Pankkien kilpailutus!

Kova kilpailu!

Jos kyselen muilta kuin omalta pankiltani lainatarjouksia, tarkistavatko he tietoni omasta pankistani? Muuten ei haittaa mutta ku aikasemmin pankinjohtaja tyrmäsi lainan ja nyt muilta tarjouksia pyytäessä ihan soitti kotiin...!!Aikasemmin oli sitä mieltä että tätä taloa ei kannata ostaa ja nyt ku "varmuuden vuoksi" varasin ajan omaan pankkiin niin seuraavana päivänä soitteli ja varmisteli tapaamisaikaa ym...Että selvittääkö muut pankit historiaani nykyisestä pankistani ja se tulee pankinjohtajan tietoon ja hän sitte näin soittelee perään ja varmistelee että varmasti tulen? Eräs kilpailutettavista pankeista kävi kotoota asti hakeen kopioimani paperit lainatarjousta varten!! Että kova kilpailu tuntuu olevan vaikken iso asiakas olekaan, aina asiani hoitanu...Ennenki ollu tapaamisia, muttei oo perään soiteltu..

5

272

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kova kilpailu!

ei tieten kellään kokenusta...

• Laki kieltää..

Ei tarkista, eikä voisikaan, koska pankit eivät luovuta toisilleen tietoja asiakkaasta.

Jo laki tämän kieltää, eli pankkisalaisuus.

Ainoastaan määrätyt viranomaiset saavat pankista tietojasi, esim ulosottoviranomainen, poliisi määrätyissä tapauksissa.

Tuota kotoa hakemista en oikein kyllä usko, ellei kyseessä ole jokin tosi pieni paikkakunta.

• mätä tase

Pankkisalaisuus on nykyisen talouskriisin alku- ja juuri.

Asiaks voi kulkea vaikka kymmenen eri pankin konttorit ja tehdä tuhoa vaikka kuinka paljon ennnen kuin ne muut pankit tietää mitä tapahtuu!

Julkinen ja yhdenmukainen asiakasluokitus olisi asiakkaan kannalta ns. vieras taho pääsisi asiakkaan tietoihin ennen kuin asiakas tekee "oikeustoimea" aiemmin itselleen kokemattoman tahon kanssa.

Pankit ja niiden luottoyhtiöt rakastavat salaisuuksia niin paljon, että niiden taseet on täynnä mätää!

Jos ´pankin R, asiakas menee pankkiin X ja pankissa R on vaikka 80 000e lainaa jota on maksettu vaikka 20 000e ja aikaa on mennyt 5 vuotta, niin kyllä siellä paskassa asiakkaassa on jotain muutakin vikaa, että haluu lähtee "kilpailuttamaan" pankkia.

Entä jos pankit alkais kilpailemaan asiakkaista ja heittäs paskat ulos....

• tasantase

"Mätä taseelle". Ei pankkisalaisuus ole kriisin alku. Jos asiakkan talous kuralla niin tiedot näkyy luottohäiriöinä, jotka aina tarkistetaan lainan hakijalta.

Pankit kilpailevat jo nyt asiakkaista...ja vain hyvistä asiakkaista...ei siis lainan hakijoista koska ne rasittaa pankin tasetta. Nyt ei asiakkaat kilpaile marginaaleista vaan siitä mistä ylipäänsä saisi vaikka as.lainaa tai kulutusluottoa. Vakuutta täytyy olla 100%. Pankit eivät rahoita tänään riskiasiakkaita eivätkä tingi omista marginaaleista.

• Näin meillä!

Siis pankithan kilpailee asiakkaista! Ja kyllä, paperit haettiin kotoa asti. matkaa kertyi 80 km. Me ei olla paskoja asiakkaita koska kilpailutetaan vaan koska korot, lainanhoitokulut, palvelumaksut ja esim. takaukset vaihtelevat todella paljon eri pankkien välillä! Kokeilisit itse ennen ku muita haukut! Me emme ole riskiasiakkaita, kaikista kolmesta laina myöntyi helposti, kun tulot on kohillaan ja kaikki muukin rahaliikenne hyvin hoidettu.niin se vaan on, että kun sen kilpailijan tarjouksen laittaa pöytään, alkaa ne marginaalit pudota...Ja nyt kotona rauhassa katson mikä edullisin, parhaat lainaehdot, ja kaikki muut......Että näin meillä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      76
      3418
    2. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      75
      3137
    3. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      68
      3012
    4. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      66
      2671
    5. Oliko pakko olla taas tyly?

Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli
      Ikävä
      44
      2182
    6. Olen niin yksinäinen...

... puhukaa mulle jotain kivaa 🥺
      Ikävä
      61
      1739
    7. Huomenna heitän järjen

romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,
      Ikävä
      25
      1707
    8. Lähtisitkö nainen

🚐Reissuun matkailuautolla🤔 👋😎❤️
      Ikävä
      35
      1705
    9. Hyvää huomenta

Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.
      Ikävä
      18
      1689
    10. Perjantai-ilta ootko nainen menos

Bilettää löytyyks jäbii? Tai jotain muita
      Ikävä
      60
      1628
    Aihe