiin, niin sinunhan tulisi tietää mitä tehdä. Eli ?"

Eli tulisi ottaa yhteyttä paikallisiin viranomaisiin. Siis sille paikkakunnalle, missä kyseiset asiat tapahtuvat. Helsingin osalta yhteystiedot löytyvät tästä ketjusta. Yhteydenottajan asuinpaikalla ei ole merkitystä, jos tietää, mitä on tapahtunut, missä ja milloin.

"Ja mikset tee ?"

Väärin arvattu. Arvaa toisen kerran.

• Eläintenystävä minäk

Minäkään en asu Helsingissä päinkään. Lisäksi olen työkyvyttömyyseläkkeellä, psyykkisiä diagnooseja löytyy 3 kpl, joista yksi on estynyt persoonallisuushäiriö, mikä tarkoittaa, että minun on vaikea olla kanssakäymisissä ihmisten kanssa. Käyn säännöllisesti psykoterapiassa. Tässähän keskustellaan, miten olisi viisainta toimia. Asioista pitää ja täytyy voida puhua, minä en tiedä, mitä voin tehdä ja sitä kyselen jo kolmatta kertaa...

Ei ne eläinsuojeluviranomaiset sun diagnooseja ala kysellä, kun kerrot heille aiheellisen huolesi tietämäsi henkilön eläintenpidosta. Yhteystiedot Helsingin osalta löydät tästä ketjusta. Puhelimella voi soittaa vaikka Ivalosta tai Kairosta. Good luck!

• Rakastan koiria
        Eläintenystävä minäk kirjoitti:

Ei ne eläinsuojeluviranomaiset sun diagnooseja ala kysellä, kun kerrot heille aiheellisen huolesi tietämäsi henkilön eläintenpidosta. Yhteystiedot Helsingin osalta löydät tästä ketjusta. Puhelimella voi soittaa vaikka Ivalosta tai Kairosta. Good luck!

Ok. Et kyllä tainnut ihan ymmärtää. Enhän mä diagnoosieni kyselyistä ole huolissani vaan soittamisesta ja yhteydenpidosta ihmisten kanssa . Meilaaminen kyllä onnistuu. Täytyy sitten kerätä kaikki rohkeus ja tarttua asiaan. Odotan vielä hetken, jos joltain tulis vielä järkeviä ehdotuksia. Ei ollut mukava kuulla, että minun pitäisi hävetä, en kuules voi sairauksilleni mitään, mutta meilata tosiaan voin.
        Onko parasta, että saavat siis mahdollisimman monta ilmoitusta huolestuneilta ihmisiltä? Kai sitten niin.

• Suren ja ihmettelen

Talossa vieläkin enemmän koiria...Eilen fb-sivulta:

Tukiainen: Ja tiedoksi kaikille että jollakseen muutti nyt uusi vuokralainen, jolla on vihainen saksanpaimenkoira. Idiootit.
      Tukiainen: Joo ja uusi vuokralainen on ammattinyrkkeilijä! PÄSSIT!
      Eilen 5:42 • Muokattu
      Kii : Miksi se saksanpaimenkoira on vihanen? Eilen 6:03 •
      Tukiainen: Seefferi on vihainen ainoastaan kotiimme tunkeutujoille. Koulutettu niin. Meidän perheenjäsenet tunnistaa, mutta ulkopuolisia ei.
      Eilen 6:06 •
      Tukiainen : Ja mies on niin iso, että nostaa 300kg kevyesti maasta, Että tervetuloa takaisin Jollakseen, Cane Corso syö teiltä pään pois!!!!!
      Sar : pakko tähän väliin sanoa, etten omaan kotiini päästäisi aggressiivista koiraa. itselläni on saksanpaimenkoira, jolla on kova vartiointivietti, mutta aggresiivisella koiralla ei ole ainakaan mun luokse asiaa. sellainen käytös kertoo ainoastaan koulutuksen puutteesta ja on riski myös asukkaille sekä omistajalleen.
      Eilen 6:11
      Tukiainen: Osaatko suomea???? Justhan sanoin, että koirat ovat koulutettuja ja heillä on omat omistajansa jotka tulevat kotiimme vahtimaan turvallisuuttamme tietyin ajoin viikossa.
      Ma: On kaksi täysin eriasiaa,onko koira on suojeluviettinen vai aggressiivinen. Suojelevat koirat ovat omaa perhettä kohtaan parhaita lemmikkejä, niille saa käytännössä tehdä mitä vaan. Kotiin ei kuitenkaan pääse vieraat, jossei omistaja niitä hyväksy. Tämän jälkeen koirat on vieraita kohtaan ehkä välinpitämättömiä, mutta kuitenkin ystävällisiä. Ja veikkaan että tässä puhuttiin sellaisista koirista, ei mistään raivotappajista, jotka listii kaikki keihin käsiksi pääsee.
      Sa: ihan siis viittasin tuohon Julian kommenttiin: "vihainen saksanpaimenkoira", ei mainintaa onko koulutettu. tottahan toki oman kodin turvallisuus huolettaa, uskon sen.
      Tukiainen: no mua ei kiinnosta vaikka koirat olisivat raivotappajia sen jälkeen, mitä viimeksi kodissamme tehtiin.
      Mara: Raivotappajalla tarkoitin lähinnä sellaista koiraa, jota omistaja ei pysty hallitsemaan.Itselläni ei myöskään olisi mitään sitä vastaan että koira puolustaa viimeiseen asti perhettään ja omaisuutta, mutta koiran pitää totella, muuten tulee ongelmia.
      Tukiainen : Ja ihmiset opastavat meitä, kun vanhemmilla on ollut 3 eri seefferiä, siskolla on tanskandoggi (tosin lempeä), ja mitään muuta ei talosta löydy kuin pikkukoiria. Nyt on otettu isot koirat käyttöön ihan oman turvallisuutemme takia.

Tälläinen siis siskosten mukaan tilanne Jollaksessa. Ja Julle sanoi, että uusi vuokralainen on nainen, Tuksu sanoo, että mies. Valehtelu on todellakin patologista, sitä on jatkuvasti noissa jutuissaan. Mutta tästä huomaa, että ei niitä pieniä koiria ajatella tässäkään asiassa. Siellähän on täys kaaos.

• Mä en ehdottomasti veisi sakuani (mulla ollut 2 ja koulutettuja) sellaiseen paikkaan, missä on käsikärhämää, kaatuilua/sekoilua kännispäissään. Siinä saattaisi käydä niin, että niitä känniläisten virheitä joutuisi paikkailemaan toooooodella pitkään ja ei olisi takeita, että koskaan koira enää hyväksyisi mm. viinan hajua. Se olisi aina varuillaan niin kadulla, kuin kotonakin. Ja se ei todellakaan ole hyvä asia noin ison ja voimakkaan koiran kohdalla.

• Johkun ex -fb kamu
        RailiSuominen kirjoitti:

Mä en ehdottomasti veisi sakuani (mulla ollut 2 ja koulutettuja) sellaiseen paikkaan, missä on käsikärhämää, kaatuilua/sekoilua kännispäissään. Siinä saattaisi käydä niin, että niitä känniläisten virheitä joutuisi paikkailemaan toooooodella pitkään ja ei olisi takeita, että koskaan koira enää hyväksyisi mm. viinan hajua. Se olisi aina varuillaan niin kadulla, kuin kotonakin. Ja se ei todellakaan ole hyvä asia noin ison ja voimakkaan koiran kohdalla.

PS. tuolla on eräs sivusto, jossa joku mies väittää, että koko "murto" on ollut naikkosten oma tekemä (epäillään vakuutuspetoksesta), niin että toi shääfer -juttukin voi olla ihan noitten omasta päästä vaan.
        Ja noi Johkun kaverit huutelee sulle tänne. Fb-stä näät ketä ne on.

Joten nyt on vain yksi asia; olemme huolissamme noista koirista jullepullolla ja itse The Starilla. Ja PPS: Jos joskus näät kun jullepullo ulkoiluttaa koiria, niin = istuu ulkona röökillä ja koirat kakkaa vieressä.

PPPS: Älä Johku viitti. Suomalaiset on eläinrakasta kansaa ja hualissaa saapi olla.

• Minttu +3kattia :)

Ei se haittaa,vaikka täällä kovasti on syntynyt asiasta keskustelua,joka ei johda toimenpiteisiin. Pääasia,että asia on nostettu esiin,foorumilla missä käy paljon ihmisiä. Aina joku johtaa jonnekkin. Kun eläinsuojeluviranomainen käy tarkastamassa tilanteen niin ookoo! Minä olen tehnyt ilmoituksen nautojen huonoista oloista,niin heti lähti asiat eteenpäin,eikä sillä maatilalla ole enää nautoja. Mutta siinä olikin kyse hoidon laiminlyönnistä. Aluksi naapurit tiesivät,mutta vaan päivittelivät ja juorusivat,kukaan ei kehdannut edetä asiassa, ulkopuolisena tein ilmoituksen läänineläinlääkärille. En ole seurannut kovinkaan paljon Johannan ja Julian koirahommia,en tiedä mitä siellä on. Minä, eläinten ystävänä hokasin tämän keskustelun ja havahduin siihen,että tytöthän ovat alkoholisteja ja paljon tienpäällä,reissussa,kotona monta( ? ) koiraa...huono yhtälö. Anja Eerikäistä tarvittaisiin. Oli topakka, periksiantamaton,varmasti tarttuisi tehtävään.Mutta kumminkin totean lopuksi: ei syyllistetä ketään mistään,ennenkuin on toteen näytetty.

• Roskaropottipotti

Sekavaa luettavaa Minttu!!!! Ei johda toimenpiteisiin ja johtaa toimenpiteisiin. Et ole seurannut Tuksujen asioita ja olet seurannut. Tuomitset ja kuitenkin lopuksi kiellät tuomitsemasta. Päätä nyt hyvä tyttö,mitä tahdoit sanoa? Joka junaan näyttää olevan sakkia.

• minttu + 3 kattia
        Roskaropottipotti kirjoitti:

Sekavaa luettavaa Minttu!!!! Ei johda toimenpiteisiin ja johtaa toimenpiteisiin. Et ole seurannut Tuksujen asioita ja olet seurannut. Tuomitset ja kuitenkin lopuksi kiellät tuomitsemasta. Päätä nyt hyvä tyttö,mitä tahdoit sanoa? Joka junaan näyttää olevan sakkia.

Anteeksi. Noin käy kun innostun liikaa,ajatukset ja sormet eivät pelaa yhteen. En kirjoita enää uudestaan, asia taisi kuitenkin tulla selväksi. Anteeksi!

• Patakattilaasoimaa1

Ei tartte anteeksi pyydellä,on täällä pahempiakin nähty ja luettu. Sana on vapaa! Ja niinhän se on,että totuus tekee tässäkin koira-asiassa vapaaksi( tuksun siteeraama raam.lause,hieman muunneltuna)

• R.I.P. Nassu

Miten voi ottaa pois sitä mitä on jo pois otettu?
      .
      .

Miten kuvata tätä surua, tuntuu kuin olisi kurkku täynnä karvoja.
      Olen turta, käyn viemässä viimeisillä voimillani kukkia haudalle.
      Olen varma että hän on nyt paremmassa paikassa - Koirien Taivaassa -
      vaikka hänen maalliset jäännökset muuttuvat hiljalleen mullaksi,
      ja vanhoiksi muistoiksi.
      Olen päättänyt viedä joka vuosi puruluun hänen
      haudalleen. Karvoista tein hienon käsilaukun,
      Gucci-tyylisen.

• Amelieamande 27

SINÄ JOKA ALOITIT TÄMÄN VIESTIKETJUN, YMMÄRRÄTKÖ MITÄ "PYYDÄT"?
      VOIN KOIRAN OMISTAJANA KERTOA, ETTEN ANTAISI SITÄ "TUOSTA NOIN VAAN" POIS MISTÄÄN HINNASTA ENNE TAISTELUJA. SAMA KUN SINULTA VIETÄIS LAPSESI, JOS SELLAISIA ON. H-Ä-P-E-Ä!!!! KAIKENLAISTA PASKAA SITÄ LUKEEKIN.

• amelieamande 27

JA MYÖS SE KERTOO AIKA PALJON, JOS UPOTTAA KOIRAN LEIKKAUKSEEN ELI AUTTAMISEEN 2000 EUROA., KUINKA PALJON KOIRAA RAKASTAA. VITTU HERÄTKÄÄ JO TÄÄLLÄ PASKAN PUHUJAT!! HANKKIKAA OMA ELÄMÄ, KIRJOITTAKAA VAIKKA SIITÄ TÄNNE, JOS ON NOIN PASKA ELÄMÄ.

• untamo uneksimaton
        amelieamande 27 kirjoitti:

JA MYÖS SE KERTOO AIKA PALJON, JOS UPOTTAA KOIRAN LEIKKAUKSEEN ELI AUTTAMISEEN 2000 EUROA., KUINKA PALJON KOIRAA RAKASTAA. VITTU HERÄTKÄÄ JO TÄÄLLÄ PASKAN PUHUJAT!! HANKKIKAA OMA ELÄMÄ, KIRJOITTAKAA VAIKKA SIITÄ TÄNNE, JOS ON NOIN PASKA ELÄMÄ.

Voi tunkio, etkö parempaa keksinyt ? Kummallekkaan siskokselle ei ikinä pitäisi antaa liskoa suurempaa eläintä. (liskot syövät kärpäsia sieltä Jollaksen kämpästä, saavat ainakin ruokaa )

Joku tuolla ylempämä kirjoittikin, että rekatiosi olisi juuri tuo; ettet antaisi pois ennen taistelua".

Ja turha tänne on mitään uhkausvideoita laittaa, sähän olet menossa rosikseen taas ja entäs kun ei ehtoollinen olisikaan enää ehtoollinen.

Se videokin, missä tappelet A.n kanssa....koira juoksentelee siinä lattialla kaiken keskellä. Ja pelkää.

Jos joku on huolissaan eläinten hoidosta tässä maassa, niin on oikeus siitä kirjoittaa. Jos ei ole aihetta niin siten vasta piste.

• amelieamande 27 kirjoitti:

Siinä mahtaa "rakastaa koiraa" -sanat olla kärsineet pahan inflaation Jollaksen residenssissä.

• Elämäntilanteet saattavat muuttua yllättäen. Esim. mun kaverille tuli yllättäen elämänmuutos työn takia. Hänen koiransa ei kertakaikkiaan mahtunut enää kuvioihin mukaan. Hän luopui koirasta ja sai sille rakastavan kodin. Samoin mun yhdellä kaverille on vanha koira tullut siksi, että edellisessä paikassa se koira ei hyväksynyt alkuunkaan vauvaa. Elämä oli jatkuvaa kyräilyä ja kyttäämistä. Tämä edellinen omistaja rakasti koiraa paljon, mutta päätti luopua siitä ja se sai hyvän kodin sellaisessa perheessä, missä ei ollut pikkuisia lapsia.

Mikäli muutos on pitkäaikainen tai jopa pysyvä, niin koiristaan luopuminen osoittaa välittämistä ja aitoa rakkautta. Ei se ole mikään häpeä luopua, vaan aivan päinvastoin vastuuntuntoa hienoa kaveriaan kohtaan.

• onks viljoo näkyny

amelieamande 27 = Tuksupuksu, kirjoitustyyli paljastaaXD

• Ailiina Setämies

Taitaa olla T:n Tanskassa asuva ex-näätis tämä Amali Amande

• KoiranElämää?

Mitähän ne koirat ovatkaan saaneet kestää? En mä ainakaan veisi melutasoltaan nupit kaakossa oleviin räkälöihin koiraa,sinne juopuneitten sekaan. En pukisi koiraani asuihin,hellokittymaskiin...En rajoittaisi koirani liikkumista,liikuntaa jokapäivältä. En ruokkisi sipseillä ja salaateilla. En nukkuisi koirani vieressä, enkä murtaisi koirani lantiota ruhollani. Ja mitä vielä...mitään en vihjaile,kaikki on Johannan itsensä kertomaa ja näyttämää!!111!111 Johanna on sanonut koirien olevan hänelle vauvan korvike...siis WTF? Vauvaa ei suljeta toiseen huoneeseen tunneiksi,silloin kun alkaa belettämään. Vauvaa ei ....ei, en ala selittämään,tulee tosi murheellinen mieli ;(

• Ihmetteleekö muut, jotta miksi siinä Vuittonin kassissa (Johannan Seiska-blogin kuva) silmät sirillään olevalla Esmeraldalla on noin pirun paksu ja solmussa oleva kettinkipanta kaulassaan? Eikö kevyempi malli tai vaikkapa valjaat kilosen koiralle riittäisi? Vai onko se panta jotain kevytmetallia tms.?

• By Johanna

"Viljosta on kyselty netissa paljon ja levitelty ilkeita juoruja, tahan aiheeseen vaikka Seiska saa palata heinakuun aikana lehtijutussaan. Ja kylla, Viljoa on nakynyt! Hanta ei todellakaan ole lopetettu."

http://johannatukiainen.seiska.fi/

• lihava horo
      • kadonnut?

Missä on Viljo ?!?

• Mulla on yksi koira. Laskeskelin tuossa piruuksissani, että aktiivisen koiran kanssa ihan tavallisiin päivittäisiin askareisiin menee minimissään noin 3h/vrk (ei sis. koulutusta, kynsien leikkuuta, harjausta yms. yms.). Mulla on aikaa koiralleni (=työkoira), koska koirani on mulla useimmiten työssä mukana ja voin aina silloin tällöin työn lomassa suoda sille hetkisen.

Miten Jollaksen residenssin prinsessoilla riittää aikaa kouluttaa ja huoltaa neljää koiraa päivittäin? Hehän ovat kertomansa mukaan kiireisiä keikkatyöläisiä ja matkustavat paljon. Joo, ei kande väittää, että pikkukoiria ei tartte kouluttaa. Kyllä niitä tarttee ainakin peruskouluttaa, että edes osaavat kävellä laumassa nätisti ja tottelevat alkeelliset käskyt (istu, maahan, tänne, sivulle, vaiti, ei, jne. jne......).

Ja yksi asia mikä mua ihmetyttää, on se, että miten pirussa ne siskokset saa lauman suolen toimimaan säännöllisesti ja yhtäaikaa kaikilla, jos kerta ruokaa tulee (ja juoruista päätellen sekään ei ole koirille aina välttämäti sopivaa) milloin sattuu? Ainakin mun koirani saa säännöllisesti ruuan aamulla klo 05-06 välillä ja iltasella klo 17-18 välillä. Se paskoo pääpaskat kahdesti/kolmesti päivässä suunnilleen samaan vuorokauden aikaan. Harvemmin käy niin, että ötököttänöitä tulee useampi, kuin kolme kertaa/vrk.

Mun täytyy möntää, että minä en pystyisi moiseen. Kertokaas Jollaksen residenssin rinsessat, jotta miten te sen teette.

• sinulla ja sinulla

Eiköhän Raili tämä sinun näkökantasi asiasta ole tullut jo kaikille erittäinkin selväksi. Voit painua takaisin sinne mistä tulitkin ...

• lihava horo
        sinulla ja sinulla kirjoitti:

Eiköhän Raili tämä sinun näkökantasi asiasta ole tullut jo kaikille erittäinkin selväksi. Voit painua takaisin sinne mistä tulitkin ...

Äläpäs Tuksu yritä rajoittaa Railin sananvapautta!

• oikea sakemannin om.
        lihava horo kirjoitti:

Äläpäs Tuksu yritä rajoittaa Railin sananvapautta!

Tää ei oo tunkkiksen kirjoitus. Liian kiltti. Mut oon samalla kannalla, eipäs yritetä rajoitella sananvapausasioissa. Tunkkis on itte halunnut julkisuuteen ja tää on nyt tätä! Kun kyse on elikoihin liittyvästä huolesta, niin siihen KETTUVIE on oikeus.

• 100 vuotta +borderi

Raili ei tykkää aika monesta asiasta tässä maassa; Jyrki Katainen, kepulaiset, Tuksu, wincapitan porukka, Hannu, Pauli, KP, Cluso.... Haukut ihmisiä luusereiksi ja:

RailiSuominen
        07.01.2012 08:05
        Kommentoi keskusteluun
        Mitä ajatuksia tämä ...: Taidat olla vähän päästäsi pipi. Ja mitaan ette voi.

Vain yksi esimerkki.

Oletko Raili oikeasti nyt huolissasi, vai oletko a( näätä b) kateellinen c) köyhä d)tyhmä suomalainen vai joku muu ?

• Näkeehän tuon
        100 vuotta +borderi kirjoitti:

Raili ei tykkää aika monesta asiasta tässä maassa; Jyrki Katainen, kepulaiset, Tuksu, wincapitan porukka, Hannu, Pauli, KP, Cluso.... Haukut ihmisiä luusereiksi ja:

RailiSuominen
        07.01.2012 08:05
        Kommentoi keskusteluun
        Mitä ajatuksia tämä ...: Taidat olla vähän päästäsi pipi. Ja mitaan ette voi.

Vain yksi esimerkki.

Oletko Raili oikeasti nyt huolissasi, vai oletko a( näätä b) kateellinen c) köyhä d)tyhmä suomalainen vai joku muu ?

Raili on yksi näitä omaan elämäänsä kyllästyneitä tampioita joiden mielestä kaikilla muilla on asiat paremmin kuin itsellä. Joillekin se omassa kurjuudessa rypeminen ja muiden arvostelu on muodostunut elämäntavaksi, mutta minkäs sille mahtaa. Keskittyisi Railikin omaan elämäänsä ja lopettaisi turhan ruikutuksen, ei olisi silloin pipo aina niin kireällä.

• Tässä ketjussa keskustellaan Tukiaisten siskosten koirista, mutta vastaan nyt kuitenkin kerta kysyt.

En muuten olisi aloittanut ketjua, jos en vilpittömästi olisi huolissani.

Uskoisin, että monet ihmiset ovat samaa mieltä kanssani siitä, että on luuserimaista kusettaa kavereilta rahat ja laittaa kaverit maksamaan töppäilynsä (WinCapita muut pyramidipelit). Hannu oli pyramidipelien pyörittäjä ja sen kautta kulki 100 miljoonaa €uroa (oma veikkaukseni on noin 130 miljoonaa €uroa), joista edelleen on kateissa ainakin 60 miljoonaa €uroa. Hannu tuskin nykyään nauttii edes suurimpien sponsoreiden suosiosta, koska vyöryttää vastuutaan sponsoreille.

Mitä tulee Kataiseen tai clusoon, niin uskon, että "ei pitämisen"tunne on molemmin puolinen. Kepu taas keräsi rahaa puolueelle ilman rahankeräyslupaa, joten oli oikeutettua, että ne narahti siitä. KP taas on kieroakin kierompi KRP:n poliisi.

Tuksu taas saattaisi olla symppis tyyppi, jos se jättäisi sen viinan ja lääkkeiden kanssa lotraamisen. Sillä kun tuntuu menevän aina överiksi, jos se ottaa lasillisenkin.

Saitko tyydytystä kysymyksiisi? Jos jotakuta kiinnostaa, niin lisää noista kaikista, paitsi Tuksusta saa lukea tuolta talousrikosforumilta.

• takaisin asiaan

Ole Raili huolissasi nyt vaan niistä koirista ja kuten minäkin..., jos ne alkaa sekstailemaan keskenään, niin henkihän ainakin siltä kilon kokoiselta lähtee, jos se pamahtaa synnyttämään.

Kun eläinsuojelusta jo puututtu asiaan, se keroo, että eivät hoida eläimiään kunnolla.
        Tuollaisten välinpitämättömien ihmisten ei pitäisi ottaa eläimiä ( =heille ei saisi luovuttaa ilmaiseksikaan ). Espanjastako ne nuokin saaneet halvalla ja sitten jättävät huonolle hoidolle.

• Perättömiä väitteitä

Tämän keskustelupalstan väitteet Johanna Tukiaisen koirien huonosta hoidosta eivät pidä paikkaansa! Tehkää eläinsuojeluun ilmoitus, jos olette huolissanne hänen koiristaan. Eläinsuojeluviranomaiset ovat jo aiemminkin käyneet Tukiaisen koirat tarkastamassa ja kaikki oli kunnossa.

On aika halpamaista jossitella ja arvioida toisen ihmisen eläintenhoitoa pelkästään julkisuudesta saatujen tietojen perusteella.

Johanna ja Julia Tukiaisen koirat on hoidettu asianmukaisesti. Tämä tieto perustuu muuhun kuin julkisuudesta saatuun käsitykseen...

Jos olette eri mieltä, tehkää se ilmoitus eläinsuojeluun älkääkä lässyttäkö!!! Toisaalta kannattaa pitää myös mielessä se, että perättömistä puheista ja ilmiannoista saattaa joutua vastuuseen...

• Pohdin vain

Katso huviksesi, mitä PK-eläinsuojeluyhdistys vastaa toisaalla tässä ketjussa, tänä aamuna. Huoli koirista on aiheellinen ja perusteltu. Näyttö eläinsuojelurikoksesta ei riitä. Viljon tapaus voisi tässä suhteessa olla kiinnostava. Mitähän Viljoa hoitanut lääkäri on mieltä?

• perättömiäkö täysin
        Pohdin vain kirjoitti:

Katso huviksesi, mitä PK-eläinsuojeluyhdistys vastaa toisaalla tässä ketjussa, tänä aamuna. Huoli koirista on aiheellinen ja perusteltu. Näyttö eläinsuojelurikoksesta ei riitä. Viljon tapaus voisi tässä suhteessa olla kiinnostava. Mitähän Viljoa hoitanut lääkäri on mieltä?

Ja taas siellä uhkaillaan. Eläintenhoidon laiminlyönnistä saa olla huolissaan. Eikä kaikki ole mistään "julkisuudesta saatujen tietojen perusteella" -asioita. Kun noitten ihmisten kotiin on mennyt eläinsuojelun henkilö, silloin joku tai jotkut on/ovat oikeasti todennut, että kaikki ei ole noiden koirien hoidon suhteen kunnossa.

Olen itse soittanut eläinsuojeluasioissa viranomaisille oman sukulaiseni jätettyä koiransa päiviksi tyhjään asuntoon. Sai muuten perustella kunnolla ja kun todellakin on aihetta ja näyttöä niin asiaa mennään vasta sitten tutkimaan. Ja näinhän on nyt sitten käynyt jo aikaisemmin. Näyttö on riittänyt viranomaisten käyntiin noiden henkilöiden eläinten pitoon ja -hoitoon liittyvässä asiassa. Miten heidän elintapansa ovat muuttuneet tuon käynnin jälkeen ? Kysyn vaan, koska asun Helsigissä. Ja että jossitellan? No just!

Täällä Tukiaisten kaverit yrittävät viestiä, että hyvin ovat koiransa hoitaneet. No miksi siellä eläinsuojelu on sitten käynyt ? Kateellilen naapuriko ilmoittanut vai "näätä" ?

Tuo PK-Esyn teksti on kuin naapurin eppuluokkalaisen keksimä juttu kun jäi kiinni karkkivarkaudesta kaupassa.

• Pohdin vain kirjoitti:

Suomessa lemmikkieläimet ovat omaisuutta. Melkoisen helposti viranomaiset eivät kajoa omaisuuten, mutta miten olisi tällainen?

Johannallahan on ollut ulosotossa maksamattomia velkoja. Onko ne kaikki maksettu? Minkä hintaisia nuo koirat ovat, jos ne myytäisiin "markkinahintaan"? Jos ulosottomies kävisi hakemassa koirat pois ja kuittaisi niistä saatavilla rahoilla Johannan ulosottovelkoja, niin silleenhän koirat saisivat uuden kodin. Tai no niin toisaalta Johannahan voisi käydä lunastamassa koirat pois maksamalla ulosottomiehen pyytämän hinnan. Sitten ulosottomies hakisi taas koirat pois ja pistäisi myyntiin. Taas Johanna maksaisi ne itselleen....... jne.... Noin tulisi ulosottovelat ainakin maksettua, kun ruljanssi jatkuisi ja jatkuisi. Edellyttää sitä, että Johanna todella välittäisi koiristaan.

En osaa näin äkkiseltään sanoa, jotta millaiset kustannukset koirien hoidosta aiheutuisi, jos ulosottomies ne kävisi hakemassa "omaisuutena" pois. Uskaltaako ulosottomies edes ottaa koiria viranomaisten vastuulle?

• Jep jep
        RailiSuominen kirjoitti:

Suomessa lemmikkieläimet ovat omaisuutta. Melkoisen helposti viranomaiset eivät kajoa omaisuuten, mutta miten olisi tällainen?

Johannallahan on ollut ulosotossa maksamattomia velkoja. Onko ne kaikki maksettu? Minkä hintaisia nuo koirat ovat, jos ne myytäisiin "markkinahintaan"? Jos ulosottomies kävisi hakemassa koirat pois ja kuittaisi niistä saatavilla rahoilla Johannan ulosottovelkoja, niin silleenhän koirat saisivat uuden kodin. Tai no niin toisaalta Johannahan voisi käydä lunastamassa koirat pois maksamalla ulosottomiehen pyytämän hinnan. Sitten ulosottomies hakisi taas koirat pois ja pistäisi myyntiin. Taas Johanna maksaisi ne itselleen....... jne.... Noin tulisi ulosottovelat ainakin maksettua, kun ruljanssi jatkuisi ja jatkuisi. Edellyttää sitä, että Johanna todella välittäisi koiristaan.

En osaa näin äkkiseltään sanoa, jotta millaiset kustannukset koirien hoidosta aiheutuisi, jos ulosottomies ne kävisi hakemassa "omaisuutena" pois. Uskaltaako ulosottomies edes ottaa koiria viranomaisten vastuulle?

Paljon kysymyksiä ja arvailuja eikä muuta. Eli erästä slogania siteeratakseni: Ja mitään ette voi....

• Jep jep kirjoitti:

Paljon kysymyksiä ja arvailuja eikä muuta. Eli erästä slogania siteeratakseni: Ja mitään ette voi....

Ja sinulla oli ehdottaa mitä?

• Viljo!
        RailiSuominen kirjoitti:

Miksi Viljoa ei heti leikattu ja hoidettu kuntoon, kun se oli jäänyt yöllä sängyssä Tuksun alle? Miksi Viljo vaan hylättiin kuin rikottu lelu?

• FAS-lapsen kohtalo?
        Viljo! kirjoitti:

Miksi Viljoa ei heti leikattu ja hoidettu kuntoon, kun se oli jäänyt yöllä sängyssä Tuksun alle? Miksi Viljo vaan hylättiin kuin rikottu lelu?

Jos Tuksu saisi vauvan, niin se tappaisi sen sammumalla sen päälle pilleriviinakännissään?

• Adressi ei pakote
        RailiSuominen kirjoitti:

Minusta adressi olisi yhäkin asiallinen tapa, koska Esy:ltäkää ei saa kuin "vapaaehtoisen" onnettomia viestejä ja täällä moni kertoo koirien huonoista olosuhteista ja että eläinsuojelu on jo puuttunut asiaan aikaisemminkin. Ei rahaa ahnehtiva julkimo välitä sinne takkahuoneeseen jätetyistä koirista, meinaan. Johan Toomaskin kertoi sen asian viime vuonna.

Ja "talousihmisenä" Raili tiedät, että Tuksu näkee vain seteleitä, kun tajuaa, että joku koirista on paksuna. Tuleva pentutehtailija ?

Tuo ulosottomies ei ehkä auta. Ei puutu. Koirathan mistä lie hommattu ja Tunkeroinen itse kertonut, että kahdessa eri koirassa kahta ei rotua.

Joku mennyt lukemaan sun profiili-tetoja, Joku joka odottaa Tunkeroisen ilmaisia seiskapäiväälehden viinabileitä. Tai hän itse äkäpäissään.

Tunkeroisella on syksyllä oikeudenkäynti ja hermostuksissaan vetää viinaa ennen sitä kuitenkin runsaasti ja se, että NOILLE KOIRILLE EI ANNETA PASSEJA, ( Tunkeroinen luulee saavansa ne ilmaiseksi tuon roskalehden kautta ). Ex-rouva on menossa ulkomaille. Ei Tunkeroisella rahaa hoitaa koirilleen passeja, eikä eläinlääkärin siruttamattomat niitä siis saakaan ?). Kuka koiria hoitaa ? Jullesta ei siihen ole. PappaTunkeroinen on suuri kysymysmerkki tällä hetkellä. Uusi vuokralainen ? Epäilen vahvasti. Koirahoitolaan niitä ei oteta.....

Olen nähnyt jonkin aikaa sitten nuo koirat. Jos eläimistä ymmärrän, niin hermostuneita ja rasittuneen näköisiä minusta.

Ja siis kaikki faktathan puhuu nyt sitä vastaan, täälläkin, että koirilla olisi laillisesti siedettävät olot. Sori pitkä teksti.

• Lue ja kts tarkemmin
        Viljo! kirjoitti:

akatso tuo "uhkausvideo ja mieti Dunkkisken oikea luonnetta! Ja juoppo.

• Jupoille koiria ?
        Viljo! kirjoitti:

Eihän kännissä/ krapulassa rouva päässyt viemään sitä eläinlääkäriin. Ja isäntä oli sekaisin. Ja 2.sisko aivan kuutamolla.

• Adressi ei pakote kirjoitti:

Minusta adressi olisi yhäkin asiallinen tapa, koska Esy:ltäkää ei saa kuin "vapaaehtoisen" onnettomia viestejä ja täällä moni kertoo koirien huonoista olosuhteista ja että eläinsuojelu on jo puuttunut asiaan aikaisemminkin. Ei rahaa ahnehtiva julkimo välitä sinne takkahuoneeseen jätetyistä koirista, meinaan. Johan Toomaskin kertoi sen asian viime vuonna.

Ja "talousihmisenä" Raili tiedät, että Tuksu näkee vain seteleitä, kun tajuaa, että joku koirista on paksuna. Tuleva pentutehtailija ?

Tuo ulosottomies ei ehkä auta. Ei puutu. Koirathan mistä lie hommattu ja Tunkeroinen itse kertonut, että kahdessa eri koirassa kahta ei rotua.

Joku mennyt lukemaan sun profiili-tetoja, Joku joka odottaa Tunkeroisen ilmaisia seiskapäiväälehden viinabileitä. Tai hän itse äkäpäissään.

Tunkeroisella on syksyllä oikeudenkäynti ja hermostuksissaan vetää viinaa ennen sitä kuitenkin runsaasti ja se, että NOILLE KOIRILLE EI ANNETA PASSEJA, ( Tunkeroinen luulee saavansa ne ilmaiseksi tuon roskalehden kautta ). Ex-rouva on menossa ulkomaille. Ei Tunkeroisella rahaa hoitaa koirilleen passeja, eikä eläinlääkärin siruttamattomat niitä siis saakaan ?). Kuka koiria hoitaa ? Jullesta ei siihen ole. PappaTunkeroinen on suuri kysymysmerkki tällä hetkellä. Uusi vuokralainen ? Epäilen vahvasti. Koirahoitolaan niitä ei oteta.....

Olen nähnyt jonkin aikaa sitten nuo koirat. Jos eläimistä ymmärrän, niin hermostuneita ja rasittuneen näköisiä minusta.

Ja siis kaikki faktathan puhuu nyt sitä vastaan, täälläkin, että koirilla olisi laillisesti siedettävät olot. Sori pitkä teksti.

Mulla kävi tuo ulosotto mielessä siksi, että ajattelin Viljon kohtaloa. Jos Viljo on vielä hengissä, niin jonkun hyvän eläinrakkaan ihmisen on pitänyt maksaa Viljon hoito, jos Johanna siihen ei ole pystynyt. Toki voi olla mahdollista, että myös eläinlääkäri/-klinikka on tullut puolitiehen vastaan sääliessään pikkuista ja tietäessään, että Viljo nuorena koirana oikeeseen osoitteeseen päätyessään on vielä reipas ja iloinen koira.

Jos joku on maksanut noinkin huomattavan summan (jotain 2.000 €uroa) pelastaakseen Viljon pois huonoista oloista, niin sehän tarkoittaa suoraan sitä, että Tuksu-lisää on ollut ilmassa roimasti. Entä, jos ulosottomies saisi vinkin, että joku olisi kiinnostunut hyvään hintaan Tuksun koirasta/koirista, niin eihän vouti voisi olla huomioimati pyyntöä. Jos kampanjaa alettaisi totetuttamaan niin, että alettaisi näyttämään kuvia koirien elinolosuhteista ja kertomaan koirien kohtalosta, niin uskoisin monen koirarakkaan pulittavan paperittomasta koirastakin kohtuullisen ulosottomiehen vainut herättävän summan.

Voisihan se Tuksukin alkaa myymään koiriaan ja saisi Tuksu-lisän hintaan. No tosin Tuksu laittaisi numerolehden blogiin ensin ilmoituksen halustaan luopua kavereistaan ja hetken päästä ilmottaisi, että joku herrasmies on luvannut maksaa siitä ja siitä koirasta 10.000 €uroa, mutta eipä vaan myy ja parit emävaleet päälle.

Kaikkea kannattaa kokeilla. Kattelen jonkun aikaa tapahtumia ja lueskelen/selvittelen, jotta mikä on totta, mikä taas ei ja mikä on liioiteltua, jne... jne.... Jos tulen siihen tulokseen, että Tuksu ei tokene ja muu ei enää auta, niin laitan sen adressin omalla nimelläni ennen elokuuta -12. Käykö tämä?

• Hyvä idea !
        RailiSuominen kirjoitti:

Mulla kävi tuo ulosotto mielessä siksi, että ajattelin Viljon kohtaloa. Jos Viljo on vielä hengissä, niin jonkun hyvän eläinrakkaan ihmisen on pitänyt maksaa Viljon hoito, jos Johanna siihen ei ole pystynyt. Toki voi olla mahdollista, että myös eläinlääkäri/-klinikka on tullut puolitiehen vastaan sääliessään pikkuista ja tietäessään, että Viljo nuorena koirana oikeeseen osoitteeseen päätyessään on vielä reipas ja iloinen koira.

Jos joku on maksanut noinkin huomattavan summan (jotain 2.000 €uroa) pelastaakseen Viljon pois huonoista oloista, niin sehän tarkoittaa suoraan sitä, että Tuksu-lisää on ollut ilmassa roimasti. Entä, jos ulosottomies saisi vinkin, että joku olisi kiinnostunut hyvään hintaan Tuksun koirasta/koirista, niin eihän vouti voisi olla huomioimati pyyntöä. Jos kampanjaa alettaisi totetuttamaan niin, että alettaisi näyttämään kuvia koirien elinolosuhteista ja kertomaan koirien kohtalosta, niin uskoisin monen koirarakkaan pulittavan paperittomasta koirastakin kohtuullisen ulosottomiehen vainut herättävän summan.

Voisihan se Tuksukin alkaa myymään koiriaan ja saisi Tuksu-lisän hintaan. No tosin Tuksu laittaisi numerolehden blogiin ensin ilmoituksen halustaan luopua kavereistaan ja hetken päästä ilmottaisi, että joku herrasmies on luvannut maksaa siitä ja siitä koirasta 10.000 €uroa, mutta eipä vaan myy ja parit emävaleet päälle.

Kaikkea kannattaa kokeilla. Kattelen jonkun aikaa tapahtumia ja lueskelen/selvittelen, jotta mikä on totta, mikä taas ei ja mikä on liioiteltua, jne... jne.... Jos tulen siihen tulokseen, että Tuksu ei tokene ja muu ei enää auta, niin laitan sen adressin omalla nimelläni ennen elokuuta -12. Käykö tämä?

Nimiä siihen adressiin tullennee ainakin paljon. Silloinhan myös tuo ulosottomies -juttu saisi huomiota. Joten hieno idea ! Kyllä jotkut maksaisi siitä, että koirat saisivat elää paremmissa oloissa.

Ja valkoisten valheitten kautta Tukiaisen systerit ottavat rahaa varmasti (tarkoitan että perustelevat koiriensa myyntiä jollain tekosyllä). SE on todettu heidän suustaan monesti.

Ennen kaikkea, olen edelleen hyvin huolissani noista pienistä koirista. Nuo siskokset eivät elä elämää, johon olisi kannattanut kenenkään luovuttaa koiria. Ja perusteluna; kertovat itse koko ajan mitä tekevät ja mokaavat ja viina on kuviossa jatkuvasti mukana. Alkoholisteille ei saa antaa koiraa !

• Hyvin käy
        RailiSuominen kirjoitti:

Tulet saamaan paluupostissa itsellesi adressin eli Johannan lakimieheltä haasteen käräjille. Älä Raili leiki tulella!!!

• Lihava horo
        Hyvin käy kirjoitti:

Tulet saamaan paluupostissa itsellesi adressin eli Johannan lakimieheltä haasteen käräjille. Älä Raili leiki tulella!!!

Ei laardipallerolla ole varaa lkimieheen! Sillähän on suuret ulosottovelat!

• Hyvin käy kirjoitti:

Olen tähän ikään luullut tietävinäni, että haasteen käräjille tuo haastemies (viranomainen), eikä asianomistajan lakimies, eikä sitä haastetta edes lähetetä (paluu)postissa, vaan se tuodaan ovelle asti kuitattavaksi. No saattaahan se jonkun satumaailmassa mennä kuvaamallasi tavalla, mutta ei sentään tosielämässä.

Ennen haastemiehen haastetta pitäisi kuitenkin tulla ekana kutsu kuultavaksikin. En usko, että Johannasta on käräjöimään, eikä mitään syytä olekaan. Kun kuulustelussa lyö pöytään kaiken mm. tässä ketjussa kerrotun eläinlääkärit tarkastajien lausunnot todistajien (useita) kertomukset, niin heikolla mahtaa Johanna olla.

No kerrohan nyt sitten, jotta mitä Viljon jalalle kuuluu.

• Voi järki hoi
        Lihava horo kirjoitti:

Ei laardipallerolla ole varaa lkimieheen! Sillähän on suuret ulosottovelat!

Nuo kolme kuuluisaa huutomerkkiä. Ei vaikea arvata kuka siellä taas..

JOS JOHANNA TUKIAISEN JA SISKONSA JUULIAN ELÄINTENPIDOSSA EI OLE MITÄÄN MOITITTAVAA (vaikka eläinsuojelu kahdesti jo käynyt ) NIIN MIKSI EIVÄT KIRJOITA TÄNNE OMALLA NIMELLÄÄN ??????????? MIKSI ?

Tutkitte näitä sivustoja kuitenkin ja vastaatte ylläolevaan, lapselliseen tapaan, ukauksella.

• lapsellista uhkailua
        RailiSuominen kirjoitti:

Olen tähän ikään luullut tietävinäni, että haasteen käräjille tuo haastemies (viranomainen), eikä asianomistajan lakimies, eikä sitä haastetta edes lähetetä (paluu)postissa, vaan se tuodaan ovelle asti kuitattavaksi. No saattaahan se jonkun satumaailmassa mennä kuvaamallasi tavalla, mutta ei sentään tosielämässä.

Ennen haastemiehen haastetta pitäisi kuitenkin tulla ekana kutsu kuultavaksikin. En usko, että Johannasta on käräjöimään, eikä mitään syytä olekaan. Kun kuulustelussa lyö pöytään kaiken mm. tässä ketjussa kerrotun eläinlääkärit tarkastajien lausunnot todistajien (useita) kertomukset, niin heikolla mahtaa Johanna olla.

No kerrohan nyt sitten, jotta mitä Viljon jalalle kuuluu.

Olet oikeassa Raili. Ei se posti tuo sitä. Ja Tuhkis ei mene käräjille, koska saa liikaa huonoa julkisuutta tällaisessa asiassa. Rosis voi tuoda ehdottoman seuravaksi, rattijuopumuskin kun takana.

Niin, mitä Viljolle kuuluu ? Vai keksiikö numeroroskalehti sen jutun toimittajineen.

Ai niin. MIhin unohtui hmm... ?

• RailiSuominen kirjoitti:

Mitäpä mieltä forumin lukijat ovat siitä lupaamastani adressista (lue; laitanko, vaiko enkö laita)? Olen koonnut materiaalia adressiin, joten kiitosta vaan kaikista linkeistä. Se on valmiiksi koottu, mietitty ja hiottu, joten annan palaa huomenissa, jos siltä tuntuu ja väki niin haluaa.

Mietin kuitenkin tätä. Hesy on ottanut paljon palautetta ko.asiasta ja heidänkin kätensä ovat sidotutut tietyyn pisteeseen saakka. Aiheuttaako se adressi paineita ja paljon lisätöitä Hesylle? Jos aiheuttaa, niin se on jostakin muusta pois.

Olen ottanut mediaan yhteyttä ja pyytänyt heitä kysymään Hesyltä, jotta mihin toimenpiteisiin he ovat ryhtyneet saatuaan tietoonsa mm. sen, että tyttöjen koirat nauttivat alkoholipitoisia juomia raikkaan veden asemesta.

Yksinkertainen kysymys laitanko adressin, vaiko enkö laita?

• Laita adressi, ok
        RailiSuominen kirjoitti:

Mitäpä mieltä forumin lukijat ovat siitä lupaamastani adressista (lue; laitanko, vaiko enkö laita)? Olen koonnut materiaalia adressiin, joten kiitosta vaan kaikista linkeistä. Se on valmiiksi koottu, mietitty ja hiottu, joten annan palaa huomenissa, jos siltä tuntuu ja väki niin haluaa.

Mietin kuitenkin tätä. Hesy on ottanut paljon palautetta ko.asiasta ja heidänkin kätensä ovat sidotutut tietyyn pisteeseen saakka. Aiheuttaako se adressi paineita ja paljon lisätöitä Hesylle? Jos aiheuttaa, niin se on jostakin muusta pois.

Olen ottanut mediaan yhteyttä ja pyytänyt heitä kysymään Hesyltä, jotta mihin toimenpiteisiin he ovat ryhtyneet saatuaan tietoonsa mm. sen, että tyttöjen koirat nauttivat alkoholipitoisia juomia raikkaan veden asemesta.

Laita!

Komppaan tätä ideaa!

• koira parat!
        RailiSuominen kirjoitti:

"Yksinkertainen kysymys laitanko adressin, vaiko enkö laita? "

laita vaan ... on niitä turhemmistakin asioista nettiadresseja väännetty.

alkoholisoituneet pillerinpyörittäjät eivät pysty huolehtimaan asiallisesti edes itsestään saati minkäänlaisista eläimistä.

Eikö todistettavasti yhden eläimen vammautuminen riitä Hesylle? montako uhria tarvitaan?

• Laita adressi, ok kirjoitti:

Laita!

Komppaan tätä ideaa!

Mulle oli viimeinen pisara se, että koirille juotetaan alkoholipitoisia juomia sillä verukkeella, että "salaperäinen herra-U" tarjosi juotavat koirille. Mielestäni koiran omistaja/hoitaja on vastuussa siitä, jotta mitä koira milloinkin syö ja juo. Suotta on Johannan ja Julian jälkikäteen tulla sanomaan, että "no, kun se ja se tarjos ja anto".

Ja sitten Johanna kehtaa vielä numerolehden blogissaan kehua, jotta kuinka persoja koirat ovat viinalle. Voi hyvää päivää sentäs! Kuka koiranomistaja voi olla niin törkeä eläinrääkkääjä, että antaa antaa koiralle tappavaa myrkkyä ja vielä kehtaa leuhkia julkisesti teollaan?

Kyntäköön noi ellit paskastringeissään nenä mudasta märkänä vaikka katuojia, mutta koirien pitää saada koirien elämä.

• trastui tavaritz
        RailiSuominen kirjoitti:

Ja sinulla oli ehdottaa mitä?

Hjuva Hjuva

• Johan...........
        RailiSuominen kirjoitti:

On sulla jutut.
        Jessus sentään.......vai vielä otettaisiin koirat uloston kautta pois.....

• en tiedä
        Johan........... kirjoitti:

On sulla jutut.
        Jessus sentään.......vai vielä otettaisiin koirat uloston kautta pois.....

Onko kaikki koirat jo myyty tai annettu pois?

• Tinkerbelly

Viljolla on uusi rakastava koti. Johanna luopui Viljosta siksi, kun se oli liian kiinnostunut "pökkimään" Hilma-yorkkia. Eikö se kerro Johanna Tukiaisen vastuullisuudesta koiriaan kohtaan?

Saatte ihan varmasti lisätietoa Viljosta julkisuudessa myöhemmin.

Koska olette puuhaamassa adressia Johanna Tukiaisen koirien puolesta, voisitte samalla laatia adressin myös muiden julkkisten koirista. Eikös Paris Hiltonkin pidä pikkukoiria asusteenaan? Mitähän Parisin chihuahua-Tinkerbellille kuuluu nykyään, kun sitä ei ole julkisuudessa nähty? Varmasti siinä on jotakin hämärää... Ottakaa selvää ja perustakaa Tinkerbellillekin adressi :)))

• Morjens Tuhku

Vastuullisuus on sana, mitä en yhdistä Johanna Tukiaiseen. Ja ihan itsekö siellä taas kirjoittelee. Tyhmää yhdistää joku P. Hilton tähän. HIltonilla on rahaa hoitaa koiriaan, kun taas räkälöitten lattioita itsensä lihoneella olemuksella (kuvat ja videot ei valehtele) putsaava, holtitonta elämää (omien fb-kirjoitustensa mukaan ) elävällä Tukiaisella on vain velkaa.

• Ja höpsistä. Hilmahan on sievä koira, joten se ja sen "tavaran"haju aivan varmasti kiinnostaa uroksia. Käynti eläinlääkärillä auttaa kummasti siihen nylkyttämiseen/höyläämiseen. Jos se ei lopu kokonaan, niin ainakin vähenee ja ennenkaikkea vahinkopentueita ei pääse tupsahtamaan maailmaan.

Jos olet Johanna, niin voin sanoa sulle, että mulla ei ole sua vastaan mitään henkilönä. Asiat ja eriävät mielipiteet sun koirien hoidosta ne tappelee keskenään. Mulla on sulle ehdotus. Luovu Jullen kanssa koiristasi vapaaehtoisesti. Sähän voit kääntää tän vielä voitoksi. Alat kertomaan julkisuudessa, jotain vaikka sellaista, että olet itse kokenut koirien asusteina pitämisen vaikeuden ja eläinrakkaana ihmisenä huomasit, että se ei ole koirien elämää. Alat kampanjoimaan moista touhua vastaan. Saattaisit muuten siitä vetää hyvät lööpit ja saisit sitä kaipaamaasi positiivistä julkisuutta.

• hermot riekaleina
        RailiSuominen kirjoitti:

Ja höpsistä. Hilmahan on sievä koira, joten se ja sen "tavaran"haju aivan varmasti kiinnostaa uroksia. Käynti eläinlääkärillä auttaa kummasti siihen nylkyttämiseen/höyläämiseen. Jos se ei lopu kokonaan, niin ainakin vähenee ja ennenkaikkea vahinkopentueita ei pääse tupsahtamaan maailmaan.

Jos olet Johanna, niin voin sanoa sulle, että mulla ei ole sua vastaan mitään henkilönä. Asiat ja eriävät mielipiteet sun koirien hoidosta ne tappelee keskenään. Mulla on sulle ehdotus. Luovu Jullen kanssa koiristasi vapaaehtoisesti. Sähän voit kääntää tän vielä voitoksi. Alat kertomaan julkisuudessa, jotain vaikka sellaista, että olet itse kokenut koirien asusteina pitämisen vaikeuden ja eläinrakkaana ihmisenä huomasit, että se ei ole koirien elämää. Alat kampanjoimaan moista touhua vastaan. Saattaisit muuten siitä vetää hyvät lööpit ja saisit sitä kaipaamaasi positiivistä julkisuutta.

Ei onnistu nykyhermoiselta Tuhnukselta ja rahaa pitää saada joka tekosesta. Muutoin hyvä ehdotus.

• VALEHTELET
        Morjens Tuhku kirjoitti:

Vastuullisuus on sana, mitä en yhdistä Johanna Tukiaiseen. Ja ihan itsekö siellä taas kirjoittelee. Tyhmää yhdistää joku P. Hilton tähän. HIltonilla on rahaa hoitaa koiriaan, kun taas räkälöitten lattioita itsensä lihoneella olemuksella (kuvat ja videot ei valehtele) putsaava, holtitonta elämää (omien fb-kirjoitustensa mukaan ) elävällä Tukiaisella on vain velkaa.

Täysin valhe ! Ohhoijaa on otsaa yrittää täyttä pakaa syöttää.

• Butterfly
        RailiSuominen kirjoitti:

Ja höpsistä. Hilmahan on sievä koira, joten se ja sen "tavaran"haju aivan varmasti kiinnostaa uroksia. Käynti eläinlääkärillä auttaa kummasti siihen nylkyttämiseen/höyläämiseen. Jos se ei lopu kokonaan, niin ainakin vähenee ja ennenkaikkea vahinkopentueita ei pääse tupsahtamaan maailmaan.

KATEELLINEN NÄÄTÄ!!! Joudut vastuuseen kirjoituksistasi!!1!

• Laardinäätä
        Butterfly kirjoitti:

Kerro nyt Johanna, että mistä sulle voi olla kateellinen? Ylipainosta? Maksa-arvoista? Valehtelemisen jalosta taidosta? Ulosottoveloista? Juoposta hampaattomasta lapinmiehestä? Kakkastringeistä?

• Butterfly kirjoitti:

Aattelepa Jossu nyt järjellä asioita. Mieti oikeesti tarkkaan, jotta haluaako sut kukaan kohta enää esiintymään minnekään, jos epäilyt sun koirien hoidosta leviävät laajemmallekin, kuin vaan tänne Suomi24:lle? Monet ihmiset ovat eläin ja etenkin koirarakkaita, eivätkä ne todellakaan halua mennä sellaiseen paikkaan, missä sinä esiinnyt ja tunnetusti kuppilan pitäjät kuuntelevat maksavaa yleisöä.

Sulla on valtit käsissäsi, joten pelaa ne oikein.

• maksullinen asiakas
        RailiSuominen kirjoitti:

Aattelepa Jossu nyt järjellä asioita. Mieti oikeesti tarkkaan, jotta haluaako sut kukaan kohta enää esiintymään minnekään, jos epäilyt sun koirien hoidosta leviävät laajemmallekin, kuin vaan tänne Suomi24:lle? Monet ihmiset ovat eläin ja etenkin koirarakkaita, eivätkä ne todellakaan halua mennä sellaiseen paikkaan, missä sinä esiinnyt ja tunnetusti kuppilan pitäjät kuuntelevat maksavaa yleisöä.

Sulla on valtit käsissäsi, joten pelaa ne oikein.

HYVÄ TEKSTI RAILI !!!!!!!!!!!
        Tunkkiksen kerrottiin toisaalla olleen 20 vee-pojujen kanssa laivan hytissä tänään.
        Ei siellä satavarmasti olla selvinpäin oltu. Missä koirat ?

En ikinä ymmärtäisi itseäni kolmen promillen känninkään jälkeen, että lihava nainen, joka yrittää laulaa ja esittelee tuntemattomille ylä- sekä alapäätään....ja tietäessäni, että hän antaa lemmikeilleen ruuaksi mitä sattuu, kuin myös hoitaa ylipäätään eläimiään miten sattuu...että katselisin moista ihmisrauniota lompakkoani ohentaen. NEVER.

Toivottavasti vastuuntuntoiset yrittäjät kiinnittävät omaan maineeseensa huomiota.

• kaksinmerillä

Olet rohkeampi kuin moni. Itse ihmettelen ihmisiä jotka ehdoin tahdoin noita pieniä koiria ottavat..... Jossun mukaan ne nukkuvat sängyllä ja jos sellainen putoaa vahingossa niin voi käydä huonosti. Niinkuin jotkut ovat uumoilleet kun Viljolle kävi mysteerinen vahinko.

• Aikuisuutta kiitos

Se on tuo "kärpänen " lähes joka sivustolla jossa arvostellaan "itsensä keinolla millä hyvänsä kuuluisaksi tehneen" eroottisen tanssijan ,nimeltään Johanna Tukiainen, elämää.

Kun julkisuudessa nyt ollaan ja alamäki alkanut, niin hän / luottoystävänsä viestivät ja uhkailevat (?) , että joudutte vastuuseen ja saaatte maksaa ja pälä pälä.

Julkisuudessa olevia arvostellaan kaikkialla. Johanna Tukiainen on saanut itse aikaan negatiivisen julkisuuskuvansa; mm jäänyt valehtelemisesta kiinni monesti ja strippaus ammatina on kyseenalainen aina, tässä kultturissa.

Tämä on julkkisjuorusivusto. Juoru = ei välttämättä totta.

Raili on laittanut tänne vakavan huolenaiheen omalla nimellään. Joku tuolla kysyy, miksi Tukiaiset eivät itse kommentoi nimellään, jos noilla koirilla on kaikki hyvin ja mitä Viljolle tapahtui?

Moni näille palstoille kirjoitettu asia tulee varmasti suoraan Johanna Tukiaisen itse kertomastaan blogista. Valehtelevatko ne ?

Typerää heittää viestejä, että "näädät saatte maksaa ja joudutte vastuuseen" yms., ellei kirjoitus ole todella täysin vastoin Suomen lakia (joitakin pahoja tuolla kyllä on).

Mutta tämä on Viihde-Julkkikset-Julkkisjuorut -sivusto ja näitä pitää siksikin katsoa tietyn huumorin läpi ja pikkupoikien nimittelyille, jotka itsekään eivät tajua, mitä ne sanat välttämättä tarkoittavat, täällä netissä ei mahda mitään.

Asia siis; Suomessa on oikeus mielipiteeseen ja tämä on yksi mielipidekanava.
        Raili on sitä mieltä, että Tukiaisten koirien hoito ei ole tarpeeksi hyvää. Luettunani koiriin liittyviä tekstejä, olen myös huolissani koirien hyvinvoinnista. Enkä ole "katellinen näätä" !!!

Valitettavan moni on sitä mieltä, että Johanna Tukiainen on ottanut nuo koirat matkiakseen oikeita suuria julkkiksia, leluiksi. Noilla julkkiksilla on rahaa hoitaa eläimiään.

Raili on perustellut mielipiteensä. Jos huoli koirien hoidosta on aiheeton, niin toivoisin asiallista vastinetta Tukiaisilta. Niin kuin aikuiset tekee.

• Holhouslautakuntaa
        Aikuisuutta kiitos kirjoitti:

Se on tuo "kärpänen " lähes joka sivustolla jossa arvostellaan "itsensä keinolla millä hyvänsä kuuluisaksi tehneen" eroottisen tanssijan ,nimeltään Johanna Tukiainen, elämää.

Kun julkisuudessa nyt ollaan ja alamäki alkanut, niin hän / luottoystävänsä viestivät ja uhkailevat (?) , että joudutte vastuuseen ja saaatte maksaa ja pälä pälä.

Julkisuudessa olevia arvostellaan kaikkialla. Johanna Tukiainen on saanut itse aikaan negatiivisen julkisuuskuvansa; mm jäänyt valehtelemisesta kiinni monesti ja strippaus ammatina on kyseenalainen aina, tässä kultturissa.

Tämä on julkkisjuorusivusto. Juoru = ei välttämättä totta.

Raili on laittanut tänne vakavan huolenaiheen omalla nimellään. Joku tuolla kysyy, miksi Tukiaiset eivät itse kommentoi nimellään, jos noilla koirilla on kaikki hyvin ja mitä Viljolle tapahtui?

Moni näille palstoille kirjoitettu asia tulee varmasti suoraan Johanna Tukiaisen itse kertomastaan blogista. Valehtelevatko ne ?

Typerää heittää viestejä, että "näädät saatte maksaa ja joudutte vastuuseen" yms., ellei kirjoitus ole todella täysin vastoin Suomen lakia (joitakin pahoja tuolla kyllä on).

Mutta tämä on Viihde-Julkkikset-Julkkisjuorut -sivusto ja näitä pitää siksikin katsoa tietyn huumorin läpi ja pikkupoikien nimittelyille, jotka itsekään eivät tajua, mitä ne sanat välttämättä tarkoittavat, täällä netissä ei mahda mitään.

Asia siis; Suomessa on oikeus mielipiteeseen ja tämä on yksi mielipidekanava.
        Raili on sitä mieltä, että Tukiaisten koirien hoito ei ole tarpeeksi hyvää. Luettunani koiriin liittyviä tekstejä, olen myös huolissani koirien hyvinvoinnista. Enkä ole "katellinen näätä" !!!

Valitettavan moni on sitä mieltä, että Johanna Tukiainen on ottanut nuo koirat matkiakseen oikeita suuria julkkiksia, leluiksi. Noilla julkkiksilla on rahaa hoitaa eläimiään.

Raili on perustellut mielipiteensä. Jos huoli koirien hoidosta on aiheeton, niin toivoisin asiallista vastinetta Tukiaisilta. Niin kuin aikuiset tekee.

Eivätpä ko. prinsessat olekaan henkisesti aikuisia. He ovat jämähtäneet 8-vuotiaan pinkkiin prinsessavaiheeseen!

Aikuisten oikeasti nuo kaksi kassialmaa pitäisi olla holhouksen alaisia. Jotenkin en vain luota heidän vanhempiensa kykyyn holhota, joten mieluummin ammattiholhooja!

• jkkll
        Holhouslautakuntaa kirjoitti:

Eivätpä ko. prinsessat olekaan henkisesti aikuisia. He ovat jämähtäneet 8-vuotiaan pinkkiin prinsessavaiheeseen!

Aikuisten oikeasti nuo kaksi kassialmaa pitäisi olla holhouksen alaisia. Jotenkin en vain luota heidän vanhempiensa kykyyn holhota, joten mieluummin ammattiholhooja!

niinkö

• samaaamieltaminaki

Samaa mieltä olen itsekkin että koirat pois tuolta. Huomaa että ei kohtele niitä koiria koirana vaan jonaki pehmoleluina.

• Missä koirat nytki ?

Kohtelee jotenkin...... silloin kun edes näkee niitä. Missä koirat nytkin, kun Fb ilmoittaa, että Tallinassa nämä hemaisevat siskokset ?

• Viljon lantio murtui
        Missä koirat nytki ? kirjoitti:

Kohtelee jotenkin...... silloin kun edes näkee niitä. Missä koirat nytkin, kun Fb ilmoittaa, että Tallinassa nämä hemaisevat siskokset ?

Jokohan se Viljon murtunut lantio ja jalka on saatu kipsauksella ja levolla kuntoutettua terveeksi? Murtumissa menee yleensä semmoiset 6-8 viikkoa. Kuka tietäisi Viljon kohtalon ja nykytilanteen?

• uutta Viljosta
        Viljon lantio murtui kirjoitti:

Jokohan se Viljon murtunut lantio ja jalka on saatu kipsauksella ja levolla kuntoutettua terveeksi? Murtumissa menee yleensä semmoiset 6-8 viikkoa. Kuka tietäisi Viljon kohtalon ja nykytilanteen?

Kuulemma luutuminen oikeaan asentoon ei onnistunut eka kerralla, ja nyt tarvitaan uusi toimenpide, voi Viljo-ressukkaa. Viljohan loukkaantui pahasti, kun se jäi sängyssä yöllä umpitokkurassa kylkeään kääntäneen Tukiaisen alle puristuksiin.

• Pat. valehtelija
        uutta Viljosta kirjoitti:

Kuulemma luutuminen oikeaan asentoon ei onnistunut eka kerralla, ja nyt tarvitaan uusi toimenpide, voi Viljo-ressukkaa. Viljohan loukkaantui pahasti, kun se jäi sängyssä yöllä umpitokkurassa kylkeään kääntäneen Tukiaisen alle puristuksiin.

JA koiran alkoholisoitunut emäntä valehteli, että Viljo oli tipahtanut ja loukannut siinä itsensä!

• ketuttaa vittu
        uutta Viljosta kirjoitti:

VOiI SAA****N VASTUUTON TUKIAINEN.

• Viljoa muistaen
        ketuttaa vittu kirjoitti:

VOiI SAA****N VASTUUTON TUKIAINEN.

Tukiaisen siskokset juottavat alkoholia koirilleen, vaikka tämä johtaa aineenvaihdunnan vakavaan häiriöön ja eläinten myrkytystilaan, sillä maksa ei pysty kunnolla käsittelemään alkoholia. Bonzo ja Esmeralda on myrkytetty. Viljon lantio on murskattu. Mitä seuraavaksi?

• koirat pois!
        Viljoa muistaen kirjoitti:

Tukiaisen siskokset juottavat alkoholia koirilleen, vaikka tämä johtaa aineenvaihdunnan vakavaan häiriöön ja eläinten myrkytystilaan, sillä maksa ei pysty kunnolla käsittelemään alkoholia. Bonzo ja Esmeralda on myrkytetty. Viljon lantio on murskattu. Mitä seuraavaksi?

"Bonzo ja Esmeralda on myrkytetty. Viljon lantio on murskattu. Mitä seuraavaksi? "

Tuksu kuristanut koiraansa kännykän laturin johdolla... Eestin ip-lehden tietojen mukaan.

• seli ja seli taas
        koirat pois! kirjoitti:

"Bonzo ja Esmeralda on myrkytetty. Viljon lantio on murskattu. Mitä seuraavaksi? "

Tuksu kuristanut koiraansa kännykän laturin johdolla... Eestin ip-lehden tietojen mukaan.

Luepa tollon selitys asiasta. Aivan kännissä kirjoittaa täyttä peetä.

• Viestimies VMii

Nyt olen keskustellut eläinlääkärin kanssa asiasta. Hän lupasi ottaa yhteyttä helsingin el.lääkäriin,joka on pätevä ja kykenevä,sekä puolueeton( tietenkin) Tämä meijän el.lääk sanoi,että olemassa olevien todisteitten valossa asia pitää tutkia ja tarkastaa. Ja se että voi olla niinkin,että Tukiainen vaan heittää nk. vettä kiukaalle,eli ei ole tosissaan. Ja siihen minäkin mielelläni taipuisin,että koirat voivat hyvin,kuitenkin, mutta The Tuksun on saatava jutunjuurta kaikin tavoin.Aika näyttää,mitä tulemahan pittää. Mutta olen nyt tehnyt osuuteni ja se siitä.

• ou nou

Olet hieno ihminen!

• i´m glad
        ou nou kirjoitti:

Olet hieno ihminen!

Tuhanne kiitokset !

• ViestimiesVMIi
        i´m glad kirjoitti:

Tuhanne kiitokset !

Ei minua kannata kiittää. Tänään sain tiedon,että Hesan eläinsuojeluun on tullut satoja yhteydenottoja juuri samasta asiasta. Eiköhän se nyt etene omalla lainvoimaisella painollaan eteenpäin,tämä asia ja saadaan huokaista helpotuksesta. Hieno homma,että välittäviä kansalaisia löytyy vielä.

• Viinaa koirille!

Tukiainen juo ehdottomasti liikaa viinaa ja juottaa sitä siinä samlla myös koirilleen.

Tsiisus!

• pois vaan...

Koirat eivät ole leikkikaluja!

• 3+16=?

Koira tai lapsi ei ole näyttelyesine tai oman egon nostaja,jos muilla niin mullakin tyyliin!! Hoidettava ja huollettava on kumpaakin ja silloin pois kaikenlainen oman itsensä höpötys pois.
      Turha selittää,mutta kun mä niin rakastan mun koiria!
      No justiinsa,koirat tarvitsevat säännöllistä ulkoilua,hoitoa ja varsinkin ruokaa joka ei ole mitään,just sai pieni Esmeraldakin mitälie jossain kapakassa missä itse kuitenkin muistanut ottaa kännyn laturin mukaan ,mutta ei koiran hihnaa..Koran sentään ettei jättänyt johonkin huoneeseen hotelliin mihin lie yksin taas!
      Ihan oikeasti nyt.Itselleen saa tehdä mitä haluaa,ei eläimelle joka puolustuskyvytön.Turha puhua jostain rakkaudesta silloin!
      Nyt sitten jo Virossakin meitä Suominaisia taas kerran jopa lehdessä haukutaan,kiitos vaan eräille joidenka piti muuttaa Ruotsiin jo kesän alussa!

• vankeina ovat

Koirathan karkaisi itse mutteivat pysty kun niille juotetaan olutta?

• en usko

vai niin?

• meil

Ja tässä Bonzon versio tapahtuneesta...tai no ainakin juottajastaan :D www.youtube.com/johannajamopsi

• huihh

tuksun dollsdancers-päiväkirjasta tänään:

...kotimme on taysin murtosuojattu, halyttimet, kamerat, seka pari kertaa viikossa kodissamme asustelee myos Cane Corso (jos joku ei tieda, niin Rooman ajan tappajakoira) seka pari Rottweileria.

• Koirat kännissä?

Kukahan tekee ensimmäisen virallisen kantelun viranomaisillle?

• wuffef

onhan niitä jo tehty.

• 666 xxx

En minä mistään mitään tiedä.

• Koirat pois pois

Minkälainen koiranomistaja sitoo koiransa USB-johtoon ja juottaa koirille olutta suuret määrät?

• tuks tuks

Johanna Tukiainen.

• Todellla huolestunut

Nyt mennyt tunkki munapää liian pitkälle!!! pliis hakekaa joku noi raasut äkkii pois siltä psykopatilta!!! se tappaa ne!!! siis jos jossain näätte tän sekopään koira kassissa menkää ja ottakaa pois se!!!! auttakaa näitä pikkusia!!! Ne kuoleee muuten!!!!

• H-linnan säännöt

Kuka tietää säännöistä?

Voiko Hämeenlinnan naisvankilassa pitää omia koiriaan, jos niin joku haluaisi?

• öhh

Joo, lehmänkin sinne voi ottaa mukaansa.

• pimppuli

HYVÄ RAILI. OLEN TASAN SAMAA MIELTÄ KANSSASI. ELÄINSUOJELU ASIAT KUULUU POLIISILLE. ILMOITUS KAUPUNGIN ELÄINLÄÄKARILLE TAI SUORAAN POLIISILLE. ITELLÄNI ON CIHU JA TIEDÄN MITEN HERKKIÄ JA ÄLYKKÄITÄ NE OVAT. TARVITSEVAheLLYYTTÄ JA HYVÄÄ HUOLENPITOA. POIS JUOPOILTA NARKKAREILTA KAIKKI ELÄVÄT OLENNOT.SORI VAAN ..TULI VIRHEITÄKIN OLEN NIIN SUUTTUNU NIIHIN BIMBOIHIN.

• Koirien AA-Kerho?

Milloin Puksun koirat menee katkolle ja aloittaa AA-Kerhon kuntoutuksen?

• Koirien AA-Kerhot?

Millloin Puksun koirat viedään vieroitukseen alkoholista? Aloittaako koirat
      AA-Kerhossa säännölliset käynnit vai miten homma etenee?

• Hyvä Raili !!!

yli 140 merkintää on raili saanut, joka kertoo asiasta aika paljon :o)

• jos totta on

ups ja koirat pois eläinrääkkääjiltä.

• pois vaan...
        jos totta on kirjoitti:

ups ja koirat pois eläinrääkkääjiltä.

Ehdottomasti tollasilta koirat pois, ne eivät ole leikkikaluja!

• Jatkohakemus

Koirat pois Jossulta ja Jullelta!

Heti.

• vankikarkuri-hauvat

Kaivaakohan koirat jo tunnelia, jotta pääsevät vapauteen?

• ei eläinrääkkäystä

Miten koirille kävi, joko Helsingin eläinsuojelun ihmiset hakivat ne pois?

• epäjäsen asiassa

No eihän ne nyt näin nopeasti ehdi asiaan vaikuttaa. Eikä eläimen poisotto ole niin yksinkertainen asia, ikävä kyllä Suomessa pitää olla erityisen huonosti kohdeltu eläin ennen kuin se viedään pois. Uskon että Johanna saa puhuttelun, ei muuta. Ikävä kyllä! Lisäksi eläinsuojelutoimintakin perustuu vain vapaaehtoisuuteen. Sekin, ikävä kyllä.

• onneks tsoukki..?
    • lihavat koirat ??

Näin Tuksu itse kirjoittaa Blogissaan
      "Painoni nousi Tukholmassa!! Samalla tavalla kuin Julian mopsin Bonzon ulkonako muuttui siella ihan vain viikossa"

Siis mitä? Eikö se ole koirien kasvattajien tehtävä huolehtia siitä, että koira saa sen ruokamäärän minkä se tarvitsee eikä sille juoteta olutta tms tms ??

• shampanjaa.....

Alkoholi lihottaa sekä ihmistä että eläintä!

• Matami on norsu

Matami on sotanorsu.

• Usb talutusnuora

Seurue rellesti Lieksassa, joten missähän koirat olivat tuolloin?
      Olivatko mukana ja taas juotettiin niille kunnolla kaljaa, kuten Virossa?

• missä viljo

onks viljoo näkynyt?

• kysyn vaan

Kuka hoitaa koiria, jos mökillä vedetään kaksi käsin viinaa tai ollaan koomassa?

• kuka tietää

Onko koirat haettu jo pois?

• nälkä kurnii

Onko näillä varattomilla wannabe-naisilla varaa ruokkia koiria?

• Dog lovers

On. Kaljalla

• illat ryyppää

Onko koira nyt päivät pitkät yksin, kun Julle on koulussa?

• Ruska-Julle

Ja illat jurrissa Hertsikassa

• Koirat kärsii
    • rapujuhlat 2012

Missä koirat nyt ovat?

• Rituaalit jatkuvat

Loukkaantunut Viljo lopetettiin, nyljettiin ja syötiin Jollaksessa osana uskonnollista riittiä. Kastikkena oli barbeque.

Muut koirat grillataan syksyn aikana pihamaalla vartaassa. Lihan yhteydessä on tarjoillaan chili-grilli- tai punaviinikastiketta. Lihapalat huuhdellaan kurkuista alas taskulämpimällä, helakanpunaisella, makealla, puolukka-aromisella ja karamellisella ruskalla.

• Pesu-Gaala 13.10.12

Ote Johannan blogitekstistä 19.9.2012:

"... lokakuussa on tulossa eläinsuojeluyhdistyksen gaalailta, johon osallistun."

Osallistuminen tuohon gaalailtaan on varmasti riskaabelia... Viljon kohtelu ja lopullinen kohtalo eivät ole selvinneet. Ja muita koiria pidetään "miten sattuu."

Gaalassa lienee kyse Pirkanmaan eläinsuojeluyhdistyksen 10-vuotisjuhlasta Tampereella 13.10.2012. Tosin, samalle illalle on bookattu keikka Hollolan Raja-Rupa -ravintolaan. Niin tai näin, eläinsuojeluyhdistyksen tilaisuuteen osallistuminen olisi Johannalta moraalitonta.

• EI gaalaan

Johanna Tukiaisella ei ole mitään asiaa eläinsuojeluyhdistyksen gaalaan 13.10.

• Ei osaa kouluttaa yhtään

Koiria ei ole yhtään osattu kouluttaa!

• Saiko piikin vai ??

Missä on Viljo koira ?? Mitä koiralle tapahtui ja miksi?

• Auringonkukkaihmette

Kauheaa oli katsoa sitä, kun koiralle ei edes kuppia oteta mukaan Viron reissulle. Okei, aina voi tulla unohduksia, mutta kyllä tässä tapauksessa se kertoo kaiken, kun se on jatkumo pitkälle tapahtumaketjulle lähtien Viljosta Julian sairauteen. Elämänhallinta ja kyky huolehtia edes itsestään on retuperällä.

Pelottavinta on, että ainakin Johanna haluaa kovasti lapsia. Miten ihmeessä se pystyisi huolehtimaan lapsesta, kun nukkuu päivät pitkät? Lapset pamauttaa monesti masennuksen ihan valmiiksikin terveelle ihmiselle saati sellaiselle, jolla on omien sanojensa mukaan masennus jo valmiiksi! Ei, ei. En ensin oma pääkoppa ja elintavat kuntoon.

• Koiran kasvattaja

Kerrotaan huhuja, että uutta koiraa etsivät jo..

MISSÄ ON VILJO ?!?!?

• kopioi kaikessa

Tiesittekö, että Johannalla on luultavasti koira (t) vain siksi, koska
      Paris Hiltonillakin on.

• martta h

Kyllä se tiedetään.

• Kuka kirjoitti?
        martta h kirjoitti:

Kyllä se tiedetään.

En ole tätä kirjoittanut.

• Koirille elämä!

Tukiaiset: luopukaa koiristanne ja antakaa niille eläimiä kunnioittavan ja rakastavan koiraihmisen luona uusi koirien elämä!

• kuka tietää lisää?

Kuka hoitaa koiria, kun Jossu on Kanarialla ja Julle iltakoulussa ja päivät muuten koomassa ?

• Kutsu apuun Anja

Nassu on Kalliossa Spermiksen hoidossa.. Jännä juttu et luottaa Spermikseen vaikka hänetkin haukkui FC:ssä .:( Tunnistaakohan koirat edes enään Tuksua kun ovat aina jossain hoidossa?

• Ei tullut vävyä

Spermis = Maku = Marko Luhtala.

• Epätasapainoisilla

Epätasapainoisilla alkoholisteilla ja pilleristeillä ei saisi olla lemmikkieläimiä. Elukat siinä kärsii kun epätasapainoiset omistajat hummaa ja laiminlyö.

• kallion koirakoti

Onko koirat haettu pois Espanjan kassialmalta vai ovatko koirat kytkettynä USB-piuhaan?

• missä viljo on

Kuka huolehtii koirista, kun Jossu ja Julle seikkailevat lähiöbaareissa ympäri Suomen?

Joutuuko koirat taas tänäkin vuonna kuvattavaksi tonttulakeissaan tai ällöttävissä vaatteissa jotka eivät koirille sovi?

• koirat pois ja heti

Taisi Jossun ja Jullen pikkusisko hiljattain paljastaa merkkejä eläinrääkkäyksestä?
      Lukekaa toisesta ketjusta.

• koirat veks

Ajatella että jopa Tuksun oma pikkusisko on sitä mieltä, että jonkun pitäisi ottaa koirat pois. Näinhän se kirjoitti naamakirjaansa.

• koirat pois ja heti

Jos glamour elämään kuuluu noin 20 tunnin yöunet, niin kuka käyttää koiria ulkona?

• kakkivat nurkkiin

Kuten jasmine kertoi, ei kukaan! tekevät tarpeensa lattialle ! kun oma sisko noin kertoo, niin onhan se totta. Eikä ne Tuhkeron mielestä mitään liikuntaa tarvitse.

• Arvonmenetys

Parketit ovat menneet jo piloille Jollaksen asunnossa.
        Nyt Sollentunassa äidille ja isälle paljastui, mitä on sekosiskosten koirienpito: sellainen on tuhoisaa asunnon arvolle.

• hau,,,hau

Ei tuollaiset osaa edes koiria hoitaa, saisivat niistä luopua, se olisi kaikkien etu, etenkin koirien.

• Koiria on harjattava

Jos nuo ovat Jossun koiria, niin eipä paljon ole harjaa koirat nähneet. Tuo Nasun näköinen on ainakin niin sotkuisen ja takkuuntuneen näköinen, että voihan kettu. Samoin Yorkkien jalka- ja pääkarvoista jo näkee, että eipä kampa Johannan kädessä ole viuhunut (no eihän se harjaa/hoida omaa lattiamoppiaankaan). Sotkuisen ja takkuuntuneen näköisiä koira-parat ovat. Vaikka koirien vartalot on kätketty ällöihin hyntteisiin, niin jalat ja pää paljastavat, että ei niitä ainakaan ole harjattu.

Onneksi kuvassa on talvi, joten tiedä sitten millaisia kirppusäkkejä koirat ovat kuumilla kesäpäivillä. No voihan kirppuja kyllä olla noiden lumppujen allakin jo olla valmiiksi kehittymässä.

• r.i.p Viljo

Nyt jos koskaan olisi oikea aika hakea koirat pois esim. viranomaisten toimesta!

• koirat pois

246 merkkiä kertoo kaiken tarvittavan, hyvä Raili!

• koirien etu

Koiria ei pidä viedä "näytille" ravintolaan ilta-aikaan, jossa on kauhea meteli.
      Kuka ottaisi koirat pois kaikilta vastuuttomilta omistajilta?

• laita nimi listaan?
      • Laittakaa näytille

Mitään ette kuitenkaan voi ...

• Karmeeta

Meluisa ravintola ihmispaljouksineen, discovaloineen, kovan musiikin tähdittämänä ei ole oikea paikka koirille. Jokainen fiksu ihminen sen ymmärtää, paitsi Jollaksen....

• Kuulo vammautuu

Koira kuulee paljon, paljon enemmän taajuuksia kuin ihminen.

• Nasu ja Hilma

Näyttää tulevan nettiaddressiin kovaa vauhtia nimiä ihmisiltä, jotka ovat huolestuneita Tukinaisten koirista.

• hygienia kuntoon

Onko Tukinaisten koirilla suoritettuna "hygieniapassi", jonka turvin he saavat luvan olla ravintolan keittiössä? Minä en ainakaan mene sellaiseen ravintolaan syömään, jossa koirat pääsevät keittiöön.

• höllyvä panta

Onko tuksun keikoilla lavalla sekä lehmän että koiran lihaa?

• kootut koiravinkit
      • koiruus

Kiitos.

• kissssssssa

Hyvä Raili Suominen.
      Jos epäilet koirien huonoa kohtelua, suuressa viisaudessasi tiedät toki mihin ilmoittaa.

Mitä ihmeen kissan hännän kohotusta täältä haet?

• minun mielipiteeni

Sääliksi käy koiria jotka joutuvat asumaan viinanhöyryisessä kodissa, jossa huudetaan ja riidellään ja sen lisäksi koiria kuskataan näytille ravintoloihin.

• olen tätä mieltä

Toivottavasti koirat löytävät uuden kodin.

• Bonzon loppu lähellä
    • Pelastakaa koirat

Hyvä Raili!

On tämä aika säälittävää katsottavaa varsinkin kun humalaiset omistajat raahaavat koiransa näytille festareille joissa pienet koirat joutuvat kärsimään meteilistä ja ihmispaljoudesta. Omistajat eivät ajatttele koirien parasta vaan heille koirat ovat ilmeisesti samanlaista "esittelytavaraa" kuin käsilaukut, vaatteet ja hiustenpidennykset.

http://www.youtube.com/watch?v=ksegT85SZj4

• kysymys teille

Voiko säännöllisesti sekavassa päihdetilassa olevat ihmiset hoitaa koiria hyvin?
      Kuka käyttää koiria ulkona illalla, aamulla ja kuka antaa niille ruokaa ja huolehtii niiden hyvinvoinnistaan, jos omistajat ovat sekavassa mielentilassa?

• takinkääntäjä.......

Ei kukaan, mutta RailiSuolisen mielestä se on ihan ok.
        Näin takki kääntyy parissa vuodessa :)

Nyt ei saa olla ilkeitä Jossulle, Jossuu pitää vaan ymmärtää......kun sitä vaan stalkataan.....ja sille ollaan ilkeitä....

• kansa vaatii
    • Viljon tragedia 666

Arto kertoi 20.5.2013 Facebookissa, kuinka järkyttävästi Viljolle kävi:

Arto Länsman: "ok, julle otti Viljon syliin humalas ja yritti antaa pusua Viljolle, mutta Viljo huomas, että julle haisee viinalle ja hyppäs julle käsistä karkuu, julle yritti saada koiraa kiinni, mut koira lens vielä korkeemmalle ja putos kovalle parketille etujalat edellä, ja toinen jalka murtu kolmesta kohti, jatkanko?"

Arto Länsman: "Tiina joka oli myyny koiran tuksulle maksoi leikkauksen ja sijoitti koiran espooseen ystävän luo."

Arto Länsman: "niin en mä sille voi jos ihmiset myy koirii tuksulle, vaikka tietää miten se käsittelee koirii, jullelle ei kukaan myyny koiraa kun se tiedettii miten julle käyttäytyy, bonzokin on oikeesti jossun koira."

Arto Länsman: "julle sai bonzon vain jossun ansiosta."

• Pennun tragedia

Arto Länsman: "Esmeralda synnytti kuolleen pennun."
        (Esmeralda oli Tuksun mukaan raskaana, mikä huomattiin joulukuussa 2012)

• Poistopyyntö?

Arto on poistanut kommentit Facesta ilmeisesti Metrotuotannon pyynnöstä.
        Täällä ne ovat kuitenkin esillä ja tallessa noin.

• Rehevä painostus

Uskon, että rehevä painostus monesta suunnasta yhtä aikaa ja hellittämättä tuottaa tulosta pian.

• sääliksi käy koiria

En usko että kukaan saa heiltä koiria pois. Kukaan ei ulkopuolinen ei
      ole valvomassa 24/7 miten koiria hoidetaan, joten se siitä..

• eläinsuojelu hox

Jos/kun koirien omistaja joutuu linnaan istumaan saamaansa tuomiota, niin kuka huolehtii koirista ?!?!?!?

• Heinäkuu 2013

Saamani tiedon mukaan rapujuhlissa soitettiin (taas) musiikkia täysillä ja pelokkaat koirat pyörivät humalaisten ihmisten jaloissa. Kenelläkään ei ollut aikaa viedä koiria lenkille kun emäntäkin röhnötti sohvalla lasi kädessä.

• koirat pois ja heti

uusimman tiedon mukaan toinen siskoista on mökillä ja toinen on menossa omin sanojensa mukaan hyppäämään (itsari) albertinkadulta alas.

Ovatko koirat yksin Jollaksen residenssissä? Kuka voisi huolehtia koirista, sillä ne ovat syyttömiä siihen että emäntä on täysin tasapainoton ja huono kasvattaja.

• Metropoli 1.8.2013

Metropoli 1.8.2013 noin klo 22:

”JUURI NYT: Poliisi haki Tuksun koiran!

Palstakuningatar ja myös jossain kohtaa kalterikuningatar tittelin saavaa Johanna Tukiaista on kohdannut jälleen yhteenotto virkavallan kanssa. Tänään torstaina alkuillasta poliisit ja Helsingin kaupungin valvova eläinlääkäri kävivät hakemassa neidiltä pois yhden kolmesta hänen omistamastaan koirasta.

Kaksi muuta koiraa nähtiin tiistai-yönä juoksentelemassa Tukiasten asunnon lähettyvillä. Toinen koirista päätyi jo tiistai-keskiviikko välisenä yönä Viikin löytöeläintaloon. Kolmannen koiran kohtalosta ei ole tietoa. Metropolin saamien tietojen mukaan Tukiaisten koirista on tehty lukemattomia eläinsuojeluilmoituksia huolestuneiden ihmisten toimesta.

Tukiaisten naapurit ovat olleet jo pitkän ajan koirien kaltoin kohtelusta huolissaan ja kyseisestä asiasta on kerrottu myös Johanna tehdystä ”Koko Kansan Johanna” -paljastuskirjassa.

Lisäksi netissä kerätään nimiä Adressit.com –palvelussa ”Tukiaisten sisaruksilta koirat pois” adressiin. Torstai-iltaan mennessä adressin oli allekirjoittanut yli 1400 henkilöä.”

Linkki: http://www.metropoli.net/uutiset/viihde/juuri-nyt-poliisit-haki-tuksun-koirat/

• Pitkään se kesti. Aivan liian pitkään koirat saivat kärsiä hitaasta "viranomaisten heräämisestä". Parempi myöhään, kun ei milloinkaan. Toivon Johannan ymmärtävän kaiken jälkeen olevan parempi koirille kuten myös Johannalle itselleen, että koirat eivät sovi hänen kiireisiin elämänkuvioihinsa.

Kiitti kaikille, jotka jaksoivat pitää juttua pinnalla ja olivat yhteyksissä erilaisiin tahoihin. Toivotaan, että nuoret koirat toipuvat ja saavat ansaitsemansa koiran elämän sellaisten ihmisten luota, jotka ymmärtävät koirien päälle jotakin.

Kaikki hyvin loppu hyvin!

• näin luki ketjussa

Nassu ja Hilma karkasivat Jollaksesta.

Nassu on nyt viety Viikin löytöeläinkotiin.
      Hilman pelasti joku muu taho.
      Esmeraldan hakivat huostaan poliisi ja eläinlääkäri.

• uusi koti koirille

Railin ja monen muunkin toive toteutui ja koirat on ilmeisesti otettu huostaan .

• greattt

Loistava juttu.toiv ei enää koiria jollakseen.

• Koirilla muutto

Olit Raili rohkea ja esiinnyit omalla nimelläsi, mutta se kannatti.
      Osittain sinun ansiostasi asiat ovat edenneet kuten jo tiedämme !!!

K - I - I - T - O - S

• Iltamakasiini 3.8.13

Se oli yhden vuoden mittainen taistelu koirien pelastamiseksi. Kiitos Suomen kansalaiset! Taistelua on yhä jatkettava ja saatava myös Bonzo pois Jollaksesta.

Iltamakasiini 3.8.2013:

Johanna Tukiaisen koirille huostaanotto. ”Aion hankkia rakkaat koirani takaisin”

Johanna Tukiainen aikoo tehdä kaikkensa saadakseen huostaanotetut koiransa takaisin.

- Kaikki koirani ovat huostaanotettu ja viranomaisten suojissa, Johanna Tukiainen aloittaa.

Hänen mukaansa chihuahua-koira oli jo kolmas, jonka eläinsuojeluviranomaiset kävivät hakemassa huostaan Jollaksesta.

- En ollut sillä hetkellä kotona. Yritin hakea kahta aiemmin huostaanotettua koiraani takaisin ja sillä aikaa chihuahua-koirani oli käyty hakemassa kotoani, Johanna suree.

Hän on tuohtunut tapauksesta.

- Kaksi koiraa haettiin aiemmin, kun ne olivat päässeet takaovesta ulos. Tuolloin sukulaiseni oli käymässä Ruotsista ja hän oli jättänyt talomme takaoven auki, josta koirat olivat livahtaneet ulos.

Johanna puhuu asiasta tuohtuneena ja surullisena.

- Aion tehdä kaikkeni saadakseni ne kotiin.
      Aion todellakin hankkia rakkaat koirani takaisin.”

Artikkeli: http://iltamakasiini.fi/Johanna-Tukiaisen-koirille-huostaanotto/

• Seuraa Juliaa

Joko uskotte että Jollaksessa asuu riivaaja?

• Kiitos, suomalaiset!

Tuksun koirien huostaanotto on ollut vuoden mittainen projekti, josta kiitos kuuluu valppaille suomalaisille, jotka viestittivät koirien asioista eri viranomaisille aktiivisesti.

Yhteistyömme tuotti siis tulosta, ja seuraavaksi on pelastettava Bonzo.
      Bonzo pois Jollashovin koirahel-vetistä.

• Kuuma Kahvikuppi

Tuksu raportoi 4.8. iltapäivällä mm. Tampereen keikasta ja huostaanotetuista koirista:

”@ Tampere. Eilinen keikka meni loistavasti, pääsin esittämään myös Ruotsissa tekemäni kaksi ihanaa englanninkielistä rakkausbiisiäni!!!!

Tähän maahan olen muuten hyvin PETTYNYT, täällä ei mikään oikeus toimi ja olen aina ajatellut, että Jenkeissä voi nostaa syytteen vaikka liian kuumasta kahvikupista, mutta ei kai nyt Suomi ole niiin tyhmä maa!!!!!!! Valitettavasti on ja olen hyvin surullinen.

Minulta on riistetty ilman mitään pätevää syytä kaikkein rakkaimpani, jotka antavat mulle ainoan syyn elää. Se onkin nyt mielenkiintoista, kannattaako enää elää kun motivaationi koko elämään on mennyt. Tiedän olevani vielä nuori ja kaunis, mutta ei TÄLLAINEN KIUSANTEKO VOI ENÄÄ JATKUA!!!!!!!!!!”

• Tuksu raivosi Faces´

Tuksu raivosi Facebookissa sunnuntai-iltapäivällä 4.8.

”Jos koirat karkailevat pihoilla, mutta ovat muuten erittäin hyvin hoidettuja ja hemmoteltuja, ONKO SE HUOSTAANOTOLLE MIKÄÄ SYYY???????? MIKÄ VI-TUN MAA TÄMÄ ON MISSÄ OIKEIN ELETÄÄN?????? Menen vaikka vankilaan vuodeksi suljetulle, kunhan saan omat rakkaani takaisin, ymmärrättekö??????”

• Huutoa Facebookissa

… jatkoa:
        ” AUTTAKAA SAAMAAN KAIKKI KOIRANI TAKAISIN VÄLITTÖMÄSTI!!!!!!!!!!!!!
        MINÄ RAKASTAN HEIT'Ä ENEMMÄN KUIN KETÄÄN MUUTA!!!!!!!!”

• Pommi-isku-uhka!

Tuksu Facebookissa 4.8. klo 17:

”Mä räjäytän seuraavaksi pommeilla koko Viikin eläinlääkärilaitoksen, jossa pitävät pieniä suloisia koiria ilman omistajiania itkemässä”

”VAPAUTAN KAIKKI ELÄIMSET SIELTÄ HÄKEISTÄ, NÄIN VIIME YÖNÄ UNTA ETTÄ VANHEMPANI OSTIVAT FRETIN JA VUOHEN KOTIIMME, IHME UNI! JA HE SANOIVAT, ETTÄ ELÄIMIÄ HEKIN, NYT KÄYDÄÄN RÄJÄTTÄMÄSSÄ HÄKEISSA OLEVAT ELÄIMET!!!!!!!! JU-MALISTE!!!!!”

Kuva Tukiaisen tekemästä pommi-isku-uhkauksesta 4.8. illansuussa:

http://www.seiska.fi/images/upload/ugc/web/4490/2013/08/05/p1816nnqlp1201hq3hbe9d910ee4.jpg

• koirien kohtalo?

Tuksun päiväkirjan mukaan hän on saanut nyt koirat takaisin :(

Ei hyvä... ...minusta!

• Dolls Diary 7.8.

Totta, koirat on palautettu. Päikkyä pukkas 7.8.2013:

”KEIKKAA PUKKAA RUNSAASTI YMPÄRI SUOMEA JA KOIRANI PELASTETTIIN KOIRAPUTKASTA UPEAN MERSUN KYYTIIN!

- Ravintola Rautaruukki, Karkkila, pe 9.8.2013

- Ravintola Ralli, 23.8.2013, Helsinki

- Ravintola Arttu, Artjärvi. 24.8.2013

Kaikki 3 koiraanikin on nyt pelastettu "koirien putkasta" hienon kaverini mersun kyytiin. Ah, tätä iloa!!!!! Huostaanotto päätös on peruttu, koska minut on todettu täysin kunnolliseksi ja hyväksi koirien huoltajaksi. Hemmottelen heitä, eläinviranomaisten mukaan ei ole mitään perusteita ottaa minulta koiria huostaan. Kyseessä on ilkeily, kiusanteko ja perättömät ilmiannot kohdistuen minuun. Näin totesivat myös viranomaiset ja he tekivät vapauttamispäätöksen.

Minusta tehdään muutenkin ihan naurettavia ilmiantoja. En koskaan ole "heitellyt koiriani pitkin seiniä", en koskaan pystyisi sellaiseen !!!!! Älkää nyt hyvät ihmiset ostako roskakirjaa joka on täynnä valeita!”

• Iso Pöhnäke kihisee

Tukiaisten koirille etsitään parhaillaan uusia omistajia, vaikka Iso Pöhnäke kuinka kihisi kiukusta 18.8. illalla Facebookin välityksellä:

"No jos romanit uhkailevat puukoilla, niin mitä muuta siinä voi enää tehdä????
      Ja samassa rytäkässä kaikki koirani otettiin "huostaan", vaikka mua parempaa äitiä ei mussukoilleni enää voisi saada!!!!!!

PER-KELE, MIKÄ OIKEUSVALTIO TÄMÄ MUKA ON????n EIKÄ KOIRAT VOI OLLA VAIN YHDEN AINOAN, SAA-TANAN ÄMMÄN TAKANA??????? !!!!!!!!!”

… ja jatkoi:

”Nyt on puuttuneet jo juristini ja kaikki mahdolliset ihmiset tähän asiaan, ainakin 3 juristia riehumassa, maksoin jo 500e Viikkiin jotta sain karkurini takaisin kotiin, ja nyt tämä sama taas toistuu!!!!!

EI VOI OLLA TOTTA, alan tulla tulokseen, että tämä maa on PAHEMPI KUIN RYS-SÄ!!!!!! Vaikka olen aina pitänyt Venäjää epäoikeudenmukaisena, ja ihmisarvoa kunnioittamattomana maana! PER-KELE!”

…ja sitten valvontaeläinlääkäri sai lisää huutia:

”Nainen joka ei ole koskaan edes tavannut mua?????? Mitä vit............ KUNNON AJOJAHTI MUA KOHTAAN, KIITOS OMA KANSANI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!”

Edelleen, Tuksu vielä luulee, että Bonzo on ”turvassa” Jollaksessa, ei ole enää:

”… Ja kiitos Jumalalle että Bonzo pelastui tämän maan noitien käsistä, kuuntele nyt Julia mitä sanon sulle!!!!!”

Sitten, Tukiainen, jonka koirat on otettu talteen, teki 20.8.2013 myöhään illalla tappouhkauksen Helsingin eläinsuojelueläinlääkäri Elli Valtosta kohtaan:

"Nimi: Johanna Tukiainen
      20.08.13 11:38 pm

HENKiLÖKOHTAINEN ViESTI ELLi VALTOSELLE "eläinsuojelusta"

Tekisi mieli sanoa nyt sellaiset sanat kyseiselle Eliille, että mut varmaan pidätettäisiin niiden takia taas kerran!!!!! Ensinnäkin ihana Elli, tulet maksamaan tästä ja kovat rahat!!

Ensinnäkin juristini lähettämä kirje minulle kauttasi oli: "Etsimme koirille sijaisperheitä ja jos emme löydä niitä, joudumme lopettamaan kaikki koirat."
      Ensinnäkin, minä lopetan sinut Elli Valtonen, ennenkuin sinä lopetat yhtäkään koiraani!!!!! Laitan vaikka pommin koko Viikkiin jossa vapautan myös häkeissä olevat eläimenne!

Kukaan ämmä ei määrää tässä maassa että koirani otetaan huostaan ilman mitään kunnon syitä saati että uhkailet vielä heidän lopettamisellaan!!

Kuten sanoin jos en saa omia perhernjäseniäni takaisin niin uusi mieheni tulee lopettamaan sinut Elli!

Ja onneksi mieheni sattuu olemaan turvallisuusalalla, kuten sanoin hän vaikka pippurisuuttaa sinut kuoliaaksi, ei voisi vähempää kiinnostaa saa-tanan akka!!!!!"

Lähde; Johanna Tukiaisen yrityksen, Tmi Dolls Dancersin sivut: http://www.dollsdancers.fi/diary/diary.php

Sama viesti tallennettuna kuvana: http://aijaa.com/FyM1rH

• Tappouhkaus!

Tukiainen 21.8. aikaisin aamuyöllä uhkasi facebookitse yhä vaan tappaa Valtosen:

”Tapan sut Elli, pidät koiria häkeissä ilman omistajien lupaa!!!!!!!!"

”Elli kohta tulee pas-kaa niskaan!!!!!”

”Oon mielummin itse häkissä kuin viattomat koirat per-kele!!!!!!!!”

• 8ll776

Ilmeisesti kaikki koirat on nyt otettu pois ja Helsingin Eläinsuojelu etsii niille
      uutta kotia, joten sinne vain yhteyttä jos koirat kiinnostavat ja niille löytyy uusi rakastava koti?

• ei Stadiin

Koiria ei saa viedä pieneen Albertinkadun kämppään, varsinkaan kun ne ovat tottuneet elämään Jollaksessa.

• Eläinsuojelu ?!?

Näin ne koirat juoksentelevat ilman ulkoiluttajaansa.

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=wfBjK3DuQdQ

• Venäjän koirat

Facebook-keskustelua marraskuussa 2013. Ketjusta käy selville, että koirat ovat olleet Nurmijärvellä, ja että lappeenrantalainen suohirviö Petri Penna on tuonut yhden koiran (Madeleinen) Venäjältä, ja myynyt sen sitten Tukiaiselle.

Jarna Lahdenvuo (JL): ”En siis tiedä onko se julkkis kelle se sen anto.”

JL: ”Jos tarkoitat Sitä isoa yorkkia.. Niin Johanna antoi sen kännipäissään yhdelle ihmiselle. Saanko julkaista sen naisen nimen niin en tiiä.”

Henna: ”Juu, Hilma on se yorkki. Johanna ei kai kertaakaan ole maininnut Hilmasta mitään Viikin retken jälkeen. Mikä on Hilman kohtalo?”

Jenny: ”Joo Hilman ja Viljonhan Johki otti Nassun jälkeen. Viljollehan kävi köplästi.. Käviköhän Hilmalle samanlailla?”

JL: ”Onko Hilma se yorkki?”

Myrkkymuratti: ”Ja varmasti tiedät että Johanna myös jättää koirat pitkiksi ajoiksi yksin niihin saastekämppiinsä ilman ruokaa jne. Ja jokainen fiksu ihminen tajuaa että Johannan kaltainen juoppo ei kykene huolehtimaan eläimestä. Eihän Johanna huolehdi edes itsestään...”

Myrkkymuratti: ”Jarna, älä mieti vaan tee asialle jotain. Tee ilmoitus. Olet varmasti monta kertaa nähnyt minkälaisessa kunnossa sekä Jollaksen että Albertinkadun asunnot ovat olleet..

JL: ”Olen miettinyt myös tätä.”

Rättis ja lumppu: ”Oikea ratkaisu Jarna.Tuksu ei pysty huolehtimaan edes kodistaan. Koirat kärsivät tuollaisesta epäsäännöllisestä elämästä. Eivät opi rutiineja ja ovat varmasti aivan ymmällään, kun sitten iltaisin pussataan ja rutistetaan hysteerisesti.”

JL: ”Madeleine ja Nassu olivat hoidossa minulle melkein viikon. Kumpikaan ei ole sisäsiisti. Nassun pitäisi olla jo koska on jo 2vuotta. Voin sanoa ettei ollut kivaa kun kusivat kämpän täyteen vaikka ulkoilutettiin niitä useasti.”

Jenny: ”Onko muuten Johkin uusinkin koira joltain pentutehtailijalta? Kun käsitin ettei suomessa oikein kukaan halua hänelle koiraakaan myydä...”

Rouva Näätä: ”Madeleine, tämä uusin yorkki on tuotu rajan takaa. Tuksu kävi loppukesällä Lappeenrannassa tapaamassa Pennaa, joka sen maahan oli tuonut.”

• ajattelemattomuus

Se on sitten Madden kohtalonhetket, kun eläinlääkäriin joutuu ja paperit puuttuu............

se on silloin piikkiä.

Ei ihmiset ajattele eikä välitä yhtään....koirat on kulutushyödykkeitä.

pennaa, TOLLO ,en tajua....se tietää tasan tarkkaan kuin Tuxu kohtelee koiriaan eikä niitä ulkoiluta, niin MIKSI SE HOMMAA SILLE KOIRAN ?????????????

• että näinviisiin

27.8. Postaus8.11.2013 11:340 SULJE
        Juristi-Jarikin ihan raivona…
        Johanna Mia Mari Tukiainen
        Matkalla Lappeenrantaan tuomarin/juristin kanssa jonka tapasin Artjärvellä. Kyseinen henkilö ihan raivona Hymystä joka pilasi 10v avoliittoni ja raivona myöskin koirieni huostaanotosta, he ovat hyvin hoidettuja ja mies tietää sen.
        Tykkää · · Jaa · 3 minuuttia sitten via matkapuhelin ·
        VASTAA
        FacebookTwittershare emailshare url Ilmoita asiaton viesti
        Lisssäää löytyy8.11.2013 11:360 SULJE
        http://www.seiska.fi/Johanna-Tukiainen/Petri-Pennan-kanssa-Lappeenrannassa/ 1014738

Petri Pennan kanssa Lappeenrannassa
        From Johanna Tukiainen
        27.08.2013 20:04
        Prinsessa Armadan laivaterassilla, suoraan lampaiden keskeltä juristin kyydissä Venäjän rajalle.

Juristi ja Venäjä mainittu...
        VASTAA
        Aikajanaaaaaa8.11.2013 11:380 SULJE
        28.8. HOtellihuneessa jo koira????

Oma kulta mainittu… Juristin ja psykologin lisäksi…
        Seiska Livessä uutta materiaalia elämästäni päivittäin! Minusta varsinkin lammasvideo mustalla huumorilla oli aika pätevä!...... Johanna Tukiainen, ja sitten vaan Seiskan sivuille kirjautumaan! Sain kyydin keikalle psykologilta ja kyydin takaisin juristilta, joten aika mielenkiintoista oli.......! Nyt Lappeenrannassa, erittäin ystävällisiä ihmisiä, ihan huippupalvelu!!!!
        Tykkää · · Jaa · 41 sekuntia sitten lähellä paikkaa Helsinki, Southern Finland ·

Johanna Mia Mari Tukiainen Mulla on oma kultakin odottamassa hotellihuoneessa!
        muutama sekunti sitten · Tykkää
        VASTAA
        Lissääää8.11.2013 11:420 SULJE
        28.8.13 17:56
        lovejoy1

Eikö koiria olekaan huostaanotettu, Tuksu nähty Lpr Cumuluksen kulmilla pyörimässä tovi sitten koira sylissä. Vai onko se jullen Bonzo?

• Koirat yhä esillä...

Syys-lokakuu 2013, ja Poliisi puhuttaa Johanna Tukiaista tämän koirienpidosta.

Samaan aikaan Salla Degerth piilottelee Tuksun Hilma-koiraa asunnossaan, ja Tuksu piileksii kavereittensa nurkissa. Koirat on hajasijoitettu viranomaisten ulottumattomiin:

http://pastebin.com/isZCXAKg

• mitenniin piilottele
        Koirat yhä esillä... kirjoitti:

Syys-lokakuu 2013, ja Poliisi puhuttaa Johanna Tukiaista tämän koirienpidosta.

Samaan aikaan Salla Degerth piilottelee Tuksun Hilma-koiraa asunnossaan, ja Tuksu piileksii kavereittensa nurkissa. Koirat on hajasijoitettu viranomaisten ulottumattomiin:

http://pastebin.com/isZCXAKg

Piilottelee???

Eiks toi ole se annettu kännipäissään keissi?????

• pennan hommaama siis

27.8. Postaus8.11.2013 11:340 SULJE
      Juristi-Jarikin ihan raivona…
      Matkalla Lappeenrantaan tuomarin/juristin kanssa jonka tapasin Artjärvellä. Kyseinen henkilö ihan raivona Hymystä joka pilasi 10v avoliittoni ja raivona myöskin koirieni huostaanotosta, he ovat hyvin hoidettuja ja mies tietää sen.
      Tykkää · · Jaa · 3 minuuttia sitten via matkapuhelin ·
      VASTAA
      Lisssäää löytyy8.11.2013 11:360 SULJE
      http://www.seiska.fi/Johanna-Tukiainen/Petri-Pennan-kanssa-Lappeenrannassa/ 1014738

Petri Pennan kanssa Lappeenrannassa
      From Johanna Tukiainen
      27.08.2013 20:04
      Prinsessa Armadan laivaterassilla, suoraan lampaiden keskeltä juristin kyydissä Venäjän rajalle.

Juristi ja Venäjä mainittu...
      VASTAA
      Aikajanaaaaaa8.11.2013 11:380 SULJE
      28.8. HOtellihuneessa jo koira????

Oma kulta mainittu… Juristin ja psykologin lisäksi…
      Seiska Livessä uutta materiaalia elämästäni päivittäin! Minusta varsinkin lammasvideo mustalla huumorilla oli aika pätevä!...... Johanna Tukiainen, ja sitten vaan Seiskan sivuille kirjautumaan! Sain kyydin keikalle psykologilta ja kyydin takaisin juristilta, joten aika mielenkiintoista oli.......! Nyt Lappeenrannassa, erittäin ystävällisiä ihmisiä, ihan huippupalvelu!!!!
      Tykkää · · Jaa · 41 sekuntia sitten lähellä paikkaa Helsinki, Southern Finland ·

Johanna Mia Mari Tukiainen Mulla on oma kultakin odottamassa hotellihuoneessa!
      muutama sekunti sitten · Tykkää
      VASTAA
      Lissääää8.11.2013 11:420 SULJE
      28.8.13 17:56
      lovejoy1

Eikö koiria olekaan huostaanotettu, Tuksu nähty Lpr Cumuluksen kulmilla pyörimässä tovi sitten koira sylissä. Vai onko se jullen Bonzo?

• Höllynpölly
    • uusi käänne

Pitääkö paikkansa, että huostaanotettujen muiden koirien tilalle on ostettu ja salakuljetettu Mentor-niminen koira Venäjältä? Kuka tietää?

• 4 koiraa, 1 possu

Tukiaisten narkkarisiskojen eläintilanne marraskuun 2013 lopussa:

* Tuksun koirat ovat Esmeralda, Nassu, Madeleine ja Hilma.
        * Julian koira on Bonzo.

* Tuksulla on uusi eläin, mikropossu Paris Hilton.

Lemmikkieläimet ovat puolustuskyvyttömiä ja täysin riippuvaisia omistajastaan. Sekosiskojen riekkuessa kälyisissä kapakoissa iltaöisin ja viikonloppuisin viattomat eläimet ulisevat asunnolla ruuatta, juomatta.

-ooo-

• SeiskaLive raportoi

• Tuksu & Paris Hilton

• Albertinkadun possu

Komppaan viestiketjun aloittajaa ja lisään siihen vielä että ottakaa koirien huostaanoton yhteydessä pois myös minipossu.

• Panic-Barbie

Tuksu kommentoi netitse 27.11. eläinsuojeluasioita:

”Kun soitatte turhaan eläinsuojeluun, laitatte muhun kiintyneet eläimet pieniin häkkeihin joissa ne joutuvat lopetusuhan alle!!!!! Ettekö ymmärrä mitä teette????? Jättäkää perheemme rauhaan!”

• Tuksu vetosi 28.11.

Tuksu vetosi 28.11. aamuyön ensihetkinä esimerkkeihin, vaikka eläinten olosuhteet eivät ole verrannollisia keskenään:

”Duudsoneillakin on muuten oma possu nimeltä Britney, teetettekö kaikista eläinsuojeluilmoitukset...?!!! Entäs Tauski Peltosen chihuahuat?”

• siinäpä se

miten Julle ja Jossu voisivat huolehtia eläimistä, kun eivät osaa edes itsestään pitää huolta ???

• Eläimille Joulu

Jasmine Tukiainen etsi 19.12. illalla Facebookitse hoitajia parhaillaan sekaisin olevan Tuksun laiminlyömille eläimille:

”Tarvitsen jonkun joka voi pitää huolta yhdestä mini koirasta ja yhdestä mini-possusta NYT !!! Onko ketään? Varsinkin mini possulle tarvitaan nyt hoitaja!
      joku eläinrakas auttakaa.”

• koirille uusi koti

Kuka hoitaa tammikuussa 2014 Tuksun possua ja koiria, sillä aikaa kun Tuksu lomailee Agadirissa? Missä on Julian Bonzo ???

• jassulla se on

Jullen Bonzo on onneksi ruotsissa.

• Eläintilanne 1-2014

Netissä liikkuvien tietojen ja huhujen mukaan:

* Madeleine on ilmeisesti saanut uuden kodin
      * Nassu lienee Joel Tokoin hallussa Kalliossa
      * Hilma on myyty Salla Degerthille
      * Esmeraldan kohtalosta ei ole selvyyttä
      * Bonzo on Jasminella Ruotsissa
      * Paris Hilton olisi palautunut kasvattajalle

• mopsi pois

Pystyykö sekakäyttäjä alkoholisti huolehtimaan eläimistä?

• sikalasta päivää

Jullen koiruus on nykyään Ruottissa.

• lisää lemmikkejä

Onko uusi koira tulossa Virosta?

• 23+432

Hyvä Raili

• ENNUSTAJA RAIMO

HYVÄ RAILI!!!!!!

• 13+20

Uppia

• eläinrakkautta

Koiria rakastavan Johannan kannattaisi perustaa oma Kenneli!

• Kertakäyttökaluja

Johanna Tukiaiselle, joka on päihderiippuvainen ja väkivaltaan taipuvainen taparikollinen, koirat ovat kertakäyttöasusteita, joita pidetään mukana ja esillä vain sen aikaa kuin ko. rotu sattuu olemaan muodissa, eli samaa rotua näkyy kansainvälisten julkkisten mukana kuvissa.

• eq38oikl

Raili on paras

Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Upea peppuisella naisella

Upea peppuisella naisella on upea peppu.
      Ikävä
      148
      8147
    2. Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta

Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t
      Tornio ja Haaparanta
      46
      4593
    3. törniöläiset kaaharit haaparannassa

isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/
      Tornio ja Haaparanta
      50
      4195
    4. Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!

https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu
      Maailman menoa
      428
      2165
    5. Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän

Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi
      Maailman menoa
      81
      1930
    6. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      20
      1594
    7. Upea peppuisella miehellä

Upea peppuisella miehellä on upea peppu.
      Ikävä
      35
      1508
    8. Mihin se sysipska hävisi?

Katso Frida Kahlo elämäkerta ja opi.
      Ikävä
      32
      1507
    9. Hajoaako persut kuten 2017?

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen
      Maailman menoa
      205
      1391
    10. Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle

IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt
      Kankaanpää
      33
      1247
    Aihe