Jos mies ei suutele?

Tombob

Mulla on jonkinnäköinen juttu yhden miehen kanssa. Tähän mennessä tämä on ollut vain molemminpuolista avautumista ja seksiä, joten en oikein osaa kysyä mieheltä, miksei tämä suutele. Suukkoja satelee kyllä kaikkialle vartaloa, mutta jos haluan suudella suulle, saan ottaa sen häneltä puoliväkisin. Mikä tämä juttu oikein on?

Olen kuullut, että monet miehet eivät halua suudella huoria, ja että monet prostituoidut eivät myöskään halua suudella asiakkaitaan. Miksi näin? Eihän tällä nyt välttämättä ole mitään tekemistä oman tilanteeni kanssa, kyllä minä sen tajuan. Mutta jään kuitenkin ihmettelemään.

10

594

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jonna75

      juota sille es! toimii aina :)

    • bonnieh

      Haha! Se on varattu, joka viilentää omatuntoaan sillä ettei suutele sua. Tai haluu vaan tosiaan panna ja on sitä mieltä, et 'jos niitä suutelee, ne rakastuu' = haluu päästä eroon helposti...

      • Tombob

        Kiitän spekulaatiosta! Jotain ton suuntasta itsekin epäilisin, mutta kun ei ymmärrä noita miehiä, niin ei ymmärrä :D

        Ei mua haittaisi, vaikka oiskin varattu, kun ei sen kummempia tunteita tähän suhteeseen muutenkaan oikein tunnu kuuluvan (eli lähinnä hyvää seksiä). Musta se on sen miehen oma valinta, jos pettää, eikä mun, mutta vois nyt ees kertoa mulle. Ei ois kiva, kun joku päivä tulis yllättäen kadulla turpiin joltain tuntemattomalta naiselta, koska oon "vienyt sen miehen" tai muuta paskaa. Ehkäpä mä uskaltaudun kysymään tästä vielä.


      • kissmeplease12

        kyllä nää on avartavia nämä ihmisten kommentit. Itse taidan olla aika kokematon, kun pitkästä suhteesta vuosi sitten eronnut. Rakastan suutelemista, se vaan on ihanaa, jos on oikea kumppani. Minä taas ajattelin, että miehen mielestä seksi, siis yhdyntä olisi pettämistä. No koskaan en avioliiton aikana mennyt kenenkään kanssa sänkyyn, mutta apua joskus tuli suudeltua jotakin...se olikin siis tosi väärin!!! Eikä aina ihan kevyesti vain, usein kyllä alkoholi pahus oli kuvioissa jotenkin näissä kohdin...

        Ero on takana ja sillä tavalla. Nyt uusi suhde, ensin ihan vaan harrastuksen parissa ja nyt sitten tapailtu muissa merkeissä, ei ihan voi harrastukseen enää liittää...halaamme, ei seksiä, mutta ei vielä yhtään suudelmaa...no hän on naimisissa, mutta muuttanut muutama kuukausi sitten erilleen. Itse olen asunut jo yksin pidempään.

        Jätänkö tapailut ? Täällä kun saa ainakin toiset aina niin hyviä ohjeita, voisiko joku neuvoa minuakin? Vai onko minun osa olla laastari tässä elämässä ja tässä kohtaa...


    • …miehet ei suutele

      Vanha totuus on, että ”panomiehet ei suutele”, se pitää edelleen paikkansa. Sanonta tarkoittaa nimenomaan suulle suutelemista, haittaaks se?
      Älä turhia ihmettele vaan nauti elämästä kun olet löytänyt tosimiehen kumppaniksesi.

    • rA

      Itsellä ongelma että ensin kyllä suuteli kovastikki mutta yhtäkkiä veti todella viileen linjan eli suutelot loppu kerrasta... kuka näistä miehistä nyt sit tietää?

    • riuttala76

      No mä kyllä tykkäisin kaunista naista suudella, mut meni vähän maku 20-vuotiaana kun ekan opintolainani turvin ostin erään kauniin stripparin ja kun alettiin seksiä harrastamaan niin tajusin hyvin pian että hän ei halua suudella. Maksoin kyllä reilummin, kuin olen koskaan maksanut. Meni vähän maku suutelemiseen. Oon mä dokumenttejakin nähnyt joissa prostituoidut ovat suoraan sanoneet et suutelemisesta he eivät tykkää.

      • riuttala76

        Enpä ole sen päivän jälkeen naista suudellut jos ei itse ole aloitetta tehnyt. Sen verran rahaa siihen sinänsä kauniiseen ja mukavaan naiseen sijoitin.


      • hooligan
        riuttala76 kirjoitti:

        Enpä ole sen päivän jälkeen naista suudellut jos ei itse ole aloitetta tehnyt. Sen verran rahaa siihen sinänsä kauniiseen ja mukavaan naiseen sijoitin.

        Eipä mulla itelläkään oo älyttömän hyviä kokemuksia suutelemisista. Naiset jotka tupakoivat maistuvat usein tuhkakupeilta ja näin ollen meinaa heti nousta oksennus kurkkuun, eikä sitä nyt naiselle kehtaa sanoa että maistut pahalta tuhka-astialta. Muutamilta tytöiltä olen suuteluitte jälkee saant kauhean kuumeen ja kurkkukivun muutamaks päiväks. Toiset naiset tuppaavat tarjoomaan kieltä aina kurkkuun asti, niin ettei meinaa henki kulkea. Täs voi olla pien vaikkutava tekiä minkä takia itse pyrin välttämään suutelua tänäpäivänä suhteessa kuin suhteessa.


    • WhateverNevermind

      Hei aloittaja.

      Minulle on miespuoliset kaverit sanoneet, etteivät halua suudella "panoja", että suuteleminen kuuluu siihen jos välittää toisesta.. Olisiko siinä syy?

      Olen kyllä itse kuitenkin tavannut kundeja, jotka tulevat heti kielensä kanssa suuhun, vaikkei mitään muuta olekaan tarjolla.. :D

      Ota näistä nyt sitten selvää.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 126
      3339
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      91
      3071
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2318
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      27
      1814
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1678
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1539
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      18
      1514
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      29
      1456
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      20
      1427
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      81
      1365
    Aihe