Mikä ihme siinä on että en voi nostaa vaikka kaikkia rahoja elektronisena ulos pankista. Minkä takia pitää maksaa siitä säilytyksestä että säilytän bittilukua pankissa ja maksan palvelumaksuja. Miksi palkka pitää antaa suoraan pankille, koska voisin ottaa sen suoraan bittijonona jollekin kortilleni. Jos annan rahani pankille haluaisin siitä myös korvauksen. Jokaisen tulisi ottaa omat rahansa pois pankista, ja antaa rahaansaa lainaan korkoa vastaan. Se olisi tänäpäivänä hyvin mahdollista. Ärsyttää oletus että meidän rahat siirretään suoraan pankkeihin, jotka lainaa sitä kalliimmalla meille takaisin.
rahat ulos pankista
3
264
Vastaukset
- Ihmettelevä?
No miten sitten tulisi toimia, kun hillot on toisessa taskussa ja laskut toisessa?
Ajeletko polkupyörällä laskuttajan luokse (muulla ei oikein kannata) maksamaan
käteisellä, vai olisiko kuitenkin helpompi käyttää sitä pankkia- vaihtoehtoja
Niin mutta pitäisi olla se mahdollisuus että saa rahat ulos muuna kuin seteleinä
Laskut voi maksaa kortiltaan vaikka kotona - taidat olla lapsi ?
vaihtoehtoja kirjoitti:
Niin mutta pitäisi olla se mahdollisuus että saa rahat ulos muuna kuin seteleinä
Laskut voi maksaa kortiltaan vaikka kotonakuka niitä kortteja ilmaiseksi sinulle toimitttaa,
vai käyttäisitkö jotain vanhaa Joulukorttia ja siinähän tulee joskus kirjekuorikin mukana.
Mene pankkiin ilmaiseksi töihin ja puhu muillekin samaa ideaa, kun sat 10 000 henkeä pankkiin tekemään ilmaiseksi, eiköhän kulut hieman laske,
minä en kyllä siihen pankkiin rahojani veisi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774622- 1801897
- 1241600
- 1241125
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161081- 351036
- 78933
- 52896
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78872- 4838