Tärkeintä elämässäsi?

saapas.nähdä

Mitä se sinulle sisällään pitää?
Itselleni se on parisuhde ja horjuvan terveyteni ylläpito.
Pitemmän päällehän se tuskin on mahdollista, mutta saas kattoo.

Jokainen avautuva päivä on uusi mahdollisuus.

147

1880

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • T - Pipo

--> hunksi! Tässä olisi sinulle sopiva aloitus kommentoitavaksi.

Hus! Toimeen siitä!

• ei tuu mieleen

;)) onko tuon kaltaista aloitusta tehtykään ;))

• api.

Eikö ole rääpyä omalla /ceelläsi tuleen istua?

• T - Pipo
        api. kirjoitti:

Eikö ole rääpyä omalla /ceelläsi tuleen istua?

Entä itse?

• api.
        T - Pipo kirjoitti:

Entä itse?

Tapapuoli on terästä, muut tulee perästä.

• "T - Pipo"

Olet aina ajan hermolla, näemmä.
        Olenkin vähän odotellut kutsua, sen verran on minulle sopivaa vihjailua esiintynyt viimepäivinä.
        Ilmeisesti nyt on alkanut harmittamaan, kun en heti alkanut raadeltavaksi.
        Hyvin ovat minua kirjoituksillaan huvittaneet, säälittäen.

Kyllä minä tympäännyin tähänkin kuvottavaan aloitukseen jo ensi silmäyksellä.
        Kokeneet palstalaisemme eivät tällaiseen uusinta-jankutukseen enää sortuisi.
        Ehkä kuitenkin mustalintuni, jos Hollannissa sortuisi Tuulimylly.

Ja joo, olen 62v. joten mikään ei ole minulle enää tärkeätä.
        Ne ajat ovat jo menneet.

Ainoa mitä enää toivon on se, että pääni ja sormeni toimisivat kuolemaani asti.
        Palstaa olisi ikävä jättää, toimivalla päällä ja halvatuilla sormilla, tai muilla ulokkeilla.
        Eikä sekään niin tärkeätä ole.
        Metallinen keino-polvikin olisi kiva kokeilla, vaan ovat niveleni kokeiluun ihan liian ehyet.

H.

• api.
        hunksz kirjoitti:

"T - Pipo"

Olet aina ajan hermolla, näemmä.
        Olenkin vähän odotellut kutsua, sen verran on minulle sopivaa vihjailua esiintynyt viimepäivinä.
        Ilmeisesti nyt on alkanut harmittamaan, kun en heti alkanut raadeltavaksi.
        Hyvin ovat minua kirjoituksillaan huvittaneet, säälittäen.

Kyllä minä tympäännyin tähänkin kuvottavaan aloitukseen jo ensi silmäyksellä.
        Kokeneet palstalaisemme eivät tällaiseen uusinta-jankutukseen enää sortuisi.
        Ehkä kuitenkin mustalintuni, jos Hollannissa sortuisi Tuulimylly.

Ja joo, olen 62v. joten mikään ei ole minulle enää tärkeätä.
        Ne ajat ovat jo menneet.

Ainoa mitä enää toivon on se, että pääni ja sormeni toimisivat kuolemaani asti.
        Palstaa olisi ikävä jättää, toimivalla päällä ja halvatuilla sormilla, tai muilla ulokkeilla.
        Eikä sekään niin tärkeätä ole.
        Metallinen keino-polvikin olisi kiva kokeilla, vaan ovat niveleni kokeiluun ihan liian ehyet.

H.

Oksenna oikein kunnolla, niin kuvotuksesi lakkaa.

Oletkohan raskaana?

• api. kirjoitti:

Oksenna oikein kunnolla, niin kuvotuksesi lakkaa.

Oletkohan raskaana?

"api."

Tämä kuvotus ei ole lähtöisin vatsanpuolelta, tämä liittyy raskaasti Aivoon.
        H.

• api.
        hunksz kirjoitti:

"api."

Tämä kuvotus ei ole lähtöisin vatsanpuolelta, tämä liittyy raskaasti Aivoon.
        H.

Sehän on oiva keino tietää, että aivot on, ei ole aivoton.

Ei pidä ottaa turhan raskaasti pieniä, kun nekään eivät ota edes suuria.

• N
        api. kirjoitti:

Sehän on oiva keino tietää, että aivot on, ei ole aivoton.

Ei pidä ottaa turhan raskaasti pieniä, kun nekään eivät ota edes suuria.

Taitaa mennä rasvan puute aivoissa elintärkeä aivotoiminnalle.

• k/k

Just nyt pitäs saara 3/4 ulko/sisäjenka nippa ja 1/2 ulkojenka nippa naitettuu yhteen,ei taira hamppukaan auttaa.

• api.

Sulla sitä hommaa riittää. Olisit kai ihan kummissasi, jos ei olisi mitään tekemistä?

Oletan, en tiedä mitään.

Onko sulla kumi puhki, vai mitä jenkoja tarkoitat?

• Tuun auttaa

Hanki supistusnippa tai supistuskaksoisnippa 3/4- 1/2 .

• putkimies töissä

Luotan sinuun, ei tarvitse valantehnyttä putkimiestä kutsua.
        Ja hamppu on kova sana. Sillä sitten fiilaat lopputuloksen ;-)

• N
        api. kirjoitti:

Sulla sitä hommaa riittää. Olisit kai ihan kummissasi, jos ei olisi mitään tekemistä?

Oletan, en tiedä mitään.

Onko sulla kumi puhki, vai mitä jenkoja tarkoitat?

Tarkoitaa vyötäröä.

• Terveys, rakkaus parisuhteessa. Tulevaisuuden yhteiset suunnitelmat ja lapset.
      Kesämökki,rantasauna ja makoisat unet ylisillä. Ulkohuusi ja vatsan säännöllinen toiminta.

• api.

Olet taas oikeassa. Ilman vatsan säännöllistä toimintaa, ei ole kunnollista elämää.
        Ja se on totinen totuus, ei mikään hitsin vitsi.
        Ulkohuussi ja siinä istuen ovi selällään linnun laulu ja kukkaketo ovat ylellisyyttä.

Kesämökki ja rantasauna ovat myös mukavat.

• api. kirjoitti:

Olet taas oikeassa. Ilman vatsan säännöllistä toimintaa, ei ole kunnollista elämää.
        Ulkohuussi ja siinä istuen ovi selällään linnun laulu ja kukkaketo ovat ylellisyyttä.

Ei niin hintsin vintsi. Päivä alkaa siitä hyvin kun kipaisen ulkohuusiin jätän sen oven auki ja kuuntelen linnunlaulua. Mikäpä on jatkaa ei turvota eikä ummetuta ja ajatuskin toimii selkeästi ; ).

Hyvää päivän jatkoa sinulle ; ) Kyllä meidän kelpaa.

• api. :))
        korpikirjailija kirjoitti:

Ei niin hintsin vintsi. Päivä alkaa siitä hyvin kun kipaisen ulkohuusiin jätän sen oven auki ja kuuntelen linnunlaulua. Mikäpä on jatkaa ei turvota eikä ummetuta ja ajatuskin toimii selkeästi ; ).

Jeps, kuolo on lähellä, jos suoli ei toimi, on koettu.

• Rauhamuorikka
        api. kirjoitti:

Oletkos "api." kuullut sanontaa; "Onnistunut ulostus on vanhuuden onni." Tämäkin pitää paikkansa. Näin aikoinaan opetettiin nuoria hoitajia vanhuksen elämän saloihin :)).

• api.
        Rauhamuorikka kirjoitti:

Oletkos "api." kuullut sanontaa; "Onnistunut ulostus on vanhuuden onni." Tämäkin pitää paikkansa. Näin aikoinaan opetettiin nuoria hoitajia vanhuksen elämän saloihin :)).

Enpä ole tuota kuullut.
        Mutta eikös hoitajat ainakin ammoin kysyneet huoneeseen tultuaan: Onkos meillä suoli toiminut?

Lopulta mikään muu ei ole niin tärkeää, kuin että sisään menee ja ulos tulee.
        Siinä on elämän sisältö.
        Kaikki muu on ekstraa.

• Meillä mukavuudet
        korpikirjailija kirjoitti:

Hyi, kuka tyytyy ulkovessaan, meidän mökki on talviasuttava ja mukavuuksin varusteltu. Minä en mökkipahaseen edes tyytyisi.

• N
        api. kirjoitti:

Varsinkin hämähäkit ja sisiliskot Ja sammakot yms muuta.

• Rauhamuorikka

Tärkeintä minulle elämässäni on terveyden säilyminen. Jos se menee, niin sen mukana menee kaikki muukin tässä iässä.
      Oma rauha ja mukava koti on hyvä myös olla olemassa. Tärkeintä kai on se oma rauha maailman tuulien jälkeen.

Mukavaa kesänjatkoa vaan kaikille!

• api.

Minä kun olen aina kanto kaskessa, niin väitän, että vähemmälläkin tulee toimeen, kuin täydellisellä, terveydelläkin.

Jorma Palo sanoi mielestäni viisaasti: " Ollakseen terve ei tarvitse olla terve."

Oma rauha on todellinen onni.

• Rauhamuorikka
        api. kirjoitti:

Minä kun olen aina kanto kaskessa, niin väitän, että vähemmälläkin tulee toimeen, kuin täydellisellä, terveydelläkin.

Jorma Palo sanoi mielestäni viisaasti: " Ollakseen terve ei tarvitse olla terve."

Oma rauha on todellinen onni.

Jätin äsken sanomatta, että terveyteni ei enää ole todellakaan täydellinen, mutta kuten kirjoitit, niin"Ollakseen terve ei tarvitse olla terve". Tuo sanonta pitää täysin paikkansa.

• api.
        Rauhamuorikka kirjoitti:

Jätin äsken sanomatta, että terveyteni ei enää ole todellakaan täydellinen, mutta kuten kirjoitit, niin"Ollakseen terve ei tarvitse olla terve". Tuo sanonta pitää täysin paikkansa.

Palo oli viisas mies. Ilotaan siitä, mitä on, ei surra sitä, mitä ei saa takaisin.

• tulkki.

Kyllä tärkeintä olisi, että ihmiskunta
      yrittäisi ymmärtää luonnon kieltä.
      Tällä hetkelläkin äiti-maalla on meil-
      le tärkeätä asiaa, mutta me emme
      ole ymmärtävinämme. Kohta voi tul-
      la selkokieltä.

• api.

Gaia näyttää vielä närhin munat, jos ihmiskunta jatkaa, niin kuin jatkaa pröystäilyään.

• näin se vaan on

Tärkeämpää ei voi olla elämässä kuin,tieto siitä mitä elämä on...eiks´niin.
        Silloin elämän myrskyt laantuvat ja sisäinen rauha voi saavuttaa sinut.
        Turhat viettelykset eivät voi riepotella ja addiktoida sinua.
        Voit täysin keskittyä olennaiseen...AJTUKSIISI,JOILLA TEET OMAN JA MUIDEN ELÄMÄN MAHDOLLISEN ONNELLISEKSI.

• Maailman rauha
      Köyhyys pois koko maapallolta
      Ilmaston suojelu
      Meret puhtaiksi ja kalakannat ennalleen
      Kehitysmaiden koulutus, varsinkin naisten
      Kaikki syömään vain luonnomukaisesti tutettua ruokaa
      Korruptio pois kaikkialta
      Rikollisuus poistuu hyvinvoinnin myötä.
      Yms.

Välimeren huijarivaltiot ryhdistäytyvät, panevat asiansa, ml. verotus kuntoon ja maksavat velkansa ottamatta enää uutta
      Samat maat kieltäytyvät lisärahoituksesta

Oma terveys säilyy ennallaan ainakin 20-vuotta eteen päin
      Lihaskunto paranee ainakin 20%
      Parisuhde pysyy nykyisen laisena paitsi, että vaimo jättää pois paheksuvat ilmeensä minun pöyhiessä pussejani.

Sosiaaliset suhteet lisääntyvät ja paranevat

Minulle riittäisi kunhan puoletkin toteutuisi!

Nyt lähden valmistamaan perheelle herkkulounasta!

• api.

Hohhoo, sinä se et vähään tyydykään.
        Ihan hyviä aikeita kaikki, ei voi muuta sanoa.

Eihän meillä ole hätiä mitiä, kun pannaan setelikoneet jauhamaan uusia rahoja.
        Muistaakseni sekin oli jossain elokuvassa.
        Miten käynee rahan arvon, jos sitä paljon on nytkään`?

Minulle ei riitä pelkät ilmeet, vaan aina pääsee suusta jokin sadatus.
        Varhaiskaali on hyvää.

• api. kirjoitti:

Varhaiskaali on hyvää.

Ei tälläinen loppukiriä ottava ukko voi vähempään tyytyä.

Vaimoni on jo luopunut minun kohdallani toivosta.

Sinun kohdallasi sanallinen ilmaisu kertoo tulevaisuuden toiveesta.

• ääretön tyhmyys
        api. kirjoitti:

Varhaiskaali on hyvää.

Ai painokoneellako sitä rahaa luodaan.. ymmärrän että saatoit olla ironin. Jos haluat pelastaa talouden hetkellisesti, ota vähintään 100 miljardin laina. Näin luodaan lisää rahaa, mutta kohta taas olemme samassa pisteessä. Tämä pahuus loppuu kyllä aikanaan väkisinkin :)

• ap.
        ääretön tyhmyys kirjoitti:

Ai painokoneellako sitä rahaa luodaan.. ymmärrän että saatoit olla ironin. Jos haluat pelastaa talouden hetkellisesti, ota vähintään 100 miljardin laina. Näin luodaan lisää rahaa, mutta kohta taas olemme samassa pisteessä. Tämä pahuus loppuu kyllä aikanaan väkisinkin :)

Hyvä, että ymmärsit. Minusta melkoinen vitsi.

Jossain elokuvassa muistelen asiaa parodioidun, jo vuosikymmeniä sitten.
        Soininvaara nyt ennusti aikoja tulevia.

Yhtä irvokasta, kuin Ranskassa valtiatar kansastaan. Mikseivät syö leivoksia, jos leipä loppuu.

• elämä aisoihin

Tärkeintä olisi nyt laittaa todella hulinaksi ja vähentää maailman väestöä ainakin 60%,silloin voitaisiin alkaa puhua maailman pelastamisesta.
        Sen jälkeen tiukka kontrolli kulutukselle....tälläinen kulutushulluus saatava loppumaan.
        Sellaisille maapallon alueille jossa luonto ei pysty tuottamaan ruokaa väestölle...muualta ruoa kuskaaminen lopetettava...sillä myös osaltaan pelastetaan maailmaa.
        Lentoliikenne ajettava minimiin..samoin laivaliikenne.
        Ruoan tuottaminen paikallisesti suosituksi.
        Syntyvyys saatava sääntelyyn.
        Keksikää lisää pelastus ideoita...tämä vaan aluksi...eikö olekkin kauheaa,mutta välttämätöntä,jos aiotaan vielä pitkän päälle elellä tällä telluksella.

• Tärkeintä elämässä on että olen elossa.

Muu tulee sitten perästä.

Taidan lähteä tästä poimimaan itselleni kukkia.

• api.

Tuostapa ei voi olla muuta kuin samaa mieltä.

• viisaus jees

Olen pohtinut elämää paljon ja todennut että 99,99% ihmisistä ei edes tiedä mitä elämä todella on..kuinka silloin voi sanoa elänkö hyvin vai huonosti.Kannattaa panostaa elämän ymmärtämiseen..jo siitäkin syystä,että elämän tietäminen ja ymmärtäminen on VIISAUTTA.
        Kaikki muu tapahtuu TYMYYS...ÄLYKKYYS AKSELILLA...ja se näkyy ja kuuluu ihmisten tekemisessä ja maailman tilassa.

• 2+9
        viisaus jees kirjoitti:

Olen pohtinut elämää paljon ja todennut että 99,99% ihmisistä ei edes tiedä mitä elämä todella on..kuinka silloin voi sanoa elänkö hyvin vai huonosti.Kannattaa panostaa elämän ymmärtämiseen..jo siitäkin syystä,että elämän tietäminen ja ymmärtäminen on VIISAUTTA.
        Kaikki muu tapahtuu TYMYYS...ÄLYKKYYS AKSELILLA...ja se näkyy ja kuuluu ihmisten tekemisessä ja maailman tilassa.

Entäpä se Katainen?

• 2+9 kirjoitti:

Entäpä se Katainen?

On miulla nytkin kukkia maljakossa, eilen haettuja, ruiskukkia vielä, tosin monenvärisiä, sinisestä punaisen kautta valkeaan...

• ...sininen ovi...

Tärkeintä on vapaus.Olla kuin lintu siivet levällään,leijua ilmavirtojen mukana.
      Miksi en ole syntynyt linnuksi?

Toiseksi on terveys,vaikka vikoja on,ne on suht hallittavissa,vielä.
      Ja sitten mielen tasapaino,joutilaisuus pienissä määrissä,tekemättä mitään kun en osaa olla,peritty helmasynti.
      Luonto,kesä,mietiskely missä tahansa,mökki,sen rauha,meri ja vehreä viidakkomainen villiluonto mökin ympärillä.
      Ja nyt kermavaahtoa ja mansikoita!

• api.

Nyt kun syökästiin laatikollinen mansikoita melkein kerralla, olivat niin hyviä, ettei tullut mieleenkään laittaa sokeria.

Tekemättömyyden kyky puhtaalla omatunnolla on hyve, jota ei kaikille ole suotu.

• N
        api. kirjoitti:

Nyt kun syökästiin laatikollinen mansikoita melkein kerralla, olivat niin hyviä, ettei tullut mieleenkään laittaa sokeria.

Tekemättömyyden kyky puhtaalla omatunnolla on hyve, jota ei kaikille ole suotu.

Asiasta.

• N

Missä muka sininen ovi

• Raittus on minulle tärkeintä elämässä.
      Ilman sitä ei ole mitään muuta kuin kurjuutta.
      Ei Rakkaita eikä ystäviä,
      Ei kotia ei työtä.
      Ei mitään.
      Kenties ei enään henkeäkään, kuollut olisin.

• api.

Hienoa lukea sinua, ja saavutustasi.
        Sinä varmasti osaat sitä arvostaa.

• Pirre*

Katsoin äsken "Iloinen talo" -nimistä tv -elokuvaa, ja muistin kommenttisi..on pakko onnitella Sinua raittiudesta, eli Onneksi olkoon tulisilla! :)

• YksMies'

Ja minulle. Sen jälkeen kun lopetin, alkoi elämä.

• bessie*

Mattojen pesu on nyt noussut minulle niin tärkeäksi asiaksi, että melkein stressaa.

Autoin toissa torstaina lapsenlapsia pitkien hiuksiensa pesussa, kun en halunnut heidän kastelevan kyläpaikkamme kylpyhuonetta. Siellä oli vain kylpyamme, eikä siinä mitään verhoa. Tytöt istuivat ammeen pohjalla ja minä pesin ja suihkuttelin ym..
      En tiedä noidannuoli vai mikä iski, kun siitä yritin oikaista itseni. Vähän on jo parempi, mutta ei tässä mitään pysty tekemään.

Mattojen pesua olin viime viikoksi suunnitellut, kaksi vierasta mattoakin on jo muutaman viikon ollut auton takakontissa, oikein vaadin saada pestä ne kuultuani että ovat pesulaan menossa.

Täytyy kai huomenna hakea yksi auttavainen, mutta aika avuton kaveri pesemään matot, retkituolin kun otan varuiksi mukaan niin enköhän työnjohtajana pärjäile.

• api.

Märät matot ovat kamalan painavia, ei kannata koskeakaan, jos on selkäsärkyä.

Helppohan on apuhenkilön työtä tehdä, kun on kunnon työnjohtaja neuvomassa ja valvomassa työnlaatua.
        Entisvanhaan oli mukava pestä mattoja kauniina kesäpäivänä seisoen tynnyrissä.
        Onnaisikohan pesu pitkävartisella harjalla, mutta silloinkin mattoja joutuu nostelemaan.

• bessie*
        api. kirjoitti:

Helppohan on apuhenkilön työtä tehdä, kun on kunnon työnjohtaja neuvomassa ja valvomassa työnlaatua.
        Onnaisikohan pesu pitkävartisella harjalla, mutta silloinkin mattoja joutuu nostelemaan.

Meillä on oikein hyvät matonpesupaikat täällä Espoossa. Kuivausmankelista on suuri apu, ja kuivaustelineitä on riittävästi.

Selkääni ei ole kipeä koko ajan, mutta liikkeet ja asennot ovat hyvin rajoitetut, jos virheen tekee niin sitten tuntuu ja kunnolla. Missään asennossa ei kannata olla pitkään, jos aikoo siitä vielä liikkeelle päästä. Matonpesu ei todellakaan tule kysymykseenkään.

Tuo kaavailemani apumies pitäisi hakea n. tunnin ajomatkan päästä. Sen selkä ilmeisesti kestäisi, mutta päivä kaikkiaan voi olla liikaa. Kaveri tosiaan on aina hyvin valmis auttamaan, mutta hänellä on taipumusta olla liian perusteellinen eikä läheskään ensimmäinen "kyllä se on jo hyvä" yleensä tepsi.Voi tulla päivälle pituutta.

Mutta eiköhän ne matot pestyä saada, ilman että tulee takapakkia selän kanssa.

• api.
        bessie* kirjoitti:

Meillä on oikein hyvät matonpesupaikat täällä Espoossa. Kuivausmankelista on suuri apu, ja kuivaustelineitä on riittävästi.

Selkääni ei ole kipeä koko ajan, mutta liikkeet ja asennot ovat hyvin rajoitetut, jos virheen tekee niin sitten tuntuu ja kunnolla. Missään asennossa ei kannata olla pitkään, jos aikoo siitä vielä liikkeelle päästä. Matonpesu ei todellakaan tule kysymykseenkään.

Tuo kaavailemani apumies pitäisi hakea n. tunnin ajomatkan päästä. Sen selkä ilmeisesti kestäisi, mutta päivä kaikkiaan voi olla liikaa. Kaveri tosiaan on aina hyvin valmis auttamaan, mutta hänellä on taipumusta olla liian perusteellinen eikä läheskään ensimmäinen "kyllä se on jo hyvä" yleensä tepsi.Voi tulla päivälle pituutta.

Mutta eiköhän ne matot pestyä saada, ilman että tulee takapakkia selän kanssa.

Kätevä vimpain tuo mankeli, telkkarissa olen nähnyt.
        Nopeuttaa varmasti kuivumista.
        Onpa onni, että sinulla on moinen höveli apuri. On toki minullakin tuo yksi. Monesti muistutankin, kuinka helppoa hänen on tehdä jokin pyytämäni askar, kun tarvii vain noudattaa neuvojani (käskyjäni). En silti pidä kaulinta kädessäni.

Oma selkäni paukahti eilen melkoisella äänellä. Kaipa jokin lukko irtosi, nyt tuntuu ihan hyvältä.

• N
        api. kirjoitti:

Varsinkin räsymatot.

• okkigaam

Terveys, aistien toimivyys, rakastamisen taito ilman vasta rakkautta. Lähimmäisten ystävien yhteydenpito.
      Tyytyväinen olen nyky päiviin.
      maagikko

• api.

Mitä kauemmin saa elää, sen tärkeämmäksi seikaksi nousee terveys, ainakin minulle.
        Tyytyväinen olen minäkin, kunpa jatkuisi samaa rataa.
        Ulkona vaihteeksi paistaa aurinko kauniisti.

• klle.nkka

Tärkeää ei ole kuin yksi asia....mutta kiva on kun mustikat ovat kypsyneet...

• ap.
        klle.nkka kirjoitti:

Tärkeää ei ole kuin yksi asia....mutta kiva on kun mustikat ovat kypsyneet...

Kyllä mulle tulee ainakin kaksi asiaa mieleen ajattelemattakin.

• älytön
        ap. kirjoitti:

Miksi kirjoitat viestin sanomatta mitään. Haluatko olla salaperäinen. Tai ehkä et tosiaan ajattele mitään. Lyökö tyhjää?

• api.
        älytön kirjoitti:

Miksi kirjoitat viestin sanomatta mitään. Haluatko olla salaperäinen. Tai ehkä et tosiaan ajattele mitään. Lyökö tyhjää?

Ihan lyö tahdilleen.

Eiköhän kommenttini ollut ihan samaa tasoa, kuin hänen, jolle vastasin.

Mitä minun pitäisi kertoa ja mistä?

• N
        ap. kirjoitti:

Mustikkapiiraat

• ap.

Siis, siis, siis, käsitin hänen viestinsä huumorina ja samalla mitalla vastasinkin, siis, siis.

• 1943

Riippuu hetkestä. Jos pelaan mölkkyä, tärkeintä on saada paljon pisteitä. Jos on nälkä, tärkeintä on saada syötävää jne.

• api.

Ajattelin hieman korkealentoisempaa, mutta huono on lennellä, jos maha mouruaa tyhjyyttään.
        Onko mölkky sellainen keilaamista muistuttava peli?

• 1943
        api. kirjoitti:

Ajattelin hieman korkealentoisempaa, mutta huono on lennellä, jos maha mouruaa tyhjyyttään.

Luultavasti sulla ei ole niitä kokemuksia, joita minulla on. Tärkeintä on elää täysillä juuri tätä hetkeä, sillä juuri nyt elän. Kun näin tekee, voi poistua tuntemattomaan hyvillä mielin silloin kun se aika tulee. Seuraavasta hetkestä ei tiedä. Mölkky on kenttäpeli, jossa heitetään pulikkaa ja yritetään kaataa pikkupölkkyjä, jotka antavat pisteitä. Kun keskityn siihen, en ajattele muuta.

• N
        api. kirjoitti:

Hieman.

• Pirre*

Kotini ja kaiki mikä siihen liittyy, sekä lapseni, ja lapsenlapseni lisäksi että suhteet heihin pysyvät hyvinä...

Ja, noinhan se on jo meillä jokaisella, kiitollinen pitää olla jokaisesta uudesta päivästä johon saa herätä suunnilleen terveenä...

• av--.,..-.,.

Tärkeintä... kuin kirjoitit...

• avkt-.,.---.,.-

Tärkein olen mimä--- sillä minulla on vain yksi elämä.

• tyhjä on maailmain

enään ei ole mikään tärkeää, silloin kun lapset oli pieniä,
      silloin oli ja olin tärkeä,
      sitten kun olimmekahdestaan, puoliso oli tärkein ja tärkeä,
      nyt olen yksin,
      mikään ei ole enään tärkeää

• avkt-.,....-.,-

Katso elämää.

Vain sinulle.

• vanhuus on vaikeaa
        avkt-.,....-.,- kirjoitti:

Katso elämää.

Vain sinulle.

kuinka sen teen ??

kuinka vanha ihminen osaa alkaa ajatella itseään ???

pitäisi olla kehityskelpoinen että oppis uusia temppuja

eikös sitä sanota että " vanha koira ei opi uusia temppuja "

mielelläni alottaisin uuden elämän, kylläki rajallisemman kuin nuoruudessa, mutta mutta mutta ,,,

• siinä se on

tärkeintä on liikkua ja syödä terveellisesti...

• k/k

Näin aurinkon lapsena on toi aamuinen aurinkonvalo tärkeetä ja nyt näyttää kajastavan puitten latvoihin.
      Talkkari on ovenraosta ruokittava sateisilla keleillä mut tänään kestetään vaikeuret kun mies konsanaan

• O-a

* Terveys, oma ja läheisten.
      * Katto pään päällä.
      * Muutama hyvä , musiikista pitävä ystävä.

• Oma terveys, sekä lasten ja lastenlasten.
      Musiikki ja ystävät.

• antti

-joo tommonen kissa tuli kun entinen lähti isoon kissa taivaaseen.310 ekee hoito ei auttanut ,munuaiset sökö.(20 v emo kiki.)tää kulku kiki on leikattu ,mutta kotiutui.pääsi hyvään kotiin ,on kermaa ym herkkuja .myyrille kyytiä.entinen tappoi myös käärmeet.

• sinulle

Terveys ja rakkaus.

• jj

ei mikään

• elämän kevät

Sen elämän tärkeimmän suhteuttaa vallitsevaan henkilökohtaiseen tilanteeseensa.
      Mutta tärkeintä elämässä on elämä itse; olla elossa.
      Jos olet kipeä, toivot kivuttomuutta, jos edes muutamaa kivutonta päivää vuodessa. Jos olet veloissa, elosi pyörii niissä asioissa. Jos taas menee huoletta, sinun elosi pointti on paljon globaalimpi; viherpiiperryksistä maailmoja syleileviin amma-hyminöihin.

Aloittajalle toivon vakautta terveyteen ja hyviä hetkiä parisuhteeseen. Ota päivä kerrallaan ja mieti, miten voisit toteuttaasinulle elämän hyviä tarjouksia palton napit auki.

• viherpiiperö

eli jos ei ole omia huolia, niin vasta sitten viitsii alkaa välittää muista ihmisistä? Ei todellakaan pidä paikkaansa. Ne joita elämä on koetellut tarpeeksi, tajuavat usein että muille hyvän tekeminen ei ole itseltä pois, vaan sillä tulee itsekin onnelliseksi. Kun yrittää elää elämänsä mahdollisimman hyvin tilanteesta riippumatta, niin on tasapainossa itsensä ja ympäristönsä kanssa. Paradoksaalisesti onnellisuus ei löydy siitä mitä minä voisin itselleni saada, vaan siitä mitä minä voin maailmalle antaa. Poislukien ne yksinkertaiset ihmiset, jotka eivät tarvitse onnellisuuteensa muuta kuin rahaa.

• ..ja elämän kesä
        viherpiiperö kirjoitti:

eli jos ei ole omia huolia, niin vasta sitten viitsii alkaa välittää muista ihmisistä? Ei todellakaan pidä paikkaansa. Ne joita elämä on koetellut tarpeeksi, tajuavat usein että muille hyvän tekeminen ei ole itseltä pois, vaan sillä tulee itsekin onnelliseksi. Kun yrittää elää elämänsä mahdollisimman hyvin tilanteesta riippumatta, niin on tasapainossa itsensä ja ympäristönsä kanssa. Paradoksaalisesti onnellisuus ei löydy siitä mitä minä voisin itselleni saada, vaan siitä mitä minä voin maailmalle antaa. Poislukien ne yksinkertaiset ihmiset, jotka eivät tarvitse onnellisuuteensa muuta kuin rahaa.

Se viherpiiperö on aivan eri asia kuin vihreiden arvojen tai yleensä yhteisen hyvän puolustaja. Mutta omalta kohdalta ja empiirisen tiedon pohjalta uskallan vakuuttaa sinulle piiperö, että jos elämä saakelisti murjoo, oma hyvinvointi panee elämän pituuden tiimalasin mittaiseksi, siinä ei globaalius ensin mieleen tule. (Toki voimme jaaritella alistetuista, huonon omanarvon tunnon jostaisn syystä saaneena tms. joilla "en minä mutta kunhan muut".. on oman selviämisen ehto)
        Uskalsin tieten ja tahtoen sanoa sen mitä tuossa aiemin sanoin, joskin melko suppeasti. Otin kyllä ennakoiden huomioon sinun mielipiteesi kaltaiset palautteet. So what? Sanoimme mitä sanoimme, kaikien mieleen ei ole koskaan - halusimmepa tai emme.
        Omista lähtimistäni voin vakuuttaa, että jos menettää elämässä paljon, tai joutuu suurten kysymysten äärelle, ei koskaan ole itsekästä aloittaa oman hyvinvointinsa tsekaamisesta, jotta esim. päivittäistoiminnoista selviäisi.

Toki, jos kylä palaa, ei oma stuga kylän keskiössä ole suojassa, mutta miksi kaikkien pitäisi olla tuota jatkuvaa globaaliharhaa rakentamassa. Kaivo väärään paikkaan...eikö sitäkään olla vielä opittu...

Ja ensipalauttenihan annoin aloitteen tekijää ajatellen. Hänelle edelleen toivon hk. hyvinvointia.

• mammelilla31

Tällä hetkellä on tärkeintä, että Olli ,joku joka hinaa Suomen rahoja eu:hun kysymättä kansalaisten mielipidettä,jopa Presidentti jäi tietoa paitsi. Tälläiset konnat olis Mannerhein eläessään teloittanut maan pettureina, niin kuin Paasikivikin. Niinistön olis aika selvittää mitä haetaan ja mitä varten, vai onko hyvä seksi vienyt järjen. Pyydän heti anteeksi, mutta nyt todellakin tarvitaan omaa oteta tee se Sauli. Tätä kunnollisuutta tarvitsen, ajatelkaa tulevaisuutta ja lapsia.

• Pekka Rinen 33v

Mutta eikö Olli ole siitä puolueesta, joka vastustaa tukien antamista Kreikalle ja Espanjalle.

• Rehti

Minulle tärkeintä on usko Jeesukseen. On turvallista elää, kun tietää minne on menossa, sitten kun aika jättää. :-D

"Jumala on rakastanut maailmaa niin paljon, että antoi ainoan Poikansa, jottei yksikään, joka Häneen uskoo, joutuisi kadotukseen, vaan saisi iankaikkisen elämän".

• religion out

Kaikki uskontokuntiin kuuluvat ovat joutuneet tarinanaholismin valtaan,eivätkä osaa irtautua ja tulla todelliseen elämään,jossa ymmärrys elämästä on ensimmäisellä sijalla.
        Uskonnot ovat ihmiskunnan historiassa eilispäivää...mutta elämän ymmäryksen tärkeys yhtä vanhaa,kun ihmiskunta on.
        Elämän ymmärrys on viisautta ja sitä me olemme kehittämässä tässä elämässä...kaikki muu voi olla tärkeää,mutta tois`arvovoista.
        Pohtikaapa uskontojen olemusta,kuinka paljon tärkeää elämää ymmärtävälle niillä on tarjottavaa....ei juuri mitään...sorry vaan.

• Anno 2012

Tärkeintä elämässä on elää juuri nyt koska eilinen on mennyttä ja sitä ei voi enää muuttaa ja huominen on jotain jota ei ole vielä olemassa.

Tärkeintä on myös saada kokemuksia ja nauttia niistä, janota uutta tietoja ja opetella aina uusia asioita. Ei pidä jäädä ja juurtua paikalleen koska silloin ei enää elä elämää.

Jokainen voi miettiä nyt mitä on elämällään tehnyt, sen näkee kun katsoo menneisyyteen. Ikäviä asioita ei voi enää sieltä pois ottaa mutta niistä voi oppia sitä huomista varten koska huomista ei ole vielä olemassa.

Eläkää elämä!

• 324234234

Se että on tekemistä itsellä, muiden mielipiteet eivät kiinnosta minua.

• pohjoisen_pate

No minulle on tärkeintä että saan olla yksin! Mikään ei voita sitä että päivän päätteeksi saa tulla rauhalliseen kotiin ja nauttia hyvästä ruuasta ja hiljaisuudesta.

• Mietteitä ...

Tässä ajassa:

Ihminen kaipaa sitä enemmän mahdollisuutta yksinoloon,

mitä rakkaampi hän on itselleen.

- Helinä Siikala -

Kun ihminen on yhteydessä omaan itseensä,

hän kokee elämän ykseyden

ja siksi hän ei ole yksinäinen.

- Helinä Siikala -

• mammeli31

Toivon ,että Merkel lakkaa leikkimästä Hitleriä
      siitä ei ennenkään ollut Saksalle mitään itua, Suomen politiikot vois alkaa olla omaa mieltänsä, eikä mitään karjalaumaa, jota viedään teloittevaksi, kun Juutalaisia kaasukammioon.Tää on sama asia mutta hellemmällä kädellä.Sama meno, ensin lakitetaan yritykset, sitten pysäytetään pankkien toiminnot, mitähän se Ämmä vielä keksii. Ja sitten se joka yritti päästä mun tekstin käsittelyyn Moro

• Hermanni 98765677654

Ei niitä poliitikkoja viedä narusta vaan meitä maksajia.Saat nähdä tapahtui mitä tahansa niin he kyllä pärjäävät.Joka käänteessähän he tietävät se mihin suuntaan kannattaa panostaa ja sen jälkeen tekevät päätöksiä.

Ei aina pahaa. Ettekö ole huomanneet miten Urpilaisen pylly pönköttää niin seksikkäästi kun hän tärkenä salkun kanssa steppailee. Oikein vanhankin miehen................Sellaista elämä on

• Hermanni 7665498765

Mulle olis nyt tärkeää löytää noin viikon sisällä xxl-kokoiset uimahousut joissa olisi tasku nitropurkille. Alue jolta etsin on Vääksy-Hollola-Lahti.Lähden tyttärenpoikien kanssa Tallinnaan kylpylään ja pystyn enempi telmimään vedessä jos purkki pysyy muka ilman pitelyä. Tästä varmaan selviääkin kaikille arvoisille lukijoille että pojat ovat minulle hyvin tärkeitä kavereita.Täällä oli joku muukin 62v,hän varmaankin ymmärtää että elämän tässä vaiheessa asioiden tärkeys muuttuu . Itse osaan lopultakin olla tyytyväinen että KAIKKI jäsenet ovat kunnossa eikä mitään jatkuvia särkyjä ole.Tiedän että alamäkeähän kaikki tässä iässä on mutta olen aina iloinen kun herätessä huomaan ettei kipuja ole missään. Suvussani on ollut ns.hiljaisia kuolemia eli sydän vain topannut. Ehkä mullekin käy niin mutta en toivo sitä vielä.

• mammeli31

Hauan ,että Espanja kieltäytyy kaikesta muusta tuesta, kun pankkituki, jopa Espanjan hallitus on jo sanonut sen , miksi pitää tunkee enemmän kun tarvitaan, onko Suomen politiikoilla sijoituksia?Meillä on LEIPÄJONOJA ja muutakin pulaa, ja koska meille maksetaan takaisin ne luvatut 90 luvun pankkitukien lainat? Nyt se Ahon entinen hallitus vois lunastaa ne lupauksensa. Paitsi se paskahousu meini Amerikkaan hommiin niin kun kaikki muutkin hyväksi käyttäjät,jättämättä mainitsematta tätä kahden opettajan poikaa,joka sai suojatyöpaikan Nokiasta.Kannattaako sanoa,HÄVETKÄÄ!!!

• heranni 354423556

Voi sinua pikku mummeli. Etkohan ihan tosissasi
        olin possa 2t sori

• ErkkiIi

Raha, auto, vene, omakotitalo meren rannalla ja kyllä muutamat ihmisetkin. Työtä en tartte.

• ap.

Muuten olen sitä mieltä, että säännöllinen työ on terveellistä useimpien ruumiinrakenteelle.
        Sisämaassa ei ole niin kova vinkka kuin rannikolla.

Mikseivät hyvät harrastuksetkin voi täyttää elämän, työttä jää niille aikaa.

• 21

niinhän sitä sanotaan että mikään ei ole niin tärkeätä kuin puutarhanhoito ja sekään ei ole niin kovin tärkeätä.

• Sitä odotellessa...

Tärkeintä minulle on mielenrauha. Tai oikeastaan mielenterveys. Jos saisin mielenterveyteni takaisin niin istuisin mieluusti vaikka pyörätuolissa koko loppuelämäni.

• "Sitä odotellessa..."

Mielenterveyden horjuminen johtaa useimmiten rullatuoliin, joten odottele rauhassa,
        kyllä se siittä.
        H.

• eri asia
        hunksz kirjoitti:

"Sitä odotellessa..."

Mielenterveyden horjuminen johtaa useimmiten rullatuoliin, joten odottele rauhassa,
        kyllä se siittä.
        H.

Miksi yhdistät mielenterveyden horjumisen ja pyörätuolin? Huom. pyörätuoli ei rullatuoli.

• eri asia kirjoitti:

Miksi yhdistät mielenterveyden horjumisen ja pyörätuolin? Huom. pyörätuoli ei rullatuoli.

"eri asia"

Minä en kirjoita mitään vahingossa.
        Potilasta tai omaista, on aina helpompi hallita jonkinlaisella pakkopaidalla kun yrittää saada häntä hortoilemaan haluttuun suuntaan.
        Voit tässä yhdistää asiaan lääkkeetkin.
        Ja, kommenttini ei ole helposti avautuva, joten olisi suotavaa miettiä sitä hetki.
        Turhanpäiväistä jorinaa on helppo kirjoittaa vakavasta asiasta.
        H

• bessie*
        hunksz kirjoitti:

"Sitä odotellessa..."

kyllä se siittä.
        H.

No joo...

Mielenterveyden horjuminen nyt johtaa milloin mihinkin, joskus Kakolaan, joskus itsemurhaan, usein syrjäytymiseen, joskus holtittomuuksiin, ja usein se ei johda erityisemmin minnekään.
        "Rullatuoli" mahtaa useammin horjuttaa mielenterveyttä?

• 20+9
      • KJP

Hmm, kieltämättä aika loogista että jos ei tee sitä mitä todella tahtoo, niin tekee jotakin mitä ei tahdo. Sehän olisi myös toisten tahtojen vastaista, sillä jos suostuu toimimaan omaa tahtoansa vastaan niin hyväksyy saman myös toisille. Kyse ei siis ole itsekkyydestä vaan itsenäisyydestä ja omasta vastuusta. Hyvä video!

• kuitenkin

Lapset, mies, kohtalainen toimeentulo ja Jumala, vaikka se taitaa nykyään olla melkein kirosana.

• "kuitenkin"

jumala ei ole koskaan kirosana, missä se sitten lausutaankin.
        Pääasia on että lausutaan intohimoisesti, ei haaleasti, palkan edestä saarnastuolista.

Heevetti, taatana..kaikki nuo kertovat jumalasta, tai jumalista, ja niin on hyvä, sanoo Siirakki.

H.

• kuitenkin.
        hunksz kirjoitti:

"kuitenkin"

jumala ei ole koskaan kirosana, missä se sitten lausutaankin.
        Pääasia on että lausutaan intohimoisesti, ei haaleasti, palkan edestä saarnastuolista.

Heevetti, taatana..kaikki nuo kertovat jumalasta, tai jumalista, ja niin on hyvä, sanoo Siirakki.

H.

Totta turiset. Melkoisella intohimolla Häntä ajattelenkin. Antaa elämälle pontta.
        Kaikki Hänestä.

• kuitenkin. kirjoitti:

Totta turiset. Melkoisella intohimolla Häntä ajattelenkin. Antaa elämälle pontta.
        Kaikki Hänestä.

"kuitenkin."

Noh, viisaampana minä puhun monikossa heistä.
        Jesse vihjasi joskus, että faijallaan on veli.
        H.

• some134568

Tärkeintä elämässäni on hengellisyys, mielenrauha, elämäntapa joka ei tuhoa ympäristöä/eläimistöä, terveys, rakkaus, läheiset.

• "some134568"

Taviksen mielenrauhaan kuuluu olennaisesti tietous elämäntavasta johon liittyy turvattu toimeentulo.
        Ja se vaatii aina ympäristöltä uhrauksia. Kaikenlasilta ympäristöiltä.
        H.

• eräs nainen

Seksi... siitä tulee pirun levollinen olo

• ap.

Voi se aiheuttaa vallatonta levottomuuttakin ynnä muita tuntemuksia.

Monille miehille se kuuluu aiheuttavan välitöntä nikotiinitarvetta.

• hehhah
        ap. kirjoitti:

Voi se aiheuttaa vallatonta levottomuuttakin ynnä muita tuntemuksia.

Monille miehille se kuuluu aiheuttavan välitöntä nikotiinitarvetta.

hah-haa. Ennen vai jälkeen...:)) taitaa miehillä tulvahdus serotoniinia aiheuttaa välitöntä unentarvetta...levottomuus tulee sitten herättyä ja lisää pitäs saada

• tärkeä ero eurosta

Tärkeintä elämässäni on että suomi eroaa EUROSTA,

Suomen huijaamiselle pitää panna loppu !

elän niin kauan että suomi saa itsenäisyyden takasi,,

• kuin vain

Mun mielestä taas eurokelvottomat maat pitää erottaa, eikä päinvastoin - ja muodostaa klusteri, jossa on vain hyvin taloutensa hoitaneet maat, koska juuri eurokelvottomat vie euron arvoa alas ja koko muuta Eurooppaa samalla, vähän niin kuin ammeen tulppa...

• "tärkeä ero eurosta"

Muista äänestää hyvin.
        H.

• hunksz kirjoitti:

"tärkeä ero eurosta"

Muista äänestää hyvin.
        H.

Ja tota...muuten sinulle nauretaan edelleen.
        H.

• .

Päivät jolloin pääsee liikkumaan, nauttimaan luonnosta vaikka välillä sadekuuron ropsauttaisikin.

Pienistä nauravista kalakavereista.

Ystävistä, jotka tarjoaa 'kipulääkettä' tarvittaessa.

Jokaisesta heräämisestä uuteen päivään.

• Tärkeimmät tässä

Tupakointi partsilla ja paskasanko vieressä siinä partsilla.

Kantapääkävely kerrostalon yläkerrassa.

Piereskely kerrostalossa perse haisten.

• ap.

Kantsisko sinun ajatella menoa kisaamaan Utikselle, jossa pierukisan suojelijana on Peräsmies?
        Hernerokkaa ja piimää on tarjolla kyytipojaksi.
        Jonossa tuhnuttelua.
        Mikä lie palkinto?

Kanta-astuja on karmea ylänaapurina.

• "Tärkeimmät tässä"

Oikein! elämän merkkejä ovat nuo.
      Tuntea elävänsä, on se tärkein.
      H.

• Elämän kaikki aamut, kun hengissä herään.

• ap.

Mikäpä muu, loppujen lopuksi. Ja onni, jos se on jopa iloinen asia.

• Infektiokestävyys

Ihmisillä, jotka ovat syntyneet syyskuussa, lokakuussa tai marraskuussa on parhaat mahdollisuudet elää todella vanhoiksi.

Maaliskuussa, toukokuussa ja heinäkuussa syntyneillä on huonoimmat mahikset elää todella vanhoiksi.

http://www.newscientist.com/article/dn22054-autumn-babies-more-likely-to-hit-100.html

http://www.dn.se/nyheter/varlden/hostbarn-lever-langst

Näin syntymäkuukaudet vaikuttavat:

Tammikuussa syntyneillä on tilastollisesti muita korkeampi riski sairastua Alzheimerin ja Crohnin tauteihin tai epilepsiaan.

Helmikuussa synttäreitään viettävistä tulee muita todennäköisemmin artisteja. Myös narkolepsiaan sairastuminen on todennäköisempää.

Maaliskuussa syntyneillä on suurin riski sairastua astmaan.

Huhtikuun syntyneillä puolestaan on kohonnut alkoholismin riski. Huhtikuussa syntyy myös eniten vaikeasti autistisia lapsia.

Toukokuussa syntyneet saavat pelätä eniten diabetesta ja silmänpainetautia.

Kesäkuun lapsia on sen sijaan onnistanut, sillä tässä kuussa syntyy eniten tulevia nobelisteja ja toimitusjohtajia.

Heinäkuussa syntyneet ovat muita positiivisempia.

Elokuussa syntyneillä lapsilla on muita todennäköisemmin ongelmia koulussa.

Syyskuussa syntyneet puolestaan saavat koulussa parhaat arvosanat.

Lokakuussa syntyneet elävät muita pidempään.

Marraskuussa syntyneiden näyttää sen sijaan synkemmältä, sillä silloin syntyy eniten sarjamurhaajia.

Joulukuun lapset joutuvat myös pelkäämään astmaan ja muihin allergioihin sairastumista muita enemmän.

http://www.talouselama.fi/uutiset/talla tavoin syntymakuukautesi vaikuttaa elamaasi/a2136696

• ap.

On se vain hyvä, ettei ennen syntymäänsä tiedä tämän maailman pahuudesta, ja sen vaaroista pienelle ihmiselle.
        Eihän tänne uskaltaisi putkahtaakaan.

• .

..ja höpönlöpön...

Tiedän maaliskussa syntyneen 100v:aan. Jokainen elää niin kauan kuin elinkaaressa on määrätty ja jokainen on luonteeltaan ainutlaatuinen.

• Tarvehierarkia

Rauha ja Tasapaino

Hitaus, hiljaisuus ...

Hyvä olo, Hyvä mieli ...

Oikeudenmukaisuus

Oikean ja väärän erottaminen toisistaan

✿✿✿

• ap.

Kovin ovat vaikeita saavuttaa, ainakin minulle.
        Rauhaa ja tasapainoa ei saa ostaa edes apteekista.

Kauniita ajatuksia, ne kun maailma sisäistäisikin. ✄

• Hulluna tekmiseen?

Maslow'n tarve-hierarkia: Ensin perustarpeet, sitten vasta muu.

Eli: Ruoka, koti, lepo, vaatteet, sähkö, jne. ...

Tee vähemmän = Terveys säilyy

Halua vähemmän = Mielenrauha

• Muista!

Kokemus on kova opettaja.

"Luottamus on elävä tunne. Se kasvaa ihmissuhteen myötä.
      Se on hauras, helposti särkyvä ja usein korjaamaton."
      - David Viscott -

• Lauraa'''

DIAPAM JA VIINA !

• ap.

Niin, joku uskaltaa sanoa ääneen sen, minkä useimmat valehtelevat peittäen.

Joskos jotain vielä enempää löytyisi, sinullekin? Toivon!

• deam

Mulle tärkeitä asioita ovat musiikki,perhe ja työ.Ne motivoivat painaan eteenpäin joka päivä.

• Mun tärkeitä asioita elämässäni on oma henkinen/fyysinen terveys ja perheeni hyvinvointi, harrastukset kuten lenkkeily,matkustelu sekä että pysyn jalat maassa. Kissani on hyvin tärkeä,enkä voisi siitä ikinä luopua.Tietenkin,kunnes saan oman asunnon niin siellä vallitsisi ihana ja lämmin rauha.Toivoisin ehkä tapaavani uusia ihmisiä.

• ap.

Monelle meistä on lemmikki tosi tärkeä. Niin on ollut minullekin.
        Kuvassa näytät tosi nuorelta, joten varmasti tapaat paljon uusia tuttavuuksia.
        Itselle terveys on tullut aina vain tärkeämmäksi iän myötä.

Terveys ja ihmissuhteet ovat minulle A ja O.
        Sopiva määrä realismia on minusta ihmiselle pelkästään eduksi.

• Valtio Suomi

Säästöt on tärkeitä, eli RAHA RAHA RAHA. Köyhien mielestä olen paska maa elää, mutta omasta mielestäni olen sivistysvaltio. Pankkikriisi painaa mieltä ja siksi pelastankin rikkaita pankkeja veronmaksajien rahalla.

• ap.

Missä lie paremmin? Missä jokainen saa ruokaa suuhunsa?
        Missä köyhillekään ei tarvi käytetyn kelvata?
        Missä ollaan lihavia? Missä yltäkyllä vaatii uhrinsa?
        Haluaisinpa kerrankin vastauksen jo monta kertaa toistamiini kysymyksiin, mikä maa on omaa maatamme maistuvampi mansikka?

Money makes the world go round, turha on viisastella.
        Niin kauan kuin rahalla saa, sitä, mitä kukin haluaa.
        Kaikkea sillä ei saa, mutta eipä se kaikkia haittaa.

No man is an island.

• av.

On rakkaus ei muuta.

• . :))

Olet rakas, ja hoidit rakkaasi. Olet paljon enemmän kuin nolla!

• av

niin tänää näytit olemasi siitä hän sinua kiittää, hon tackar dig till...

• .,.,

Jokapäiväinen ruoka, asunto, vaatteet, ystävät. Kaikki tarpeellinen elämässä. Kunhan pärjää päivästä toiseen.

• Tärkeintä elämässäni ovat ihanat ystäväni,
      erityisesti yksi heistä. Hän on syyni elää.

• mhsh

Lapset ja lasten lapset.

• Minulle on tärkeää olla vapaa elämään elämääni, niin kuin näen parhaakseni ilman jonkun puuttumatta siihen.

Minulle on tärkeää toteuttaa itseäni ja tuoda esille asioita missä juuri minä olen hyvä, vain niin voin olla onnellinen.

• ap.

Onnekseni minullakin on muistoissani, takataskussa, nuoruuteni ihanteet.
        Tunsin, että sanan voima on voittamaton.
        Niin kai olla pitääkin. Ikääntyminen hioo särmiä, mutta silti ei hävitä hyvyyttä ja oikeudenmukaisuutta mielestä.
        Sen toteuttamisen vain huomaa varsin vaikeaksi.

Voi niitä ainekirjoituksen tulisia tuntemuksia.
        Tuskaa pahuudesta, jonka luuli poistavansa.
        Onni on nuoruus ja pelottomuus.
        Vielä vanhanakin jaksaa kunnioittaa itseään,
        siitä, että ainakin oli aie parempaan.

"Vanhana", perheellisenä on vaikea olla oikeutettuna vapauteen,
        kun on vastuussa muistakin, kuin vain itsestään.
        Mutta se on sitten jo toisen ketjun aihe.
        .

• Anonyymi

Onko tässä vanhassa pitkässä esiinnostetussa ketjussa joku uusikin kommentti. En yh5äkkiä laratessani löytänyt. Eli mitä tahtoo sanoa?
      Siili

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miehille kysymys

Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse
      Tunteet
      140
      4441
    2. Miksi kaivattusi on

erityinen? ❤️‍🔥
      Ikävä
      92
      2109
    3. Olen tosi outo....

Päättelen palstajuttujen perusteella mitä mieltä minun kaipauksen kohde minusta on. Joskus kuvittelen tänne selkeitä tap
      Ikävä
      15
      2071
    4. Kotkalainen Demari Riku Pirinen vangittu Saksassa lapsipornosta

https://www.kymensanomat.fi/paikalliset/8081054 Kotkalainen Demari Riku Pirinen vangittu Saksassa lapsipornon hallussapi
      Kotka
      74
      1868
    5. Haluaisin jo

Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos
      Ikävä
      54
      1522
    6. Ylen uutiset Haapaveden yt:stä.

Olipas kamalaa luettavaa kaupungin irtisanomisista. Työttömiä lisää 10 tai enempikin( Mieluskylän opettajat). Muuttavat
      Haapavesi
      142
      1522
    7. VENÄJÄ muuttanut tänään ydinasetroktiinia

Venäjän presidentti Vladimir Putin hyväksyi tiistaina päivitetyn ydinasedoktriinin, kertoo uutistoimisto Reuters. Sen mu
      Maailman menoa
      104
      1385
    8. Nainen olet valoni pimeässä

valaiset tietäni tietämättäsi ❤️
      Ikävä
      75
      1316
    9. Oletko sä luovuttanut

Mun suhteeni
      Ikävä
      100
      1273
    10. Hommaatko kinkkua jouluksi?

Itse tein pakastimeen n. 3Kg:n murekkeen sienillä ja juustokuorrutuksella. Voihan se olla, että jonkun pienen, valmiin k
      Sinkut
      120
      1109
    Aihe