Olen syksyllä muuttamassa Turkuun poikaystäväni opiskelujen takia. Olen 18 vuotias tyttö, jota kiinnostaa vaatteet, meikit, kosmetiikka, hiustenlaitto ja kaikenmoinen muu muotihömppä. Olen iloinen ja huumorintajuinen tyttö, joka ei polta, eikä juo kovin usein. Harrastan piirtelyä, maalailua ja ompelua.
Sinä 17-23 vuotias tyttö taikka poika, laita ihmeessä sähköpostia osoitteeseen [email protected] jos juttelu kiinnostaa :3
Kavereita Turusta?
2
109
Vastaukset
- aikuisten puolelle
pakko sanoo, ärsyttää ku yli 18 vuotiaat kirjottaa tänne, kirjottakaa mieluummin aikuisten puolelle koska mun silmissä yli 18 oo aikuinen.
- hinagiku
siinä toisaalta on se että jonkun 18-20-vuotiaan mielestä 35-50-vuotiaat tai siitä iältään vanhemmat henkilöt voivat 'pelottaa' niitä 18-20 vuotiaita nuoria.. asiaa varmaan helpottaisi jos ikäryhmät olisivat täällä jaettu useampaan ryhmään, esimerkiksi 0-18, 18-30, 30
mutta tuollaisessa jaossa voisi olla se ongelma että noin 30 vuotiaat voisivat tuntea itsensä liian nuoreksi jos vaikkapa 50-60 vuotiaat alkaisivat "vallata" palstaa.. joten ehkäpä jako voisi olla 0-18, 18-30, 30-50, 50 tms..
nimimerkki "aikuisten puolelle", toivon että voisit ottaa huomioon asian myös noiden yli 18 vuotiaiden, esim. 18-23-vuotiaiden, näkökulmasta.. he ovat vasta 'vähän' aikaa sitten ylittäneet täysi-ikäisyyden rajan ja he saattavat tuntea olonsa melko nuoreksi vielä ja voi olla että heidän mielestään 10-14-vuotiaat kirjoittajat eivät ole vielä nuoria vaan vasta lapsia
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1867772
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes933932- 672609
Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se731660Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.3921601- 641488
Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l201456Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä171121Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni791060Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <3841058