Täällä olisin tyttönen, joka olisi valmis auttamaan lasten hoidossa ja kodin puhtaana pitämisenä, palkkaa vastaa :) Olen ennenkin hoitanut lapsia :) 1-vuotiasta ja 2-vuotiasta, jossa mukana pyörinyt myös 7-vuotias :) Tulen toimeen kaikkien kanssa.
Tarvitsetko lastenhoitajaa turku, varsinais-suomi
9
225
Vastaukset
- t1972l
Hei! Tarvitsisin hoitajaa 3-vuotiaalle nyt tulevaksi vklsi ajalle pe-aamu..su-ilta.
Minut tavoittaa:
[email protected]
Yst.terv, T Ja siis olen todellakin super kiinnostunut, tulemaan tuolloin viikonloppuna :)
Kirjoitan tähän vielä itsestäni enemmä, kun nyt ajalla tässä istun :) Eli minulla itselläni on 1,4-vuotias kummityttö ja hänen isosiskonsa on 3-vuotias. Hoitelen heitä todella useasti. Nuorempi yö kyläilee lähes joka viikko luonani :) Eli etsin turun aluelta töitä lastenhoidon parissa :) Työt saa olla mihin aikaan sijoittuvia vaan :)
Vastaisitko sähköpostiin :)?
Yö- töitä saa tarjota myös muilta paikkakunnilta :) !
- juujuu555
jas4. sua ei saa kiiinni etkä edes vastaa
Anteeksi, en ole huomannut viestiäsi :( voisitko laittaa s-postisi niin laitan viestiä?
- Ssa87
Moikka! Laittaisitko s-postia minulle. Minulla olisi tyttärilleni pikainen vahdin tarve.
S-posti osoitteeni on [email protected]
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?1004492- 272385
Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia
Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell1082184- 2002179
PoIiisi jahtasi mopopojan hengiltä
Toivottavasti on s i n i v u o k k o nyt ylpeä itsestään, kun ajatti teinin päin lyhtypylvästä. https://w4061903- 1691493
Emme voi elää velaksi, sanoi Riikka
Valtionvelan odotetaan nousevan 86,3 prosenttiin bruttokansantuotteesta vielä kuluvan vuoden aikana. https://www.iltale1001269Et halua kohdata niitä tunteita ja asioita, joita minä herätän sisälläsi
Vastustelet. Yrität esittää, että kaikki on hyvin. Leikit perhettä.321075Miksi epäilit kaivattusi kiinnostuneen
Juuri sinusta? Mihin piirteisiin hän aikanaan saattoi sinussa ihastua? Olivatko ne yhtään samoja asioita joihin itse iha72976Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?
Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?79850