MESTARI on poissa!

Retkuilija

26

282

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mökin mummo

      Jestas, joko se Lordi on kuollut vaikka on nuori mies?

      • No ehti sentään

        voittaa euroviisut.


      • Rötisijä

        Synnyitkö valmiiksi idioottina?


      • Ei avaaja ole
        Rötisijä kirjoitti:

        Synnyitkö valmiiksi idioottina?

        idiootti vaan tyhmä.


      • Aijaa...

        Mitä, onks Loiri kuollut vai? Tämä on hirveä menetys.

        Erityisesti tukkäsin siitä kappaleesta, siitä mikä meni sillee jotenkin että niin hyvää puuta se on.


    • nixnax

      Olihan sillä oma tyylinsä, vaikka taidokkaampia vanhan hevahtavan rockin genrestä löytyy mm. Rainbowin jäsenistöstä. (Kukas olikaan mm. Risingillä, nimi pakenee...)

      • raakkuna1

      • Retkuilija

      • Retkuilija

        Don Airey?


    • Opetuslapsі

      Huh huh, otsikon perusteella erehdyin jo luulemaan, että kyse on Mestari Halla-ahosta...

    • Purplefan

      Nyt jumalauta VITUTTAA!!!!

    • me-262

      -Suomessa Jon Lord keräsi hurjat suosionosoitukset soitettuaan Helsingin jäähallissa vuonna 1993 Finlandia-hymnin urkusoolossaan.

      Ei kyseinen biisi, mutta kuitenkin:
      http://www.youtube.com/watch?v=CpIrSnCUFs4

      Ps. Ei Jon voinnut olla paha mies, ainakaan musiikista päätellen. Levätköön rauhassa urkurien taivaassa.

    • Mielipiteeni on. Sielu on ikuinen, ruumis ei. Ja onhan meillä ne kaikki hienot levyt hyllyssä, missä kosketinsoitinvelho vaikutti osaamisellaan.

      • Mielipiteet on ku

        persereikä, jokaisella on semmonen.


      • Mielipiteet on ku kirjoitti:

        persereikä, jokaisella on semmonen.

        Moi! Mitä tänne pitäisi sitten kirjoittaa? R.I.P. vai? Ja linkki smoke on the wateriin...


    • Fiksu..
      • Lysmiaho

    • Vanha Vihtahousu

      tuolla se on Holkerin kanssa heittämässä löylyä.

    • aukko sivistyksessän

      Ei sano nimi mitään, hyvä jos joillekin sanoo.

    • XX viesti !

      Meikäläiseltä lähtee nyt järjestyksessä kahdeskymmenes viesti tähän ketjuun, se, joka sytyttää ketjun otsikon eteen liekin kuvan ja niin muodoin aiheuttaa sille paremman kiinnostavuuden ja näkyvyyden otsikkojen listassa!

      • Sitähän nää

        kaikki haluaa, 20 vastausta ja liekin kuvaa aloituksensa eteen...


    • The ends

      Niin ne katoavat, yksi kerrallaan kaikki suuruudet maailmasta. Uusia ei tule. Joten se on the end.

    • MK3...

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      129
      1320
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      118
      1157
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      98
      960
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      113
      867
    5. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      279
      850
    6. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      735
    7. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      19
      731
    8. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      52
      709
    9. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      28
      667
    10. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      49
      619
    Aihe