Nainen, kuinka paljon levität haarojasi?

OletkoNotkea..?

Kun olet lähetys-saarnaajas..?

A.Senverran että mies mahtuu siihen hyvin
B.Olen sammakkoasennossa, reidet täysin avoinna ja polvet koukussa (olen notkea)
C. Avaan Haara-Asentoni Sivuttais-Spagaattiin saakka ja olen täysin avannut haarani..

18

5218

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • takkutukkunen

Sen verran, että mies mahtuu siihen hyvin, aktin aikana vaihtelen jalkojen asentoa. Parhaalta mielestäni tuntuu kun toinen tai molemmat jalat nostaa suoraksi kohti kattoa.

• Elise 28

Sama juttu meilläkin. Joko minä tai myös mieheni nostaa jalat ylös yhdynnän aikana.

• jkfhf
        Elise 28 kirjoitti:

Sama juttu meilläkin. Joko minä tai myös mieheni nostaa jalat ylös yhdynnän aikana.

Minkälainen akrobaatti mies on jos lähetyssaarnaajassa on päällä ja nostaa jalat ilmaan? :)

• Ruiks!!!
        jkfhf kirjoitti:

Minkälainen akrobaatti mies on jos lähetyssaarnaajassa on päällä ja nostaa jalat ilmaan? :)

Se se vasta akropaatti onki. Taas joku runkkari laukeaa, tätä luettuaan.

• Anonyymi

Suurin osa Naisista ei saa jalkojaan tarpeeksi ylös et pääsisi jyystää syvälle.Siksi panen sellaisia aina takaapäin.

• N(43)

B. Tai sitten solmin nilkat ristiin miehen pepun tai selän päällä

• niccolina

Tykkään olla tosi levällään, eli kantapäät puoliks pyllyn alla ja polvet siis myös kiinni petissä.

• Elise 28

Lähinnä tarkoitin, että jos rakastelen miestäni lannedildolla lähetyssaarnaajassa, nostaa hän jalkansa silloin ylös.

• Purukummi

B tai nostan jalat miehen selän taakse, jotta pääsee mahdollisimman syvälle. Joskus mies nostaa jalkani olkapäilleen, mikä sekin luonnistuu.

• s57jxyr

eikö naisia satu nuolemine kunne huuttaa siinä aika tavalla

• joku vaan

Yleensä "huutaminen" voi tarkoittaa myös nautintoa seksissä varsinkin naisilla jos et sitä tiennyt? Eikä nuolemisen yleensä pitäisi sattua? -.-

• kolmi pyörä

Veikkaisin b

• kolmi pyörä

Veikkaisin b

• 6789o

Jalat miehen olkapäillä on siinä asennossa parasta! :)

• kunnon

kikotukset ylöspäin miehen keskivartalosta kiinnipitäen on nami namia,kun kalu uppoaa juurtamyöten ja pallit hakkaa välilihaan.

• Parikymppinen_Muija

C, koska se tuntuu minusta kaikista parhaimmalta :)

• Anonyymi

En hirveästi seuraile, miten jalkani on, mutta olen notkea, joten jalkani taipuu ja menevät minne vaan. Yleensä nostan jalat miehen selän taakse, joskus mies nostaa jalkani olkapäilleen. Haluan olla aktiivinen, joten en pidä jalkojanikaan samassa asennossa koko aikaa.

• Anonyymi

Alussa kapeammalla niin puristus parempi kun kiihotun täysin jalat aivan auki mies näkee naidessa naiseuteni.

Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. IL - Patteriauto syttyi parkkihallissa Tampereella - 50 autoa LUNASTUKSEEN!

"Palon aikaan parkkihallissa oli 90 autoa, joista noin 50 tuhoutui palossa korjauskelvottomiksi. Lisäksi palo vaurioitti
      Maailman menoa
      247
      45349
    2. Kristillisistä Siionisteista asiallista tietoa Hesarissa.

KD ja Persut ovat kaiken takana avoimesti!
      Maailman menoa
      30
      11233
    3. Persut JYTKYTTÄÄ ylös, ohi kepun! +2,1 %

Persut palasi kolmen suurimman joukkoon ja on matkalla kohti kevään 2027 eduskuntavaalivoittoa. Sosialistit ovat syöksy
      Maailman menoa
      207
      10873
    4. Sanna Marin saa ylistystä Hillary Clintonilta

Jos joku ei tiedä kuka tämä rouva Hillary Clinton on, niin kerrottakoon "fun fact", eli hän on se keneltä Donald Trump
      Maailman menoa
      36
      9711
    5. Ja jälleen uusi latauksessa olleen sähköauton palo! Nyt Keravan Prisman parkkihallissa.

IS 3.10.2025 Latauksessa ollut sähköauto syttyi yöllä tuleen Keravan Prisman parkkihallissa, Keski-Uudenmaan pelastusla
      Maailman menoa
      85
      8528
    6. Gallup, PS:lle JÄRISYTTÄVÄ nousu, SDP suurin laskija

https://yle.fi/a/74-20186114 PS kovaa vauhtia nousemassa ennen 2027 vaaleja suurimmaksi puolueeksi. Nyt mennään jo etua
      Maailman menoa
      223
      6511
    7. Pirjo sanoi Esalle

Painu sinä Esa hevonvittuun... johon Esa? Laittakaapa ehdotuksia. # ==================== # APUFUNKTIO: satunnainen kok
      Maailman menoa
      0
      3210
    8. Jos mä joisin

Itteni känniin nyt, voi olla että mä tunnustaisin sulle kuinka ihastunut oon ollu suhun viimeiset 2 vuotta. Eikä mua pys
      Ikävä
      28
      2222
    9. Tänään torille

Tänään kuulema torilla tapahtuu klo.20. Tulkaaha paikalle kattoon.
      Hyrynsalmi
      37
      1619
    10. Koulu-uhkaus.

Meinaatteko päästää lapsenne kouluun, niin kauan kun tämä uhkaaja siellä myös on? Tekijä on kaikilla tiedossa.
      Hyrynsalmi
      26
      1510
    Aihe