Kokemuksia? Kaksi haamua testannut

meaaa

Elikkä oon ollut nyt ekaa kiertoa ilman e-pillereitä. Nyt on NOIN kp 41 (en menkkojen viime ajankohtaa muista, koska en kiinnittänyt huomiota kun ne pillereiden kanssakin tuli vähän miten sattui, koska saatoin joskus unohtaa ottaa pillerin). No, nyt tein Biocardin testin toissapäivänä, ja aivan haalea haamu sieltä tuli. Testin tulos tulee katsoa viiden minuutin jälkeen, ja silloin siinä ei näkynyt mitään (tai sitten en huomannut todella haaleaa haamuviivaa?). Meni 8-20 min niin huomasin haamun. Testin ohjeissa lukee, ettei tulosta pidä katsoa 10 minuutin jälkeen, mutta en ole varma kuinka kauan siinä meni.

Samana iltana tein toisen testin, jonka merkkiä en muista. Se näytti negaa.

Jäi niin epävarma ja epäselvä olo, että päätin tehdä seuraavana aamuna Biocardin testin jälleen. 10 minuutin sisällä vahvempi haamu, kuin viimeksi.

Tiedän, että on tyhmää kysyä täällä, että mitä teen ja olenko raskaana - eihän kukaan teistä voi sitä tietää. Haluaisin vain kuulla haamu -kokemuksia ja kokemuksia esimerkiksi tuosta Biocard -testistä, antaako se helposti vääriä haamuja?

Kiitos jos joku vaivautuu vastaamaan! Olen niin sekaisin ja voitte varmaan arvata, ettei päässä ole pariin päivään pyörinyt mitään muuta kuin tämä asia.

Ps. saattaa olla täysin väärä aihealue, mutten löytänyt parempaakaan :-(

19

1506

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eääääh

Ystävä hyvä. Testeissä on syystä se aika, jolloin se tulos pitää katsoa. Sen jälkeen tullut viiva ei ole mikään väärä haamu, vaan kemiallinen reaktio, jonka vuoksi testeissä on ne aikarajat.

• meaaa

Kyllähän minä sen tiedän, ja ekan testin aikana en tajunnut sen viiden minuutin jälkeen katsoa kelloa. Toka testi, joka näytti haamua tuli sen 10 minuutin SISÄLLÄ (ohjeissa luki, että 10 minuutin jälkeen ei saa katsoa tulosta enkä katsonutkaan).

Voiko haamu tulla testiajan sisällä jostain muusta syystä, kuin positiivisesta tuloksesta? en uskalla iloita, mutten kestä tätä epätietoisuutta!

• monta haamua

Hei!
      Sain viikonloppuna apteekin raskaustestillä kaksi haamua, kp 32. Sitten ostin Clearbluen, jolla tuli selkeä plussa. Taas tänä aamuna apteekin testillä haamu. Siksi tein noin monta, koska olen reilun vuoden pissinyt puikkoihin, ja aina tullut SELKEÄ "ei mitään". Minä ainakin ymmärsin, että haamu on todennäköisimmin kuin -. Menepäs terveyskeskukseen ja pyydä verikoe, sillä pitäisi varmuus tulla. Ymmärsin, et se hormonipitoisuus tuplaantuu 48h välein(?), siksi niissä testeissäkin pyydetään sen ajan kuluttua tekemään, jos testi jää epävarmaksi.
      Lycka till! Täällä ainakin iloitaan, vaikka hirveän vaikea uskoa todeksi...

• meaaa

Kiitos vastauksesta! :)

Ajattelin odottaa muutaman päivän, ja tehdä seuraavan testin torstaina tai perjantaina, mutta tämä odottaminen onkin vaikeampaa kuin osasin kuvitella !

Olen miettinyt, että minkä testin ostaisin seuraavaksi. Onko olemassa joku, joka antaa kaikista varmimman tuloksen? Tyhmä kysymys, mutta kun haluaisin tehdä jonkun muun kuin Biocardin testin, sillä se näyttää antavan niitä haamuja. Tiedän että se tuskin johtuu testistä, mutta semmoinen kokemus nyt vaan on jäänyt.

• jepejep2012

Mä tykkäsin kanssa eniten noista clearbluen testeistä, sitä digitaalista käytin sekä sitä toista, joka on kahden kappaleen pakkauksessa. En osaa sanoa, ovatko "varmimpia", mutta mulla toimi.

Ja kyllä, se odottaminen on ihan järkyn vaikeeta! :D Itse plussasin heti kun menkkojen piti alkaa ja päätin, että teen uuden testin viikon päästä ja sitten vasta alan miettiä neuvolaa yms. asioita ylipäätään. Mutta piti tehdä (mieheltä salaa) yksi testi siinä välissä kuitenkin.

Tsemppiä!

• yks vaan

mulla tullu "kunnon" vastaus aina clearbluesta... eli sitä suosittelen..
        Itekkin käyttäny muita ja tullu negatiivisii (tai haamui), mut tolla se on joko tai ;)

Onnea

• 38+5rv

ihan parhaimmat testit joita itsekin käytin kun tätä raskautta tehtiin on digitaallinen se kallis mutta hintasa väärti, ei tartte tihustella viivoja vaan antaa selkeän tuloksen "raskaana, ei raskaana" ja viikot.
      Suosittelen :)

• dhfhd

Kyllä mulla ainakin tuli haamuja viime syksynä ja välillä tuli ihan silkka negatiivinen. Ihan selkeät plussat ja vähän näkyvämmät haamut tuli testiajan ulkopuolella eli joskus 30min-2h testin tekemisen jälkeen. Olinkin tästä aivan hämmentynyt, mutta nyt tosiaan raskaana ollaan 34 3 viikoilla

• Anna-Bella))

Meitin haalea haamu x2 on nyt rv 19. Että näin. Mut katoin kyllä mainitun ajan puitteissa..

• 4vtytär

19pv yhdynnästä on minimiaika testin tekemiseksi, mutta teeppä mieluiten Clear Bluella, se näytti minullakin parhaiten! :)

• jhgkujylo

testit eivät anna mitään haamuja.... se on plussa tai sitten väärin tulkittu. testiin ei voi ilmestyä sitä toista viivaa, ei edes vähääkään ellei elimistössäsi ole kohonnut raskaushormoni pitoisuus!! itse saamu tällä liuskatestillä ihan selkeän plussan jo 10 päivää yhdynnästä, ja tätä löytää suurimmista ruokakaupoista hintaan: 2.99e
      http://www.pregcheck.fi/tuotteet/raskaustestiliuskat/

• meaaa

Kyllä mä olen kuullut että esimerkiks ns. kemiallinen raskaus voi antaa haamun. En sitte tiedä, milloin niitä tulee vai voiko tulla, ei ole aiempaa kokemusta ja siks "vähä" oonkin netistä lueskellut (lue: KOKO AJAN) ja täällä kysellyt.

Kiitos vastauksista kaikille! :) toivotaan parasta. Meinaan huomena tai ylihuomena testata taas. Jännittäääää...

• jeldl

Joo, mutta tietynlainen raskaus se on kemiallinen raskauskin. Ja illoinkin raskaushormonia ehtii vähän erittyä. Mikään väärä plussa sekään ei siis ole.

• meaaa

Tänään aamulla testasin jälleen, ja plussahan sieltä tuli! Ei yhtä tumma kuin kontrolliviiva, mutta ihan selkeä plussa :)

• bbb

Paljon, paljon ONNEA!!!!

• Anna-Bella))

Sun tarina on tuttu. Hihii!!

• 2äipä

Minä en oo koskaan saanu testiin "kunnon" viivaa, vaan molemmista tullut todella haalea viiva... Että kyllä ne "haamutki" voi olla plussia :)

• Minävaen

Minulle tuli tuollainen ''haamuviiva''... Tiedä sitten että onko positiivinen vai negatiivinen? Kuukautiset tosiaan myöhässä....

http://aijaa.com/0099710634260

• Itse tein 2 testiä, hyvin haaleita viivoja näytti, kun en aamupissasta niitä ottanut. Mutta nyt mennään jo rv 14 0 ! :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan uusi poikakaveri

Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu
      Kotimaiset julkkisjuorut
      206
      3210
    2. Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.

Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva
      Maailman menoa
      239
      1620
    3. Laita mulle viesti!!

Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus
      Ikävä
      95
      1472
    4. Millaisessa tilanteessa olisit toiminut toisin

Jos saisit yhden mahdollisuuden toimia toisin?
      Ikävä
      92
      1389
    5. Vanhemmalle naiselle

alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e
      Ikävä
      46
      1334
    6. Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen

No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.
      Maailman menoa
      157
      1257
    7. Ajattelen sinua tänäkin iltana

Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin
      Ikävä
      12
      1188
    8. Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!

"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze
      Maailman menoa
      123
      1019
    9. Miehelle...

Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät
      Ikävä
      89
      932
    10. Tuntuu liian hankalalta

Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.
      Ikävä
      44
      803
    Aihe