7.8 lähtijöitä?

tytöt93

Onko lähtijöitä Sunny Beachille 7.8.2012? Mihin hotelliin?
Täällä olisi kaksi 18-vuotiasta tyttöä lähössä Turusta.

22

267

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 18x3

      juuu täällä kans kolme turkulaista 18v tyttöö lähös just sinä päivänä:) jantra hotelliin menos:) minne te?

    • Tytöt93

      Aijaa kiva!! Me ollaan menos Hotel Europaan :) mahtaakohan olla kaukaa toisistaan? Ootteks miettiny yhtään kuin paljon vaihdatte rahaa sinne?

    • 18x3

      se hotelli europa ei oo mun tietämykse mukaa kovi lähel:o aatteltiin ottaa noin 400-500e. Päiväs menee ruokaan kuulemma joku 10e ja juomiseen 30e, et varmaan otetaan liikaa rahaa mukaan, mut iha varmuuden vuoks otetaa niin paljo:) kyl porukka sinne on menny alle 300 eurol ja on eläny iha herroiks :) ja hei kannattaa mennä sinne lazur baarii:) kaikki kaverit jotka sb:l on ollu ni sanonu et sinne ehdottomasti:)!

    • Tytöt93

      Okei! Me ollaan kans mietitty et joku 400-500e ettei sit lopu kesken ja voi jotai ostellakki! Minkä hintasii siel juotavat sit on?? :o mut joo okei kiitti vinkist!:)

    • tytöt93

      Kattelin vähän noitten etäisyyksiä ja meijän hotellit on itseasias ihan vierekkäin! :D

    • 18x3

      aijjaa xD no hitto eiköhä me siel nähä:)! mut viina on iha älyvapaan halpaa! litran vodka pullo joku 7e ja baaris kalja maksaa 50senttii ja ööh breezerit maksaa joku 1-1,50e :) mä ainaki ryntään heti ekan ryyppy illan jälkee kauppaa ja ostan koko viiko edest juomaa hotellihuoneesee x)

    • Hhahaa

      mä ainaki ryntään teidän hotelliin heti ensimmäisenä aiheuttaa pahennust!

      • tytöt93

        jaa mitäs pahennust ja ketä mahdat olla? :D


    • tytöt93

      Juu eiköhän me törmäillä!! Nonii pääasia et juotava on halpaa :p

    • asdfghjklhg

      Ei netissä saa kertoo nimiä ! :/ Noo, en mä oo miettiny kyl viel niin pitkälle,!!

    • sunnybeachtulijoita

      3 18-v jätkää tulos 6.8 hotel fenix! ainut kusine o et lento tulee 01.00 sinne ja hotellii check in 14.00 :D

      • 8+18

        Tietysti hotelliin pääsee heti yöllä kun menette. Ei teitä yöllä jätetä mihinkään odottelemaan. Normaalisti hotelliin on tuo check in, jos päivällä menisitte.


    • wiking89

      Fenix on hyvä mesta vetää...

    • tytöt93

      Fenix on näköjään 800m pääs meijän hotellist et ei kovin kaukaa :)

      • 11

        joo jantraan tulossa...tuntuu hotelli pullistelevan suomalaisia! pidetään hauskaa ja naatitaan


    • kemer from turkey

      i wanna fuck you ladies!"

      • 856

        mutta kylla jantra on hyvä!!! ihansika hyvät bileet ollu aina


    • sbsbsbsb

      jantra on hyvä mut tosi tiukka, siel on jokaseen juttuun sääntö. pyyhkeen jos sotkette meikkiin ni rapsahtaa 15lv sakko ja myös kovaa ääntä klo 23.00 jälkeen pitävää uhataan sakolla. suomalaisia ei jantras ollu kovinkaan paljoo meijän aikana, norjalaisia sitäkin enemmän!

    • 58

      Wou viikko vielä odotusta sunnyn lämpöön onneksi sielä näyttää olevan 30 ja täyttä aurinkoa!!! :) Ei millään jaksaisi odottaa että pääsee bilettään!!!!!!!

      • 1

        pian matkaan käy joukko suomalaisia valloittamaan sunnyn rannat ja BAARIT!!!! Ilmakin näyttää suosivan.Baila baila......


    • julius021

      Kohta

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8356
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2545
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2263
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      1936
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1674
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1499
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1452
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1399
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1272
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1183
    Aihe