Kiva huristella

Mopo poika

Onko kukaan nähnyt kun mopolla ajelen pitkin kyliä ja raitteja. Mukavaa puuhaa vaikka ihan huvikseenkin ajellen.

Onneksi siinä on moottori, niin ei kuule kaikkien kylähullujen asiattomia huutoja.

Tietysti pitää ajella sääntöjen ja asetusten mukaan. Tietysti aina joskus löytyy joku joka ei niitä kokoajan noudata. Oli sitten kyse mopolla tai autolla ajosta.

Tällä palstalla olleet kirjoitukset tuntuvat olevan oikein rakentavia ja ohjaavia. Toki, kyse näkyy olevan yhden, korkeintaan kahden ihmisen mielipiteistä. No on siellä muutama kirjoitus josta paistaa ajatus tehdä noista raivokohtauksista pilkkaa.

Tuollaisilla sanavalinnoilla ja tuollaisessa mielentilassa oleva mielipiteet voi kuitenkin jättää omaan arvoonsa. He ovat varmasti kova rasite esimerkiksi naapureille. Tuollaisten kanssa on varmasti mahdoton käydä asiallista keskustelua vaikka jokin asia olisikin todellinen ohgelma.

7

157

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -SKIN-

      Aika moni soittaisi ja olen samalla linjoilla mitä ketjun tekijäkin. On aivan oikein soittaa ja toivoisi myös partiointia ko. alueelle sillä asiaa vähätellään liian usein, silti kaikki muut jotka siellä liikkuu niin näkee koko ajan päivittäin tota hurjastelua.
      ja on soitettukin ja soitetaan.
      mitä hyötyä sinun on jauhaa p*skaa lääkäreistä tänne, kun itse sitä pikimmiten tarvittet jos sinua lyödään turpaan kun kaahaat jonkun päälle. silloin voit miettii 2 kertaa että mitä v*ttua selität tänne siis aivan turhaa p*skanjauhamista ja v*ttuilua niille jotka yrittää pitää kaupungin rauhallisena eikä minään v*tun teinien temmelyskenttänä jolloin kaikki sivulliset on vaarassa joutua noiden yliajamiksi niin silloin sinä se olet joka otat turpiisi jos alat asiasta kääntelemään.
      ite sä kannatat tota hurjastelua se on vastoin lakia, mä taas sanon saman mitä muutkin eli liikenteessä siellä missä liikkuu lapset ja muut sivulliset niin ne ei halua että sielä ajetaan mopoilla tota vauhtia ja päättömästi muutenkin. Ihan selvä asia, niins iitä on ihan turha haastaa riitaa koska vastassa on aikuiset jotka kyllä ilmottelee asiat eteenpäin jos apinoja ajelee tommosta vauhtia väärillä teillä.

      ei o mitään pilalle mennyttä elämää, on vaan totuuksia joita sä et hyväksy.

      ei meitä kiinnosta mitkään räkänokat jotka käy koulua, vaan meitä kiinnostaa oma elämä ja meillä ei ole muuten mitään vastaan mopoilua kunhan lait saataisiin kovemmiksi ja kakaroille tuomiot mokomasta kaahailemisesta.
      kotona kun ei oo kuria niin siksi se on tommosta.

      alkaa v*tuttaa semmonen.

    • Henna , mamma

      Poikien pitää saada palkkatyötä eikä 9 euron työtä, jota nykyään tarjotaan . On heilläkin kulunsa. Niin ajelut vähenee.

    • ratkaisu löytyisi

      Luulin jo hetken että häirikkökyttääjä otti neuvon vastaan, ja toimi kuten opastin. Mutta ilmeisesti ei näin sittenkään käynyt, kun täällä täytyy melskata edelleen päivät pitkät.

      Miten nyt voi olla niin vaikeaa soittaa poliisille, ja kertoa kuten asiat on. Siihen ei mene aikaa kun pieni osa siitä ajasta mikä menee näilllä palstoilla vouhkaamiseen. Rohkeasti puhelin käteen ja soitto poliisille. Asian voi keroa rauhallisesti tai sitten tuolla tavalla miten aikaisemmin neuvoin. Ehkä tuo neuvomani tapa sujuu asiasta häiriintyneeltä luontevammin.

    • Ymmärsin.

      Ilmoitetaan kunhan tiedetään enemmän. Osa on varmasti jo ilmoittanutkin.
      Pitää olla selvät tiedot ensin.

    • Kysymyksiä ?

      "Miten nyt voi olla niin vaikeaa soittaa poliisille, ja kertoa kuten asiat on. Siihen ei mene aikaa kun pieni osa siitä ajasta mikä menee näilllä palstoilla vouhkaamiseen. Rohkeasti puhelin käteen ja soitto poliisille. Asian voi keroa rauhallisesti tai sitten tuolla tavalla miten aikaisemmin neuvoin"


      Kukakan sitten kertoisi kuka tämä kaahailija on ja minkä näköisellä mopolla tai ajopelillä liikkuu? Mistä lähtee ja minne menee?
      Ne kun vielä tietäisi niin asiaa pystyttäisiin seuraamaan tehokkaammin.
      Sen jälkeen kun asiasta ollaan varmistuttu niin sitten tehdään ilmoitus.
      Tällä hetkellä en ainakaan suoraan sanoen itse osaa sanoa kuka ajelija on.

      Miksi aikuiset ihmiset eivät halua edesauttaa tätä asiaa?
      Nyt olisi tilaisuus saada kakara kuriin.

      Toki suuri osa teineistä ajelee 60km/h kulkevilla peleillään mutta tämä poika paahtaa selvästi kovemmalla pelillä, äänet sitä luokkaa ja monikin tietää mikä ero on mopolla ja motocross vehkeellä.

      ei pojalla ole mikään oikeus tehdä tuollaista, j*malauta suljetut alueet ovat niitä rakkineita varten, eivät mitkään yleiset tiet.

      Kaverilla on negatiivinen asenne poliisia kohtaan mitä olen viesteistäkin päätellyt.

      Kunhan saadaan tietoon kuka kaahaa niin varmasti tehdään ilmoitus. Ilmoittakaa muutkin tänne anonyymisti jos ette kehtaa itseänne paljastaa.

      tahallista ihmisten ärsyttämistä tuollainen kaahaaminen, ajaa nyt kilpavehkeellä normaali teillä. ei siis mitään järkeä.

      Kalliiksi tulee kohta kakaralle ajelut ja se on ihan oikein !
      Nyt voisi sanoa että joku rikkoo tehokkaasti lakia tahallaan !

      Siitä tulee saada rangaistus !

      Käykö tämä jätkä muuten siinä baarissakin kaljoilla ja ajaa senkin jälkeen?
      Eikös siinä seiso sellainen musta mopo aina siinä edustalla?
      Liittyykö ks. ajelijaan mitenkään ?

    • Hoitoon ja heti

      "Kukakan sitten kertoisi kuka tämä kaahailija on ja minkä näköisellä mopolla tai ajopelillä liikkuu? Mistä lähtee ja minne menee?"

      Heh. Et kai tosissasi usko että tuollainen kaahaja tosissaan on. Koko palstan mopopoika tivolihan on jonkun kylähullun alulle laittama.

      Minä ainakin kun tätä olen muutaman viikon seurannut, niin poskien pullistelunahan minä tätä pidän. Joku yksinäinen ja elämässä epäonnistunut on kateellinen naapurin lapsista ja heidän harrastuksistaan.

      Nuo muutama kommentti kyllä välillä naurattaa, kun joku asian ymmärtänyt heittää herjaa. Voi tietysti olla, ja todennäköisesti onkin että tämä kylähullu ei ymmärrä kun hänen kustannuksellaan pilaillaan.

    Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      28
      1878
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      6
      1782
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      15
      1271
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      7
      1184
    5. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      21
      1152
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      10
      1085
    7. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1031
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      7
      1005
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      6
      1004
    10. 10
      980
    Aihe