Pikku G pois maanpäältä!
PIKKU G POIS!!!!!!
7
571
Vastaukset
- on!!
pikku gee pitäs oikeesti heittää vittuun täält.
- art
noh en mä nyt tiiä pitäskö sitä mitenkää "poistaa maan päältä" se on kuitenki ihminen niinku me muutki! ja noh.. myönnän kyllä etten itekkään tykkää pikku g:stä artistina, mut minkäpä sille mahtaa.. antaa pojan olla ja eihän sitä tarvi kuunnella jos siitä ei pidä! jotenka antaa sen vaan olla..onhan niitäkin ihmisiä jotka siitä dikkaa..
- iisisti
Oottakaahan nyt vuosi tai pari niin ei kukaan siitä puhu. Tosin.. joku yhtä kamala peelo tulee sitten yleensä tilalle.
- Mikko
Hehee. Näinhän se aina menee... Tänäkin vuonna Tuisku, ensi vuonna joku muu
- joo
pikku g on huono mutta voit tunkea tuon nörtti-ilmaisun sinne henkilökohtaiseen USB-porttiis. peelo siis.
- Minka
Onko sulla jotain hyvää syytä MIKSI se pitää saada pois maan päältä?
- pikkuGfani
hei haloo! ei kukkan pakota teitä kuunteleen pikku g.tä! Mun mielestä se tekee vitun hyvää musaa ja koko jätkässä ei oo MUN mielestä mitään valittamista! Tuisku sais kyl lentää pois pinnalta. no joo tuo oli mun mielipide, sanokaa te mitä sanotte. Pikku g 4-ever!!!!!!!!!!!!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle573451Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖472816Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt1482630Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle572321Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me3572053- 1561704
- 761495
vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos231338Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.381293- 241174