Missähän on vika, kun välillä ovet lukittuu napista ja yleensä ei. Avaimellakaan ei mene kuin pelkkä kuskinovi kiinni. Auki toiminto pelaa normaalisti, myös avaimella aukeaa kaikki ovet. Auto on siis v70 2001 vuosimallinen.
v70 keskuslukitusongelma
12
12801
Vastaukset
- 14+6=?
Palaako sisävalot kun keskuslukituksen kanssa on ongelmia. Silloin vikana on jonkin oven aukioloa tarkkaileva kytkin, joka saattaa välillä toimia ja sitten toisinaan lakata toimimasta.
- tarttis apua
Sisävalo sammui ovista normaalisti, peräkontista en ole varma. Missä nuo aukioloa tarkkailevat anturit on?
- hei
Mulla täsmälleen samoja oireita. Kävin luetuttamassa vikakoodit asiantuntijalla, jolla oli värkki, jolla sai kohdistettua vikahaun pelkkiin oviin. Sen olisi pitänyt antaa virheilmotus, jos vaikka on katkennut johto. Mitään koodeja ei löytynyt, joten vaikeaksi menee.
- utelias20
Terve. Mulla samoja ongelmia. Saitko toimimaan ja paljonko maksoi?
- Huonokappale
Terve
Mulla lievästi samoja ongelmia, mutta ovet eivät toisinaan lukkiudu kakesta, ei siis tee mitään painikkeesta mutta ovesta lukittaessa käyttää nupit alhaalla ja pompauttaa takaisin ylös. Käyttämällä avain virtalukossa ja pois saa ovet lukittua kaukosäätimestä taas normaalisti. Nyt varakake käytössä, tekee sillä samaa.
Auto 2005, 2.5T AWD aj 173tkm- Vee70 teedeeii
No eikös joku jalkatilan valoista, luultavimmin kuskin jalkatilan valo, pala silloin, kun on tuo ongelma päällä? Vika on oven lukkoon integroidussa mikrokytkimessä, joka haistelee, onko ovi kiinni tai oik. lukkosalpa kiinni. Jos sen mielestä ovi ei ole kiinni, eivät ovet mene lukkoon. Kokeile vaikka, kun jokin ovista on reilusti auki.
Oven lukkomekanismi vaihtoon, hintaluokka satoja euroja.
- Tinordi73
Pari päivää sitten keskuslukitus alkoi temppuilla eli kaukosäätimestä eivät toimi kun etuovet. Takaluukku ei mene nyt lukkoon eikä takaovet mene kuin sisältä lukkoon ja auki. Auton sisältäkään painettaessa ei keskuslukitus toimi kuin etuoviin. Mikähän mahtaisi olla vikana?
- Huonokappale
Ovet eivät ilmeisesti myöskään lukkiudu jos avain on vritalukossa, tai autonhenki näin luulee. Ihmevikoja.
- Outo juttu
Keskuslukituksen sulake palanut, omassani oli samaa vikaa. Vaihda sulake.
- Tinordi73
Jep! Sulake oli palanut ja takaluukun saranoiden yhteydessä olevista johdotuksista useampi johto poikki. Takaovet toimii mutta johdot on vielä vaihdettava niin saa tuon takaluukunkin kuntoon.
- Anonyymi
Tinordi73 kirjoitti:
Jep! Sulake oli palanut ja takaluukun saranoiden yhteydessä olevista johdotuksista useampi johto poikki. Takaovet toimii mutta johdot on vielä vaihdettava niin saa tuon takaluukunkin kuntoon.
Missäs sulake sijaitsee? Itsellä ei takaovet ja kontti reakoi keskuslukitukseen😣
- volvo v40 2001 1.8
Hei
Itsellä on volvo v40 2001 1.8 sporwagon
mulla toimii keskuslukitus kaikissa muissa ovissa paitsi apparin takaovessa
kun ostin auton myyjä sano että ovi menee noin 5 painasulla kiinni kun paino avaimesta ja se meni nyt se on ehkä joka 20 painasulla aukee ja lisäksi lukitus on alkanut tekemää kanssa sitä ettei se enää aukea eli jää tappi pohjaa.
missähän on vikaa ei ole mitää käryä viasta jos jollain on vinkkejä millä korjaa niin voi laittaa s-postii [email protected]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde232742Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292302- 1482264
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532180Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211792Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3891652Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961586- 2941470
- 1331418
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131409