Lumikenttien kutsu

saukki

Joskus kauan sitten, olikohan 70-luvulla tuli, tv:stä sarjana. Olen yrittänyt jäljittää kyseistä elokuvaa, mutta huonolla menestyksellä. Onkohan siitä tehty vhs tai dvd versioita? Jos on, niin mistähän sen saisi?

8

4117

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • elli

Lumikenttien Kutsu
      Ainekset:
      2 cl lakkalikööriä
      2 cl Parfait Amour -likööriä
      2 cl ananasmehua
      2 cl kermaa

Ohjeet:
      Tarjoillaan cocktaillasista. Ravistetaan. Koristeeksi pinnalle muskottiraastetta.

Leffasta en tiedä mutta tämä on kyllä paras jälkiruokadrinkki!!!onnea leffanlöytöön!

• Pette-ri

Mikäköhän ihme oli sarjan nimi?
      Mietin sitä hiljattain itsekin, mutta en löytänyt sitä IMDB:stä. Olisikohan ollut Klondyke??? Ja jotain tekemistä Jack Londonin kanssa... nämä ovat vain arvauksia...

• Pette-ri

Lumikenttien kutsu sarja taisi olla italialainen La Mia grande avventura vuodelta 1973. Näin ainakin tunnarin säveltäjän nimellä etsittyäni tämän löysin. Pohjaa Jack Londonin kirjaan.
        Kumma kyllä ajattelin itse, että kyseessä olisi ollut amerkkalainen sarja Call of the wild, joka myös pohjautuu Jack Londonin kirjaan...
        Mutta että nyt sinulla on hiukan pohjaa etsiä dvd:tä. Call of the wild ainakin lienee sellaiselle poltettu.

• saukki
        Pette-ri kirjoitti:

Lumikenttien kutsu sarja taisi olla italialainen La Mia grande avventura vuodelta 1973. Näin ainakin tunnarin säveltäjän nimellä etsittyäni tämän löysin. Pohjaa Jack Londonin kirjaan.
        Kumma kyllä ajattelin itse, että kyseessä olisi ollut amerkkalainen sarja Call of the wild, joka myös pohjautuu Jack Londonin kirjaan...
        Mutta että nyt sinulla on hiukan pohjaa etsiä dvd:tä. Call of the wild ainakin lienee sellaiselle poltettu.

Kiitos kovasti! Johan löytyi!

• Anonyymi
        saukki kirjoitti:

Kiitos kovasti! Johan löytyi!

Mistä löysit? Minä en.

• Anonyymi

ONPA OUTOA ETTEI NÄITÄ 70-80 L ITALIALAISSARJOJA OO TÄHÄNKÄÄN PÄIVÄÄN MENNESSÄ TEHTY DVDEENÄ

• Anonyymi

Toinen suosittu italialainen sarja 1970-luvulta oli Marseillen Poika (Il Marsigliese). Olisi hienoa vielä nähdä se...

• Anonyymi

Sarjan tunnusmusiikin ovat suomeksi levyttäneet Cumulus ja Yö, sanoitus by Irina Milan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vakava rikosepäily Seinäjoella

Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html
      Seinäjoki
      41
      2765
    2. Mitä on woketus?

Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k
      Maailman menoa
      428
      2316
    3. Olet saanut kyllä tunnisteita

Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens
      Ikävä
      21
      2176
    4. Mies pakko olla rehellinen

Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau
      Ikävä
      18
      2040
    5. Oletko jo luovuttanut?

Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?
      Ikävä
      141
      1779
    6. Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin

Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin
      Maailman menoa
      137
      1709
    7. Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen

Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat
      Tv-sarjat
      22
      1236
    8. Hirvenmaitojuusto

Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,
      Ruoka ja juoma
      1
      1154
    9. Vanhentunut runsaasti.

Ei hyvä juttu. Mieheltä pötkylänaiselle.
      Ikävä
      74
      1069
    10. Kerro mulle miksi juuri me

Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.
      Ikävä
      67
      987
    Aihe