Mitä naiset ajattelisitte tällaisesta miehestä?

nuori24poju

Mitä naiset ajattelisitte tai miltä tuntuisi jos miespuolinen sanoisi tai saisitte muuta kautta, vaikkapa juoruilu, tietää että mies miettii sellaisia stereotypioissa naisiin yhdistettyjä huolia kuin miltä oma kehonrakenne, peppu ym. näyttävät, miltä oma ääni kuulostaa tai onko paino oikea. Ja sitä jos mies vielä pohtii sitä että vaikka ei olisikaan sitä mitä haluaisi eikä halua muuttaa itseään niin miten saada itsensä sinuksi oman itsensä kanssa kaikkine vikoine ja puutteineen?

Olen nyt nuorena miehenä, reilu parikymppisenä, pohtinut noita asioita aika paljon ja tuntuu aika häijylle kun on tottunut että nuo ovat vain naispuolisten murheita.

Ps. ei ole pakko mutta jos viitsitte oman iän laittaa (tai vaikka suuntaa-antavasti, esim. juuri vähän yli parikymppinen, vajaa nelikymppinen jne.) niin ihan kiva on. Ei muuten mutta olisi kiva tietää minkälainen vastaajakunta on ja miten vastaukset vaihtelevat eri-ikäisillä.

2

240

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • N30v

      No näin ensivaikutelmana ajatus kuulostaa siltä, että on ihan virkistävää jos mieskin osoittaa noin oman inhimillisyytensä sen sijaan että vain teeskentelisi täydellistä ja virheetöntä. Ja jos vielä on halua oppia hyväksymään itsensä sellaisena kuin on, osoittaa että hän on valmis menemään pintaa syvemmälle ja hänessä on potentiaalia kehittyä viisaammaksi ihmiseksi kuin mitä he ovat jotka vain kiillottavat omaa pintaansa. Pintaa kiillottamalla vain peitetään oma epävarmuus tai rakennetaan varmuus epävarmalle alustalle. Silloin on kova työ pitää kiinni siitä ettei vaan menetä sitä kaunista pintaa, jolle on hampaat irvessä rakentanut koko minäkuvansa ja auta armias kun se lopulta sortuu. Kun taas oppii hyväksymään itsensä täysin omana itsenään niin ei ole pelkoa sen suhteen mitä pinnalle tapahtuu kun varmuus tulee sen alkuperäisestä lähteestä eli sisältäpäin. Ja sitä sisäistä varmuutta ei mikään hevin horjuta.

    • miukumauku

      Se kuuluu nuoruuteen kun oma minäkuva kehittyy.Nykyisin mietitään liikaa mikä on "normaalia" ja mikä ei.Kun itse olin nuori 20v sitten tämmöinen ajatus ei ollut näin valloillaan kun nykyisin.
      Pitäisi oppia ajattelemaan että jokainen ihminen on yksilö,niinkun jokainen kukkakin tai mikä tahansa muu asia.
      tuossa iässä ei vielä monikaan hyväksy itseään sellaisena kun on mutta onneksi se on yksi niitä asioita minkä pitäisi korjaantua iän mukana,nauti siitä että olet nuori ja terve ja tee asioita mistä pidät ja ole hyvä muille ihmisille.Tällä jo pärjää aika pitkälle.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      106
      7548
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      37
      2822
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      35
      2412
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      113
      2129
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      17
      1809
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      10
      1553
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1416
    8. Musiikkineuvos Ilkka Lipsanen eli Danny TV:ssä - Blondeja, hittibiisejä, räjäyttävä Danny Show...

      Ilkka Lipsanen eli Danny on viihdyttänyt meitä jo kuusi vuosikymmentä. Musiikkineuvos on myös liikemies, jonka voidaan
      Suomalaiset julkkikset
      36
      1399
    9. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1387
    10. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      9
      1337
    Aihe