molimed vs. tena

molimedqueen

Moron! Oletteko huomanneet, onko molimed kestävämpi kuin tena? Joudun käyttää vaippoja päivittäin ja milloin ei oo saatavissa molimedia, olen kokeillut tenaa.

Haittapuolena on, että tena hajoaa nopeammin kuin molimed, muuta eroa en ole huomannut. En tunne ihon kutinaa tai muuta, kun on heikentynyt tunto.

Aiemmin ei tenat hajonneet eli täytteet tulleet repeytyvästä vaipan takaosasta. Mutta ne nyt ovat hajonneet herkemmin. Ja jos ei joka päivä vaihda molimedia, senkin takaosa hajoaa nopeasti. Eli vaippa kestää maksimissaan koossa 12 tuntia. Ja sitten jo alkaa tulla vaippojen täytteet ulos. Huomaa nimittäin että vessan lattialle tai pyttyyn niitä tipahtelee. En tunne muutoin niitä.

Onko kenelläkään vastaavia kokemuksia? Onko käytössä molimed vai tena parempi? Minulla on pääasiallinen syy ulosteenkarkailu, mutta virtsapuoletakin jotain karkaa, vaikka on toisokatetroinnit.

Ja lisääkö vaippojen hajoaminen infektioriskiä? Toistuvia virtsatietulehduksia ollut jo 5 kertaa tänä vuonna. Ja lääkärit ei suostu estohoitoon.

3

439

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vaihtoon

Kannattaisiko vaippa vaihtaa useammin..

• molimedqueen

Ei auta. Laitoskuntoutuksessa oli joka vessakäynnin yhteydessä, hajosi samalla tavalla... vaikka 4 kertaa päivässäkin oli vaihto. Eikö ne ole tarkoitettu kulutusta kestäväksi, mietin välillä... Parasta olis päästä eroon mutta ei voi...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Naisella tisulit, kuin lehemän utarehet

Oli kyllä isot tisulit naisella, kuin lehemän utarehet, vaikka paita oli päällä, niin tisulit erottui.
      Sinkut
      77
      8852
    2. Oliko pakko olla taas tyly?

Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli
      Ikävä
      66
      2845
    3. Nyt tajusin mitä haet takaa

En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä
      Ikävä
      18
      2098
    4. Mitä haluaisit tänään sanoa kaivatullesi?

Onko sydämelläsi jotain?
      Ikävä
      157
      2021
    5. Kemijärven festarit 2025

Onpas taas niin laimea meininki. Eikö tosiaan saada parempia artisteja? ☹️
      Kemijärvi
      21
      1973
    6. Johanna Tukiainen hakkasi miehen sairaalaan!

Viime päivien tiktok-keskusteluissa on tullut esiin, että Johanna Tukiainen on jatkanut väkivaltaista käytöstään. Hän h
      Kotimaiset julkkisjuorut
      138
      1881
    7. Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?

En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?
      Suomussalmi
      30
      1740
    8. Kaksi tyttöä putosi

Minkä takia ne tytöt katolle oli kiivenny?
      Helsinki
      46
      1566
    9. Tekikö mieli laittaa viesti?

Miten on? 😌
      Ikävä
      103
      1502
    10. Salilla oli toissapäivänä söpö tumma

Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen
      Ikävä
      41
      1256
    Aihe