olen työ reissulla kemissä mutta ei irtoo kemistä naista vaikka kuinka yrittää ? Ja olen nuorikin ja hyvän näkönenki vielä kertokaa mistä niitä löytää ja naiset voi ilmiantaa itsensä
mistä saa kemistä naista
kuiva kaupunki
5
2254
Vastaukset
- kemisex
Käy maksullisissa naisissa, kirjoita googleen seksitreffit ja sieltä etsi maksullinen nainen kemistä.
- kuiva kaupunki
pistä linkki
- Terska 17cm
Minä saisin kemistäkin. On hyvä muna ja komee naama ja roppa! Lisäksi olen mukava.
- Kommarinpoika
Ei kemin kommunistitytöt anna pillua kelle vaan,pitää olla aateveli!!Ei ne kapitalistin pasilleja huoli!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2002911
Kysymys muille miehille
Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss632790Kohta katson sun kuvaasi
ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa232142- 691705
- 1431503
Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan
Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a1851442Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?
Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?1121408Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi
jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?1521387- 901314
Martinan bisnekset rajusti tappiolla
Seiska 28.7: nousukiito katkesi, yritykset C-luokkaa.2291211