Etsin 13w homo seuraa sähkäriin tai meseen annan fb ja kun laitat omas alle:)
Eli oon siis 13
Homo/be seuraa
15
288
Vastaukset
- -gay-
Kerro itestäs jotain pientä. ;)
- reklus
Oon 14v homopoika, ota yhtettä.
[email protected] - jjuupss4
[email protected]
oon 16 bi, tai no lähes homo. laita sähkärii, voiaa meset vaihtaa sitte sen välityksel - ölölö0090
[email protected] tos mun mese
- Jalmanos
[email protected] sähkäriin viestii nii kerron mesen :) Juu oon pk-seudult -95 syntyny
- pinkfriday
- homoboy
mist päin oot? ite asun p:saares XD täytän ite ens viikol 13 ja mun sähkäri on [email protected]
- Biiboy
Oon -99 syntyny bi oulust mese: [email protected]
- gayboy
Hei kiinnostaako sua 12w homo Oulusta?
- Biiboy
gayboy kirjoitti:
Ota mesessä yhteyttä ni katotaa ;)
- etin teitä
gayboy kirjoitti:
Oon kohta 13v poika lapista ja oisin kiinnostunu sust lähetä sun kuva mulle puhelimella ;)
- etin teitä
gayboy kirjoitti:
heei! oon kohta 13 v poika lapista. lähetä sun kuva mulle ;)
- biboyswett17
oon ehk liia vanha mut 17 iisalmest =) [email protected]
- ffffaaffa
oon 14v bi poika, voidaa lähettää viestejä ja kuvia ;) [email protected]
- etin teitä
gayboy mikä sun mese on ?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.665885- 1185135
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.4223079Ovatko naiset lopettaneet sen vähäisenkin vaivannäön Tinderissa?
Meinaan vaan profiileja selatessa nykyään valtaosalla ei ole minkäänlaista kirjoitettua tekstiä siellä. Juuri ja juuri s971521Suomi vietiin Natoon väärin perustein. Viides artikla on hölynpölyä. Yksin jäämme.
Kuka vielä uskoo, että viides artikla takaa Suomelle avun, jos Suomeen hyökätään. Liikuttavasti täällä on uskottu ja ved3531171- 29999
- 65981
Sydämeni on sinun luona
Koko ajan. Oli ympärilläni ketä oli niin sinä olet vain ajatuksissa ja tunteissa. En halua muiden kosketusta kuin sinun46896Trump ja Venäjä
Huomasitteko muuten... Käytännössä ainoat valtiot, joille Trump EI eilen asettanut typeriä tariffejaan, olivat Venäjä ja109884Jatkuva stressitila
On sinun vuoksesi kun en tiedä missä mennään mutta tunteeni tiedän ainoastaan52849