Siis kyllä on raivoistuttavaa lukea täällä jotain naurettavaa analyysia, että ADHD johtuisi kasvatuksesta yms..!! Kyllähän nykypäivänä on vähän sellaista, että kaikki vähänkin vilkkaat ja keskittymiskyvyttömät "luokitellaan" ADHD tapaukseksi. Mutta se ei tarkota sitä että se johtuisi kasvatuksesta!! Välillä tuntuu että ihmiset eivät edes tiedä mitä ADHD tarkoittaa. Minulla on itse todettu ADHD ja voin kyllä kertoa että jos ADHD ei olis olemassa olisin onnellinen.. vai olisinko? En! ADHD on osa minua. Jos minulla ei olisi sitä 25% omasta itsestäni katoaisi. ADHD ei ole vamma tai vika enemmänkin luonteenpiirre jonka takia minun on vaikea toimia samanlailla kun muut. Muistakaa hyvät ihmiset erillaisuus on rikkautta!!
Vastaukset 2
- Bibsake
No tässä on asiaa ADHD:stä että porukka tietää jos ei ole ottanut selvää siitä.
http://www.janssen.fi/bgdisplay.jhtml?itemname=adhd_about&gclid=CJ3tyeSelbECFccecgodOBdHeg - mummeli
Juu 58 vuotta takana,adhd tulos positiivinen n.3 vuotta sitten testinä tehtynä, samoin lapsellani sama " vika " ja pakko-oireinen yhtymä kaupanpäälle.
Erittäin tarkkaa työtä olen tehnyt yli nelkyt vuotta, vaati paljon voimia jaksaa keskittyä ja tehdä virheetöntä tulosta. Meilläkin työpaikalla naureskeltiin adhd vitseillä minunkin kuulteni,en tullut sanoneeksi vitsien vääntäjälle,että adhd kanssa eläessä ei "vitsitä" yhtään. Ja varmasti tiesivät minun adhd:sta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 51831
Haluatko mies mennä naimisiin melko pian, ku ollaan kohdattu?
Mä haluaisin mennä mahdollisimman nopeesti....💍83771Martina Aitolehti veti kohtalokkaat hääkännit - Alttarilla ikävä temppu Esko Eerikäiselle
Ex-pariskunta Aitolehti ja Eerikäinen pitävät yhdessä Martina & Esko podcastia. He ovat kertoneet kansalle mm. hääaamust14681Vappu Pimiä lataa suorat sanat TTK-lähdöstään - Yksi asia elämässä muuttui pysyvästi
Vappu Pimiä astui pois Tanssii Tähtien Kanssa -juontajan pallilta viime syksynä. Pimiällä oli pitkät perinteet TTK:ssa,2654Vain elämää: Silmiinpistävä muutos heti ekassa jaksossa - Onko tämä hulppeampi kuin entinen?
Vain elämää on totuttu näkemään Hirvensalmella sijaitseva Satulinna. Uudella kaudella kuvauspaikka muuttuu Calliolaksi.1554- 56541
- 70523
Onko naisten "ahdisteluhysterian" kulttuuria kritisoivat miehet itse ahdistelijoita?
Tällaisen kuvan saa, kun tästä aiheesta tekee aloituksia: aina luullaan, että "ahdisteluhysteriaa" kritisoiva mies on it183522Sinulle jota kaipaan!
Tunnen sinua kohtaan jotain, mitä en enää osaa selittää pelkällä ihastumisella. Se on kiintymystä, kaipuuta, romanttista24486Ihmettelen tämän palstan naisia
Kun ne uskovat olevansa jotain niin ihmeellistä ja hienoa. Ja että kaikki naiset on niin upeita ja hienoja. Että mistä83479