Se FRitsu....

FRITSU(ko)?

Mä en vaan yksinkertaisesti saa mitään jälkeä. Vaikka yritän kuinka voimakkaasti imeä esim. omaa kättä harjoitellessa, niin kovaa kun lähtee, ei siihen ei tule mitään. Siinä on ehkä 2 sekuntia punainen läiskä, sitten se häipyy.

Imenkö jotenkin väärin? Imen aina niin, että otan ihosta noin 2-4cm kokoisen ihokohdan huulten väliin ja rupean imemään niin, että posketkin menee klommolle ja iho nousee imuvoimasta. Imen jopa 10 sekuntia, ei MITÄÄN. Saatan ottaa hampaillakin kiinni ihosta.

Ei mitään "Fritsut on rumia teinijuttuja ei niitä kannata tehä" kommentteja, haluan VAIN apua, kiitos jos joku auttaa!!

11

1715

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kaulaan!

      Ne ei jää käsiin. Kaulassa on isoja verisuonia lähellä ihon pintaa joten siitä mustelmat. Leukaankin on kerran tullut. Itselläkin tällä hetkellä vitun iso mustelma kaulassa kun tyty vähän innostu -.-

    • neuvoja.

      Juuri noin kuin edellinen sanoi. Kyllä kaulaan jää jälki, kun imaisee, pureskelusta puhumattakaan :)

      • trololl

        jää käteenki jos osaa oikeesee kohtaa :D


    • purtu kaula?

      Todellakin. Ei kaveri edes kunnolla imassu kun suukotteli mielestäni vain, kotona huomasin että kaulassa on monta jälkeä. Mun kaulassa...onneksi on kesäloma, en kehtais tällä kaulalla mennä töihin. Just tajusin että pitää mun mennä kauppaan. Voi ei.

    • Huhheijaaaaa

      'Ne ei jää käsiin.' Paskan vitut, kylläpäs jää jos osaa homman. Tietty ei kovin fiksua ehkä imeä omaa kättään, mutta uteliaisuudesta kokeilin omaa fritsun teko tapaani ja kyllä käteenkin se jälki jää.. Tai kai siihenkin voi jollain tavalla oma iho vaikuttaa.

    • mulle tehtiin käteen mun frendi se kyl toimi... Et ei siin muuta. Ja vittu mul ennen koulukuvauksii mun frendi teki mun kaulaan vitun ison!! :D

    • anthrax_s

      Miksi niitä fritsuja on niin välttämätöntä saada tehtyä, mikäli sopii kysyä?

    • aikeeta

      Imaset reilun palan etuhampaitten taakse ikeniä vasten ja alapuolelta painat kielellä

      • enkaipure?

        joo ite iha jo siin 12-13 vuotiaana on ollut tuo tapa, ja kaiken vain opin kokeilemal ja jätkät on ainoastaa siit valittanu et aina kaula on syöty ;3


    • klonttikaulaGRR

      Nonii, minkä helvetin takia niitä klontteja täytyy tehdä, jos sitä ei oikeasti osata?! Kokeilemalla oppii prkl! Kun on oman jätkän kaula siin silmien ees, nii se tapahtuu luonnostaan! Ei siinä mitään kokeiluja tarvita, kyllä sen osaa ku tilanne on oikea! Itsekkin nyt tuossa 2.11 oli synttärit, ja voisin sanoa että parhaat ikinä! Koko päivän oman kullan kanssa, ei parempaa! :) kaulassa kolme klonttia, mut hei, se kuuluu asiaan, ja tuntuu helvetin ihanalt! ;) suosittelen.. Nyt siis tuli ensisuudelma, ja ahhh MAHTAVAA! :) täytin just siis 13 ;3

    • minä

      Moi! Kokeile tehdä itsellesi olkaäähän , siinä on enemmin verisuonia ja ohuempi iho kuin ihan kädessä,varmasti onnistuu!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 131
      3757
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      96
      3407
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2468
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1851
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1714
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1589
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      19
      1555
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      29
      1496
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1471
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      85
      1427
    Aihe