Täällä olisin tyttönen, joka olisi valmis auttamaan lasten hoidossa ja kodin puhtaana pitämisenä, palkkaa vastaa :) Olen ennenkin hoitanut lapsia :) 1-vuotiasta ja 2-vuotiasta, jossa mukana pyörinyt myös 7-vuotias :) Tulen toimeen kaikkien kanssa.
Tarvitsetko lastenhoitajaa turku, varsinais-suomi
9
242
Vastaukset
- t1972l
Hei! Tarvitsisin hoitajaa 3-vuotiaalle nyt tulevaksi vklsi ajalle pe-aamu..su-ilta.
Minut tavoittaa:
[email protected]
Yst.terv, T Ja siis olen todellakin super kiinnostunut, tulemaan tuolloin viikonloppuna :)
Kirjoitan tähän vielä itsestäni enemmä, kun nyt ajalla tässä istun :) Eli minulla itselläni on 1,4-vuotias kummityttö ja hänen isosiskonsa on 3-vuotias. Hoitelen heitä todella useasti. Nuorempi yö kyläilee lähes joka viikko luonani :) Eli etsin turun aluelta töitä lastenhoidon parissa :) Työt saa olla mihin aikaan sijoittuvia vaan :)
Vastaisitko sähköpostiin :)?
Yö- töitä saa tarjota myös muilta paikkakunnilta :) !
- juujuu555
jas4. sua ei saa kiiinni etkä edes vastaa
Anteeksi, en ole huomannut viestiäsi :( voisitko laittaa s-postisi niin laitan viestiä?
- Ssa87
Moikka! Laittaisitko s-postia minulle. Minulla olisi tyttärilleni pikainen vahdin tarve.
S-posti osoitteeni on [email protected]
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka912551Kyläkauppias ajoi kännissä töistä kotiin
Ei edes kallis auto estä humalassa ajamista, vaikka luulisi alkolukko olevan sellaisessa jo vakiovarusteena. https://ww871483- 671475
EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje131208- 81953
Kiitos upeasta palvelusta kukkamyyjä
Kiitos sinulle upea kaunis kukkamyyjä Kuhmon torilla 🌹 Upea iloinen asenteesi ja kaunis hymysi pelasti päiväni ❤️ Jäi16930Miehet trikoissaan
On se kauhian näkköistä, kun miehet tiukossa trikkoissa juoksentelloo ja mulukku paestaa trikkoijjen läpi. Kahtokkee pe39838Ratikka Turkuun
Ei hyvä. Ja syy on siinä , kukaan ei osaa suunnitella oikeaa reittiä. Pitää huomioide, kiskoja sijaintia ei voi muutta111832- 54793
- 30726