Mä haluaisin surallisen lemmikin , meillä on jo koira , 2 pupua , lintu , 2 aksua . Eli nyt haluaisinkin tietää mikä on seurallinen ja allergia-ystävällinen lemmikki . Pikkuveljeni on allerginen koirille , kissoille, hevosille , jyrsijöille ja heinälle jne . Veljeni allergia ei ole paha meidän omiin lemmikkeihin , mutta naapurin kirroista tulee ihan kauhea allergia . AUTTAKAA MUA !
Ps.rahaa olen valmis aika paljon käyttämään !
SEURALLINEN LEMMIKKI
12veetyttö
3
229
Vastaukset
- Aina uusi?
Entäpä jos vain viettäisit enemmän aikaa nykyisten lemmikkiesi kanssa? Varmasti koiran kanssa keksit tekemistä (lenkkeily, koulutus, temput, turkinhoito jne) ja puput ja linnutkin kaipaavat seuraa. Jospa ne ovat tylsistyneitä, jos eivät vaikuta seurallisilta?
- 12veetyttö
´Koira ja puput ovat isosiskon en saa paljoakaan hoitaa niitä :(
- kesyrotta?
oma pupu? Tai kilppari, käärme, lisko. Kesyrotta on seurallinen, mukava ja ihana lemmikki
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1285319Ajattelen sinua iltaisin, aamulla, päivittäin
Ehkä siinä jo pientä vinkkiä. Oot jäänyt pahasti mieleen. Sun katse on niin syvä ja oot niin lempeä. Hyvä olla sun kanss1072032- 1391455
- 1041306
- 1081298
Priden osallistujamäärä suuri pettymys!
Ei lähellekään sataatuhatta, vaikka mukaan on värvätty kaikki aktivistit jopa homot katolta heittelevä islamistinen aate1871121- 491077
Huono grilli kokemus
Menimme grillille ostamaan ruokaa. Myyjät nauroivat meille, ja saimme todella asiatonta palvelua. Odotimme ruokaa innoll271069Joku kysyy
Missä on syy? Jossainhan se syy täytyy olla persujen kannatuksen alenemiseen. Kannatuksen alneminen ei näy pelkästään g651010IS Viikonloppu 28.-29.6.2025
3- merkitty Kovis Erkki Vuokilalta. Oikean reunan (kuvituksellinen) pääkuva on hauska, mutta siitä johdetun sanan merkit57861