Heippa!
Etsin kimppakämpistä huonetta/rauhallista nukkumapaikkaa lauantaipäiviksi max. 10-15km säteeltä Martinlaaksosta, miel. pitempiaikainen vuokrasuhde.
Käyn pk-seudulla vakituisesti viikonloppuisin yötöissä. Vuokraa voisin maksaa enintään 100-150e riippuen asunnosta ja sijainnista. Joten jos tarvitset tosi helpon kämppiksen lyhentämään hieman vuokraa tai jonkun luotettavan henkilön kastelemaan kukkiasi samalla kun reissaat maailmalla, tässä oikea ihminen.
Lemmikit eivät haittaa, en tupakoi, normaalit elämisen äänet ei meinaa mitään - osaan nukkua tulpat korvissa. En kaipaa mitään kummoisia mukavuuksia, joten otan kaikenlaiset paikat huomioon!
Olen 29-vuotias nainen, kommuunissa asumisesta paljon aiempaakin kokemusta ja mainittakoon että tulen sangen hyvin toimeen kanssaihmisten kanssa, vaikken paljoa ehdikään seurustelemaan työkuvioideni takia. Vuokra hoituu aina säntillisesti!
Asialla ei ole mahdoton kiire, mutta mielelläni "muuttaisin" jo syys/lokakuun alussa. Silläkään ei ole mitään väliä, onko kyseessä tyttö-, poika- vai sekakommuuni. Ota yhteyttä ja keskutellaan aiheesta lisää :)
Ystävälliset vastaukset: syksyksi.uuteen.kotiin(at)gmail.com
Terveisin Tiia
Haluan vuokrata huoneen Vantaa/Hki 4pv/kk.
Tiiainen
0
80
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 235128
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r24573- 1031342
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1361320Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121220- 931094
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike19951viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.168855En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61813- 37779