MIEHELLENI

surusilmä

Anteeksi,että minä pelkään ja minusta on tullut tällainen.
Kun aloimme seurustelemaan,olin hoikka ja kaunis nainen,menestyvä työurallani.
Rakastuin sinuun,ja sanoit että haluaisit saada lapsia kanssani.
Aloin odottaa lastasi,jätin vaativan urani ja menin naimisiin kanssasi. Lapsi syntyi vaikean raskauden jälkeen....ja aloin pian odottaa toista lastamme. Jälleen kerran vaikea raskaus ja pakkolepoa monta kuukautta. Lapsemme syntyi keskosena,mutta onneksemme terveenä. Minusta ja minun kauneudesta ei ole kuin muistot jäljellä,lihoin paljon vaikka söin terveellisesti enkä ole koskaan himoinnut makeaa tms. Nyt minä olen tällainen väsynyt ylipainoinen äiti, enkä koe enää olevani sinulle nainen ollenkaan. Anna minulle anteeksi,että tuotin pettymyksen sinulle. Lupaan tehdä parhaani laihtuakseni ja antaakseni taas kehoni sinulle,niinkuin sinun lapsillesi olen antanut henkeäni uhaten. Toivottavasti jaksat minua vielä,vaikken enää ole se haluamasi kuuma seksikäs nainen. Tiedän että ammatissasi saat naisia milloin vain. Haluaisin luottaa mutta miten voin,kun en luota enää itseenikään. Ole kiltti ja odota,lapset kasvaa ja pian minulla on aikaa huolehtia taas enemmän itsestäni. Ole kiltti ja odota ja rakasta minua tällaisena kuin olen,vielä hetken....

9

559

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • miehes

      Mee läski lenkille

    • mäkinselvisin

      Nyt ystävä hyvä ryhdistäydyt. Ei meitä äitejä näin helposti lannisteta. Etkä sinäkään toivon mukaan ole ripustautunut vain miehen kukkaron varaan?!

      Itsetuntoa kehiin!

    • 11+4

      Sanoista tekoihin, ystävä hyvä!

    • No mutta! Sinähän voitkin auttaa minua, kun kerran sulla on kokemusta. Olen nimittäin rakastunut, en kylläkään sinuun.

    • se on jämpti jne

      Vaimoni painaa 30 kiloa enemmän kuin tavatessamme, mutta rakastan häntä silti ehdoitta aina vain enemmän. Jopa jokaista neliösenttiä hänessä.

    • moraalin vartia.

      mä voi kertoa että jotenkin, noi miehet ei halua että laihutaan, kun alat taas jumppaa se ostaa iltapalaksi, kermamukkja ja kermaista jätskii ja peräti leipookin sulle että et laihu 8D

      jos olet varmempi, olet kauniinpi.
      mä kiroo kun aina kun teen kotitöitä, toinen tulee takaa kimppuu kuin pitäisi pika panot tehä..... sit olet kiukkuinen kun et saa hoitaa osuuttasi rauhassa.


      sun painos on kuitenkin tekee haittaa sun miellelle ja itsevarmuudelle.
      eli nyt vaan kiukkuisesti vastaan ja sanot EI leivoksille.

    • Irmeli678

      Anteeksi mieheni,taas tästä päiväkirjasta täällä. Olen tehnyt syntejä ja tyydytin käsin itseni :( Kuorsasit vieressä ja pieraisin. Anteeksi mieheni. Kauheeta pitää kyllä pelätä,jos löydät rakkaan päiväkirjani täältä. Toivottvasti ettet luule, että olen ollu muiden miesten kanssa täällä juoruamassa. et osaa puhua ja aikaa kulutan täällä.

    • herra CC

      Rakas vaimoni, rakastan Sinua kilojen ja raskausarpien ansiosta aina vain entistä enemmän. Olet uhrannut paljon vuokseni ja vuoksemme. Toivoisin vain että osaisit nauttia siitä mitä meillä on ja olisit myöskin onnellinen.

    • MP

      ihan hyvä pointti kirjoituksessa, mutta liikaa draamanhakua marttyyri-tyylillä..

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1555
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1194
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1127
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1026
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      985
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      957
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      882
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      870
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      714
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      660
    Aihe