Nainen, kuinka paljon levität haarojasi?

OletkoNotkea..?

Kun olet lähetys-saarnaajas..?

A.Senverran että mies mahtuu siihen hyvin
B.Olen sammakkoasennossa, reidet täysin avoinna ja polvet koukussa (olen notkea)
C. Avaan Haara-Asentoni Sivuttais-Spagaattiin saakka ja olen täysin avannut haarani..

27

5681

Vastaukset 27

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • takkutukkunen

Sen verran, että mies mahtuu siihen hyvin, aktin aikana vaihtelen jalkojen asentoa. Parhaalta mielestäni tuntuu kun toinen tai molemmat jalat nostaa suoraksi kohti kattoa.

• Elise 28

Sama juttu meilläkin. Joko minä tai myös mieheni nostaa jalat ylös yhdynnän aikana.

• jkfhf
        Elise 28 kirjoitti:

Sama juttu meilläkin. Joko minä tai myös mieheni nostaa jalat ylös yhdynnän aikana.

Minkälainen akrobaatti mies on jos lähetyssaarnaajassa on päällä ja nostaa jalat ilmaan? :)

• Ruiks!!!
        jkfhf kirjoitti:

Minkälainen akrobaatti mies on jos lähetyssaarnaajassa on päällä ja nostaa jalat ilmaan? :)

Se se vasta akropaatti onki. Taas joku runkkari laukeaa, tätä luettuaan.

• Anonyymi

Suurin osa Naisista ei saa jalkojaan tarpeeksi ylös et pääsisi jyystää syvälle.Siksi panen sellaisia aina takaapäin.

• N(43)

B. Tai sitten solmin nilkat ristiin miehen pepun tai selän päällä

• niccolina

Tykkään olla tosi levällään, eli kantapäät puoliks pyllyn alla ja polvet siis myös kiinni petissä.

• Elise 28

Lähinnä tarkoitin, että jos rakastelen miestäni lannedildolla lähetyssaarnaajassa, nostaa hän jalkansa silloin ylös.

• Purukummi

B tai nostan jalat miehen selän taakse, jotta pääsee mahdollisimman syvälle. Joskus mies nostaa jalkani olkapäilleen, mikä sekin luonnistuu.

• s57jxyr

eikö naisia satu nuolemine kunne huuttaa siinä aika tavalla

• joku vaan

Yleensä "huutaminen" voi tarkoittaa myös nautintoa seksissä varsinkin naisilla jos et sitä tiennyt? Eikä nuolemisen yleensä pitäisi sattua? -.-

• kolmi pyörä

Veikkaisin b

• kolmi pyörä

Veikkaisin b

• 6789o

Jalat miehen olkapäillä on siinä asennossa parasta! :)

• kunnon

kikotukset ylöspäin miehen keskivartalosta kiinnipitäen on nami namia,kun kalu uppoaa juurtamyöten ja pallit hakkaa välilihaan.

• Parikymppinen_Muija

C, koska se tuntuu minusta kaikista parhaimmalta :)

• Anonyymi

En hirveästi seuraile, miten jalkani on, mutta olen notkea, joten jalkani taipuu ja menevät minne vaan. Yleensä nostan jalat miehen selän taakse, joskus mies nostaa jalkani olkapäilleen. Haluan olla aktiivinen, joten en pidä jalkojanikaan samassa asennossa koko aikaa.

• Anonyymi

Alussa kapeammalla niin puristus parempi kun kiihotun täysin jalat aivan auki mies näkee naidessa naiseuteni.

• Anonyymi00028

B.

• Anonyymi00029

Kun minä nain vaimoa A, kun vieras C

• Anonyymi00033

Ihanaa! Vaimo haluaa ahnaasti vierasta.

• Anonyymi00030

Naisella b-asento päällä naidessa ja c-asento naisella kun annan suuseksiä. M46

• Anonyymi00031

Ehdottomasti tuo A asento.

• Anonyymi00032

Kyllä se menee iha miehen halujen mukaan. Vaikka pöydällä naitaessa mies toisinaan levittää, tai haluaa minun levittävän jalkani äärimmilleen levälleen, jolloin pari tyynyä pään alla näen hyvin myös tise kuinka kalu soutaa pimpissäni. Kiihottava näky.

Sitten taas välillä jalat tiukasti yhteen, tai jopa ristiin ja taas siitä jalkojen levitys hetken päästä. Toisinaan minun pitää kääntää alavartalon ikkunan suuntaan ja levittää siinä jalkani ja mies nai minua poikittain.

• Anonyymi00034

Minä levitän alkuun niin että mieheni mahtuu aloittelemaan.
      Miehelläni on aika iso elin ja sattuu jos heti menee pohjaan.
      Hetken päästä kun alkaa tuntumaan hyvältä rentoudun ja levitän lisää.
      Usein mies ottaa toisen jalkani rinnalleen ja toisella kädellä painaa reittä alemmas näin hän tulee syvemmälle. Lopuksi ottaa pakarastakin kiinni ja paukuttaa kovaa. Ihanaa!

• Anonyymi00035

Nostan jalat levällään jalat omiin korviin

• Anonyymi00036
      UUSI

Jalat ihan auki ja vedän polvia kohti kainaloita ja pidän usein vielä kädet polvitaipeissa. Paras asento jos nainen alle.

Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Puukotus Kajaanissa

Kuka puukotti ja ketä? https://yle.fi/a/74-20247765 Vähemmän yllättäen päihteet mainittu
      Kajaani
      59
      1541
    2. Taas henkirikos

Kuka lienee nyt asialla.
      Ilomantsi
      26
      1184
    3. 85
      1048
    4. Nyt se syksy on sitten alkanut

Esimerkiksi tänään sataa aamusta iltaan, ja nytkin.
      Maailman menoa
      42
      857
    5. Mitä söpö

Mies mietit?
      Ikävä
      65
      816
    6. Minä en ole koskaan

Rakastanut ketään toista yhtä paljon kuin sinua
      Ikävä
      92
      784
    7. Humalassa autolla ajo.

Tuhti humala hyydytti kuljettajan Suomussalmella -sammui rattiin ,uutisoi Ylä-Kainuu.
      Suomussalmi
      15
      749
    8. Tiesitkö? Jorma Uotisen EX-rakas on Helena Lindgren - Nämä ovat välit nyt: "Me ollaan..."

Jorma Uotinen ja Helena Lindgren olivat avoliitossa v. 1982-1999. Pariskunta oli aikansa näyttävä julkkispari, missä i
      Kotimaiset julkkisjuorut
      19
      715
    9. Hyvä on sitten, jos et sitä s*ksiä halua kanssani.

Rakastetaan vaan toisiamme, voin käydä muualla tyydyttämässä fyysisenpuolen tarpeet. Puhumalla tämäkin olisi selvinnyt.
      Ikävä
      131
      715
    10. Vähän pitää

Kiusia ja näyttää
      Ikävä
      115
      686
    11. Suloinen ja herkkä

Toiset huomioiva, räväkkä, yllättävä. Ei sellaisesta voi olla pitämättä.
      Rakkaus ja rakastaminen
      31
      615
    12. Jäljitelmä Birginit

Ei jumaleisson, Jeffin vaimo kertoo et nää Hermesit olikin jäljitelmiä ja timangit labrarääsää. Anna mun kaikki kestää �
      Kotimaiset julkkisjuorut
      144
      614
    13. Hurja pako Kuhmossa

19 vuotias kaahasi humalassa jalkakäytävälle tänään. Kuka mitä häh.
      Kuhmo
      4
      612
    14. Taidat olla

Luovuttanut jo minun suhteeni osalta?
      Ikävä
      43
      591
    15. Minä muistan

Minä muistan sinut nauravana. Sellaisena, joka sai tavallisenkin hetken tuntumaan vähän kevyemmältä, kuin huoneeseen ol
      Ikävä
      45
      570
    16. Mä voisin rakastua noihin tähti silmiin

Katseesi on niin lumoava nainen💚.
      Ikävä
      19
      556
    17. Anteeksi J-mies

Anteeksi että myötävaikutin siihen että rakastuit minuun, jota et voi koskaan saada. Viimeksi kun näimme ja katselimme t
      Ikävä
      74
      547
    18. Jos tullaan toisiamme vastaan, niin

pitäiskö pysähtyä ja onnitella?
      Ikävä
      43
      536
    19. Hyvää yötä hurmuri

Iltaa haaveeni! Kauniita unia😘 Jospa me vielä nähtäis ja juteltais, suukoteltais ja halittais, siliteltäis ja hyväiltä
      Ikävä
      24
      523
    20. Kenen viisautta on ollut laittaa tie väärällä murskeella pilalle

Kenen viisautta on ollut kun Siimeksen/Kylmänpurontie pantu pilalle kun on ajettu liian karkeaa mursketta. Rengasliikke
      Hyrynsalmi
      17
      487
    Aihe