Vaan eipä ole pitänyt lupaustaan vaikka antoi sateenkaaren vakuutukseksi ja merkiksi.
Tulvissa ja niiden aiheuttamissa maanvyöryissä ja varmaankin taudeissakin, kuolee jatkuvasti ihmisiä ympäri maailmaa kuten olette viimeaikoinakin huomanneet. On ollut tsunameja Thaimaassa, Indonesiassa, Japanissa...
Merenpinta jatkaa nousuaan ja monet saarivaltiot "alankomaat" ovat vaarassa tulevaisuudessa. Monet saarivaltiot mitä todennäköisimmin hukkuvat kokonaan veden alle.
Tarttis tehrä jotain Iso-J.!!!!!!
Jumala lupasi, ei enää vedenpaisumusta!
8
54
Vastaukset
Jep, tiekin on tulvan vallassa ja joutuu kiertämään reilut 10 km ylimääräistä kauppaankin kesäpaikalta kun ei ole traktoria tai maasturia. Ja lisää sadetta on luvattu.
Joku kyläläinen tehnyt kai syntiä ja nyt saavat kollektiivisen rangaistuksensa kun pellotkin ovat paikoin muuttuneet järviksi.- satkaa
sateenkaari on helppo luoda puutarhaletkulla keinotekoisestikin. sekin on ilmeisesti vakuutus jumalalta sitten
- EL.a ,.K:IM
cgxkg
Kannattaisiko ensin lukea aiheesta. Puhe oli, ettei KAIKKIA enään hukuteta.- påik
Kerro lisää. Kenet sitten hukutetaan, (jumala hukuttaa) ja miksi? Mitä pahaa tsunamin uhrit olivat tehneet, entä pienten saarivaltioiden asukkaat, entä hollantilaiset?
- tietoa löytyy
påik kirjoitti:
Kerro lisää. Kenet sitten hukutetaan, (jumala hukuttaa) ja miksi? Mitä pahaa tsunamin uhrit olivat tehneet, entä pienten saarivaltioiden asukkaat, entä hollantilaiset?
Lue ensimmäinen Mooseksen kirja, niin tiedät.
- EL.a .K:IM
ambulo kirjoitti:
kaikkia?
ambulo
1Moos 9. `vedet eivät enään koskaan paisu tuhotulvaksi hukuttamaan kaikkea elävää`. - EL.a .K:IM
påik kirjoitti:
påik
Mua ei hukutettu. Mä menin kakarana pelastusliiveistä huolimatta kuin kivi joen pohjaan. Oltiin kanoottiretkellä aika vuolaassa virrassa. Just kun mä pääsin `tunneliin` niin mut vedettiin ylös sieltä. Rehellisesti sanoen. Silloin jouduin shokkiin, että mut kiskottiin ylös sieltä. Mä olisin halunut jäädä sinne. Nykyään näen asian toisin. Olen kokenut hyvän elämän sen jälkeen. Olisin jäänyt paljosta paitsi, jos silloin olisi ollut aika lähteä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku604556Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt352089Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1621492Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti481472- 1651468
Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.2581257Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm1961174- 2031112
- 801037
- 631011