Vähän kavereita mutta silti facebookissa

yksinäisiä?

Miksi joillakin on alle 150 kaveria facebookissa, jopa niinkin vähän kuin 20-100?
Miksi sellaiset ihmiset liittyvät facebookkiin kun normaalikäyttäjällä on 200 kaveria?

42

3053

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ..

Alle 500 kaveria on tosi luuseri.

• Voi pieniä luonnevikaisia lapsia. Silläkö itsetunto kohoaa,kun on 2500 fasebook-"kaveria", joista ei tunne kun pienen osan. Voi jeesus kun käy sääliksi. Vaikka provoja onkin niin vituttaa. Miten monen kanssa feisailette päivittäin?

• poeka_96
        opel12 kirjoitti:

Voi pieniä luonnevikaisia lapsia. Silläkö itsetunto kohoaa,kun on 2500 fasebook-"kaveria", joista ei tunne kun pienen osan. Voi jeesus kun käy sääliksi. Vaikka provoja onkin niin vituttaa. Miten monen kanssa feisailette päivittäin?

Eiköhän toi ''Alle 500 kaveria on tosi luuseri.'' ollu tarkotettu sarkasmiksi :) Miksi ihmiset on nykyään niin kauheen totisia ja luulee, et kaikki, mitä kirjotetaan, on tarkotettu juuri suoraksi totuudeksi :D

• poeka_96 kirjoitti:

Eiköhän toi ''Alle 500 kaveria on tosi luuseri.'' ollu tarkotettu sarkasmiksi :) Miksi ihmiset on nykyään niin kauheen totisia ja luulee, et kaikki, mitä kirjotetaan, on tarkotettu juuri suoraksi totuudeksi :D

Tietysti sen takia, että joku,joka on jatkuvasti päivästä toiseen, iloisella päällä. Että hän saa kysyä, miksi ihmiset on niin kauhean totisia? Ja lisäksi sen takia,kun olen sen verran yksinkertainen.

• aikuistunut!!

Ajatteletteks te tosiaanki noin vai oliks tää joku vitsi? Itellännekö on sit satoja kavereita facebookissa ja tunnette olevanne sen vuoksi muita parempia? Voi älynjättiläiset....... O_O

• jan ne

Minulla on 270 kaveria ja voin sanoa olevani normaali

• elämä muualla

Minulla 15 ja voin myös sanoa olevani normaali.
        Kaverini eivät ole facebookissa.

• jämäposse
        elämä muualla kirjoitti:

Minulla 15 ja voin myös sanoa olevani normaali.
        Kaverini eivät ole facebookissa.

jos kaverit ei oo faces, ni sit oot joku mummonrutkula

• elämä SILTI muualla
        jämäposse kirjoitti:

jos kaverit ei oo faces, ni sit oot joku mummonrutkula

Moi teini. Miten voin olla mummonrutkula kun oon FACES? :D Pyydä mummooskin sinne, varmaan enemmän kavereita kun mulla. Ai niin.. rutkuloiden kaverit on muualla. Faces on vaan teinejä.

• nofbnolife

Jos henkilöllä on 200 fb-kaveria, kuinka kauan kestää että hän on pitänyt ainakin kerran kontaktia jokaiseen? Onko sulla fb-kavereita joihin olet pitänyt kerran yhteyttä ja sen jälkeen tämä henkilö on jäänyt pelkäksi, kaveri numero XX.
      Ethänsä millään pystypitämään yhteyttä niihinkaikkiin!

• aikuistunut!!

Voiko muka sen perusteella arvioida miten monta pärstää löytyy jostain facebookin kaverilistalta, et onko ihminen normaali vai epänormaali?

Kaikki eivät edes halua haalia sinne liikaa kavereita ja itse käytän sitä kommunikointivälineenä sellaisten ihmisten kanssa, joita en pysty tapaamaan pitkien välimatkojen takia. Heidänkin kanssaan mieluummin juttelisin vaikka mesessä tai skypes, mutta he käyttävät vain facea... Jotenkin ärsyttää facebookissa joidenki ihmisten hirveä itsensä esilletuominen.... Olenko jotenkin epänormaali, kun itsellä on vain 50 kaveria, en mielestäni?!!

• Olenko normaali?

"Kaikki eivät edes halua haalia sinne liikaa kavereita"

Kaikkia ei edes kiinnosta koko feisbuuk.

• minämyösolennormaali

Samaa mieltä kanssasi "aikuistunut" mulla on vähemmän kavereita kun sulla facessa,ja silti on sellasia siellä joukossa joide kanssa en ole koskaa kommentoinu mitään, pidän yhteyttä n12-15 tyyppiin sielä, ja olen kyllä ihan normaali tapaus, ei se määritä sua ja sun elämää miten monta kaveria sulla facessa on!!!!!!!!!!! Mua ärsyttäää just se sielä ku joka ikisestä ruuasta ja leipomisesta otetaan kuva, ja kaikesta mitä tekee....ja sitte odotetaa niitä tykkäyksiä, voi prkle.....kyllä on tosi huono itse tunto ihmisillä ku koko ajan pitää kerätä niitä tykkäyksiä...stna...!!!!

• ..maus..

Mulla on 14 facebook kaverii joista yhtä en edes tunne?????? Toiset noin 10 kpl ei sitten facebookissa olekaan eikä mene. Ne mä tunnen paremmin.

• 18+2

Riippuu aika paljon siitäkin kuinka pitkään on ollut naamakirjassa. Jos olisin liittynyt joskus silloin alkuaikoina vuosia sitten, niin omakin lukemani liikkuisi siellä parin sadan tietämillä helposti. Opiskeluikoina noita kaverin kaverin kaimoja pyöri nurkissa jatkuvasti ja vanhoilla kamuilla näkyy olevan mitä omituisempia kaverikytköksiä ihmisiin, joita he hädin tuskin edes tuntevat jotain satunnaista bilekytköstä lukuunottamatta.

Mutta kun satuin liittymään vasta jälkijunassa joku aika sitten, niin lukema liikkuu vain muutamissa kymmenissä. Ja näistäkin oikeassa elämässä tapaan vain muutamaa edes silloin tällöin. Varmasti saisin enempikin vanhoja puolituttuja FB-kamuiksi kysymällä, mutta piruako minä teen sadalla FB-kamulla, joiden kanssa en ole edes jutellut vuosiin?

• kaverin kaveri

Facebook-kamu on se joka näkee kaikki päivityksesi ja valokuvasi.
      Jossakin vaiheessa kannattaa pitää koko profiili julkisena, koska silloin varoo ehkä enemmän mitä julkaisee 200:lle heidän kavereilleen.

• aikuistunut!!

Itse kyllä olen monta kertaa miettiny katoamistempun tekemisistä naamakirjasta, mutta kun se todellakin on ainoa keino pitää yhteyttä joihin tärkeisiin ihmisiin nii sielläpä sitten roikun. Näistä tärkeistä ihmisistä eräs sattuu olemaan nii ujon puoleinen kaveri, että hänen kanssaan on helpompi sitä kautta rupatella, puhelimenkaan välityksellä se ei käy nii helposti hänen ujoutensa vuoksi.

Sitten ärsyttää ne ihmiset, jotka eivät enää pidä mitenkään muuten yhtettä, kaikki pitäisi lukea jostain facebookista!!!! Yhdellekin kaverille sanoin, että olisi kiva jos vaikka soittaisi joskus, kun huomasin itse olevani aina se joka otti yhtettä. Se siitä kaverista.

Noista valokuvista tuli mieleen, että ajatteleevatkohan ihmiset aina ihan loppuun asti mitä kuvia lisäileevät sinne, esim. tyrkky poseerauskuvat (noh miehet varmaan tykkää mut todella itsensä esille tuomista) sekä eräskin kaverini laittelee hänen ja poikaystävänsä pussuttelukuvia kaikkien katseltavaksi. Noh hän on varmaan rakkaudesta nii sekaisin, että suokoon se hänelle, itse en kuitenkaan poikaystäväni ja minun imuttelusta facessa esittelisi.. ;D

• gfjytjty

No mun facebook kaveri laittelee facebookkiinsa alusasu-kuvia itsestään yms. minimekkoja (en tiiä onks täyttäny vielä edes 18, tänä vuonna täyttää kuiteski). Oletuskuvassaan pikkarit ja rintaliivit. :-D Oon kyl ilonen et hän tuntee itsensä kauniiks mut sen barbie-tavottelu on jo aika pelottavaa.

• niinpä niin

Kuka on todellinen ystävä tai luotettava tuttu, ja kuka ei. Kannattaa miettiä. Tai mitä kukakin ihminen ajattelee mistäkin asiasta, olisitteko täysin erimielisiä kohdatessa oikeasti. Onko nuo ihmiset kohdattu livenä vai ei? Jos, niin missä?

Normaaliudelle se ei ole mikään mitta, montako kaveria siellä on. Hyvin yksilöllistä miten elämää elää, myöhemmin voi olla enemmän väkeä.

• e-rakko

Hah, mulla ei ole yhtään ja silti viihdyn erinomaisesti siellä.

• niin-

Mä voisin ottaa sut kaveriksi siellä.

• e-rakko
        niin- kirjoitti:

Mä voisin ottaa sut kaveriksi siellä.

Mut mä en hyväksy ketään.

• sippura

Mitä, häh? Onko facebookissa jokin määräys, ettei siihen saa liittyä, jos ei oo satoja kavereita? kyselee "muutama kaveri"

• Not too much

Itse voisin nostaa kaveriluvun helposti sinne 200:aan, mutta en aio, koska ei siinä ole mitään järkeä. Pidän listallani vain niitä ihmisiä joita oikeasti tunnen hyvin ja jotka oikeasti juttelevat minulle ja joille minulla on aikaa puhua. En halua että puolet kaupungin nuorista tietää mun ajatuksista yms.Listalla 43 kaveria 8). Ja ei niitä kaikkia tarvii lisätä jotka pyytää teidän kaveriksenne.

• biubau123

No voihan vitalis. Mulla ei ollut yhtään kaveria, kun liityin facebookiin, ja sattuman kautta tutustuin Sonjae:hen. Olemme nykyään hyviä ystäviä, vaikka olemme tavanneet pari kertaa "lyhykäisesti". Toivottavasti Sonjae ymmärtää ottaa työsuhteeni lopetuksen omana häpeäntunteen osoituksena

• epänormaali?

Loin profiilin ihan uteliaisuudesta mitä niin ihmeellistä facebookissa on. Parhaimmillaan minulla oli 11 kaveria. En en viitsinyt pyytää jokaista tuntemaani, joihin en ole pitänyt muutenkaan mitään yhteyttä. Mitä järkeä siinä olisi? Sitten taas on ne, joihin olen tiuhaan yhteydessä muilla keinoin, mihin fb:tä tarvittaisiin?

Sain kutsuja tuntemattomilta, en hyväksynyt. Yhdellä oli ennestään jo 1000 kaveria, tuskinpa vain olisi edes profiiliani ehtinyt lukemaan.

Aikani katselutuani totesin sen täysin tarpeettomaksi ja poistuin.

• Olenko epänormaali

Kun minusta ihmisellä pitää olla oikeita kavereita?
      Naamakirjan päivitys on sut status tai paljonko sulla on kavereita?
      No, jokainen tyylillään.

• luuuuserit!

Mulla on 15 790 kaveria. En lisää ketään kaveriksi. jolla on alle 10 000 kaveria.

Yksinäiset luurerit!

• Oh baby

Koko maapallo on mun kavereita luuserit!

• KokoUniversumi

Häh, hää, mäpä lähetin avaruuten facebook kaveripyynnön ja kun siihen vastataan, niin mulla on koko universumillinen kavereita eli kvart mega kvarter triljooona miljardin miljoonaa kaveria, ettäs siitä saatte luuserit!!!!

• ...

ite en lisää kavereiks niitä joitten kanssa olen joskus jutellut tai käynyt samaa koulua. Lisään vain juuri ne kaverit ja entiset luokkakaverit, sukulaiset yms joiden kanssa olen tekemisissä enemmänki ku vaan moikkaan kadulla.. Musta se on hyvä periaate, sillä ei oo mitää väliä kui monta kaverii on fb:ssa. Musta on naurettavaa ett haalitaan niitä kavereita sinne heti ku joskus on sanonu moi tai sattunu kulkemaan ohitse...

• vanhatotuus

Kun on paljon kavereita ei ole oikeasti yhtäkään ystävää..

• Face to face

Minulla on ystäviä, mutta en ole naamakirjassa. Elän todellista elämää.

• Troll bait

Succesfull troll is succesful

• tusjry

Sun logiikalla jokainen joka liittyy faceen ei kai tarttis enää tulla takas, koska niillä on siellä sillon 0 kaveria

• järki facebookissa

Itselläni on vain noin reilu sata fb-kaveria ja ne ovat ihmisiä joihin haluan olla yhteydessä ja monet niistä asuvat kaukana minusta. Sillä omasta mielestäni kaverien laatu on tärkeämpi kuin määrä. Ja olen poistanut muutamat kaverit listaltani kun eivät tervehtineet minua vaikka iloisesti moikkasivat, niin mitäs semmoiselle olla verkossakaan kaveri.

• erakkotyttö

Olen facebookissa. "kavereita" on tällä hetkellä about 30. En päivitä sinne oma-aloitteisesti mitään, muuta kun mitä täytyy hoitaessa kouluasioita - syy, miksi lopuilta liityin. Käyn siellä myös tosi harvakseeltaan.

Saisin kai niitä kavereita sinne enemmänkin, jos vain pyytäisin kaikkia vanhojakin tuttuja ja puolituttuja jne. mutta mitä järkeä siinä olisi?

Sitten kun on koulut käyty, työpaikka saatu ja olen vihdoin päässyt "erakoitumaan" jonnekin niin eroan koko paikasta tai ainakin sen käyttö hiipuu vielä todella, todella harvinaiseksi.

• Rubinstein

Eihän ne facebook kaverit ole mitään oikeita kavereita. Se on sama ton facen kanssa kuin ennen vanhaan hymypoika patsaan: Kaikki suositut ja pidetyimmät tyypit koulussa saa kaiken huomion ja paljon kavereita. Joskus myöhempi elämänvaihe voi olla paljon antoisampi kuin lapsuusajan "kaverit". Varsinainen elämä alkaa vasta 25- vuotiaana kun on aivot kypsyneet riittävästi. Ja ei lapsuudessa voi edes mitään tosiystäviä olla kun yleensä aikuisiällä saa paljon parempia ystäviä. Ja ihmiset muuttuvat: joku sorsittu ylä-asteella voi muuttua ihan toisenlaiseksi ihmiseksi mutta sitä nämä sadisti koulukiusaaja white trash paskat eivät ikinä tule ymmärtämään.

Paras tapa taata itselleen sosiaalinen suosio on antaa itsestään sellainen kuva että muut saavat aidon mahdollisuuden anoa hyväksyntää yksilöltä. Ei kaverien määrä kerro suosiota: usein ihmiset tekevät asioita itsekkäistä syistä, sillä kapitalistinen yhteiskuntamalli ei kykene ratkaisemaan yhtä asiaa; ihmiset eivät tule keskenään toimeen missään olosuhteissa ilman jonkinasteista konfliktia. White trash paskat koittavat sabotoida rohkeiden ja ahkerien työläisten työn: niiden, jotka ovat aisankannattajia yhteiskunnassa eli pitävät yllä rauhaa ja turvaa. Jos ihminen puhuu toiselle hän puhuu vain itselleen ja jos ihminen taputtaa konsertissa hän taputtaa vain itselleen. Ihmiset ovat myrkkyä toisilleen: pitää vain tehdä työnsä hammasta purren, hymyillä rosvoille tekohymyä, syödä hyvin ja käydä maaten jotta jaksaa taas työskennellä huomenna. Oikeasti hyvien ihmisten elämä on raskasta koska kaikkialla on niin paljon eriasteisia rosvoja; pummeja, varkaita, hyväksikäyttäjiä, manipuloijia, tappajia, selkäänpuukottajia ja narsisteja. Hyvän ihmisen ei ole koskaan ollut helppo elää tässä maailmassa. On liikaa pahoja ihmisiä. Suurin osa ihmisistä on friikkejä; edellämainittuja rosvoja joita on vähän olevia kunnollisia ihmisiä kohden liikaa. Garbage generation on ottanut ylivallan.

• vanha-äijä

Mää en ymmär mikä juttu tää naamakirja oikee o.
      Mää en ol naamakirjas.Mua ei sit yhtää kiinnost mitä siel ihmiset kirjottaa.

• Ossi65

Miull on yks kaver facess, mu äite.

• Ludmila-D

Jos olet 65-vuotias niin sulla on kyllä aika vanha äiti.

• RIIVATTU82HYVÄENKELI

Typerää sannoo, että ois luuseri jos on alle 100 frendii.
      Typerää. Vähä-älyistä kommentointia.
      No sanansäilä heiluu taas. Anteeksi, mutta pitää olla aika ilkeä, jos tommosta väittää.
      Sanansäilä heiluu silloin takas teille, jotka olette noin ilkeitä.
      Kestäkää kritiikkini, jooko?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      190
      8647
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      26
      4808
    3. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      50
      4268
    4. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      62
      3837
    5. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      51
      3236
    6. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      50
      3030
    7. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      26
      2696
    8. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      43
      2501
    9. Miten mä olisin

Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.
      Ikävä
      48
      2479
    10. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      38
      2243
    Aihe