Skorpioni epäluotettavin maksaja

luotettava oinas

http://www.aamulehti.fi/Viihde/1194754627158/artikkeli/uskokoon ken tahtoo horoskooppimerkki vaikuttaa kulutusluottojen maksamiseen.html

Mitä suurempi prosenttiluku, sen holtittomin maksaja.

Skorpionit ovatkin sellaisia ailahtelevaisia ja epäluotettavia vesimerkkejä. Ja kieroja.

18

370

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • paskamerkki on.

      niin ovatkin, tosi lieroja ja arvaamattomia. olen esimiesasemassa ja en ikinä palkkaa skorpionia, otan aina työnhakijoiden merkin selville.

      • take it easy,life is

        no joo huhhuh. Ehkä ei kannatakaan palkata, jos meinaa kusettaa ja vain itse hyötyä työntekijöistä. Skorppioonit näkee kilometrien päähän kaiken vedättämisen eikä he ole seuraa johtajaa tyyppiä ollenkaan. Ei he ole myöskään pilkun viilaajia, joten kellokortit voit säästää vaikka oinaalle, tosissaan. Useimmilla skorppiooneilla jotka tunnen, on joko oma yritys tai ovat muuten vaan itsenäisessä työssä. Heistän saa varman luotettavan työntekijän, mutta mitään ohjattua robottia, jonka niskaan jatkuvasti hengitetään, ei todellakaan saa tekemälläkään.


      • vanha skopu

        onko sinulla työpaikallasi myös kristallipallo josta näet kuka työpaikallasi lusmuilee ja palkan maksun varmaan vedät korttipakastasi, voi veljet ja tällainen on vielä esimies asemassa, ei mene sillä firmalla hyvin.


      • Hyvä työntekijä

        Tiedätpä ihan helvetisti astrologiasta. Skorpionit jos ketkä ylittää ittensä oman terveyden ja muunkin kustannuksella että tulee hyvää jälkeä ja tulevat ihan hyvin toimeen muiden kanssa yleensä, anteeksantavainen merkki vaikka kriittisyyttä löytyykin. Kaikilla merkeillä on omat tapansa kieroilla, et pääse siitä mihinkään, skorpionin tapa on vilpitön eikä sekoita siihen mitään muuta kuin aitoa pinnanalaista valtapeliä. Ihan järkevää kyllä katsoa ihmisten tähtikarttoja jos olet rekrytointiasemassa mutta jätä se asian osaaville jos et itse osaa?


    • näio

      itse skorpioninaisena en koskaan ole lainannut rahaa.minulta kyllä on lainattu eikä maksettu takaisin.
      olen tehnyt huomion että nimenomaan skorpioniMIEHET ovat persaukisia pummeja jotka jättävät velat maksamatta. en tunne yhtäkään skopunaista jolla näin olisi.

    • skorpparinainen

      paskaa koko väite! itse olen skorppioni kuin kirjasta,enkä silti pomoa kusettas tai tutuilta imis kaikkea mahdollista mitä irti saa. oinaan onkin hyvä puhua moista.itse kun on niin korkealla,että skorppionia varmasti helpoin väittää moiseksi! just kariutu oinaan kanssa seikkailu,joten tuli selväks teijän aivotukset=)

      • helvetin kieroilijat

        Mitä kohtaa et ymmärtänyt? Laajan tutkimuksen mukaan skorpionit ovat kulutusluottojen lyhennysten ja korkojen maksamisessa epäluotettavin merkki. Onko faktan ymmärtäminen ja hyväksyminen noin vaikeaa? Itsehän te se p a s k a olette, mitä siitä muita syytätte? Senkin myrkkypiikkiset nilviäiset.


      • vanha skorppari
        helvetin kieroilijat kirjoitti:

        Mitä kohtaa et ymmärtänyt? Laajan tutkimuksen mukaan skorpionit ovat kulutusluottojen lyhennysten ja korkojen maksamisessa epäluotettavin merkki. Onko faktan ymmärtäminen ja hyväksyminen noin vaikeaa? Itsehän te se p a s k a olette, mitä siitä muita syytätte? Senkin myrkkypiikkiset nilviäiset.

        voi veljet näitä hyvä uskoisia riittää, onkohan kyseinen finanssi tutkija kyselly joka ainoalta maksunsa maksamatta jättäneeltä horoskooppi merkin, taitaa oinas yrittää pönkittää omaa heikkoa omanarvon tunnetta moisella kirjoituksella, itsellä ei koskaan ole jäänyt maksamatta mikään lasku ja aina olen vastannut huudoistani ja mitä siihen ailahtelevaisuuteen tulee niin se taitaa olla enempi luonne kysymys kuin horoskoopista kiinni.


    • änimöl

      Mä olen huono maksaja, sen takia en koskaan myöskään paljoa lainaa, mutta myöhästelen melkein aina.

    • Voi että

      Hahahaha! Voi että.. Nojoo mä olen nuori skorpparmies ja pääasiani on aina maksaa YSTÄVILLE/TYÖKAVEREILLE aina velkani, niin pian kuin mahdollista, jos tänään lainaan 20e ni maksan huomenna, jos jostain kumman syystä en maksa huomenna, lyön 30e ensi viikolla hanskaan.. En tiedä sitten kuin kusipäisiä skorppareita olette tavannut, mut löytyy meitä toisenki laitapuolen kulkijoita jotka perustaa kaiken hyvään ja yrittää myös olla se paras työntekijä ja saada pomon firmalle parempaa kuvaa... Kiitos ja hei !

      • käsi toisen taskussa

        Jos tuo on totta niin ok. Tunnen naisskorpioneja, ja jokainen on antanut vaikutelman ahneudesta. Ainakin materia ja ulkoinen 'komeus', kauneus tms. on heille tärkeää. Yksikään heistä ei ole akateemisesti kouluttautunut, ovat jopa keskivertoa tyhmemmän puoleisia naisia. Sitä rahaa ja tavaraa on oltava sen koulutuksen, älyn ja sivistyksen puutteen takia. Näistä kaksi on entisiä alkoholisteja. Kummallakin jotain pahasti vialla sen aiemman risaisen elämän takia. Ylipaino, huono itsetunto. En selitä tarkemmin heissä olevaa sivistymättömyyttä. Puhutaanko, että skorpioni on syvällinen, tunteikas ja psykologiaa ymmärtävä horoskooppimerkki? Näillä tuntemillani henkilöillä on kyllä sellaisia ongelmia ja luonteenpiiirteitä, etten ymmärrä miten itse jaksavat itsensä kanssa. En ole monen vuoden aikana tavannut ihmistä, johon sopii sana: älykääpiö. Yksi on juuri sellaisen kuvan antanut itsestään. Sitten, kun yrittää sitä tyhmyyttä peittää, paljastaa joka mutkassa sen. Sitä näyttää, mitä peittää. Näin se on, vaikka haluaa uskoa jotain muuta. Edellinen kirjoittaja on oppinut näemmä reilun pelin (elämän) lainalaisuuudet, kun hieman karrikoiden sanotaan, mikä on ihmisen itsensä takia hyvä lähtökohta edetä elämässä.


      • S-pelimerkki
        käsi toisen taskussa kirjoitti:

        Jos tuo on totta niin ok. Tunnen naisskorpioneja, ja jokainen on antanut vaikutelman ahneudesta. Ainakin materia ja ulkoinen 'komeus', kauneus tms. on heille tärkeää. Yksikään heistä ei ole akateemisesti kouluttautunut, ovat jopa keskivertoa tyhmemmän puoleisia naisia. Sitä rahaa ja tavaraa on oltava sen koulutuksen, älyn ja sivistyksen puutteen takia. Näistä kaksi on entisiä alkoholisteja. Kummallakin jotain pahasti vialla sen aiemman risaisen elämän takia. Ylipaino, huono itsetunto. En selitä tarkemmin heissä olevaa sivistymättömyyttä. Puhutaanko, että skorpioni on syvällinen, tunteikas ja psykologiaa ymmärtävä horoskooppimerkki? Näillä tuntemillani henkilöillä on kyllä sellaisia ongelmia ja luonteenpiiirteitä, etten ymmärrä miten itse jaksavat itsensä kanssa. En ole monen vuoden aikana tavannut ihmistä, johon sopii sana: älykääpiö. Yksi on juuri sellaisen kuvan antanut itsestään. Sitten, kun yrittää sitä tyhmyyttä peittää, paljastaa joka mutkassa sen. Sitä näyttää, mitä peittää. Näin se on, vaikka haluaa uskoa jotain muuta. Edellinen kirjoittaja on oppinut näemmä reilun pelin (elämän) lainalaisuuudet, kun hieman karrikoiden sanotaan, mikä on ihmisen itsensä takia hyvä lähtökohta edetä elämässä.

        Tiedätkö mimmoset psykologit ymmärtää parhaiten omia oppejaan? Ne jotka on käyny läpi enemmän henkilökohtasia helvettejä kuin keskiverto tallaaja. Nämä sinun mainitsemat naiset käyvät läpi pakkomiellettä, tyypillistä skorpionille. Monet skorpionit vaan ennemmin tai myöhemmin irtautuvat tavalla tai toisella noista pakkomielteistä ja tulevat takaisin vahvempina, mutta se irtautuminen on oma valinta, ja muuttuminen. Merkki ei määrää muuta kuin mitkä pelimerkit on jaettu.


      • perametsä
        S-pelimerkki kirjoitti:

        Tiedätkö mimmoset psykologit ymmärtää parhaiten omia oppejaan? Ne jotka on käyny läpi enemmän henkilökohtasia helvettejä kuin keskiverto tallaaja. Nämä sinun mainitsemat naiset käyvät läpi pakkomiellettä, tyypillistä skorpionille. Monet skorpionit vaan ennemmin tai myöhemmin irtautuvat tavalla tai toisella noista pakkomielteistä ja tulevat takaisin vahvempina, mutta se irtautuminen on oma valinta, ja muuttuminen. Merkki ei määrää muuta kuin mitkä pelimerkit on jaettu.

        Kyllä se "vahvuus" siinä kaikessa entisen helvetin läpikäymisessä, kuten ilmaisit asian, on jäänyt etsimättä ja löytämättä. Alkoholistinainen on sietämätön, kuten mieskin. Silloin kun se sairaus on edennyt kuolemanvakavaksi. Entinen juoppo on entinen juoppo. Itsetunnon heikkous on yleinen ja melko pysyvä "vaiva", jos sallit ilmaisun.
        Itsetunnon heikkous on juuri se asia, jota nämä kyseiset tuntemani ihmiset ei myönnä eikä riitä älykkyys ymmärtämään.
        Itsetunto on pysyvästi huonontunut silloin kun ihminen ei kykene olemaan vertaamatta jatkuvasti itseään muihin. Etkö ole samaa mielipuolta? Ilmenee muillakin tavoilla.
        Toisesta naisesta huomaa myös sen, että hän ei oikeastaan ole varma siitä, mitä tekee. Silloin, kun ihmisestä tuntuu siltä, on varmasti paha olla. Sen pahan olon itse näen. Näkeekö hän itse itsensä muiden silmin? Pystyykö tarkkailemaan omaa käytöstään ns. ulkopuolelta. Jos pystyisi, niin ei olisi varmasti niin selkeästi tullut esille huono itsetuntokaan. Pelimerkit elämässä kuuluu sarjaan" kohtalonuskoista höpötystä." Lisäksi siinä on siemenet jo kylvetty syrjivään asenteeseen ja muuhun sontaan. Jokainen tietää omalla kohdallaan, että tekosyitä ja selityksiä on helppo keksiä joka asiassa. Jokaisella on vastuu. Siinä se, yksinkertaisesti.


    • Robin Hood

      Itse olin nuorempana huoleton pankkien ja nk. rikkaan tahon suhteen (ehkä sellainen Robin Hood-mentaliteetti), mutta kavereille maksoin aina velat takaisin sovittuina aikoina ja omasta aloitteestani usein vielä korkojen kanssa. Ystäviä ei petetä!

      Nykyään vanhempana maksan toki pankillekin rahansa.

      • Nuori skopu

        Joo aika paskaa tollaset tutkimukset. Ja mitä tulee tähän esimieheen, joka työntekijät merkin mukaan valitsee; oot täysin väärissä hommissa. Kuinka tollanen ääliö pääsee esimieheks? Ihan tosissaan. Täytyy olla kovemman luokan idiootti. Ja itse skorpparina kyllä hoidan velkani.. Ennemminkin asia on kiinni ihan muista asioista kuin horoskoopista, ja varmasti on kasvatuksestakin paljon kiinni. Turha mitään merkkiä lähteä mollaamaan kun ihmiseen vaikuttaa niin moni muukin asia.


    • itsepetos on pahin p

      Epäluotettava oinas.on tehty ihan tutkimus (kansainvälinen)petollisimmista merkeistä ja siellä oli naisista 1.kaksonen2 oinas ja luotettavimmat merkit olivat vaaka ja skorpioni,että sillee,revi siitä:)

      • voi voi voi voi voi

        Tää on ihmeellist tää yleistäminen....mä oon oinas ja skopun kanssa enkä oo ikinä pettäny vaikka tilaisuuksii ois ollu miljoonii...ja tunnen yhen kaksosen joka katsoo silmät leimuten jos kukaan edes puhuu pettämisestä. Että antaa kaikkii tutkimuksii olla...ei kaikki oo samasta muotista kyhättyjä.

        Ai niin mun skopu maksaa laskunsa ajallaan ♥


    • huono merkki on

      on hyvin epäluotettava merkki, skorpioni. sekin italo kapteeni joka sen loistoristeilijän costa concordian ajoi karille, ja "johti pelastustoimia" itse pelastusveneestä, "pudottuaan vahingossa" sinne.... hahaahahaa äijä kokaiinipöllyissä oli viihdyttänyt naisia komentosillalla. että sellaisia skorppareita. onneksi äijä lusii vuosikaudet vankilassa, toivottavasti joutuu "ruunaksi" siellä, voi olla pakoputki kovilla.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      3
      1333
    2. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      16
      989
    3. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      18
      986
    4. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      13
      949
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      4
      924
    6. En koskaan

      Aliarvoinut, nauranut/pitänyt pilkkana, tai ajatellut mitään negatiivista sinusta. Jos nämä asiat uskot ja luotat sen v
      Ikävä
      49
      870
    7. 3
      840
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      2
      831
    9. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      4
      829
    10. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      1
      828
    Aihe