Siis kyllä on raivoistuttavaa lukea täällä jotain naurettavaa analyysia, että ADHD johtuisi kasvatuksesta yms..!! Kyllähän nykypäivänä on vähän sellaista, että kaikki vähänkin vilkkaat ja keskittymiskyvyttömät "luokitellaan" ADHD tapaukseksi. Mutta se ei tarkota sitä että se johtuisi kasvatuksesta!! Välillä tuntuu että ihmiset eivät edes tiedä mitä ADHD tarkoittaa. Minulla on itse todettu ADHD ja voin kyllä kertoa että jos ADHD ei olis olemassa olisin onnellinen.. vai olisinko? En! ADHD on osa minua. Jos minulla ei olisi sitä 25% omasta itsestäni katoaisi. ADHD ei ole vamma tai vika enemmänkin luonteenpiirre jonka takia minun on vaikea toimia samanlailla kun muut. Muistakaa hyvät ihmiset erillaisuus on rikkautta!!
ADHD:ta ei ole yms..
2
150
Vastaukset
- Bibsake
No tässä on asiaa ADHD:stä että porukka tietää jos ei ole ottanut selvää siitä.
http://www.janssen.fi/bgdisplay.jhtml?itemname=adhd_about&gclid=CJ3tyeSelbECFccecgodOBdHeg - mummeli
Juu 58 vuotta takana,adhd tulos positiivinen n.3 vuotta sitten testinä tehtynä, samoin lapsellani sama " vika " ja pakko-oireinen yhtymä kaupanpäälle.
Erittäin tarkkaa työtä olen tehnyt yli nelkyt vuotta, vaati paljon voimia jaksaa keskittyä ja tehdä virheetöntä tulosta. Meilläkin työpaikalla naureskeltiin adhd vitseillä minunkin kuulteni,en tullut sanoneeksi vitsien vääntäjälle,että adhd kanssa eläessä ei "vitsitä" yhtään. Ja varmasti tiesivät minun adhd:sta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja2072814Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1672501Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot1061162- 66968
Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies119962Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait267942Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka317909Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a20899Lapsien pakko kasteesta on luovuttava.
Eikö olisi parempi siirtää kaste rituaali rippikouluun,kun 15v.tietävät jo itse haluaavatko tulla kastetuksi juutalais-k505852Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap22758