molimed vs. tena

molimedqueen

Moron! Oletteko huomanneet, onko molimed kestävämpi kuin tena? Joudun käyttää vaippoja päivittäin ja milloin ei oo saatavissa molimedia, olen kokeillut tenaa.

Haittapuolena on, että tena hajoaa nopeammin kuin molimed, muuta eroa en ole huomannut. En tunne ihon kutinaa tai muuta, kun on heikentynyt tunto.

Aiemmin ei tenat hajonneet eli täytteet tulleet repeytyvästä vaipan takaosasta. Mutta ne nyt ovat hajonneet herkemmin. Ja jos ei joka päivä vaihda molimedia, senkin takaosa hajoaa nopeasti. Eli vaippa kestää maksimissaan koossa 12 tuntia. Ja sitten jo alkaa tulla vaippojen täytteet ulos. Huomaa nimittäin että vessan lattialle tai pyttyyn niitä tipahtelee. En tunne muutoin niitä.

Onko kenelläkään vastaavia kokemuksia? Onko käytössä molimed vai tena parempi? Minulla on pääasiallinen syy ulosteenkarkailu, mutta virtsapuoletakin jotain karkaa, vaikka on toisokatetroinnit.

Ja lisääkö vaippojen hajoaminen infektioriskiä? Toistuvia virtsatietulehduksia ollut jo 5 kertaa tänä vuonna. Ja lääkärit ei suostu estohoitoon.

3

498

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vaihtoon

Kannattaisiko vaippa vaihtaa useammin..

• molimedqueen

Ei auta. Laitoskuntoutuksessa oli joka vessakäynnin yhteydessä, hajosi samalla tavalla... vaikka 4 kertaa päivässäkin oli vaihto. Eikö ne ole tarkoitettu kulutusta kestäväksi, mietin välillä... Parasta olis päästä eroon mutta ei voi...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      281
      2926
    2. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      57
      2326
    3. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Uskonnot ja uskomukset
      348
      2007
    4. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      115
      1733
    5. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
      Maailman menoa
      112
      1681
    6. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      212
      1375
    7. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      66
      1317
    8. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      68
      1253
    9. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      58
      1232
    10. Rakas nainen ymmärsin

Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl
      Ikävä
      77
      1181
    Aihe