Myös subaru ruohonleikkureita on

Subaru & Subaru

Tiedän ,auto foorumi , mutta silti laitan jos vaikka joku muukin kesälomarahoja tuhlaa merkki tuotteeseen. Ryobi yms merkit poistan heti ainoastaan subaru jää.

http://www.mynewsdesk.com/fi/pressroom/milwaukee/pressrelease/view/uudet-ryobi-r-ruohonleikkurit-nyt-subaru-r-moottoreilla-lisaetehoja-puutarhanhoitoon-743005

Sattui tuommoinen linkki kun etsiskelin leikkuria. Itse käyn kurkkaamassa ei yksikään pyörävetoista 190ccm mallia kun sattuu kulkua vaasan suuntaan malli on sitten 0X0

Ei kyllä vaikuta esitteiden laatu kun kuvat ja tekstit on ristiriidassa. Ainoastaan siksi ostanen jos hiukankin on käyttökelpoinen koska moottorissa on kaksi subaru logoa ja pienellä teksti:
Fuji heavy industries LTD , Tokyo Japan
Näin pienellä viedään subarun omistajaa kuin pässiä narusta.

Ja saa naapurille elvistellä lykätessä hiki hatussa subarulla nurmea nurin sinne ajettavan etuleikkurin ratin taakse että leikkuria myöden on subaru... ei kyllä tiedä kumpi on viksumpi mutta näillä mennään.
Tiedä vaikka on hyväkin moottori kunhan ei ole b&s niihin olen lopen kyllästynyt nassikasta saakka. Vaikka onhan niitäkin jo hyviä mutta niin kolhoja jotenkin . Yhden hondan olen myös saattanut hautaan ihan sievä kone oli paljon hienompi kuin brigg startton. Myös hondassa kannattaa katsoa öljytikkuun vinkiksi ....

4

1009

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Massen

Ostin moisen Ryobin Subaru leikkurin Terrasta ja täytyy kyllä sanoa että loistopeli; hieno käyntiääni ja lähtee laakista käyntiin. mahtava vempele

• Ferr sydä lada runko

Kävimpä lykkelemässä vasan prisman lattialla konetta ja vaikutti raskaalta laitteelta. Kun lykkii erestakas konetta pitkin pihamaata niin taitaa olla huono kampe koko kone . Sama koskee joka konetta joka painaa eikä vedosta ole hyötyä juurikaan no helpottaa tietty toiseen suuntaan menoa. Korkeudensäätö oli yksi pyörä kerrallaan eli meirän pihamaalle hankala kun yhdellä vivulla menee wanahassa säätö jota muutamaan paikkaan/siirtoon pitää tehdä. Ei muten ole kuulalaakeroituja pyöriä eli pian menee vinksinvonksin renkaat mutta taitaa tuo liukulaakerointi olla raskaudeltaa liki kuulalaakeri mallia vanhanankin. Jotenkin tuli semmoinen tunhne että moottori on nyt väärässä rungossa kiinni sen verran oli kontrastia. Jään odotteleen parempaa mallia jossa nuo puutteet on korjauttu.Mitään kapeaa mallia en osat. Onkohan jossain 60cm koneita ja joka osaltaan kunnolla tehtyjä?
      Muuten moottori savuja ottamatta herätti omistamisen haluja.

• Pakko olla onko?

Ostaisin jos olisi H-2 250cm3

• Teenkö itse

Ostaisin jos olisi H-2 400cm3 moottorilla ja portaaton vaihteisto eteen taakse nelivedolla ja maksaisin leikkuleveydellä n 63cm ja painoa koko komeudella 30kg max 1000-1200€

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kaksi tyttöä putosi

Minkä takia ne tytöt katolle oli kiivenny?
      Helsinki
      169
      5893
    2. Mitä haluaisit tänään sanoa kaivatullesi?

Onko sydämelläsi jotain?
      Ikävä
      265
      3354
    3. Nyt tajusin mitä haet takaa

En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä
      Ikävä
      42
      3324
    4. Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?

En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?
      Suomussalmi
      44
      2768
    5. Kiitos kun sanoit ikävästi minulle, herkälle

Sait kesälomani pilattua😔
      Ikävä
      36
      1894
    6. Naiselle mieheltä

Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?
      Ikävä
      29
      1658
    7. Salilla oli toissapäivänä söpö tumma

Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen
      Ikävä
      41
      1616
    8. Kaipaan niin....

Aaawww mikä kaipuun tunne iski ja lujaa🥺😭❤️
      Ikävä
      16
      1487
    9. Eiii...

Etkä! 😘
      Ikävä
      23