Katsastusasema Kinnunen

rupuautoilija

Kyseinen katsastusasema näyy kunnostautuneen valtakunnallisesti

Taloussanomat keräsi Trafin tiedoista oheisen listan asemista, joilla oli viime vuonna Suomen korkeimmat hylkäysprosentit.

Katsastus Kinnunen Oy/Kotka

hylkäysprosentti 33,8

Autojen keski-ikä 11,8vuotta

Kysymyksen herättää, käykö kaikki rupuautojen omistajat ko. asemalla?

145

9458

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hyväksytty

      Niin mitä sitten? Kenen vika se on, jos "rupuautojen" omistajat käyvät siellä hylkäyttämässä autojaan. Minä kävin siellä HYVÄKSYTTÄMÄSSÄ 2009-mallisen autoni.

      Ketä tai mitä se syyttävä sormi osoittaa?

      • Härski Hartikainen

        Ja minä olen käynyt hyväksyttämässä kahtena vuotena peräkkäin 2006 mallisen Kia:n. Hyvää ja nopeaa palvelua :)


    • hfvhg

      Vain mersumiehet käy kinnusella.

      • Tyytyväinen

        Kävin aikoinaan Serolalla ja Kinnunen oli siellä töissä. Serola möi firmansa ja Kinnunen laittoi Serolan vahalle paikalle yrityksensä ja menin tietenkin Kinnusen perään sinne. Olen tykännyt Kinnusen toiminnasta ja aina vien sinne autoni ja palvelee hyvin ja ei niuhota turhasta.


      • Näinkin tekevät
        Tyytyväinen kirjoitti:

        Kävin aikoinaan Serolalla ja Kinnunen oli siellä töissä. Serola möi firmansa ja Kinnunen laittoi Serolan vahalle paikalle yrityksensä ja menin tietenkin Kinnusen perään sinne. Olen tykännyt Kinnusen toiminnasta ja aina vien sinne autoni ja palvelee hyvin ja ei niuhota turhasta.

        Monet käy hakemassa korjauslistan ja sitten korjaavat ne viat ja leima tulee.


      • Saksalainen auto.
        Tyytyväinen kirjoitti:

        Kävin aikoinaan Serolalla ja Kinnunen oli siellä töissä. Serola möi firmansa ja Kinnunen laittoi Serolan vahalle paikalle yrityksensä ja menin tietenkin Kinnusen perään sinne. Olen tykännyt Kinnusen toiminnasta ja aina vien sinne autoni ja palvelee hyvin ja ei niuhota turhasta.

        Tilaan ajan Summasta itse Kinnuselle. Mukava, asiallinen katsastusmies.
        Ajan Kotkasta summaan ja samalla reissulla käyn autogrillillä Haminassa
        ostamassa makkaraperunat.


      • hjuva hjuva
        Tyytyväinen kirjoitti:

        Kävin aikoinaan Serolalla ja Kinnunen oli siellä töissä. Serola möi firmansa ja Kinnunen laittoi Serolan vahalle paikalle yrityksensä ja menin tietenkin Kinnusen perään sinne. Olen tykännyt Kinnusen toiminnasta ja aina vien sinne autoni ja palvelee hyvin ja ei niuhota turhasta.

        Oikeinko yrittäjä mainostaa? heh heeeeeeeeee


      • TunnenSuihkonkin
        Tyytyväinen kirjoitti:

        Kävin aikoinaan Serolalla ja Kinnunen oli siellä töissä. Serola möi firmansa ja Kinnunen laittoi Serolan vahalle paikalle yrityksensä ja menin tietenkin Kinnusen perään sinne. Olen tykännyt Kinnusen toiminnasta ja aina vien sinne autoni ja palvelee hyvin ja ei niuhota turhasta.

        Vien autoni (2004) katsastustarkastukseen, jossa ennakoidaan auton kuntoon liittyvät asiat.


      • Kinnuonässä

        Kinnuselle kiitos kun väänteli ja ravisutti audiani todella lujasti pyynnöstäni etsiä vikaa ja löysää. Yksi tukivarsi irtosi hieman aiemmin, onneksi parkkipaikan jyrkässä mutkassa. Tuli turvallinen olo kun ei edes pitkän varren avulla löytynyt löysyyttä tai heittoa.


    • OivaMoilanen

      Minä katsastutan autoni ulkomaalaisomisteisella asemalla, espanjalainen käy hyvin, onneksi Vappu ja Jyrikin ymmärtävät siirtää verovaroja Espanjaan kuten Kreikkaan myös. Peruskotkalaisena korkeintaan kadehdin paikallisia yrittäjiä.

      • Mersuntyypi

        Juu ja minä myöskin siellä se on paljon mukavampi


    • Koiranluut.

      Mitä enemmän käytämme Espanjalaisten palveluja , sitä vähemmän joudumme heitä EU:n kautta tukemaan.

      • Kotio päin

        Oma talous kärsii siitä.


    • Tämä on tuttu ilmiö, muka halvempi katsastusmaksu, mutta siihen ympätään sitte uusintakatsastus mitä heiveröisimmin perustein !
      Rahanahneet katsastajat !

      • Kinnusen asiakas

        Kinnunen ei ainakaan ole rahastanut ja on joustanut jos voi joustaa, mutta kaikessa ei ole mahdollista.


    • näin se menee

      Isot ketjut haukkuu pienenpiä,että laskevat löysästi läpi. Täten pienet asemat toimivat tarkemmin,koska heitä kytätään.

      • Kotkassamenee

        Pääasia kuitenkin että tuetaan Välimerenmaita liiketoiminnan ja verovarojen avulla etteivät ajatelisi meistä pahaa vaan soisivat päättäjillemme isopalkkaiset virat. Lainaamani sanonnankin mukaan "minkä nuorena varastaa, sen vanhana omistaa".


    • Kinnusen asiakas

      Kinnusella olen tykännyt käydä. Palvelu on asiallista ja ystävällistä. Jos hylkäys tulee, on syytä vilkaista taustapeiliin. Onko pakko viedä epäkuntoista autoa katsastukseen ja sitten valittaa jos ei mennyt läpi. Kannattaa edes sen verran autoansa tarkistaa ennen katsastusta, ettei nyt ihan älytöntä vikaa ole.

      • vika taustapeilissä

        Takaatulijan vika


    • Serolalla tutustuin

      Autokorjaamolla minun autoni korjaa asentaja X. Jos on lomalla odotan.
      Autoni katsastuksen suorittaa AINA itse Kinnunen, tilaan ajan häneltä.

      • J Häsä

        Pitääkös sinne oikein tilata aika?


      • 1970 Kymi
        J Häsä kirjoitti:

        Pitääkös sinne oikein tilata aika?

        EI, mutta jos haluan varmistaa, että vain OMISTAJA katsastaa autoni.

        Rengasratsiassa ei kukaan RENGASMYYJÄ autooni koske, poliisi kylläkin.
        Tämä myös tiedoksi.


      • Anonyymi
        J Häsä kirjoitti:

        Pitääkös sinne oikein tilata aika?

        parempi tilata aika ,kun aina ei alkuviikosta kykene työmaalle isäntä itse


      • Anonyymi
        J Häsä kirjoitti:

        Pitääkös sinne oikein tilata aika?

        Maksan ennakkoon, samalla "joudun" tilaamaan ajan. Tykkään käydä Kinnusella, jos ei mene läpi, niin kuukauden päästä menen Keltakalliolle.


      • Anonyymi
        J Häsä kirjoitti:

        Pitääkös sinne oikein tilata aika?

        5€ säästö houkuttaa,


    • Salamyhkäistä.hmmm..

      Hyvin erikoista että pyydetään omistaja katsastamaan? Kait tämä on taas 'yrittäjän mainos' :D

      • Salamyhkäistäkokö?

        Parturiin tilaan ajan "Minnalta". Autokorjaamossa sanon, että laitatko "Karin" tekemään sen jakopäärempan. Hierontakeskuksessa, yläselän hieroo "Sepe".
        Auton ostan vuodesta toiseen samalta automyyjältä, johon luotan ja joka tervehtii ja juttelee autoliikkeen ulkopuolellakin. Kaupassa menen pääasiassa samalle kassalle.


    • opeli18

      Jos auto kunnossa väliäkös sillä kuka sen katsastaa?Risa pitää korjata on omaksi ja muiden tiellä liikkujien parhaaksi.

    • lunkia peliä

      Kinnunen vittuilakseen hylkää autoja. Ikinä en sinne autoani vie!

      Toki hylkäämisiin on toinenkin syy, auto pitää katsastaa uudestaan samassa paikassa ja kinnunen sitten repii siitäkin rahat.

      • Torkkelinväärädiaknoosi

        Onneksi nykyään voi jälkitarkastuksen teettä muualla.


      • TuleksanterAp
        Torkkelinväärädiaknoosi kirjoitti:

        Onneksi nykyään voi jälkitarkastuksen teettä muualla.

        Tota en tiennyt. Kiitos !!!


      • Hyväniin
        TuleksanterAp kirjoitti:

        Tota en tiennyt. Kiitos !!!

        Se muuttui kun katsastus säädöksiä muutettiin. Jos saa veemäistä kohtelua, näyttää muualla ja jättää rahat muualle.


      • RenaulSinisorsa

        PÄIVITYS

        Auton jälkitarkastus, IHAN MISSÄ ASEMALLA TAHANSA.


      • Anonyymi

        Samaa mieltä. Taidan viedä keltakalliolle valtionkonttorille , en ainakaan kinnuselle se kaivaa vaikka väkisin jotain.
        Kertoo jo jotain jos paikalliset jobbarit käyttää asiakkaan autot kinnusella ja omat jossain muualla.


    • Joo mitenhän sitte kun korjaamot saavat katsastusoikeuden, sitten se kusetus vasta alkaakin !!!

    • Petäjäsuolle sähköt

      Kunnostutan esim jarrut 3 vuoden välein turvallisuussyistä.

      Herkistys/mahdoll palojen vaihto. Yleensä rahaa menee sellaiset 150-200 €.
      Työ tehdään AINA viikkoa ennen katsastusta. 3 vuotta huoletonta ajoa, jarrujen osalta.

      Korjatkaa ja kunnostakaa autonne, niin koskaan ette joudu uusintakatsastuksessa käymään.

      • Säännöllinenhuolto

        Minä puhdistan ja herkistelen jarrut joka kevät ja syksy. Ei ole kyllä ollut mitään ongelmiakaan jarruissa tästä johtuen...


    • 664684651

      Prisman takana olevalla konttorilla käy mielellään useamminkin, senverran "soivan" näköinen likka tiskin takana.. :)

    • keiz0rkeiz0r

      pantu on .

      • ÖDÖ.

        .askat olet, on muutes mun vaimo eikä muille jaa.


      • Anonyymi
        ÖDÖ. kirjoitti:

        .askat olet, on muutes mun vaimo eikä muille jaa.

        niinhän sä luulet pöljä


    • Kuukerin nelli

      On muutes melkoiset hunajamelonit.. ihan vesi kielellä odotan kauppareissua!

      • Vihreä esiin

        nimimerkille " teki lasikukon"

        minne kauppaan olet menossa ?


    • juke_

      94 corollaa siellä katsastanut 2 kertaa. ekalla läpi kun on kunnossa

    • Tööt tööt.

      Eli olet katsastanut yhteensä 188 kpltta corollaa ja vielä kahteen kertaan. En voi moittia, on senverta antoisat näkymät.. :)

    • Mokcba_60

      Mulla sama juttu. Vien aina katsastukseen Molosen Lookelle. Lusin Mosse lyö sit leiman Hulin Kutsi ottaa rahat. Sihteeri ottaa suusuuottasuusuu massit ilman kuittia.
      Parturiin menen aina Jarpakyykölle, sekun leikkaa niin varmasti.

      Törön Ruttu rasvaa nipat ja Mosse sutii kaikki lotkot, jotka tulee alttiiksi.
      Tyrväisen Rotsi vetää venhon ylös ja Lärvin Ruti pesee pohjan.
      Törrön Taake selvii verkot ja Rokonarpi Rotso duunaa merikortit ja plotterit tikkiin.
      Mää, Jarpakyykkö vaan ajelen, jaa mää vai???

    • ElvisAaron

      Aina käyn Kinnusella ja kertaakaan ei mitään valittamista 2006 vuoden Volkkarista, ajettu 91 000 km.

    • ViisiEuroa

      Kinnuselta ostin elämäni parhaat lukulasit.

      • Lammasfarmariauto

        Kerrotko vahvuuden ?


      • Anonyymi
        Lammasfarmariauto kirjoitti:

        Kerrotko vahvuuden ?

        2,5


    • Autonkuljett.Poika

      *Pitääkö jälkitarkastus hoitaa samalla asemalla kuin katsastus*

      "Voit katsastaa esim Haminassa ja viedä jälkitarkastukseen esim. Sutelaan tai Kyminlinnantielle. Laki muuttui 1.7.2014."

    • PalloNivel

      Muista ottaa "vanhasta" dokumentti mukaan.

    • fhrrrtttyyy

      Jos hylätään, niin en koskaan vie samaan paikkaan jälkinäyttöön.

    • KäsijarruAinaJumissa

      Jälkitarkastus on suoritettava (1kk) yhden kuukauden sisällä, jos siitä myöhästyt niin katsastustapahtuma alkaa alusta, täysin uudella katsastuksella.

    • Paku1999

      2. kuukausi antaa sinulle mahdollisuuden ajaa korjaamolle ja katsastusasemalle.
      Jos oikein luin trafin ohjeen.

      eli yht 2kk.

      Korjatkaa jos olen väärässä.

    • 3525253252525262

      Kinnunen koko suomen surkein! Keksimällä keksii vikoja! Ei enää koskaan siihen firmaan, vaikka ois ilmanen katsastus!

      • Muuallevien

        Tai väärän vika diagnoosin. Eihän siinä mitään jos autossa vikaa, mutta annetaan väärä vika. Turhaan ostin alatukivarren, olikin ylätukivarsi, korjaamo huomasi. Jälkitarkastukseen viedessä annoin mielipiteeni. 10e otti jälkitarkastuksesta sitten ja tarkastuksen tehnyt häipyi ja jätti toiselle. Nosturilla hylätyn puolen tarkistus ja rupesi tarkistamaan läpäissyttä puolta. Sanoin se ei ole jälkitarkastus kohde, voi kuulemma heijastaa sinnekkin puolelle. Pitäkööt tunkkinsa.


      • Anonyymi

        Kinnunen on boikotissa.


    • Kojamoinen

      Lopetin käymisen siellä,kun nipotetaan pikkuasioista,ja kyllä kannatti

    • Asiakas

      Kaikkein huonoin katsastus asema Kotkassa.Mielestani katsastusmiehet vihaavat autoja ja myös avtonomistajat

      • Eienääsinne

        Sen lisäksi vihaavat myös asiakkaita.


    • 44-56RU

      Jälkitarkastuksessa tarkastetaan ne kohteet joissa katsastuksessa todettiin vikoja ja puutteita.

      • Kokemustaon

        Ei kinnusella.


    • käyvarmaan

      Romut menee Kinnuselle kun luulevat että pääsevät läpi mutta toisin käy mikä on HYVÄ PASKAT POIS LIIKENTEESTÄ

      • VladimirP

        Kyllä no hyvää mutta mistä tietat että romut ovat katsastamassa?


      • Sampolla
        VladimirP kirjoitti:

        Kyllä no hyvää mutta mistä tietat että romut ovat katsastamassa?

        Terve Ville


    • HarriHöyläSoikkeli

      Aina on volkkari mennyt Kinnusella läpi. 2006 vuosimallia, 100000 ajettu. Katsastussäännöt tiukentuu ensi viikon alusta ja toukokuun loppuun mennessä pitää oma auto katsastaa. Erityistä huomiota kiinnitetään kuulemma renkaiden kuntoon, mutta ainakin Onnelassa vaihtoivat alle ja katsoivat kunnon olevan ok.

      • YlioppAutokuski

        Laitetaan 100000km lisämatkaa, niin 100% varmasti saat huomautuksen/hylyn mädistä helmoista. Muuallakin kuin Kinnusella.


    • Madagaskar

      Я в шоке проверяющий на техосмотре стучит большой монтировкой по порошам 6 летней машины когда я сказал что не надо ломать машину он ответил -"прочь Теперь на Киннунен ни нагой я не дам им ломать свои машины

      • Madagaskar

        Jep jep kohta lähetään se tapahtu jo tänään jä hyvää elämään jatkua kaikille paskalle russofobialle näkemiin.


      • Madagaskar

        Ryssä ryssä tchuhnä ihmiset on niin tyhmiä että ei tietää muita sanoja vain ryssä ja sitten pyytääväät polviilla tuotakaa meille halpa tupakka Venäjäälta.Thy paskat ihmiset.


      • 1939-1944
        Madagaskar kirjoitti:

        Ryssä ryssä tchuhnä ihmiset on niin tyhmiä että ei tietää muita sanoja vain ryssä ja sitten pyytääväät polviilla tuotakaa meille halpa tupakka Venäjäälta.Thy paskat ihmiset.

        Painu vittu-un ryssä sinua ei suomessa kaipaa kukaa kaikki vihaavat ryssiä olette roisto kansaa maarosvoja koko påska sakki ja putin on homo.TUPAKAT KIINAN KOPIO REHUT VOI TYÖNTÄÄ HANURIIS.


      • Lapenrantalainen
        1939-1944 kirjoitti:

        Painu vittu-un ryssä sinua ei suomessa kaipaa kukaa kaikki vihaavat ryssiä olette roisto kansaa maarosvoja koko påska sakki ja putin on homo.TUPAKAT KIINAN KOPIO REHUT VOI TYÖNTÄÄ HANURIIS.

        Osaatko selitä millä tavalla Pyhää maa Venäjää liity katsastuksen?


      • Ilkkapekka
        1939-1944 kirjoitti:

        Painu vittu-un ryssä sinua ei suomessa kaipaa kukaa kaikki vihaavat ryssiä olette roisto kansaa maarosvoja koko påska sakki ja putin on homo.TUPAKAT KIINAN KOPIO REHUT VOI TYÖNTÄÄ HANURIIS.

        Laitaa jo oma turpa kiinni -sieltä haise viemärillä


      • Pilu5eMinarakastasinua
        Ilkkapekka kirjoitti:

        Laitaa jo oma turpa kiinni -sieltä haise viemärillä

        Opettele edes kirjoittamaan Suomea idiootti.


    • McPvm42ZX1

      Korjaamon katsastustarkastus, joka vuosi. Korjaamo tarkastaa auton kunnon, vie auton katsastukseen ja minä nautin huoltoaseman kahvion antimista, viime tiistaina lohileivästä.

      • Anonyymi

        Auto Metsolassa läpi, sieltä pikaisesti Kuusiseen ostamaan viisi lohileipää ja sitten kotiin katsomaan videolta Kotkan kaupunginvaltuuston kokousta.


    • Eienääsinne

      Paska ruma paika

      • PutinOnRunkkari

        Niin Venäjä.


      • Adisabeba
        PutinOnRunkkari kirjoitti:

        Niin Venäjä.

        Niinkuin kaikki Villet ovat paskoja trolleja


    • StalinSetä

      Venäjällä on kaikki paskaa paitsi kusi.

    • MätäHelma

      Jos tulee hylky, niin suutun ja syytän katsastusmiestä. Uusintanäyttö aina (kivassa)eri paikassa.
      Ja taas tuli hyvä mieli.

      • 8787Klop

        Ja varmasti kohta Ville kutsuivat käräjille kuulustelemaan


    • q377777777

      Kun toinen katsastusmies tarkastaa epäkohdat ja hyväksyy korjaamon tekemät työt, niin hän muuttuu silmissäni epäjumalaksi.

    • AjanSaksalaisellaAina

      Yhden asian teen aina: Hylky, niin uusintanäytöön vien muualle. Siitä tulee hyvä mieli.
      Koskaan ei ole hylätty aiheettomasti, mutta omalle luonteelleni en voi mitään. Keljuttaa niin kauheasti.

      • PitäkääAutotKunnossa

        Miksi pitää ajaa autolla mistä tulee hylky. Voihan sitä itsekin aika ajoin käydä auton läpi ja tsekata paikat. Onhan se mukavampikin ajella autolla joka ei kolise tai ei sitä taikka tätä.


    • EnVoiKäsittää

      Aina päästöt ja jarrutesti ennen katsastusta. Kunnossa olivat, mutta yllätys DAS_AUTON HELMAT läpimädät.

      • Kansanauto

        Galvanoitu kori, molemmat helmat mätiä.


    • Peltosipulinvilj

      Ajan aina vanhalle Valtion entiselle katsastuspaikalle ristinkalliolle nostalgian takia.
      Sieltä aloitin jo vuonna 1966.

    • Itsellä15vuotias

      Turhia pakokaasumittauksia. Eikö alle kymmenen vuoden ikäisen auton omistaja todella tiedä, että OBD-mittaus riittää.

    • 0OOO

      Minä en ole katsastuttanut autoa viiteentoista vuoteen. Näiden kommenttien perusteella en tulekkaan koskaan katsastuttamaankaan.

    • 35252ase3

      Uskomaton paikka toi kinnunen, ehjätkin autot paskotaan siihen kuntoon että jotain on rikki. Unohkataa tuo!!!! Ennen oli hyvä, nyt etsimällä etsitään vika ja hylky.

    • mb508

      Voi voi. Auton pitää olla kunnossa, että se hyväksytään katsastuksessa. Ei niitä autoja siellä konttorilla kukaan tahallaan riko. ÄLÄ JAKSA PILLITTÄÄ JOS OLET ROMUN SINNE VIENYT, EI SE SIELLÄ UUDEKSI MUUTU.

    • JokaStananVuosi

      Viekää autonne katsastustarkastukseen, ainakin jarrutestiin. Se ei paljon maksa, on automerkkejä missä "käsijarru makaa päällä", varsinkin talvikatsastuksissa.

    • Nuorukkainen

      Shaisse paika Kotkassa

    • Anonyymi

      Kyseisen paikan kierrän kaukaa. Etsimällä etsitään vikaa. On muitakin paikkoja. Toimisto henkilö repäisty varmaan kadulta ensimmäinen vastaantulija.

    • Anonyymi

      Voi voi. Eikö amispellen itsekorjaama bemari menny läpi? Nyyh nyyh.

    • Anonyymi

      Sutelasta saa:
      Autokatsastukset
      Näöntarkastukset
      Possot
      Kellot
      Kukat
      Ruoat
      Polttoaineet
      Autopesut
      Puhelimet
      Halot,briketit
      Alkoholit
      Lääkeet

      P.s YLIJÄÄMÄPALAUTUS meidän perheelle 170€, tilille 24.5.2019


      Sutelasta puuttuu: Yleislääkärin ja Hammaslääkärin vastaanotto, toivottavasti Saksalaisen marketin yhteyteen tulee jompi kumpi.

      • Anonyymi

        Katsastusasema Kinnunen ei ole sutelassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Katsastusasema Kinnunen ei ole sutelassa.

        En suutu, jos ei mene läpi. Olen vihainen jos juuri katsastetusta autosta katkeaa jousi viikon kuluttua. Siihenkään en etsi syyllistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En suutu, jos ei mene läpi. Olen vihainen jos juuri katsastetusta autosta katkeaa jousi viikon kuluttua. Siihenkään en etsi syyllistä.

        Mutta minä suutun kun ehjästä, virheettömästä autoni pohjasta hakataan maalit ja massat irti. Jos epäilee vilunki korjausta pohjassa, magneetti on sitä varten.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta minä suutun kun ehjästä, virheettömästä autoni pohjasta hakataan maalit ja massat irti. Jos epäilee vilunki korjausta pohjassa, magneetti on sitä varten.

        Eläkkeellä olevana autopeltiseppänä, nauroin elämäni parhaimmat naurut.
        Rusketusraidat slogeissa, kohti prismaa ostamaan serto sport- pyykinpesuainetta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Katsastusasema Kinnunen ei ole sutelassa.

        Sutelassa on prsma, leistin leipomo, lidl, myös katsastusasema, jossa en ole vielä käynyt, mutta harkinnassa on.


    • Anonyymi

      Ei enää koskaan sinne

    • Anonyymi

      Kinnunen ihan perseestä! Jos ei vikoja löydy niin siellä niitä tehdään.

    • Anonyymi

      Ihan asiallista toimintaa, kysyttiin lupa helmapellin koputteluun. Hämmästyin, molemmat helmat läpimätiä. Ilman kunnollista katsastusta olisin ajanut vielä ainakin vuoden autolla jonka KORITURVALLISUUS oli varsin kyseenalainen.


      Vielä kerran: Korin jäykkyys = kolariturvallisuus.

      Kyllä hylky aina käy luonnonpäälle, mutta ko. asemalla asia selitetiin niin, että tälläinen jääräkin sen hyväksyi. Onneksi paikkakunnalta löytyy hyviä peltipajoja.

      • Anonyymi

        Ostaisit volvon niin ei tarvi ruosteita hitsailla ja paikkailla


    • Miksi autoekspertti Ville-Trolli on niin hiljaa katsastuksesta

    • Anonyymi

      Hyvin pystyy ajamaan katsastamattomalla autollaki. Ainakin karkkari alko välin

      • Anonyymi

        Kyllä. On sietämätön tunne kun on juomatonta rahaa taskusssa.


    • Anonyymi

      Kun menen katsastusasemalle, niin toivon että liikennekelpoisuus tarkastetaan, eikä aleta viihdyttämään minua RAUTAA Rakastunutta.

    • Kyllä nyt autoekspertti Ville-Trolli oli herännyt

    • Anonyymi

      Vaadin tarkkaa katsastusta, että uskallan lähteä vanhalla autolla, ilman pelkoa ajamaan kerran kuukaudessa Tampereelle poikani perheen luo.
      Valvon, että joka kohta mikä liittyy liikenneturvallisuuteen tarkastetaan kunnolla.
      Jos ei mene läpi, ajan korjauslistan kanssa lähikorjaamolle aikaa tilaamaan.
      Joskus menee 100€, joskus jopa 300€ korjaustöihin.

      Jousta, pyöränlaakeria, koiranluuta, jarrupalaa.............

      • Anonyymi

        Täytyy olla vanha romu kyseessä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täytyy olla vanha romu kyseessä.

        200000 ajettu auto, joka on kuin uusi, sillä peltityöt ja maalausasiat hoidettu ammattiliikeessä. Myös kovavaha laitatettu pintaa joka vuosi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        200000 ajettu auto, joka on kuin uusi, sillä peltityöt ja maalausasiat hoidettu ammattiliikeessä. Myös kovavaha laitatettu pintaa joka vuosi.

        No romuhan se on, peltitöitä ja maalausta pitänyt tehdä.


    • Hei Ville-Trolli lopetta jo trollamista itse kysyt sitten itse vastat

    • Anonyymi

      Ei tarvi mennä enää summan konttorillekaan autoa katsastamaan, kun kinnunen osti sen, uusi paikka taas kehiteltävä, onneksi on vaihtoehtoja.

      • Anonyymi

        Korjaamo joka tekee katsastustarkastuksen, vastaa teoistaan, jos tulee hylsy. Kertaakaan ei ole näin käynyt, mutta niin ollaan sovittu, että vastuu on heillä. Korjaamo löytyy läheltä tienvarsikahvilaa, muutaman sadan metrin päästä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Korjaamo joka tekee katsastustarkastuksen, vastaa teoistaan, jos tulee hylsy. Kertaakaan ei ole näin käynyt, mutta niin ollaan sovittu, että vastuu on heillä. Korjaamo löytyy läheltä tienvarsikahvilaa, muutaman sadan metrin päästä.

        Katsastustarkastus ja esiintulleiden vikojen korjaus, sekä auton käyttäminen katsastuksessa. Siihen minulla on varaa, kerran vuodessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Katsastustarkastus ja esiintulleiden vikojen korjaus, sekä auton käyttäminen katsastuksessa. Siihen minulla on varaa, kerran vuodessa.

        Olet sä kyllä kova jätkä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet sä kyllä kova jätkä.

        Älä pelle jätkättele, 35-vuotiasta naista. Voi oletko "niitä b-rapun miehiä".


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet sä kyllä kova jätkä.

        Sanon aina "ole erikoisen tarkka kaikkien turvallisuuteen vaikuttavien mahd vikojen kanssa".

        Ajan helsinkiin joka arkipäivä.


      • Anonyymi

        Ajan uuteen toimipisteeseen Haminaan. Katsastuksen jälkeen (läpi menee) ajan autogrillille ostamaan kahdet makkaraperunat ja pienet maidot.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Korjaamo joka tekee katsastustarkastuksen, vastaa teoistaan, jos tulee hylsy. Kertaakaan ei ole näin käynyt, mutta niin ollaan sovittu, että vastuu on heillä. Korjaamo löytyy läheltä tienvarsikahvilaa, muutaman sadan metrin päästä.

        Matkaa kuitenkin noin 400 metriä, kahviakin löytyy.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ajan uuteen toimipisteeseen Haminaan. Katsastuksen jälkeen (läpi menee) ajan autogrillille ostamaan kahdet makkaraperunat ja pienet maidot.

        Katsastusaika tilattu etukäteen , että voin olla varma AG.n aukiolosta.
        Noin klo 11 ajn katsastetulla autolla ostamaan makkaraperunat ja sinisen 0.5lt maidon.
        Pyydän pakkaamaan niin, että ovat lämpöisiä kun saavun kotiini Karhuvuoreen.
        Haminassa olen katsastanut autoni, pian 20v ajan.


    • Anonyymi

      Noo mitä autoexperti Ville-trolli kaivaa siellä netissä koko ajan työaikoina .Työaikoina kuuluu tekemä työtä , ymmärrätkö sä ?

    • Anonyymi

      Sellaisia juttuja Ville - Trolli ei unohdetaan koskaan

    • Anonyymi

      Kyllä Ville-trollia ja katsastusmiestä v......tta kuin asiakkaiden autossa on uudet punaiset turvalliset jarrujen satulat kuin omassa autossa on ruosteiset

      • Anonyymi

        No mitään oikeasti russofobikko Ville-Trollia ja sinun kavereita VAIVAA .Toivon teille rauhonomaiseitta ajatuksia ja uskotka että maailmaa tulee tuntumaan paljon paremmaksi


    • Anonyymi

      Hyvä asema, kivat inssit, ei koskaan ongelmia, vaikka joskus on tullut hylky.

      • Anonyymi

        Omalla kohdalla ei toiminut mikään mainitsemistasi asioista.


    • Anonyymi

      Ketä asemaa aloittaja käyttää, oletko K1 miehiä, puhuvat kats.miehet.

      • Anonyymi

        Puhuvat/Ystävälliset löytyy läheltä Markettia.


    • Anonyymi

      Kinnunen on myös hemmetin tarkka kaikesta niidenki piti huomauttaa jopa peräkärryn vetokoukku oli vanhanmallinen ja se piti uusia

    • Anonyymi

      Mitä tarkempi katsastus, sitä turvallisempi on olo kun ajan kohti pääkaupunkia, päivittäin.

    • Anonyymi

      Ajattelen sijaintia.

      Jos ei mene läpi, niin vieressä on korjaamo ja varaosaliike.
      Helppoa, niin helppoa.

      • Anonyymi

        Joka vuosi huollatan autoni katsastusta edeltävänä viikolla, siinä samalla tarkastetaan auton katsastuskuntoisuus. Eli vuosittain menee noin 200€, tietenkin on vuosia jolloin joutuu laittamaan enemmän esim 2021 Jakopääremontti. Auton ikä 10v.


    • Anonyymi

      Täysin muikku se Man..... Osaa mitään.

    • Anonyymi

      Täysin kyrp* se mann**** väkisin kaivaa hylkäämisen aina.. kannattaa miettiä kahdesti viekö sille vai jollekkin muulle. Omistajan kannattaa miettiä kuinka moni vaihtaa asemaa$$ tollaisen käytöksen takia. Terveisin: kokemusta on ja nyt vaihtu asema$😂

    • Anonyymi

      Ainoa negatiivinen asia mihin törmännyt kinnusella , nimenomaan karhulassa on ollut kassan takana ollut töykeä ja epäkohtelias nainen. Onneksi haminan toimipiste lähellä.

    • Anonyymi

      Katsastustarkastus ja katsastus, molemmat Keltakalliolla. Yht noin 100€.

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      1709
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      20
      1604
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      70
      1468
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      59
      1452
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      51
      1349
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      15
      1308
    7. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      84
      1245
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      11
      1168
    9. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1130
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      8
      1121
    Aihe