Siis tämä ei koske rakkausasioita.
Vaan kun mua on joskus kiusattu rajusti ja siitä on jääny super pahat traumat.
Oon selittäny sille, mut se suhtautuu silleen " unoha. menneitä juttuja "
Eli se ei ota vakavasti mun huolia ja hätää, haluisin et se pitäs huolta ja halis. Ei nyt jatkuvasti! mutta se vaan ymmärtäis sen...
Jos mä selitän ja mua alkaa itkettämään. Miten vesimies siihen suhtautuu, lähteekö se kylmästi vaan pois? En haluis pidätelläkkään itteäni, vaan näyttää sille tosiaankin miten asiat on.
Voiko vesimies-miehelle näyttää avoimesti tunteensa?
3
465
Vastaukset
- Ei välttämättä...
...mutta vesimies ei ole merkeistä se, joka eniten nauttisi tunteiden pohtimisesta ja puimisesta. Vesimies tarjoaa yleensä rationaalista tukea ja ajatuksia tunne-elämän kiemuroihin. Se ei tarkoita, että vesimies ei ymmärtäisi sinun murheitasi, mutta hän suhtautuu niin omiin kuin muiden suruihin melko objektiivisesti. Jos alat itkeä, vesimies tarjoaa nenäliinan, muttei välttämättä suurta tunteellisen empaattista tukea.
Jos kaipaat nimenomaan päänsilittelyä ja tunnejuttujen analysointia, juttele jonkun muun kanssa. - tunteellinen veskari
Itse olen vesimiesnainen ja saan yleensä aina kuunnella muiden murheita. Loppupeleissä olen ihminen joka kuuntelee, mutta en osaa lohduttaa. Saatan sanoa oman mielipiteeni, mutta siihen se jää. Tosin ehkä johtuen siitä, että olen nainen, niin minuun silti vetoaa kunnon tunteenpurkaukset. Jos toinen näyttää kärsivänsä toden teolla, koitan puhua järkeä, yrittää puhua jotain piristävää ja joissain tilanteissa koitan saada henkilön unohtamaan nuo murheelliset asiat ja keskittymään johonkin iloiseen: vaihdetaan aihetta.
- oiuoiuoi
Tyypillinen vesimies-vastaus. Vesimies ei pysty olemaan läsnä, jos toinen purkaa tunteitaan. Se yrittää lopettaa tunteenpurkauksen just esim vaihtamalla aihetta :( Huoh. Vesimiehelle ei tosiaan kannata avautua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuka oli töllöntyön tekijä?
Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt354236Kotikasvatus siitä se lähtee eli missä meni vikaan että lapsesta tuli puukottaja
Ottakaa muut oppia, normaali kotielämä. Ei liikaa edes hengellisyyttä.482225Kun kohtaat jotain ainutlaatuista
ja upeaa, johon rakastut ehkä ensimmäistä kertaa ihan tosissaan. Sitten sähläät kaiken omien epävarmuuksien vuoksi. Eikö471375- 851210
Mua ahdistaa
Tämä juttu. Miksi nainen torjuit minut vaikka kiinnostuksen merkkejä oli? Eihän tämän jutun olisi tarvinut johtaa sen pi381158Ei tämä enää tervettä oo
Sydän pamppaillen oon jo tunnin meinannu laittaa sulle viestiä... Sormi tärisee lähetä kuvakkeen kohdalla.251126Perämoottoreiden huolto melkoisen kallista
Minulla on tuollainen keskikokoinen perämoottori ja yleistä merkkiä. Kyselin sille keväthuoltoa paikallisista liikkeistä501081Pasi Turunen: Ensimmäisenä Helluntaina ei kastettu sylivauvoja!
Tänään 31.5.2026 Pasi Turunen noin vastasi soittajan kysymykseen! Raamattu EI KERRO ketä kastettiin161945Tanskademarit: ilman risusavottaa ei rahaa!
Näin persuna on pakko ihailla noita Tanskan demareita. Tanskalaisessa sosiaalidemokratiassa ei työtön saa rahaa ellei os175879- 57865