Tiedän ,auto foorumi , mutta silti laitan jos vaikka joku muukin kesälomarahoja tuhlaa merkki tuotteeseen. Ryobi yms merkit poistan heti ainoastaan subaru jää.
http://www.mynewsdesk.com/fi/pressroom/milwaukee/pressrelease/view/uudet-ryobi-r-ruohonleikkurit-nyt-subaru-r-moottoreilla-lisaetehoja-puutarhanhoitoon-743005
Sattui tuommoinen linkki kun etsiskelin leikkuria. Itse käyn kurkkaamassa ei yksikään pyörävetoista 190ccm mallia kun sattuu kulkua vaasan suuntaan malli on sitten 0X0
Ei kyllä vaikuta esitteiden laatu kun kuvat ja tekstit on ristiriidassa. Ainoastaan siksi ostanen jos hiukankin on käyttökelpoinen koska moottorissa on kaksi subaru logoa ja pienellä teksti:
Fuji heavy industries LTD , Tokyo Japan
Näin pienellä viedään subarun omistajaa kuin pässiä narusta.
Ja saa naapurille elvistellä lykätessä hiki hatussa subarulla nurmea nurin sinne ajettavan etuleikkurin ratin taakse että leikkuria myöden on subaru... ei kyllä tiedä kumpi on viksumpi mutta näillä mennään.
Tiedä vaikka on hyväkin moottori kunhan ei ole b&s niihin olen lopen kyllästynyt nassikasta saakka. Vaikka onhan niitäkin jo hyviä mutta niin kolhoja jotenkin . Yhden hondan olen myös saattanut hautaan ihan sievä kone oli paljon hienompi kuin brigg startton. Myös hondassa kannattaa katsoa öljytikkuun vinkiksi ....
Myös subaru ruohonleikkureita on
4
879
Vastaukset
- Massen
Ostin moisen Ryobin Subaru leikkurin Terrasta ja täytyy kyllä sanoa että loistopeli; hieno käyntiääni ja lähtee laakista käyntiin. mahtava vempele
- Ferr sydä lada runko
Kävimpä lykkelemässä vasan prisman lattialla konetta ja vaikutti raskaalta laitteelta. Kun lykkii erestakas konetta pitkin pihamaata niin taitaa olla huono kampe koko kone . Sama koskee joka konetta joka painaa eikä vedosta ole hyötyä juurikaan no helpottaa tietty toiseen suuntaan menoa. Korkeudensäätö oli yksi pyörä kerrallaan eli meirän pihamaalle hankala kun yhdellä vivulla menee wanahassa säätö jota muutamaan paikkaan/siirtoon pitää tehdä. Ei muten ole kuulalaakeroituja pyöriä eli pian menee vinksinvonksin renkaat mutta taitaa tuo liukulaakerointi olla raskaudeltaa liki kuulalaakeri mallia vanhanankin. Jotenkin tuli semmoinen tunhne että moottori on nyt väärässä rungossa kiinni sen verran oli kontrastia. Jään odotteleen parempaa mallia jossa nuo puutteet on korjauttu.Mitään kapeaa mallia en osat. Onkohan jossain 60cm koneita ja joka osaltaan kunnolla tehtyjä?
Muuten moottori savuja ottamatta herätti omistamisen haluja. - Pakko olla onko?
Ostaisin jos olisi H-2 250cm3
- Teenkö itse
Ostaisin jos olisi H-2 400cm3 moottorilla ja portaaton vaihteisto eteen taakse nelivedolla ja maksaisin leikkuleveydellä n 63cm ja painoa koko komeudella 30kg max 1000-1200€
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau394747Vakava rikosepäily Seinäjoella
Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html473300Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens343266Mitä on woketus?
Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k4912866Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin
Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin2212118Oletko jo luovuttanut?
Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?1521979- 491749
Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat301587Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,61321- 781273