Mikä ihme siinä on että en voi nostaa vaikka kaikkia rahoja elektronisena ulos pankista. Minkä takia pitää maksaa siitä säilytyksestä että säilytän bittilukua pankissa ja maksan palvelumaksuja. Miksi palkka pitää antaa suoraan pankille, koska voisin ottaa sen suoraan bittijonona jollekin kortilleni. Jos annan rahani pankille haluaisin siitä myös korvauksen. Jokaisen tulisi ottaa omat rahansa pois pankista, ja antaa rahaansaa lainaan korkoa vastaan. Se olisi tänäpäivänä hyvin mahdollista. Ärsyttää oletus että meidän rahat siirretään suoraan pankkeihin, jotka lainaa sitä kalliimmalla meille takaisin.
rahat ulos pankista
3
355
Vastaukset
- Ihmettelevä?
No miten sitten tulisi toimia, kun hillot on toisessa taskussa ja laskut toisessa?
Ajeletko polkupyörällä laskuttajan luokse (muulla ei oikein kannata) maksamaan
käteisellä, vai olisiko kuitenkin helpompi käyttää sitä pankkia- vaihtoehtoja
Niin mutta pitäisi olla se mahdollisuus että saa rahat ulos muuna kuin seteleinä
Laskut voi maksaa kortiltaan vaikka kotona - taidat olla lapsi ?
vaihtoehtoja kirjoitti:
Niin mutta pitäisi olla se mahdollisuus että saa rahat ulos muuna kuin seteleinä
Laskut voi maksaa kortiltaan vaikka kotonakuka niitä kortteja ilmaiseksi sinulle toimitttaa,
vai käyttäisitkö jotain vanhaa Joulukorttia ja siinähän tulee joskus kirjekuorikin mukana.
Mene pankkiin ilmaiseksi töihin ja puhu muillekin samaa ideaa, kun sat 10 000 henkeä pankkiin tekemään ilmaiseksi, eiköhän kulut hieman laske,
minä en kyllä siihen pankkiin rahojani veisi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1201175
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89874- 82719
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18699Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat276665- 89663
- 107604
- 27537
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49533Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet110487