"Aivan. Länsi-Uudenmaan poliisilaitokselta soitettiin tänään sinusta, Ari, tekemäni rikosilmoituksen johdosta. Sen käsittely on siirretty Pohjois-Karjalaan toivomukseni mukaisesti.
En tehnyt ilmoitusta mielelläni koska poliisin resursseja pitäisi käyttää tähdellisempään mutta olet sen verran monta ihmistä vahingoittanut, että pakkohan siut on pysäyttää.
Ja kirjoitukseni löytyy osoitteesta:
http://lizthecat.blogspot.fi/"
Matkamusaa tarjolla:
http://www.youtube.com/watch?v=y08eys2zN7Y
Mirri kynsi takaisin!
8
1466
Vastaukset
- Sattumaako?
Ja Ari , anteeksi Ltzcat selittää:
"Elisa Kissa-Öberg, miksi olet muuttanut kirjoitustasi useaan eri kertaan?
Uusimmassa "Jatkettu törkeä kunnianloukkaus" versiossa et enää väitä, että Arin lapset olisi otettu huostaan tai häneltä on kielletty lastensa tapaaminen, jne.
Tapasi kirjoittaa ja muutella sisältöä todistaa sinun kirjoittavan hätäpäissäsi, kenties kostonhimon fiiliksissä - eikö vain Elisa.
Ihan vaan tiedoksesi Elisa, niin metsä vastaa kun sinne huutaa!"
Mutta kovin arimaisesti tuo lztcat kirjoittaakin, miten voi olla noin samankaltasta kirjoitusta! Sattumaako ? - Joko tärppäsi
Jokos mussukka on ...
- bace serti
Mitä tossakin on aria loukkaavaa?
Yksi mielipide muiden joukossa savolaisen toimintavavoista.
On se perkele, että vikistään yhdestä huostaanotto asiasta mutta miten paljon täälläkin se on haukkunut ihmisiä alkoholisti narkkareiksi, tappajiksi jne.
Siitä se on tuomionsakin saanut ja lisää tulee niin että kolina käy! - Jiihaaa
Monista erilaisista rikoksista tuomitut jakaa täällä laillisuusneuvoja!
Heh heh heh heh heh...- Jiihaa.
21 kertaa tuomittu vakuuttaa syyttömyyttään!
Heh heh heh heh heh...
- lapsen tasolla
Oi kun sain pikkujutn lehteen, oi kun se oli jo mun kirjoittana, mutt
OI KUN SE LEHTIJUTTU JOSSA OLI SAMAT JUTUT KU MULLA - SE PITI VIELÄ KOPSATA
IHMEELLISTÄ KUN MUN JUTTUJA ON LEHDISSÄ, MINUN MINUN MINUN IIIHH
pissis
linssilude - "Vastaaja saliin
numero 4, rikosnimikkeinä...."
Länsiväyläkin lupasi tulla paikalle. - Anonyymi
Koira puri kissalta kynnet https://freeimage.host/i/ellu-1.dST2na
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.2926396Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill652019- 1801780
- 1191241
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä141235Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181681143Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71116Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411011RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j50991Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288962