Täällä olisin tyttönen, joka olisi valmis auttamaan lasten hoidossa ja kodin puhtaana pitämisenä, palkkaa vastaa :) Olen ennenkin hoitanut lapsia :) 1-vuotiasta ja 2-vuotiasta, jossa mukana pyörinyt myös 7-vuotias :) Tulen toimeen kaikkien kanssa.
Tarvitsetko lastenhoitajaa turku, varsinais-suomi
9
218
Vastaukset
- t1972l
Hei! Tarvitsisin hoitajaa 3-vuotiaalle nyt tulevaksi vklsi ajalle pe-aamu..su-ilta.
Minut tavoittaa:
[email protected]
Yst.terv, T Ja siis olen todellakin super kiinnostunut, tulemaan tuolloin viikonloppuna :)
Kirjoitan tähän vielä itsestäni enemmä, kun nyt ajalla tässä istun :) Eli minulla itselläni on 1,4-vuotias kummityttö ja hänen isosiskonsa on 3-vuotias. Hoitelen heitä todella useasti. Nuorempi yö kyläilee lähes joka viikko luonani :) Eli etsin turun aluelta töitä lastenhoidon parissa :) Työt saa olla mihin aikaan sijoittuvia vaan :)
Vastaisitko sähköpostiin :)?
Yö- töitä saa tarjota myös muilta paikkakunnilta :) !
- juujuu555
jas4. sua ei saa kiiinni etkä edes vastaa
Anteeksi, en ole huomannut viestiäsi :( voisitko laittaa s-postisi niin laitan viestiä?
- Ssa87
Moikka! Laittaisitko s-postia minulle. Minulla olisi tyttärilleni pikainen vahdin tarve.
S-posti osoitteeni on [email protected]
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jäätävä epävarmuus
Mistä tää hirveä epävarmuus molemminpuolin johtuu? Pohjimmiltaan uskon, että molemmat tietää, että tunteita on. Vai onko852230- 431820
Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!
Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!721584- 761366
Pitsaa selliiä
Onko uudet pitsat hyviä, kannatteooko käyvä vai suosiollako pittää hilipasta sotkamoon261204- 771191
- 481183
- 591081
Nyt tiedän
Että joku on lahjonut jonkun tai olemme idiootteja. Nuo kokkareiden päsmärit tuli valituksi valtuustoon. Onnea vaan kai401037- 39983