olen rattijuoppo

varoitus

Jäin kiinni tänä aamuna rattijuoppoudesta ~klo 07.00 työmatkalla. Promillemäärä noin 0.7 ! Illalla kolme pulloa viiniä(13%) 2-henkilöön,sekä ainakin yksi keskari?...kesäloma alkaa ensiviikolla...vituttaa!
Kesäloma-apulaiset odotti tunnin työpaikan ovella,piti valehdella kaikenlaista...auto on poliisilaitoksen pihassa kaikkien nähtävissä...millä sen saa pois sieltä? Olis ja kaikenlaista ajoa sekä velvollisuuksia..mitä nyt teen?

Tapaus oli täys ajattelematon vahinko,heitin kiireessä vaatteet päälle ja lähdin ajamaan...vasta matkalla tuli ajatus,että olen kännissä, samassa näin puhllusratsian...juttu oli sillä saletti.
Tämä varoitukseksi muille juopoille...miettikää vähän,kun aamulla lähdette,noinkin pieni juomamäärä voi aiheuttaa mittavia ongelmia elämään sekä taloudellisia menetyksiä, (valtava sakko) eikä tänä kesänä ajeta autolla.

35

2436

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • varoitus

      Tilitän vielä..Todennäköisesti näin "kesäleskenä" jään vielä tässä kiinni huoraamisesta (vanhakantaisesti: aviopetos)voi mennä työpaikkakin?

      Että näin...sitä se alkoholi teettää.Se voi aiheuttaa monenlaisia muitakin ongelmia kuin sisäelin sauraudet tai aivovauriot.

      En kerjää tällä sääliä ja myötätuntoa,vaan aion antaa asioiden mennä niinkuin ne menee ja ottaa vastaan yhteiskunnan rangaistuksen,lähimmäisien iskut ja nöyryytyksen.

      • Anonyymi

        Muuten kohtalainen trollivedätys-aloitus. Harjoittele lisää. Näin infantiilit aloitukset eivät enää men läpitte.
        @ shakkeli


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muuten kohtalainen trollivedätys-aloitus. Harjoittele lisää. Näin infantiilit aloitukset eivät enää men läpitte.
        @ shakkeli

        Oivoi sentään kun huomasit mokoman vedätyksen vasta 16 vuotta myöhässä.


    • Tuttu juttu

      Noinhan siinä voi käydä, itse kuvittelin että oli vähän krapulaa. Mittari näytti muuta.

      Neuvoksi kaikille, kannattaa ostaa vaikka marketista promille mittari, ei ne kaikista luotettavimpia ole mutta jos aamulla epäilyttää niin puhallus siihen ja jotain osviittaa saa. Itse en aja ennenkuin se näyttää nollaa.

      4-5 kk olet ilman korttia, ellei sulla ole painavia perusteita pyytää sitä takaisin aiemmin, eli jos tarvitset sitä töissä välttämättömästi. Otan osaa.

      • kohtalontoveri

        ...kaveria...

        Lähes sama tausta. Tiedän tuskan.

        Olen ns. hyväosainen ja silleen.

        Paskat, juoppoja kaikki me olemme.

        t. entinen rapajuoppo, nykyinen
        melkein raitis, mutta elämästä
        selviytyjä kuitenkin.


      • R-juoppo
        kohtalontoveri kirjoitti:

        ...kaveria...

        Lähes sama tausta. Tiedän tuskan.

        Olen ns. hyväosainen ja silleen.

        Paskat, juoppoja kaikki me olemme.

        t. entinen rapajuoppo, nykyinen
        melkein raitis, mutta elämästä
        selviytyjä kuitenkin.

        Tässä vedän keskaria ja lämmitän saunaa. Se helpottaa sekä saa asiat näyttämään selkeämmiltä.
        Huomenna on viimeinen työpäivä ennen pikkulomaa.
        Täytin jo polkupyörän renkaat ...voi vittu,sillä on mentävä...täytyy varmaan ostaa mopo!


      • Tuttu juttu
        kohtalontoveri kirjoitti:

        ...kaveria...

        Lähes sama tausta. Tiedän tuskan.

        Olen ns. hyväosainen ja silleen.

        Paskat, juoppoja kaikki me olemme.

        t. entinen rapajuoppo, nykyinen
        melkein raitis, mutta elämästä
        selviytyjä kuitenkin.

        Kiitos vaan mutta haluan vaan unohtaa koko ikävän tapahtuman. Siitä on muuten huomenna tarkalleen vuosi kun käry kävi.
        Ainoa positiivinen mitä siitä seurasi oli ryyppäämisen vähentyminen kun konkreettisesti tajusi että aamulla ei välttämättä aina selvinpäin ollutkaan. Viunaa menee vieläkin mutta ei läheskään samoissa määrin mitä ennen.

        T; hyväosainen juoppo.


    • Ryyppääjä

      Ei se ole mies eikä mikään joka ei ole kännissä ajellut! Tuo sun lukemas oli tosi pieni! Mutta itse olen ihan huvikseen juonut viinapullon ja lähtenyt sitten ajelemaan. Tietenkään ei saa juoda liikaa ettei rattiin nukahda tai sammu, eikä niin paljoa ettei autoa saa ajettua suoraan. Mutta semmoinen pikku känni, niin silloin on mukava ajella autoa.

      • samat

        tottahan se on, etta ajelu sujuu mukavammin tuiterissa. Mutta kylla se mopo karkaa kasistakin helpommin, mulla on kaynyt nain 2 kertaa ja viulut menee omasta piikista. No, enaa en viitsi ottaa autoon turhaan kaskoa, kun ei se kuitenkaan korvaa.


      • juoppo
        samat kirjoitti:

        tottahan se on, etta ajelu sujuu mukavammin tuiterissa. Mutta kylla se mopo karkaa kasistakin helpommin, mulla on kaynyt nain 2 kertaa ja viulut menee omasta piikista. No, enaa en viitsi ottaa autoon turhaan kaskoa, kun ei se kuitenkaan korvaa.

        Senverran voin sanoa,että paremmin ajaa autoa 0.7-promillen jurrissa kuin krapulassa 0.0- Promilleissa. Nimittäin krapula on sairaustila jossa mieliala ja huomiokyky on sitä luokkaa..että siinä tilassa kuljettaja on vaarallinen.
        Sen tietää siitä,kun aamulla on vielä hyvä mieli ja eikä polttoja ole vielä tullut...mutta puolenpäivän aikaan "se" sitten alkaa.


      • joku

        sellanen mies on joka ajaa autoa kännissä (no 0,7 pieni lipsahdus mutta ei hyvä) jos juo ei aja ihan hyvää teki olla ilman ajokorttia muuten hyväkonsti on laittaa auton avaimet kerjekuoreen ja laittaa se postilaatikkoon avaimet saa sitten postissa ja kun on selvinnyt ja voi ajaa autoa


      • varoitus.
        joku kirjoitti:

        sellanen mies on joka ajaa autoa kännissä (no 0,7 pieni lipsahdus mutta ei hyvä) jos juo ei aja ihan hyvää teki olla ilman ajokorttia muuten hyväkonsti on laittaa auton avaimet kerjekuoreen ja laittaa se postilaatikkoon avaimet saa sitten postissa ja kun on selvinnyt ja voi ajaa autoa

        Mutta minä sain kännissä veneerisen taudin! Siinä onkin selittämistä vaimolle, kun heppi kukkii.


      • Perspektiiviä!
        varoitus. kirjoitti:

        Mutta minä sain kännissä veneerisen taudin! Siinä onkin selittämistä vaimolle, kun heppi kukkii.

        Käykääpä joskus lukemassa, minkälaista on elämä jollakin ihmisellä, jonka päälle rattijuoppo ajoi!

        Ikänsä joutuvat kärsimään teidänlaisten takia!
        Miltä tuntuisi itsestänne, jos joutuisitte loppuiän istumaan rullatuolissa vain siksi että te (tällä palstalla kehuskelijat ja muut) olette aiheuttaneet sen? Teitä ei vaikuta kiinnostavan yhtään asian tämä puoli!

        Ainut ongelma teillä on näköjään, että joutuu nyt polkupyörällä ajamaan töihin.
        Se vammautunut ei pysty edes sillä polkupyörälläkään enää ajamaan.


      • Perspektiiviä!
        varoitus. kirjoitti:

        Mutta minä sain kännissä veneerisen taudin! Siinä onkin selittämistä vaimolle, kun heppi kukkii.

        Käykääpä joskus lukemassa, minkälaista on elämä jollakin ihmisellä, jonka päälle rattijuoppo ajoi!

        Ikänsä joutuvat kärsimään teidänlaisten takia!
        Miltä tuntuisi itsestänne, jos joutuisitte loppuiän istumaan rullatuolissa vain siksi että te (tällä palstalla kehuskelijat ja muut) olette aiheuttaneet sen? Teitä ei vaikuta kiinnostavan yhtään asian tämä puoli!

        Ainut ongelma teillä on näköjään, että joutuu nyt polkupyörällä ajamaan töihin.
        Se vammautunut ei pysty edes sillä polkupyörälläkään enää ajamaan.


    • Haistajuurisinävittu

      Minä ajan humLaSSA JA TAPAN FUCKYEAH

      • 85745646363464

        Ei tarvitse olla nero päätelläkseen että snowden nosti viestin.


    • haukan

      Ostakaa dräger al 3000 niin ei tarvitse arpoa 340€ on pieni sijoitus jos ajokunto arveluttaa.

      Chevrolet impala
      Kylmis.

      • kokenut.asiantuntija

        Vai on 340€ muka pieni sijoitus? Oletko homo? 340 eurolla saa esimerkiksi yli 12 litraa 38%:sta Koskenkorvaa Alkosta. Lopeta se huumeiden vetäminen.


      • haukan

        Minusta on pieni sijoitus, jos miettii sitä, että menettää ajokortin ja mahdollisesti jopa työpaikan. Monena aamuna olen lykännyt lähtöä, kun dräger näytti 0.7 promillea. Nyt sille ei ole ollut tarvetta.

        Subaru Forester 2.5 XT 230hp
        Kylmis.


      • Patukka-Poika

        Et sä ole mitään muuta "lykänny" ku pikkusta pippeliäs hinttikavereittes perseisiin.


      • haukan
        Patukka-Poika kirjoitti:

        Et sä ole mitään muuta "lykänny" ku pikkusta pippeliäs hinttikavereittes perseisiin.

        En harrasta pippelin työntämistä outoihin reikiin. Pimppiin työnnän erittäin mielelläni :D

        Volvo V50 2.4i 20v
        Kylmis.


    • Joku vammanen äpärä nostelee vanhoja juttuja, mutta se en ole minä.

      • jfgdgdgdsdfsd

        Sinä hinttari SSri paska se olet vedä niitä lääkkeitä lisää.


      • haukan

        Minä voisin nostaa parikymmentä raittiusketjua :D

        Nissan Primera 1.6i
        Kylmis.


    • Anonyymi

      Morjestaa , olen alkoholisti

      Hai Asko alkoholisti

      Ja olen ratti juoppo

      No mites nysilleen


      Asko taannoin AA-kokouksesa

      Ja aivan , olin kännissä siellä , eihä sitä ois päässy ovesta ees ulos ilman pientä viski pullollista taskussa taskumatillista

    • Anonyymi

      Itse tykkään ajaa autoa ilman housuja, jos hätä iskee niin auttaa.
      As d

    • Anonyymi

      Ongelma ,kiireesti AA ryhmään.

      • Anonyymi

        Pitkät on kiireet kun aloituksesta on melkein 16 vuotta.


      • Anonyymi

        Yritin jo, heitettiin pois kun ei ollut housuja !
        As d


    • Anonyymi

      Pidätyskykyni herpaantui totaalisesti Maikkulan lähimarketin takapihalla tapahtuneiden häppeningien johdosta. Käsidesiä ja margariinia on hävinnyt alelaareista.
      As d

    • Anonyymi

      Pidätyskykyni lähes nolla-arvoinen suoritus sai tänään nolon jatkon kankien kolahtaessa nilkkoihin neukkkukuutiossa Maikkulan tienoilla

      As d

    • Anonyymi

      Nolla asiatonta viestiä poistettu.

      • Anonyymi

        Oletko koskaan miettinyt mistä tämä saattaisi johtua? Kuuluuko joku kenties ylläpitoon?

        asd


    • Anonyymi

      En ole ollut rattijuoppo mutta olen usein ajanut humalassa.
      Paras "saavutukseni" on vuodelta 1964 Södertäljessä jouluaaton iltana klo20 pääkadulla. Liikenne oli silloin minulle vieras vasemman puoleinen.
      Olin muuttanut jouluviikon alussa kapunkiin ja se oli täysin outo.
      Asuin parakissa ja jouluherkkuina oli virolainen ruisleipä, jääkaappimargariinia ja 0,7l absolut renad viinaa.

      Pyynnöstä suostuin naapurikämpän heppujen pyyntöön viedä heidät naisiin toiselle puolelle kaupunkia. Kaveri olivat kännissä eivätkä huomanneet minunkin olevan päihteessä.
      Paluumatkalla ajoin tyhjää pääkatua kielletyn ajosuunnan merkkiin saakka. Saakka siten, että päräytin 2-tahti saabin siihen. Konepelti pamahti ylös mutta nesteet ja öljyt kestivät koneessa. Humalani ja sekoiluni voimistuivat enkä löytänyt parakilla.
      Heräsin autossa rautatiesillan alla oksentamaan noin klo 2:n tienoissa. Oli lähellä parakkia.
      Pelko perseessä mutta aattoiltana olivat kadut tyhjät.
      Helvetin ankea oli. Maksoin auton omistajalle hänen pyytämänsä 170 kruunua. Urakkanetto oli hieman yli 7 kruunua.
      Tuon jälkeen kaikki joulut ovat olleet leppoisia.

    • Anonyymi

      Onkohan kukaan koskaan jäänyt kiinni rattijuoppoudesta kun on ekaa kertaa ajanut kännissä?
      En usko. Kiinni jääneillä on aina siis taustaa ja historiaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      297
      3276
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1619
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1480
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      41
      1331
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1240
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1220
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1180
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      45
      1151
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1127
    10. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      157
      1034
    Aihe