Qvanttitason ilmiöt sotivat rajusti vastaan evoluutioteorian "vahvin selvityy heikoin karsiutuu" mekanismin pääprinsiippiä joka perustuu ei - muuhun kuin serkkunsanaijan rotu-opin kehitysPäällikön charles Darwinin houreisiin kuumeuniin, jotka mies kehitti syötyään sienä kalapagossaarilla.
Ei evoluutio ole oppi otettavissa tosi perustein sillä niinhän Sanakin sanoo että ei ovuluutiota ole
Evoluutioteoria ei pysty selittämään quanttitason ilmiöitä!
11
168
Vastaukset 11
- spällymälöö
Tyttökulta, ei sen ole tarkoituskaan.
Vahvin ei selviydy, vaan sopeutuvin. Tuo vahvin selviytyy houre on teidän uskovien omaa keksintöä.
Trolli taidat olla.- huutonaurua
Tyypillistä kretulaisuutta: ensin keksitään mitä vihollinen mukamas tarkoittaa, ja sitten todistellaan sillä valheella miksi vihollinen on niin väärässä ja vihattava.
> Sanakin sanoo että ei ovuluutiota ole
Eipäs sano. Enkä usko että Sana tunnetun vanhakantaisena puhuisi mitään myöskään evoluutiosta tai ovulaatiosta.- samoilla linjoilla
Gravitaatio-teoria ei pysty selittämään kattavasti, miksi aamukakkani ei ollut vihreä vaikka olin syönyt herneitä!!! Hahaa, näin me siis TODELLISUUDESSA leijummekin ilmassa kuin enkelit vaikka tiedemisten palkattu salaliitto on yrittänyt vuosikausia valehdella meille että paitsi elämme, myös ovuloimme tiukasti maan pinnalla gravitaatiovoimien orjina!
Trolli
- evo-oppi kukistuu
Jos maito PASTROITUU niin voiko/ onko turvallista antaa PASTOROITUNUTTA maitoa lapselle?
ONko siinä Pedofilosoitumisen vaara, koska EvankelaisLuterilaisuus voi saastuttaa maidon? - evo-oppi kukistuu
Ovuluutiota ei ole? No, sitten Raamatun ainoa Neisyt oli Jeesus
Kiitos ja anteeksi
t. avaaja - hehheheh
Varsin huvittava trolli. Ihan vain epävarmoille sivustaseuraajille tiedoksi, oikein krijoitettuna quantti kirjoitetaan kvantti.
- jyr
mutta evokki pallihikiaivo ,,, kirjoitetaan ihan Mäntti
hähähähähähäheeheheheheohohhoh - pauli matti juhani
jyr kirjoitti:
mutta evokki pallihikiaivo ,,, kirjoitetaan ihan Mäntti
hähähähähähäheeheheheheohohhohjyri jyri, älä tyri. jyri tee joskus miehen työ.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Törkeä petosepäily Suomussalmella
Uutisoi maikkari. Uhrin nimiin on nostettu pankkilainaa, hänet on saatu sijoittamaan hevosiin ja ostamaan autoja. Ei ta743115Poliisi etälamautti, sitten pahoinpiteli
Vaikeasti kehitysvammaisen niin vakavasti että kuoli pian sairaalassa. Ei osannut kehitysvammainen heti noudattaa polii3711164Mies, olen pahoillani kun olen kuvitellut
Että pitäisit minusta. En sitä mistään tähdistä kuitenkaan lukenut, mulle vaan tuli jostain semmoinen tunne, kun itse ty65805Anni Ihamäki saa tylyä kommenttia TTK:sta - Erityisesti tämä "vääryys" ärsyttää
Kaikille ei ole mieleen se, että Anni Ihamäki on mukana uudella Tanssii Tähtien Kanssa -kaudella. Ihamäki saa varsin ty32779Mitä et ole valmis sietämään ihmissuhteissasi ja miksi?
Aiemmin jo kyseltiin mitkä vaatimukset olivat mielestänne liiallisia. Kyselläänkin nyt sitä, että millaisilla asioilla s263666Päivän Riikka: Pandan suklaatehdas Jyväskylästä Viroon
Menkää töihin! Viroon! --- Liki sata vuotta kestänyt suklaantuotanto makeisvalmistaja Pandan tehtaalla Vaajakoskella pä145613Tiesitkö? Vappu Pimiän ensimmäinen aviomies ei ole Teemu-rakas
Vappu Pimiä on tätä nykyä naimisissa Teemu Huuhtasen kanssa. Pimiä on toista kertaa naimisissa, sillä ensimmäinen liitto19589Älä nyt ylikuormitu vaikka sinusta pidänkin rakas nainen
Tiedän, että olet minulle oikea. En halua pilata tätä juttua malttamattomuudella, mutta epäilen. Haluan vain olla lähel31568Sysmä tarvitsee päätöksiä
Sysmä tarvitsee päätöksiä – ei p*anjauhantaa** Kirjoitan kuntapolitiikan ulkopuolisena tarkkailijana. Sysmän poliittinen17525Älä katoa elämästäni
Kävelyllä mietin olisitpa varjo takanani vierelläni sivullani Älä katoa koskaan ole siinä pidä kädestäni kiinni ole kan30518