HUOMIO! ÄLÄ KOSKAA OSTAA KEKKILÄN PUUTARHA MULTA säkkit 50L.Hujareita se myyvät.Multa täynä sekoitus savi rikkaruohon siemenit,isoja puuoksat, säkkit vain tulee painavampi ja sitten joka päivä tarvitse poistoo rikkaruoho peloilla.2v.ostin 10 säkkit ja en sain ei mitää satoja kun kasva vain rikkaruohot.Olen sairas henkilö ja polvileikaus,selkakippu en jaksa tehdä niin paljon multatyö,kun kaksi helvetin päällikköt Pääskynkivi ja Temisevä myyvät paska tavaraa.Kovin ahne firma! Muistakaa: arkussa ei ole taskuja! Mukana ette voite viedä kaikki rahamme!
KEKKELÄN MULTA
fillou
1
189
Vastaukset
- puhusuomea
Minä olla maahamuuttaja ja mina hoono soomi. Ei kae haettaa. Minu säkiss minka ostin, luki ett hai sie osta hyva hevonee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei2047175- 1632170
- 1131758
- 511440
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️651393Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢571196Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu1021135Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?71076- 411029
Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan2591003