Op-varkaudessa eräs työntekijä väenvängällä tuputti op-primea asuntolainan koroksi! Olisin asiakkaan halunnut eriborin, mutta ei!
Nyt op-prime laskee 1,35, joo mutta euribor 3kk:ta on 0.5%... Joten varokaa näitä "asiantuntijoita" tässä pankissa!!
http://www.taloussanomat.fi/raha/2012/07/11/op-pohjola-laskee-prime-korkoaan/201233347/139
Op-Varkaus VAROKAA asunnonlainan ottajat!
12
778
Vastaukset
- mnbvcfg
älä valita itse olet hyväksynyt sen....kyllä pankissa osaavat asiat
- oijoi....
Eivätkä osaa! Jos asiakas pyytää tiettyä korkoa, mutta "asiakaspalvelija" intää vastaan ja väittää op-primen olevan parempi vahtoehto, ei pankin virkailijan ole ollut pätevä työssään!
Ikävää, ettei Pohjois-Savon op ole kouluttanut tai edes vaatinut työntekijöiltään KOULUTUSTA ja OSAAMISTA...
http://www.hs.fi/talous/Prime-korko käy nyt asuntovelalliselle kalliiksi/a1305561533821 - avoniaaa
oijoi.... kirjoitti:
Eivätkä osaa! Jos asiakas pyytää tiettyä korkoa, mutta "asiakaspalvelija" intää vastaan ja väittää op-primen olevan parempi vahtoehto, ei pankin virkailijan ole ollut pätevä työssään!
Ikävää, ettei Pohjois-Savon op ole kouluttanut tai edes vaatinut työntekijöiltään KOULUTUSTA ja OSAAMISTA...
http://www.hs.fi/talous/Prime-korko käy nyt asuntovelalliselle kalliiksi/a1305561533821kyllä he osaa....ja heillähän os myös kiinteistövälitystoimintaa....kokonaisvaltaista..
- viikon vitsi..
avoniaaa kirjoitti:
kyllä he osaa....ja heillähän os myös kiinteistövälitystoimintaa....kokonaisvaltaista..
juu, ja varsinkin kiinteistövälitys... muahahahahaaaa! Siinä kanssa asunnonmyyjät juu... Avaavat asunnon oven ja jäävät nurkkaan seisoskelemaan esittelyn ajaksi... Jep. jep. Ei ihme, ettei asuntokauppa käy.
- ei silti kallis
Eipä oo kauaa kun OP prime oli alle euriborin. Ei sitä asuntolainaa kuitenkaan ihan parissa vuodessa makseta, joten kannattaa varautua siihen että kokonaiskorko voi olla jopa 6% tai ylikin. Euribori pompsahtaa aika äkäseen ylös, sitten kun nousevat. Ja mistäs sitä tietää jos väkisin haluaa euriborin että lätkäisevätkin tuplasti isomman marginaalikoron, hyöty häviää sen tien.
- ihan kiva laina
Aaasiakas:
Minä olen löytänyt parhaimmaksi ratkaisuksi lyödä wanhakantaisesti asuntolainan kiinteällä maksulla,jossa aina sama lainan ottamishetkellä sovittu khöm...matalahko korko.En luota noihin boribori vaihtuviin sidonnaiskorkoihin.Itse en ole niin hyvä ennustaja,jotta tietäisin mikä on korkotilanne vaikkapa kymmenen vuoden päästä.Tietysti tuossa systeemissä menettää kai rahallisesti jotain,mutta onpahan vähemmän päänvaivaa.Laina-aika on sovittu pitkäksi,jotenka lainan maksuerä on lähinnä yksi lasku muiden joukossa.Se on helppo ennakoida ja hoitaa.Lisäksi kun rahaa tulee enemmän,lyhennän omaehtoisesti lainaa muutaman tonnin harppauksin eteenpäin.Olen itse pitänyt asiassa aikalailla tiukkaa maksulinjaa.Tietysti joskus suurien hankintojen takia on tiukkaa,niin on ihan hauskaa saada tietää tismalleen kuinka moneen makaronipussiin on siinä kuussa laskujen jälkeen varaa.
Minusta tuo laina-asia on hiukan sama,kuin elintarvikkeiden hinta.Halvin kilohinta ei ole välttämättä se taloudellisin ratkaisu,vaan pakkauksen pieni koko ja sen yksilöllinen kokonaishinta. - ....................
Voi mitä talousneroja tältä palstalta löytyykään. Juuri näiden tietämättömien tallukoiden vuoksi virkailijat on koulutettu myymään kalliimpia vaihtoehtoja:).
- sijoitusneuvoja
op-sijoitusrahastot=buahaabuhahaabuhahahaa
- helibori???
Ja kun on tarpeeksi rahaa niin ei tarvitse miettiä kaikenmaailman korkoja! Sorry, sataa vettä, pitää lähteä takaisin etelään!
- Navitas Kehitys
Saunalautta
- mbnjhuy
kyllä OP on ihan hyvä...melkein paikallinen ja vielä sieltä saa kaikki kiinteistöpalvelut
- Anonyymi
julle
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1221691
Miksköhän mä oon tuolla
Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup161372- 61980
Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TARINALTA ISOISÄSTÄ, JOLLA ON PARTA
Pinnalliset käsitykset korkeammasta Todellisuudesta Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TAR329972- 65826
J miehestä oikeaa
Nimeä ei voi tänne julkaista mutta kannattaa olla varuillaan jos ”aistit” auki t nainen78816- 1770
- 46741
Kysyit firman bileissä..
.. että tulisinko luoksesi yöksi... Oliko se vain heitto. Mitäs jos olisin tullut? Naiselta9671Miksi Suomessa uskotaan Usan kanssa tehtyihin sopimuksiin
Kaikki viestit Usan suunnasta on ollut jo pitkän aikaa sen kaltainen että muiden liittolaismaidenkin sotilaallista autta62658