Big wheels viikonloppu!

Kummastelija

On se vaan kumma kun tälläkin kylällä kerrankin tapahtuu niin sitten esim. Savon solmu on kiinni vaikka todellakin siellä olisi väkeä riittänyt pilkkuun saakka. Sitten Galyxyyn saa jonottaa tunnin jotta pääsisi sisälle niin eikö olisi ollut järkevää tähdätä että se uusi tila olisi ollut jo avoinna!!! Sitten nämä paikalliset ruoka paikat niin eikö olisi niidenkin kannattanut venyttää aukiolo aikaansa, fiksuja nämä paikalliset yrittäjät!!! Liekkö ees kaikki taksitkaan olleet ajoissa! Jos näin isoja tapahtumia täällä useampia yhtä aikaa niin järki hoi käteen!!!

11

679

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Valosyttyi!

      Jospa ottaisvat opikseen ensi kesää ajatellen.
      Meillä on ainakin muutama jekku takataskussa ensi kesälle,mutta ei parane
      paljastaa,ettei muut matki.
      Ja ei taatusti ole mitään kokoomusben-settiä tämä idea,vaan ihan huippua.

    • heikkiskytta

      Ravintoloista ainakin Victoria oli jatkanut aukioloaikaansa klo 23 asti. Muista ei ole tietoa, vaikka yrittäjiin on oltu tapahtumajärjestäjien tiimoilta yhteydessä ja tiedotettu tapahtumasta ja sen aikataulusta sekä yleisöodotuksista.

    • BWkonkari

      Omat juomat mukaan ja evästä voi sitten metsästää mistä kukin haluaa.
      Näin toimien ei harmita solmun ja muiden kiinniolo.
      Aina opitaan uutta seuraavaa Big Wheelsiä ajatellen.
      Tapahtuma kehittyy aina vaan isommaksi ja paremmaksi ja ihmiset oppii niksejä
      joilla selviää iloisin mielin.

    • Rc harrastelija

      Olispa talvellakin jotain autotapahtumia.
      Jossain sisähallissa vaikkapa.
      Onhan niitä jäärata-ajoja,mutta jonkinlaista muuta.
      Ilmoitelkaa,jos tiedätte lähistöllä olevan max 100k säteellä.

      • Ruudy

        Kohta se taas on,kromia säämiskällä kiillotin ja muistakaa nyt juomat ja eväät autoon mukaan,jotta voi nauttia tapahtumasta,eikä metsästää elintarvikkeita.


      • 8pallo
        Ruudy kirjoitti:

        Kohta se taas on,kromia säämiskällä kiillotin ja muistakaa nyt juomat ja eväät autoon mukaan,jotta voi nauttia tapahtumasta,eikä metsästää elintarvikkeita.

        Ei ole katsasteltu tän kesän miitingiä,kun ei auton mukaan ehtiminen varmaa,paljo laitettavaa


    • Rahanpaalauskone

      Pieksämäkeläiset yrittäjät eivät ole köyhiä eikä kipeitä! Niillä on vara valita asiakkaansa ja jonkinlainen rajahan silläkin on paljonko sinne kassakoneeseen mahtuu sitä raha!

      • BwJuoja

        Kännit ja kuseminen puskiin.


    • 150vr

      Avaako Turunen tapahtuman? Että onhan edes kaupunki hengessä mukana?

    • bellemodeste

      Onko tämä taas samaan aikaan Savo Vintagen kanssa? Viime vuonna käytiin vintagemessuilla ja pihalla oli tosi paljon vanhoja autoja.

    • Tylleröx

      On samaan aikaan! =)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      190
      1945
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1053
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      104
      991
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      747
    5. 52
      694
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      598
    7. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      29
      590
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      174
      546
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      528
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      203
      481
    Aihe