Joukkopano

Varmaan jännää

Iskuri treffipalstalla pariskunta hakee parhaillaan miesseuraa niin, että nainen on sidottuna sängyssä huppu päässä ja miehet tyydyttävät itsensä naiseen niin ettei naisella ole hajuakaan siitä kuka häntä käy hoitelemassa. Sitä ei ilmoituksessa mainita että käytetäänkö sessiossa kumia vai ei. En tiedä onko ilmoitus provo ja feikki vai onko todella jollain pariskunnalla pokkaa järjestää tällainen sessio joka on kuin suoraan jostain alan elokuvasta. Joka tapauksessa voi jospa voisin olla mukana:-)

22

2816

1Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ihmettä

Ei voi olla totta !!

• Totta se vaan on

No ninpä näkyy olevan ilmoitus joka on jätetty Heinäkuun alussa. En rupea moralisoimaan mutta meitä on moneksi, ellei sitten ilmoitus ole pelkkää vedätystä.

• MONTA UKKOA KUN

NAI NAISTA, JOLLA ON JO VALMIIKSI JOKU TAUTI, NIIN MUUTKIN SAAVAT SIITÄ ITSELLEEN OSANSA.
      KYLLÄ ON TYHMÄÄ PORUKKAA. MONTA UKKOA PÄÄSTÄÄ SPERMANSA NAISEN PILLUUN JA TOISET
      ÄÄLIÖT HALUAVAT TUNKEA SISÄÄN. HYVI VITTU MITÄ PORUKKAA!

• MONTA UKKOA KUN

NAI NAISTA, JOLLA ON JO VALMIIKSI JOKU TAUTI, NIIN MUUTKIN SAAVAT SIITÄ ITSELLEEN OSANSA.
      KYLLÄ ON TYHMÄÄ PORUKKAA. MONTA UKKOA PÄÄSTÄÄ SPERMANSA NAISEN PILLUUN JA TOISET
      ÄÄLIÖT HALUAVAT TUNKEA SISÄÄN. HYVI VITTU MITÄ PORUKKAA!

• Vastasin!

Vastasin noille. Pyysivät 1000€ lainaksi hotellihuoneen järjestämiseen. Lähetin. Kumma kyllä pariskunnasta ei enää ole kuulunut mitään!

• Perwopari83

Meillä tuo on ollut fantasiana jo jonkin aikaa, mutta vielä ei ole ollut pokkaa toteuttaa. Suunnitelmissa kyllä on, joskus.

• Joopa joo

Mahtaakohan tuollakaan Iskuri treffi palstalla olevalla pariskunnalla todellisuudessa olevan pokka tehdä tuo?

• Anonyymi

Etsimme joukkopanoihmisiä tai jos joku on järjestämässä , vaimoni haluaisi kokea että useampi mies panee häntä .

• UUSI

Minua kiinostaa. Olen 59v mies

• Anonyymi

Minä touhuan vaimon pillulle ukkoporukkaa ei ole koskaan naitu isommalla Porukalla . Saa nähdä kuin paljon pillu kestää . Saa olla vanhoja äijiäkin panemassa . Itse on halunnu joku porukka nais kunnolla sen pillua . Ei tarvi olla niin tuttuja niiden äijien . Täältä palstoilta varmaan löytää vapaaehtoisia vaimon pillua höykyttään panna Saa niin paljonko haluaa

• Anonyymi

Olisihan tuo kiihottavaa.
        Minkänäköinen vaimo on?
        M42

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olisihan tuo kiihottavaa.
        Minkänäköinen vaimo on?
        M42

Nätti nainen tummat hiukset hyvä vartalo ja Nätti pillu klitoris pilkistelee huulien välistä pienet huulet näkyy kans saa nähä tuleeko oikein kipeäksi ku useita mulukkuja survoo sitä sitä on huono keskeyttää äijäĺauma Saattaa suuttua .

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nätti nainen tummat hiukset hyvä vartalo ja Nätti pillu klitoris pilkistelee huulien välistä pienet huulet näkyy kans saa nähä tuleeko oikein kipeäksi ku useita mulukkuja survoo sitä sitä on huono keskeyttää äijäĺauma Saattaa suuttua .

Sai se ķerran vissiin useampia mulukkuja pilluunsa se lähti paariin Pikku maìstissa .Minä olin kuumeessa enkä lähteny mukaan .aamulla heräsin se nukku vierellä pikkuhousut jalassa .panin käden sen pilluun niin ensiksi karvat oli aivan tahmeat ja reikä oli spermaa aivan täynnä yks mies ei pumpaa sitä määrää .jotku äijät oli naipassu kunnolla .Se oli iltapäivä se oli vieläkin aivan kännissä
        Kävi se sitten pesemässä pillunsa .Ei se muistanut illasta juuri mitään

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sai se ķerran vissiin useampia mulukkuja pilluunsa se lähti paariin Pikku maìstissa .Minä olin kuumeessa enkä lähteny mukaan .aamulla heräsin se nukku vierellä pikkuhousut jalassa .panin käden sen pilluun niin ensiksi karvat oli aivan tahmeat ja reikä oli spermaa aivan täynnä yks mies ei pumpaa sitä määrää .jotku äijät oli naipassu kunnolla .Se oli iltapäivä se oli vieläkin aivan kännissä
        Kävi se sitten pesemässä pillunsa .Ei se muistanut illasta juuri mitään

🥰 ihanalta kuullostaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

🥰 ihanalta kuullostaa

Tommoinen vaimon pillu saa kyllä viel kunnon joukko panot .tuntuu olevan sen tarpeessa . Saattaapi olla Nätti pillu sitten olevan toisen näköinen .

• UUSI

Missä js koska? Olisin kiinnostunut tulla mukaan. 59v mies

• Anonyymi

Eikö oo mitään opittu siitä Ranskassa olleesta oikeustapauksesta? Tyhmä täytyy olla miehen joka osallistuu tuollaiseen. Voipi olla oikeudessa vielä vuosienkin päästä.

• Anonyymi

Joukkopanoja 0445344383

• Anonyymi
      UUSI

Olemme kokenut pari Hyvinkään likellä, itse olen aisuri ja vaimo yli seksuaallinen. Olemme järjestämässä taasen kertomaasi sessiota lähiaikoina, seksitrehvit sivustolle laitamme ilmoituksen. Tarkoitus löytää useempia miehiä tyhjentää paineet anonyymisti, vaimo sidottuna huppu päässä näe yhtyjää. Ainut kaikkien täytyy yhtyy paljaalla, ajankin voi sopia tarkoitus yksi mies kerralla. Viimeksi vaimo sidottuna neljätuntia, miehiä kävi vuorotellen viisi jokainen sai naida kunnolla. Pari 50

• Anonyymi
        UUSI

Tuleeko seuraava pesemättömään pesään. M 44

• Anonyymi
      UUSI

Ei kait torttua joka panon jälkeen huuhdella kuluu pian

• Anonyymi
      UUSI

Olis ihana löytää hyvä vakiporukka Satakunnasta.
      Miehiä nyt varmasti saa helpostikin kasaan, mutta se halukas ja kuuma nainen kun olisi.
      M43

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      104
      3374
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      88
      3073
    3. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      20
      1923
    4. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      69
      1896
    5. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      38
      1847
    6. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      21
      1741
    7. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1687
    8. Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!

Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi
      Tv-sarjat
      34
      1429
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1339
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1337
    Aihe