Elikkä viime yönä näin unta, jossa oli täysikuu ja olimme ystäväni kanssa minun takapihalla kun näin jonkin vilauksen jostain oudosta lentävän taivaalla. Sitten ystäväni näki sen myös ja ymmärsimme että se on noita. Noita oli pudottanut luudan ja jonkin pehmolelunallen takapihalleni, ja laitoin ne sitten siihen yhdelle tuolille odottamaan jos noita hakisi ne. Yhtäkkiä ne vain katosivat siitä ne tavarat. Lähdimme ulos kävelemään kun noita lensi luudalla viereemme, ystävystyimme noidan kanssa ja menimme hänen luokseen, noita muistutti aivan tavallista ihmistä ja se paikka missä se asui on olemassa. Elikkä, en ole ikinä nähnyt tuollaista unta, haluisin tietää mitä noidan näkeminen unessa merkitsee?
Noita unessa
Kummallinen uni
3
2152
Vastaukset
- google auttaa
Joku läheinen ihminen on osoittautunut sinulle aivan toiseksi kuin olet kuvitellut. Noidan kiltteys ja luonnollisuus voivat merkitä että läheisesi ei silti ole paha, vain jotain muuta kuin kuvitelmissasi.
- Kummallinen uni
Kiitos vastauksesta :) Kyllä noi unet aina pistää miettimään...
- Anonyymi
Minä näin viime yönä unta, että olin itse jonkinlainen noita. Mitähän se tarkoittaa..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vihamielisyys naisia kohtaan on jo yllättävän suuri ongelma
Esiintyy laajemmassa mittakaavassa, mitä vain tällä palstalla. Mistä tuo ilmiö nyt oikein johtuu, ja saa alkuvoimansa?3922163Odotan sitä hetkeä
kun nähdään taas. Tiedän, että sinäkin odotat. Kun se päivä koittaa, katseesi hakee minua. Ehkä arkailemme toisiamme väh631333Olen melko vakuuttunut
etten tule olemaan koskaan täysin onnellinen ilman sinua. En uskonut, että näin kävisi kenenkään kanssa. Kunnes sain kok831320- 1371208
- 881153
- 981020
Postimerkki kirjeeseen ja kortiin maksaa jo 3 euroa!
https://yle.fi/a/74-20229241 Kyllä tämä on järjetön hinta, Posti tuhoaa itsensä tällä hinnalla, täytyyhän Postin "Herro133944- 48890
- 47821
Sitä saattaa vähän hölmöillä
rakkauspäissään, jos tunteita on enemmän kuin osaa käsitellä. Alkuhölmöilyt on söpöä ja sallittavaa.60770