Täällä olisin tyttönen, joka olisi valmis auttamaan lasten hoidossa ja kodin puhtaana pitämisenä, palkkaa vastaa :) Olen ennenkin hoitanut lapsia :) 1-vuotiasta ja 2-vuotiasta, jossa mukana pyörinyt myös 7-vuotias :) Tulen toimeen kaikkien kanssa.
Tarvitsetko lastenhoitajaa turku, varsinais-suomi
9
232
Vastaukset
- t1972l
Hei! Tarvitsisin hoitajaa 3-vuotiaalle nyt tulevaksi vklsi ajalle pe-aamu..su-ilta.
Minut tavoittaa:
[email protected]
Yst.terv, T Ja siis olen todellakin super kiinnostunut, tulemaan tuolloin viikonloppuna :)
Kirjoitan tähän vielä itsestäni enemmä, kun nyt ajalla tässä istun :) Eli minulla itselläni on 1,4-vuotias kummityttö ja hänen isosiskonsa on 3-vuotias. Hoitelen heitä todella useasti. Nuorempi yö kyläilee lähes joka viikko luonani :) Eli etsin turun aluelta töitä lastenhoidon parissa :) Työt saa olla mihin aikaan sijoittuvia vaan :)
Vastaisitko sähköpostiin :)?
Yö- töitä saa tarjota myös muilta paikkakunnilta :) !
- juujuu555
jas4. sua ei saa kiiinni etkä edes vastaa
Anteeksi, en ole huomannut viestiäsi :( voisitko laittaa s-postisi niin laitan viestiä?
- Ssa87
Moikka! Laittaisitko s-postia minulle. Minulla olisi tyttärilleni pikainen vahdin tarve.
S-posti osoitteeni on [email protected]
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Heh, Riikka runnoi Suomen BKT:n miinukselle
Suomi on Riikan irvistysten ansiosta ainoa negatiivisen talouskasvun maa EU:ssa. Ei tästä ainakaan EU:ta voi syyttää, ku505184Erään T miehen viimeinen aloitus tänne
Moi Olen kirjoittanut täällä säännöllisesti yli 5 vuotta. Kaivannut kuten kuuluukiin, mutta myös unohdellut ja selvitel302166Sanna vaihteeksi Australian "60 minuuttia" ohjelmassa
Kansanvälinen superstaramme esiintyi tällä kertaa toisella puolen maapalloa esitettävässä ohjelmassa. Kiinnostus on kova1092147HihhuIi-Päivi täpinöissään Viktorin tapaamisesta
Eiköhän nyt kaikille ole vihdoin selvää kenen joukoissa tämäkin putinisti seisoo. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a1191877Yritykset verolle ja yritystuet 10 mrd. eur/v pois
Kiristämistapauksissa yrityksille sanotaan hei hei. Suomi ei tarvitse yhteiskunnan rahoilla "yrittämistä". Yhteiskunta v151829- 1111750
Nyt meni maku vas.liittoon, kun vaativat minimituntipalkkaa lakiin
Sehän tarkoittaa samalla myös maksimituntipalkkaa, koska kun laki on kerran laadittu, niin sitä on vaikea muuttaa. Työma511163Björn Wahlroos ykkösaamussa nautittavaa kuunneltavaa
Ehdottomasti viisaimpia ja tietävämpiä ihmisiä mitä Suomesta koskaan tullut. Naureskeli viherpiipertäjille jotka ihan p2531116Yritän saada sinut pois mielestäni ja ajatuksistani nainen
Turhaan. Mitä enemmän yritän, sitä enemmän haluan sinut ja sinua. Miten voitkaan olla niin ihana ja tuntua niin hyvältä.481021- 71951