Täällä olisin tyttönen, joka olisi valmis auttamaan lasten hoidossa ja kodin puhtaana pitämisenä, palkkaa vastaa :) Olen ennenkin hoitanut lapsia :) 1-vuotiasta ja 2-vuotiasta, jossa mukana pyörinyt myös 7-vuotias :) Tulen toimeen kaikkien kanssa.
Vastaukset 9
- t1972l
Hei! Tarvitsisin hoitajaa 3-vuotiaalle nyt tulevaksi vklsi ajalle pe-aamu..su-ilta.
Minut tavoittaa:
[email protected]
Yst.terv, T Ja siis olen todellakin super kiinnostunut, tulemaan tuolloin viikonloppuna :)
Kirjoitan tähän vielä itsestäni enemmä, kun nyt ajalla tässä istun :) Eli minulla itselläni on 1,4-vuotias kummityttö ja hänen isosiskonsa on 3-vuotias. Hoitelen heitä todella useasti. Nuorempi yö kyläilee lähes joka viikko luonani :) Eli etsin turun aluelta töitä lastenhoidon parissa :) Työt saa olla mihin aikaan sijoittuvia vaan :)
Vastaisitko sähköpostiin :)?
Yö- töitä saa tarjota myös muilta paikkakunnilta :) !
- juujuu555
jas4. sua ei saa kiiinni etkä edes vastaa
Anteeksi, en ole huomannut viestiäsi :( voisitko laittaa s-postisi niin laitan viestiä?
- Ssa87
Moikka! Laittaisitko s-postia minulle. Minulla olisi tyttärilleni pikainen vahdin tarve.
S-posti osoitteeni on [email protected]
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 921536
- 831052
- 67957
Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?
Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su368929Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t177904- 93817
- 64613
Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on60612- 37578
Minä olen käyttänyt mustan magian riittejä ja taikoja aiheuttaakseni epäonnea ja pahaa joillekin
Ne jutut on toimineet. Olen harjoittanut tätä parisenkymmentä vuotta163566