Lääkäriaika! Help. :(

Oksenteleva

Voiko oksentelua huijata jotenkin niissä laboratio testeissä. Se ääliö lääkäri sanoi että jostain pystyy näkemään jos oksentelee ja mulle tehään se. Kukaan ei siis tiedä että oksentelen, oon vaan pokkana kieltäny kaiken.

Voiko siis olemalla vaikka viikon oksentamatta ni sitte ei näy se että oon oksennellut? Help. :( Se aika on pian, ja oon ollut nyt viikon oksentamalla ja syöny ''normaalisti'', eli paljon.

8

362

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • oksenteleva

      pliis.. auttakaa )-:

    • oivoih

      kai jostai arvoista näkee, että ne ei ihan kunnossa oo... mutta ei sitä varmaan ihan suoraa näe, että hei sinä oksentelet! en kyllä iha osaa sanoa.

    • hungryneverdie

      mulla oli koulussa perusterveyden tarkastus ja bulimiaa oon sairastanu neljä vuotta mut en koskaan oo missää hoidossa ollu vaikka oon 170 cm pitkä ja alimmillaan painoin 41 kg. Sit sielä kouluterkkarilla se mittäs mun hemoglobiinin ja se oli 45 mikä on ihan järkyttävän alhainen. Joudin tiputukseen ja kaheks yöks sairaalaan ja säännölliseen HG mittauksiin sillointällöin, sekä rautavalmistetta. Verikokeista tuli aina raportti postitse kotiin ja yhteen oli lääkäri kirjottanut että epäilee bulimiaa, kun ilmeisesti suola-neste tasapaino ihan näytti varmaankin olevan sekaisin. Kyllä ne lääkärit sen huomas varmaan ulkoapäin että viimeistään siitä verikokeesta, vaikkei kukaan sitä erityisemmin sanonut. Ehkä koitti vihjasta kysymällä että miten suhtaudun syömiseen, oksentelenko, liikunta... ym. Kiertelin valehtelemalla että olen niin kiireinen etten ehdi syömään ja liikun hirveesti. Vaikka asiahan on päin vastoin. En muuta teekkään kun kaiken vapaaaikani mietin ruokaa, ahmin ja oksennan.

      • oksenteleva

        Eli mulla perjaatteessa ois vielä mahdollillista jatkaa tätä valehtelemista. Tätä oksentelua on ollu pian kaks vuotta ittelläni.


    • sairasteleva89

      Hei! kyll ne lääkärit todennäkösesti sen saa selville, mutt mitä se haittaa, luulenpa ett helpompi myöntää että sairastat bulimiaa.
      itekki luulin ja pelkäsin kertoa lääkärille ett mulla on bulimia. Olihan se vaikeaa ja se häpeä :( mutta sain apua, ne ymmärtää, sitä varten ne auttaa, kertoo suoraan miten asiat on. on paljon helpompi itelläki olla.
      ja mikä parasta saa apua! :) luulen ett sä haluat kuitenki parantua

    • c----

      Ite sain kanssa tietää että multa otetaan verikokeet noin viikko-pari ajoissa, ja söin sen ajan vaan kunnolla ja suht paljon kaikkea ns terveellistä suolasta ruokaa, eikä missään näkyny mitään.

    • tyhmät :D:D

      Ihqu daa "syömishäiriö on muotii" pissikset. ei oksentaminen näy missään verikokeissa, ei se veriarvoihin vaikuta, vatsahapot vaan syövyttää hampaat ja ruokatorven. Bulimia vaikuttaa veriarvoihin vasta sitten jos oksentaa kaiken syömänsä, niin ettei kroppa saa mitään ravintoa. Ja silloinkin vaikutus on sama kuin esim tiukalla laihdutuskuurilla tai paastolla. Ei oksentamista näe suoraan mistään testistä 0.o

      • Ei jumalauta...

        Et ilmeisesti tiedä asiasta yhtään mitään, ja vaikutat tekstisi perusteella itse enemmän siltä "tyhmältä pissikseltä". Veriarvoista näkyy oksentelut, nimenomaan suola-arvoista.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      202
      8009
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      42
      4552
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      28
      2210
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      19
      2109
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      28
      1925
    6. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      40
      1795
    7. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1726
    8. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      22
      1699
    9. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1633
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      39
      1448
    Aihe