olenko oikeassa vaiko väärässä että:
1. jos haluaa voittaa "€" pokerissa pitää mennä casinolle pelamaan
em 50€ pokeria sisään pääsy maksulla ..ja yritää olla 4 parhaan joukkoon em 100:sta..
2. tunneko ketään ystävääsi joka (ei pro suomalaiset pokerin pelaja)
joka ois menestynyt casinolla? em pokerissa..
3. minkälainen kokemuksesi on casinolla hyvä / huono?
utelias vaan asiasta kannaatko yrittää casino pokeria.. jne
kysy ensin muilta enne kun työnnät pääsi suden suuhun .. :D
casino pokeri?
1
98
Vastaukset
. jos haluaa voittaa "€" pokerissa pitää mennä casinolle pelamaan
em 50€ pokeria sisään pääsy maksulla ..ja yritää olla 4 parhaan joukkoon em 100:sta..
Tarkoitit ilmeisesti turnauspeliä. Joo kyllä. Osallistut turnaukseen jossa saa pisteitä 2000 pistettä. pienemmässä turnauksessa 500 merkkejä joilla ei ole rahallista arvoa. Putoat turnauksesta kun merkkisi loppuu. Mahdollisimman kauan pitää pysyä mukana ja rahoille pääsee 6-8 jos casino Helsingin viikkoturnausta pelaat. Voittaja tienaa tietysti eniten ja voittaa kuka jää viimeisenä pöytään ja kerttyä kaikkien muiden pelaaien merkit.
Käteispeli on sitten peli jossa voit ostaa merkkejä joilla on rahallinen arvo ja lopettaa ja lähteä pöydästä milloin vaan.
. tunneko ketään ystävääsi joka (ei pro suomalaiset pokerin pelaja)
joka ois menestynyt casinolla? em pokerissa..
Kyllä esim. minä olen pokeri ammattilainen (en pro) ja nykyään pelaankin enimmäkseen casinolla, koska nykyään netissä hyvin monet käyttää apuohjelmia joista en itse pidä. Pokeri on niitä harvoja pelejä jota voi pelata pidemmänpäälle voitollisesti jos on muita parempi.
3. minkälainen kokemuksesi on casinolla hyvä / huono?
Ihan hyvä. ei valittamista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1501489
- 104921
- 75733
- 51625
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa15583ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40514Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m157476Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..44472- 26409
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;185402