arkeologi

Jälleen on nostettu vanhoja asioita esiin esim jolla ei ole juuri nyt merkitystä ajankohdan mukaan Lieksalaisten elämään.
Tuollainen toiminta on jopa jotenkin ihan vainoamien tuntuista tarketumista lillukan varsiin jatkuvasti.
Kun jotkut kirjoitukset henkilöön kohdistuvina on poistettu niin sitten etsitään jotakin aihetta.
On aivan selvää, että kirkollisvaalit on mennyt ja myös eduskuntavaalit,on aivan selvää että nyt on erilaisia asioita käsiteltävänä ja pitäisi käsitellä kuten tuo tilinpäätös aikanaan.nyt näyttää siltä että todella nyt joku haluaa vetää esiin jopa kaunaisesti noita vanhoja kirjoituksia siirtääkseen keskustelun muualle noista Lieksan kaupungin punaisista asioista(on jopa salaisia) joten se siitä keinosta MK

20

284

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • onlainia

Minulle on tullut sellainen käsitys että vallanpitäjiä ei Lieksassa saa arvostella ja arvioida tekemisiään. He ovat kaikkitietäviä ja omasta mielestään aina oikeassa.

• varalta varalle

Niin ja varsinkin tuo varavaravallanpitäjä joka täällä koko ajan meuhkaa tekemisiään.

• Vallanpitäjiä ei myöskään voine haukkua miten sattuu eli mennä henkilökohtaisuuksiin.
        On aivan selvää, että päätöksistä voimme olla eri mieltä.
        On kuitenkin aivan selvää, että noiden mainitsemieni asioiden vetäminen nyt keskusteluun on vain jotakin kaunaisuutta mutta se mitä olen kirjoittanut ei sentään ole poistettu kuten joidenkin kirjoitukset koska en ole loukannut ketään enkä kiihottanut kansanryhmää vastaan Markku

• fossiiligalleria.

Vai vanhoja asjoi. Liittyy ylläpidon antamaan viestiin, mitä palstalle voi laittaa ja mitä ei.
      Kirkkovaaleihin liittyviä ketjuja on kahdeksan joista yksi esimerkkinä.
      Eduskuntavaaliketjuja useita, joista esimerkkinä sinkomiehen alulle laittama.
      S24 ohjeissa on selvästi kerrottu, ettei mainostoimistoja saa palstoille perustaa. Ja selvästi myössanottu, että aihealueet omille osioille,
      Ja tähän kuuluu myös nuo oman tekemisen kirjoittelut ja harrastukset.
      Kyse ei varmasti ole mistään vainosta, vaan siitä, että ohjeet koskettaa kaikkia.

• H2O+CO3

Uimahallin lauteiden alla piilee homopommi.

• Joskus todella lauteiden alla piilo aivan muuta eli lahoa ja siksi ne uusittiin nythän on uimahalli kiinni, joten olisiko sinne sitten joku ötökkä jäänyt
      Tuo fossiilikalleria on niin useasti toistunut asia, että siinä ei ole myöskään enää uutisarvoa.
      Mutta olisiko sitten kysyttävä uudelleen milloin sitten Lieksan tilinpäätös käsitelään asiallisesti koska nyt rikotaan jo ohjeita eli lainsäädäntöä Markku

• apsin kepu

Kuntalaisten edunvalvojan pitäisi olla laukalla menossa asioita hoitamaan. Eikä tänne valittaan. Tämä kun ei ole kunnan virallinen ilmoitustaulu. Taitaa olla enempi mainostaulu.
        Eikös sulla ole yhteyksiä sinne KePun paikallisjärjestöönkin. Ainakin ittelle sanottiin, että jos on asiaa, ne hoidetaan sitä kautta.

Jotenkin on ittelle tullut sellainen kuva, että sulla ittelläsi on jotakin hk. kaunaa kunnan asioita hoitavia kohtaan, kun noinkin kärkevästi tällä palstalla esiinnyt.

• apsin kepu kirjoitti:

Kuntalaisten edunvalvojan pitäisi olla laukalla menossa asioita hoitamaan. Eikä tänne valittaan. Tämä kun ei ole kunnan virallinen ilmoitustaulu. Taitaa olla enempi mainostaulu.
        Eikös sulla ole yhteyksiä sinne KePun paikallisjärjestöönkin. Ainakin ittelle sanottiin, että jos on asiaa, ne hoidetaan sitä kautta.

Jotenkin on ittelle tullut sellainen kuva, että sulla ittelläsi on jotakin hk. kaunaa kunnan asioita hoitavia kohtaan, kun noinkin kärkevästi tällä palstalla esiinnyt.

On minullekin hyvin usein tarjottu noita värillisiä piilolinssejä tulisiko niissä sitten kauniinpi kuva maailmanmenosta?

Minulla ei ole mitään kaunaa ketään vastaan vaan olen todennut sen, että asiat pitäisi hoitaa ajallaan jos on joku homma hoidettava.

"Niinpä niin" on kyllä oikeassa varsin hyviä kirjoituksi sinänsä ilmeisesti jopa palkolliselta ihmiseltä muualta koska ei kovin Lieksa keskeistä.

On kuitenkin todella niin, että nyt on arkeologit asialla nostaen esiin vanhoja kirjoituksia koska kannatus heikkenee kuntavaaleissa ja näin koitetaan estää uudet kirjoitukset uudet aiheet kuten tuo kysymäni tilinpäätös siihen ei nuo päättävät politrukit vastaa työläisillä on ilmeisesti lomaa ja työkalut jäi pitkin lattiaa noin kuvainnollisesti todettuna.
        Kun totesin, että työt on tehtävä ajallaan en voinut koskaan jättää kuivaa puutavaraa ulos vaikka työpäiväni päätty kuitenkin ajattelin siinäkin kaikkien parasta mk

• Niinpä niin ........

Näillä Lieksa sivuilla on esim. ketju PS:iin liittymisestä, sehän kuuluisi politiikka sivuille. Se ei ole Lieksa kohtainen.

• ei haittaa

Montakohan täällä on suoraan Lieksaan liittyvää. Ei varmasti monta. Meinaatko hiljentää palstan mieleiseksesi?

• keskustap.

Väyrysen kampanja kuuluu ehdottomasti suomi24 Lieksaan. Persut ei!!!

• keskustap. kirjoitti:

Väyrysen kampanja kuuluu ehdottomasti suomi24 Lieksaan. Persut ei!!!

Hyvät perussuomalaiset jotka täällä koitatte meikeläistä näviä!
        Teille sanon,että oli aika kun myös olin jopa edeltäjienne riveissä jopa kansanedustajaehdokkaana hyvällä tuloksella jopa ,silloin kun vielä puhuimme asioista ja oli miehiä ja rohkeita naisia riveissä, jotka puollustivat suomalaista yhteiskuntaa ja maaseudun eläjää.
        Mutta aika on muuttunut ja joukkoon on päässyt kaikenmaailman erikoisuuksia, joten minua jopa surettaa sen puolesta, että Timolla on tekemistä.
        Eli Teidän porukan pitää myöskin siten ajatella hieman miten huutelette metsään?' ja kohtellette veteraania!
        Mielestäni varsin hyvin kunnioitan aitoja poliitikkoja riveistänne, jotka tunnen jotka koittavat edistää maakuntamme parasta ja myöskin näitä seutuja ja tehdä yhteistyötä eri osapuolten kesken siinä olisi mielestäni asiaa mutta turha lällätys ei kiinnosta meikeläistä, ihan häpeän seuraajien puolesta.

• tai olla hiljaa
        markkukorpinen kirjoitti:

Hyvät perussuomalaiset jotka täällä koitatte meikeläistä näviä!
        Teille sanon,että oli aika kun myös olin jopa edeltäjienne riveissä jopa kansanedustajaehdokkaana hyvällä tuloksella jopa ,silloin kun vielä puhuimme asioista ja oli miehiä ja rohkeita naisia riveissä, jotka puollustivat suomalaista yhteiskuntaa ja maaseudun eläjää.
        Mutta aika on muuttunut ja joukkoon on päässyt kaikenmaailman erikoisuuksia, joten minua jopa surettaa sen puolesta, että Timolla on tekemistä.
        Eli Teidän porukan pitää myöskin siten ajatella hieman miten huutelette metsään?' ja kohtellette veteraania!
        Mielestäni varsin hyvin kunnioitan aitoja poliitikkoja riveistänne, jotka tunnen jotka koittavat edistää maakuntamme parasta ja myöskin näitä seutuja ja tehdä yhteistyötä eri osapuolten kesken siinä olisi mielestäni asiaa mutta turha lällätys ei kiinnosta meikeläistä, ihan häpeän seuraajien puolesta.

Noita erikoisuuksia on kyllä kepussakin.
        Ekaksi tulee tuo P paula, minkki Mari, Mä potkut sain osasto, Kanki Kaikkonen, Jäättenmäki, LautaKasa vanhanen, Sotka Pekkarinen, Kaava Paavo. Ihan lonkalta ekana tuli mieleen.
        Pitäsköhän sinunkin pestä ekaksi oman puolueesi paskapyykit ja sitten sen jälkeen tulla toisii neuvomaan.

• tai olla hiljaa kirjoitti:

Noita erikoisuuksia on kyllä kepussakin.
        Ekaksi tulee tuo P paula, minkki Mari, Mä potkut sain osasto, Kanki Kaikkonen, Jäättenmäki, LautaKasa vanhanen, Sotka Pekkarinen, Kaava Paavo. Ihan lonkalta ekana tuli mieleen.
        Pitäsköhän sinunkin pestä ekaksi oman puolueesi paskapyykit ja sitten sen jälkeen tulla toisii neuvomaan.

Olen elämää kokenut ja nänhyt ,ioten mitenkään nuo esimerkit eivät sovellu lieksaan jota tämä palsta edustaa. toimestasi.
        Joten lauteiden alla piilee monia asioita erilaisista piilevistä asioista jos ne haluat tietää, eli monta pyykkiä tulisi. olen nähnyt ja tahraa elämässä olen sanionut ei ole karvoihin katsomista sen on osoittanut nuo kertomumukset eri tahoilta kun on ollut susi lammasten vaatteissa.
        Jotern en ole veljeni vartija enkä myöskääbn sinun kannattajasi joka on myös ihminen ja erehtyväinen Mk

• Erkkele

Eikö oo tähellisempää keskustelua....

• pel'sebuubi

Pakkoko sitä on kököttää vahtimassa mitä tulee?

• aaleja tullee,

vaaleja menne, mutta teemat pysyvät samoina

• Hyä vaan että on nähtävissä paaleja pellolla kunhan saavat olla rauhassa karhuilta niin paalit kuin ihmisetkin.
      Muuten aika monta ketjua on nostettu esiin kuka tekee vaalityötä jonkun puolesta.

• SUPO:n tutkija

Ei sinua kukaan äänestä, ole huoletta.

• Kovasti kuitenkin koitat olla kuin myyrä pellolla

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. JOKO OLETTE KUULLET, MITÄ KIURUVEDELLÄ ON SATTUNUT!

Oletteko jo kuulleet, mitä Kiuruvedellä on sattunut, voi hyvänen aika? Aivan viime tuntien aikana olisi sattunut, jos t
      Kiuruvesi
      27
      7562
    2. Hetken jo luulin, että en ikävöi sinua koko aikaa

Mutta nyt on sitten taas ihan hirveä ikävä jotenkin. Tiedätköhän sinä edes, kuinka peruuttamattomasti minä olen sinuun r
      Ikävä
      35
      7311
    3. Nolointa ikinä miehelle

On ghostata nainen jonka kanssa on ollut ystävä tai ollu orastavaa tapailua pidemmän aikaa. Osoittaa sellaista moukkamai
      Ikävä
      103
      3585
    4. V*ttuu että mä haluan sua

Jos jotain ihmistä voi kunnolla haluta, niin hän on se. Voi Luoja auta jo! Joku jeesus hjelppa mej!
      Ikävä
      64
      3352
    5. Outoa että Trump ekana sanoutui irti ilmastosopimuksesta

kun Kaliforniaa riepottelee siitä johtuvat tuhoisat maastopalot. Hirmumyrskytkin ovat USA:ssa olleet tuhoisia.
      Maailman menoa
      582
      3068
    6. Mikä sinua eniten

Huolestuttaa tässä tilanteessa?
      Ikävä
      69
      2860
    7. Eli jos toisen hiki haisee ns. omaan nenään siedettävältä

Se kertoo hyvästä yhteensopivuudesta. Selvä! Olet mies minun. 🫵🥳
      Ikävä
      38
      2528
    8. Katsoitko mua yhtään

Kun nähtiin 🥺.
      Ikävä
      34
      2384
    9. Sattuma ja muutama väärinkäsitys

vaikuttivat siihen millaiseksi tämä kaikki muodostui. Pienet aikanaan huomaamattomat käänteet. Seuraava näytös on jo tul
      Ikävä
      32
      1973
    10. Kolmas kerta toden sanoo

Näinhän sitä sanotaan. 🤭
      Ikävä
      33
      1514
    Aihe