Sähkötupakka ei maistu miltään

Ihan on perseestä

Ostin green smokelta sähkötupakan ja tilasin vahvimmat nesteet netistä. Kävin kerran vaihtamassa rikkinäisen tuotteen. Nyt imen tuota vekotinta ja on kuin pilliä imisi. Ei maistu ei haise ei tunnu missääm, höyryä kyllä tulee mutta ei tätä tupakoinniksi voi sanoa. Jos tällä tavalla voi tupakoida terveellisesti niin joo mutta ei kyllä röökiä voita. En tajua että mikä idea tässä hommassa on.

11

2928

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • åå

      Kuulostaa erikoiselta. Oletko osittain riippuvainen tupakkaan eli pitääkö sinun ainakin kerran viikossa vetäisyä tupakkaa.

    • ??????3x???

      Mihin tarkotukseen sä sähkötupakan hankit?

    • mallujallu

      Tervetuloa petkutettujen kerhoon. Eikö tulekin tyhmä olo, kun laittaa monta kymppiä tuollaiseen paskaan.

    • hggggggggggggggggggg

      no ei noilla vehkeillä ainakaan mitään makuja saa aikaan. Osta ego akku ja siihen esim. CE4 atomisaattori tulee aika tämäkät sauhut.

      • Perseestä joo

        No kiitos noista akku jne neuvoista. Ja mihin tarkoitukseen hankin sähkötupakan niin en ainakaan koristeeksi.


      • 12+45

        Tolla tulee tosiaan ihan eri maku kun esim. ego-t tai ego-c atomisaattoreilla, tuntuu että saa sauhutkin kun ite vaihdoin siihen laimean maun takia. Toiset taas tykkää pehmeästä mausta joten se selviää kokeilemalla mikä kellekkin paras


    • kokeilepa näin

      Hahaha! :D Voi vit... Luulitko tosissaa et sähkörööki on sama kuin tavallinen PALAVA tupakka? Ideanahan on antaa nikotiini maku ilman häkää, tervaa yms myrkkyjä ja savua. Se mitä sähköröökistä tulee, on vesihöyryä, ei savua.

      Joten jos olet vankkumaton tupakoitsija, etkä halua lopettaa tai vaihtaa vaarattomampaan tapaan, myy se ja äkkiä ja hae kiskalta nortti huulees. ;)

      Makuakaan et koskaan saa samaksi kuin normitupakassa, koska sähköröökissä mikään EI pala, eli savua ja häkää yms ei muodostu. Häkähän ei maistu, mutta tuntuu keuhkoissa kyllä.

      Ja välineiden täytyy olla riittävät kuumentamaan tarpeeksi nestettä, jotta saadaan mahdollisimman "paksut" höyryt jotka kyllä tuntuvat kurkussakin. :)

    • xingxang

      Voin kyllä sanoa että toimii omalla kohdallani. Hankin ego-c:n ja easy liquidista 24mg easy nikotiininestettä ja yli 40 vuotta polttaneena olen ollut 4 kk:tta ilman perinteistä tupakkaa. Kaikkiin pilipali vehkeisiin ei kannata sortua ja oikea nestekin löytyy kokeilemalla, kun kaikki nesteet ei välttämättä toimi oikealla tavalla liekö niissä nikotiinia lainkaan, mutta easyn pg pohjaiset ovat toimineet hyvin sillä 24 mg pitoisuudella.

      • Super-Jurma

        Aika pitkälle näin ... moni tilaa sen halvimman minkä löytää, pettyy ja päättelee että sähkökessu on perseestä.

        Itse kuulun siinä mielessä joukkoon, että tilasin ekana jonkun 510 karvalakki-feikki-setin minkä halvimmalla löysin, kunnes rupesin kuuntelemaan mitä muut duunailee. Nyt höyrytän ego-c:tä CE4 atomisaattorilla ja oon aika tyytis.

        Litkuja on tullut tilattuu ympäri ämpäri varmaan 20 erilaista ja kyllä ne omat suosikit on siinä löytynyt. Tavoitteena on päästä tosta nikotiini riippuvuudesta eroon niin litkut on laimentuneet kolmessa kuukaudessa 6mg pitoisuuksiin. Liberty flights on mesta jota tyypätä, easy on kans iha ok, toscana mall ei vakuuta, jne - vanhingoista viisastuu, mutta kyllä ne hyllyn takaosan litkutkin loppujen lopuksi höyrynä ilmaan on hävinnyt.


    • Anonyymi

      mitä pitäs tehä kun vapesta ei tuu höyryä? maku vaan jää suuhun mut muuta suusta ei ulos tule

      • Anonyymi

        Akku tyhjä tai kuumennusvastus rikki.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      149
      10852
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      56
      3063
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      209
      2890
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2147
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1898
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      17
      1719
    7. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      14
      1696
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1617
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1553
    10. 83
      1546
    Aihe