Olisiko minusta potkunyrkkeilijäksi?

Tyttö18vTRE

Oon Tampereelta päin oleva 18v tyttö, ja mua on kiinnostanut tämä potkunyrkkeily jo jonkin aikaa. Minua vain hieman mietityttää se että tulenko minä pärjäämään siellä koska olen luonteeltani aika ujo ja tavallaan myös herkkä. (En siis mitenkään sillain herkkä että jos mua lyö joku niin rupeen itkeen jne.. :D) Kunto minulla ihan hyvä vaikka sitä läskiäkin löytyy jonkin verran. Käyn kuntosalilla n.2x vko, käyn 3km hölkkälenkeillä n.2-3x vko ja omistan nyrkkeilysäkin jota mätkin sen 30min n.2-3x vko. Haluaisin aloittaa potkunyrkkeilyn juurikin kunnonkohottamisen ja itsepuolustuksen takia. Olisiko minusta potkunyrkkeilijäksi? Ja osaatteko suositella jotain hyviä/halpoja paikka täältä Tre:ltä päin? :)

9

781

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • poika 23 v

      Hervannan K 4 centerissä on ammattitaitoa ja kokemusta lajiin, joten me suosittelemme. Tampereen Ikurissa toimii yhden miehen show fighter Academy, jossa ei yhtään lajia osata ja seuran ainoa opettaja ei ole koskaan käynyt minkään lajin alkeiskurssiakaan. K Nelosessa on pitkä krav maga ja thai/potkunyrkkeilykokemus, kun Ikurissa videolta yritetty matkia tekniikoita ja itse keksitty oma liittokin.
      Kierrä kaukaa tämä Ikurin baletti, siellä ei opi, mutta nauraa saa.

    • Tyttö 18V TRE

      Hyvä, olenkin ihmetellyt, noita outoja kirjoituksia ja kävin Hervannassa katsomassa, vaikutti ihan asialliselta ja hyvältä hommalta, tätä Ikurin juttua kävin myös vilkaisemassa, ja se oli outo, ei tunnistanut miksikään lajiksi ja kömpelön näköistä, ei ollut kyllä harjoittelijoitakaan salilla, kuin yksi ja en ihmettele, kun opettaja oli huonoin mitä nähnyt.

    • tyttö 18v TRE

      Outoa teksitä, ihmettelin kyllä kun kävin tuolla Ikurin Fighter defense akatemiassa, että miten joku voi noin huono, mutta kun tuota tekstiä lukee, osittain ymmärttää.
      Mikään kamppailuopettaja ei tuo ole, ei osannut edes alkeita aj minäkin aloittelijan huomasin sen. Hervannan K 4 centeristä, löysin oikeaa ammattitaitoista opetusta ja kovan kuintolajin. Kiitos.

    • potkija

      Hyvää mainosta puolin ja toisin !

      • boxaaja

        Joo...Tampereen seudulla pystyy kyllä harrastamaan potkunyrkkeilyä muuallakin.
        Chitalada tampereella ja NKU nokialla ainakin tulee mieleen.


    • hyviäpotkuja

      Chitalada on se oikea ja alkuperäinen. Olen käynyt siellä jo monta vuotta ja ylivoimaisesti vakuuttavin omine saleineen.

    Ketjusta on poistettu 34 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1565
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1204
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1127
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1046
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      995
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      977
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      892
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      880
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      724
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      680
    Aihe