MIEHELLENI

surusilmä

Anteeksi,että minä pelkään ja minusta on tullut tällainen.
Kun aloimme seurustelemaan,olin hoikka ja kaunis nainen,menestyvä työurallani.
Rakastuin sinuun,ja sanoit että haluaisit saada lapsia kanssani.
Aloin odottaa lastasi,jätin vaativan urani ja menin naimisiin kanssasi. Lapsi syntyi vaikean raskauden jälkeen....ja aloin pian odottaa toista lastamme. Jälleen kerran vaikea raskaus ja pakkolepoa monta kuukautta. Lapsemme syntyi keskosena,mutta onneksemme terveenä. Minusta ja minun kauneudesta ei ole kuin muistot jäljellä,lihoin paljon vaikka söin terveellisesti enkä ole koskaan himoinnut makeaa tms. Nyt minä olen tällainen väsynyt ylipainoinen äiti, enkä koe enää olevani sinulle nainen ollenkaan. Anna minulle anteeksi,että tuotin pettymyksen sinulle. Lupaan tehdä parhaani laihtuakseni ja antaakseni taas kehoni sinulle,niinkuin sinun lapsillesi olen antanut henkeäni uhaten. Toivottavasti jaksat minua vielä,vaikken enää ole se haluamasi kuuma seksikäs nainen. Tiedän että ammatissasi saat naisia milloin vain. Haluaisin luottaa mutta miten voin,kun en luota enää itseenikään. Ole kiltti ja odota,lapset kasvaa ja pian minulla on aikaa huolehtia taas enemmän itsestäni. Ole kiltti ja odota ja rakasta minua tällaisena kuin olen,vielä hetken....

9

631

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • miehes

Mee läski lenkille

• mäkinselvisin

Nyt ystävä hyvä ryhdistäydyt. Ei meitä äitejä näin helposti lannisteta. Etkä sinäkään toivon mukaan ole ripustautunut vain miehen kukkaron varaan?!

Itsetuntoa kehiin!

• 11+4

Sanoista tekoihin, ystävä hyvä!

• No mutta! Sinähän voitkin auttaa minua, kun kerran sulla on kokemusta. Olen nimittäin rakastunut, en kylläkään sinuun.

• se on jämpti jne

Vaimoni painaa 30 kiloa enemmän kuin tavatessamme, mutta rakastan häntä silti ehdoitta aina vain enemmän. Jopa jokaista neliösenttiä hänessä.

• moraalin vartia.

mä voi kertoa että jotenkin, noi miehet ei halua että laihutaan, kun alat taas jumppaa se ostaa iltapalaksi, kermamukkja ja kermaista jätskii ja peräti leipookin sulle että et laihu 8D

jos olet varmempi, olet kauniinpi.
      mä kiroo kun aina kun teen kotitöitä, toinen tulee takaa kimppuu kuin pitäisi pika panot tehä..... sit olet kiukkuinen kun et saa hoitaa osuuttasi rauhassa.

sun painos on kuitenkin tekee haittaa sun miellelle ja itsevarmuudelle.
      eli nyt vaan kiukkuisesti vastaan ja sanot EI leivoksille.

• Irmeli678

Anteeksi mieheni,taas tästä päiväkirjasta täällä. Olen tehnyt syntejä ja tyydytin käsin itseni :( Kuorsasit vieressä ja pieraisin. Anteeksi mieheni. Kauheeta pitää kyllä pelätä,jos löydät rakkaan päiväkirjani täältä. Toivottvasti ettet luule, että olen ollu muiden miesten kanssa täällä juoruamassa. et osaa puhua ja aikaa kulutan täällä.

• herra CC

Rakas vaimoni, rakastan Sinua kilojen ja raskausarpien ansiosta aina vain entistä enemmän. Olet uhrannut paljon vuokseni ja vuoksemme. Toivoisin vain että osaisit nauttia siitä mitä meillä on ja olisit myöskin onnellinen.

• MP

ihan hyvä pointti kirjoituksessa, mutta liikaa draamanhakua marttyyri-tyylillä..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 6 kW saunan lämmityksestä kohta 10 euron lisämaksu / kerta

Kokoomuslainen sähköyhtiöiden hallitsema Energiavirasto ehdottaa 5 kW:n rajaa, jonka ylittämisestä tulee lisämaksu. Tark
      Maailman menoa
      220
      6861
    2. Minja jytkyttää vas.liiton kannatusta ylöspäin

Alkaa raavaat duunarimiehetkin palaamaan vasemmistoliiton kannattajiksi. Eduskunnassahan on vain kaksi työntekijöiden p
      Maailman menoa
      318
      4797
    3. "Mitä sä nainen tuot sitten pöytään" ?

Jos mies provaidaa ja suojelee... Pitääkö miesten kysyä tuollaisia?
      Ikävä
      147
      3639
    4. Duunarit hylkäsivät vasemmistoliiton, siitä tuli feministinaisten puolue

Pääluottamusmies Jari Myllykoski liittyi vasemmistoliittoon, koska se oli duunarien puolue. Sitä samaa puoluetta ei enää
      Maailman menoa
      115
      3444
    5. Ekologinen kommunismi tulee voittamaan fossiilikapitalismin

Kiina on mahtitekijä uusiutuvien energialähteiden kehityksessä, ja Trump osoitus viimeisestä öljyn perään itkemisestä, m
      Maailman menoa
      68
      3415
    6. Mies, kerro minulle vielä jotakin aivan uniikkia

ja ainutlaatuista minkä vain me kaksi voisimme ymmärtää jos olemme sen kokeneet ja eläneet, jotta ihan varmasti tietäisi
      Tunteet
      49
      2886
    7. Hyviäkin uutisia tulossa, hallinto-oikeus asettaa toimeenpanokieltoon

Hyvinvointitalon työmaa pysähtyy. Rillankivi+energia ja vesi kytkyrahanpesu stoppaa. Tytäryhtiöiden hallitusjäsenet+kon
      Pyhäjärvi
      267
      2733
    8. Oikeistopuolueiden kannatus vain 37,8 %, vasemmiston 43,0 %

Keskustaan jää 17,4 prosenttia ja loput ovat sitten mitä ovat. Mutta selvästikin Suomen kansa on vasemmalle kallellaan.
      Maailman menoa
      83
      2449
    9. Tiedän ettei

Meistä mitään tule. Toinen oli sinulle tärkeämpi
      Ikävä
      25
      2376
    10. Gallup: Mikä on ollut mielestäsi paras tv-sarja ikinä?

Gallup: Mikä on ollut mielestäsi paras tv-sarja ikinä? Onko se joku suomalainen viihdepläjäys, brittirikossarja, amerikk
      Tv-sarjat
      101
      1951
    Aihe