Elikkä viime yönä näin unta, jossa oli täysikuu ja olimme ystäväni kanssa minun takapihalla kun näin jonkin vilauksen jostain oudosta lentävän taivaalla. Sitten ystäväni näki sen myös ja ymmärsimme että se on noita. Noita oli pudottanut luudan ja jonkin pehmolelunallen takapihalleni, ja laitoin ne sitten siihen yhdelle tuolille odottamaan jos noita hakisi ne. Yhtäkkiä ne vain katosivat siitä ne tavarat. Lähdimme ulos kävelemään kun noita lensi luudalla viereemme, ystävystyimme noidan kanssa ja menimme hänen luokseen, noita muistutti aivan tavallista ihmistä ja se paikka missä se asui on olemassa. Elikkä, en ole ikinä nähnyt tuollaista unta, haluisin tietää mitä noidan näkeminen unessa merkitsee?
Noita unessa
Kummallinen uni
3
1951
Vastaukset
- google auttaa
Joku läheinen ihminen on osoittautunut sinulle aivan toiseksi kuin olet kuvitellut. Noidan kiltteys ja luonnollisuus voivat merkitä että läheisesi ei silti ole paha, vain jotain muuta kuin kuvitelmissasi.
- Kummallinen uni
Kiitos vastauksesta :) Kyllä noi unet aina pistää miettimään...
- Anonyymi
Minä näin viime yönä unta, että olin itse jonkinlainen noita. Mitähän se tarkoittaa..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod203093- 161952
Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2371844Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy3531801- 311397
- 301330
Kulujen jako parisuhteessa
Hei, miten teillä jaetaan kulut parisuhteessa? Työttömyyttä ja opiskelua tulee omalla kohdalla jatkumaan vielä jonkin ai671142- 641019
- 53959
Missä olit kun tajusit, että teistä tulee joskus pari?
Kuvaile sitä paikkaa, hetkeä ja tilannetta.57941